Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Audi A4 B8, martor bujii incandescente

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
Salut.
Revin dupa ce mi-a fost schimbat regulatorul din capatul rampei, si inca un senzor ceva, nu stiu exact ce e, care se afla fix in fata motorului, paralel cu regulatorul despre care vorbim.
Au fost schimbate in zile diferite, prima data regulatorul din capatul rampei, eroare a reaparut, iar la o zi diferenta si seznorul asta din fata... (arata ca un surub cu o mufa)

Ideea e ca dupa ce l-a schimbat astazi si pe ala (senzorul asta din fata), s-a reaprins martorul dupa ce au mers ei putin. Mai departe nu prea am mai inteles ce a facut electricianul/ mecanicul, ca s-au intors cu masina la service, si tipul a zis ca nu e normal ca nu stiu ce clapeta sta inchisa cand porneste motorul, si daca apesi pe ea putin se deschide singura, si el a zis ca probabil de la clapeta asta ar fi si eroarea cu presiunea. Acum am inteles ca el a reusit sa stearga toate erorile dupa ce s-au intors la service, si am tot condus-o eu azi...vreo 2-3 ore cumulat...porniri, opriri, demarari etc, si nu s-a mai aparins deloc martorul.

In momentul asta nu stiu absolut ce sa cred...daca problema de presiune era din cauza senzorului din fata de ce a mai reaparut odata imediat dupa ce au plecat ei? Trebuia stearsa eroarea cumva?...nu pot sa-mi explic pentru ca clapeta aia despre care vorbea baiatul asta, nu cred ca avea legatura cu codurile de eroare P0087.

In fine, nu stiu daca ati inteles ceva din ce am explicat eu pe aici (nici eu nu stiu daca m-as intelege), ideea e ca astept sa plec maine la munca, sa vad daca se mai aprinde martorul sau nu...
Daca e cineva care a inteles ceva si are vreo opinie, o poate expirma in libertate deplina.

Va multumesc,

#38
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Eu imi mentin parerea referitor la P0087 si P0088.
Astea sunt erori pe partea de alimentarea de carburant.
Pentru P2015, cod de eroare pe partea de aer, nu stiu ce cod de motor ai, foarte posibil sa fie V157, clapetele din galeria de adimisie.

#39
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
Salut,

S-a rezolvat prin schimbarea acelui regulator de presiune de pe pompa de inalta presiune...Cost piesa: 450 Ron.

Va multumesc mult,

#40
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Cand ti-am zis....batman...batman :)

#41
gangstastar

gangstastar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 27.11.2006

 invest20042001, on 15 ianuarie 2018 - 12:31, said:

alo, domnilor, daca martorul care simbolizeaza o spirala se aprinde INTERMITENT este dovada ca filtrul de particule a incercat sa se regenereze de mai multe ori si nu reuseste, ori din cauza ca motorul a fost oprit in plina regenereare, ori una sau mai multe bujii incandescente sunt arse. De retinut, daca chiar si o singura bujie este arsa, regenerarea filurului NU SE POATE FACE.

   Verificat bujiile sa fie bune, TOATE.
daca totul este in regula cu bujiile, plecati la drum in afara orasului si dati-i cateva sandale sa manance dar, atentie, NU MAI OPRITI MOTORUL  cand incepe regenerarea . Regenerarea poate dura pana la 15-max20 minute , timp in care masina conuma mai mult, temperatura motorului poate sa urce pana la pornirea ventilatoarelor si miroase in spatele ei a fum de ...sa zicem, vopsea arsa. cand regenerarea se incheie, becul se stinge, noxele revin la normal iar consumul de motorina scade din nou pana la valoarea normala. probabil filtrul dumneavoastra de particule (DPF) este infundat mai mult de 80%

Nu va mai duceti la toti cofetarii cu masinile ca va iau banii degeaba.

NU MAI OPRITI MOTORUL CU BECUL ALA INTERMITENT IN BORD, PLIMBATI MASINA PANA SE STINGE!

MARE ATENTIE, DACA AVETI CHIAR SI O BUJIE ARSA, NU MAI PLIMBATI MASINA, SCHIMBATI MAI INTAI BUJIA SI APOI FACETI CE AM SPUS MAI SUS!


Sunt de acord cu tine daca mi explici care este diferenta intre acest bec tip spirala intermitent si becul care se aprinde cand nu s-a regenerat filtrul de particule. Am un Audi a4 b8 2.0 tdi 140kw si la 1 luna dupa ce l am luat m-i s-a aprind becul de filtru de particule. Dupa ce am citit cartea am iesit cu ea la drum si cam in 20 min si 10 km  s a stins, timp in care s a regenerat filtrul de particule. Acum cateva zile s-a aprins spirala la cateva secunde dupa ce am pornit, la restart motor dispare. Imi apare cand este rece motorul si doar imediat dupa ce pornesc masina timp in care nu mai se accelereaza corespunzator si nici nu mai trage. Aseara s-a aprins iar, a trebuit sa opresc motorul pt ca ajunsesem la destinatie dupa 3 minute, iar la repornire l-am lasat cam 45 minute pt ca era accelerata la relantiu cam la 100 si consum 0.9. Am iesit cu ea la drum si s a stabilizat consumul si relantiul (presupun ca s-a regenerat filtrul de particule) Astazi o sa merg cu ea la diagnoza sa vedem ce zic. Multumesc

#42
bobbycvi

bobbycvi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 31.08.2005
Salut,
Am un Audi A4 B8 din 2010, si mi s-a aprins becul de bujii. Am facut diagnoza si am gasit eroare asta:

4911 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3
  P242A 00 [032] - Malfunction
  Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 6

Apare aleator si de obicei cand o accelerez mai tare (calc) la drum lung.

#43
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,279
  • Înscris: 06.07.2007
Senzor temperatura gaze de evacuare, G495. Se afla inainte de DPF. Verifica-i cablajul, mufa etc. Daca totul e ok acolo, inseamna ca trebuie inlocuit senzorul.

Edited by dan1980_25, 19 November 2018 - 01:15.


#44
claudiuh44

claudiuh44

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 13.04.2018
Salut.

Tot a4 B8 2.0 am si eu.

In seara aceasta mi sa aprins martorul in forma de spirala iar dupa cateva minute motorul nu mai avea putere. Apasam pedala de acceleratie la fund si se tura nefiresc de lend pana la maxim 3000 rotatii in treapta a 3-a.

La ce sa ma astept ?

Voi cum a-ti rezolvat ?

V-a schimbat si alte piese inafara de regulator de presiune ?

#45
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Probabil iti intra in limp mode, pot fi multe defectiuni cu acelasi simptom vizibil.
Du-te la un atelier pentru diagnoza, altfel poti schimba piese degeaba sau mai rau sa strici ceea ce merge bine.

#46
Marius1122

Marius1122

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.11.2019
Salut,am si eu un Audi a4 b8 2.0tdi quattro 190 cai, iar dupa ce depasesc viteza de 100-120 km/h se aprinde martorul spirala dar masina se comporta absolut normal. Am fost la 2 serviceuri si mi sa spus ca este valva EGR, apoi ca sa fiu sigur am fost si la al trilea iar aici mi sa spus ca ar putea fi si altcv... nu mai inteleg nimic... ma poate ajuta cineva? Multumesc

#47
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
Ti-ai notat codurile de eroare? Greu fara ele sa te ajutam.

#48
Marius1122

Marius1122

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.11.2019
din pacate nu le-am notat. Poate o fi cineva cre a mai avut prob asta .... ms

#49
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Pai vezi ce piese au mai schimbat oamenii pe aici si schimba-le si tu, poate merge..

#50
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,261
  • Înscris: 24.06.2006

 closchkutza, on 16 noiembrie 2019 - 13:49, said:

Pai vezi ce piese au mai schimbat oamenii pe aici si schimba-le si tu, poate merge..
asa intrebare, asa solutie, bani sa fie! Posted Image

#51
Marius1122

Marius1122

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.11.2019
Gata , perfect, ms pt ajutor ;)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate