Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 

Audi A4 B8, martor bujii incandescente

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
Salut, am un Audi A4 B8, 2009, motor 2.0 TDI, 143 CP.

Problema este urmatoarea. De o saptamana a inceput sa mi se aprinda ocazional martorul de bujii incandescente si sa licare in permanenta. Am remarcat prima data cand parcam masina, si nu am sesizat ceva diferit in comportamentul masinii, mai ales, ca dupa repornire nu mai apare nimic. Insa de acum 2 zile mi-a aparut in timp ce mergeam, si pare sa fie si o problema la acceleratie in momentul in care se aprinde acel martor, masina nu mai are putere....Adica pana in a 3-a pare sa se tureze normal, cand am dat a 3-a, masina pur si simplu nu mai are putere....apas pedala de acceleratie la fund, si masina pur si simplu nu trage, viteza creste extrem de greu.
Mentionez ca nu se mai aprinde nici un alt martor in afara de acesta, iar daca opresc masina si o repornesc totul revine la normal, adica masina trage iar cum trebuie, etc...pana in momentul in care apare iar. (daca apare)
Maine am sa sun sa fac o programare la reprezentanta, pentru o diagnoza, poate ei imi pot spune care poate fi problema, Din ce am inteles erorile aparute raman salvate, si vor aparea in urma unui test.
Apropo, pretul estimativ al unei asemenea diagnoze il stie cineva?
A mai avut cineva eroarea asta, vreo idee de la ce ar putea fi, sau care este rezolvara?

Va multumesc mult,

#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
ar putea fi multe. De la injectoare bulite pana la turbina cu probleme. Poate fi de asemenea vreo electrovalva, egr, dpf sau actuatorul turbinei.
Un test la reprezentanta nu stiu cat costa, dar la un service normal nu e mai mult de 50 de lei.

Edited by dan1980_25, 15 January 2018 - 00:15.


#3
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013
N-am Audi, insa am avut problema de genul (limp mode) la alta masina diesel. La mine a fost din cauza unei mufe defecte la senzorul de temperatura al filtrului de particule. Diagnoza + reparat + tva, 230 si cv de lei la reprezentanta.

La 'un service normal' baietii cu "testeru" lor care de fapt e mufa de pe aliexpress conectata prin bluetooth la o tableta si care evident nu e capabila sa vada atat de detaliat ca o scula de la reprezentanta au venit cu clasicele: "e duse injectoarele", "e pa turbo" etc. Dupa mintea lor ar fi trebuit sa schimb turbina + actuator.

Sfatul meu sa nu te zgarcesti pt. 100-200, dar macar diagnoza sa o ai buna. Ca dupa iti faci tu repararea la alt service e alta treaba, insa macar stii ca mergi la sigur si nu bajbai aiurea.

#4
mariusdeceneu

mariusdeceneu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 28.03.2014
La mine acelasi martor aprins (motor CFFB), a fost actuatorul de la turbo  defect.

#5
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006

 mariusdeceneu, on 15 ianuarie 2018 - 08:09, said:

La mine acelasi martor aprins (motor CFFB), a fost actuatorul de la turbo  defect.

Asta inseamna cam alta turbina? Ca nu stiu exact...multumesc

#6
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007

 potae, on 15 ianuarie 2018 - 01:55, said:

N-am Audi, insa am avut problema de genul (limp mode) la alta masina diesel. La mine a fost din cauza unei mufe defecte la senzorul de temperatura al filtrului de particule. Diagnoza + reparat + tva, 230 si cv de lei la reprezentanta.

La 'un service normal' baietii cu "testeru" lor care de fapt e mufa de pe aliexpress conectata prin bluetooth la o tableta si care evident nu e capabila sa vada atat de detaliat ca o scula de la reprezentanta au venit cu clasicele: "e duse injectoarele", "e pa turbo" etc. Dupa mintea lor ar fi trebuit sa schimb turbina + actuator.

Sfatul meu sa nu te zgarcesti pt. 100-200, dar macar diagnoza sa o ai buna. Ca dupa iti faci tu repararea la alt service e alta treaba, insa macar stii ca mergi la sigur si nu bajbai aiurea.
Nu stiu la ce Dorel ai ajuns tu, insa pe unde stau eu, cel mai parlit service are un VCDS. Asa ca nu e valabila treaba ca doar la reprezentanta afli 100% ce are masina. Se intampla destul de des ca mecanicii de reprezentanta sa fie mai slabi decat cei de la un service de cartier.

 WizardAly, on 15 ianuarie 2018 - 08:45, said:



Asta inseamna cam alta turbina? Ca nu stiu exact...multumesc
Nu. Actuatorul e doar capsula vacuumatica de pe turbina. Costa undeva la 600 de lei.
Mergi la tester si apoi posteaza eroarea aici. Poate vei primi sfaturi utile.

Edited by dan1980_25, 15 January 2018 - 09:50.


#7
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
vezi că la reprezentanța te poate costa enorm doar verificarea/diagnoza. mergi la un service mai spălat și cere o diagnoză

#8
invest20042001

invest20042001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 04.02.2008
alo, domnilor, daca martorul care simbolizeaza o spirala se aprinde INTERMITENT este dovada ca filtrul de particule a incercat sa se regenereze de mai multe ori si nu reuseste, ori din cauza ca motorul a fost oprit in plina regenereare, ori una sau mai multe bujii incandescente sunt arse. De retinut, daca chiar si o singura bujie este arsa, regenerarea filurului NU SE POATE FACE.

   Verificat bujiile sa fie bune, TOATE.
daca totul este in regula cu bujiile, plecati la drum in afara orasului si dati-i cateva sandale sa manance dar, atentie, NU MAI OPRITI MOTORUL  cand incepe regenerarea . Regenerarea poate dura pana la 15-max20 minute , timp in care masina conuma mai mult, temperatura motorului poate sa urce pana la pornirea ventilatoarelor si miroase in spatele ei a fum de ...sa zicem, vopsea arsa. cand regenerarea se incheie, becul se stinge, noxele revin la normal iar consumul de motorina scade din nou pana la valoarea normala. probabil filtrul dumneavoastra de particule (DPF) este infundat mai mult de 80%

Nu va mai duceti la toti cofetarii cu masinile ca va iau banii degeaba.

NU MAI OPRITI MOTORUL CU BECUL ALA INTERMITENT IN BORD, PLIMBATI MASINA PANA SE STINGE!

MARE ATENTIE, DACA AVETI CHIAR SI O BUJIE ARSA, NU MAI PLIMBATI MASINA, SCHIMBATI MAI INTAI BUJIA SI APOI FACETI CE AM SPUS MAI SUS!

Edited by invest20042001, 15 January 2018 - 12:37.


#9
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006

 invest20042001, on 15 ianuarie 2018 - 12:31, said:

alo, domnilor, daca martorul care simbolizeaza o spirala se aprinde INTERMITENT este dovada ca filtrul de particule a incercat sa se regenereze de mai multe ori si nu reuseste, ori din cauza ca motorul a fost oprit in plina regenereare, ori una sau mai multe bujii incandescente sunt arse. De retinut, daca chiar si o singura bujie este arsa, regenerarea filurului NU SE POATE FACE.

   Verificat bujiile sa fie bune, TOATE.
daca totul este in regula cu bujiile, plecati la drum in afara orasului si dati-i cateva sandale sa manance dar, atentie, NU MAI OPRITI MOTORUL  cand incepe regenerarea . Regenerarea poate dura pana la 15-max20 minute , timp in care masina conuma mai mult, temperatura motorului poate sa urce pana la pornirea ventilatoarelor si miroase in spatele ei a fum de ...sa zicem, vopsea arsa. cand regenerarea se incheie, becul se stinge, noxele revin la normal iar consumul de motorina scade din nou pana la valoarea normala. probabil filtrul dumneavoastra de particule (DPF) este infundat mai mult de 80%

Nu va mai duceti la toti cofetarii cu masinile ca va iau banii degeaba.

NU MAI OPRITI MOTORUL CU BECUL ALA INTERMITENT IN BORD, PLIMBATI MASINA PANA SE STINGE!

MARE ATENTIE, DACA AVETI CHIAR SI O BUJIE ARSA, NU MAI PLIMBATI MASINA, SCHIMBATI MAI INTAI BUJIA SI APOI FACETI CE AM SPUS MAI SUS!

Multumesc pentru raspuns. Am mai auzit ca ar fi si posibilitatea asta cu filtru de particule, dar la alte persoane, in afara martorului de bujii s-a mai aprins si catalizatorul. La mine se aprinde doar acest martor, intermitent, si nu mai dispare in mers...iar daca vreau sa o turez foarte mult oricum nu pot pentru ca in momentul in care acest martor este aprins, masina nu mai trage pur si simplu. Daca o opresc si o repornesc totul revine la normal....pana nu stiu cand Posted Image

Edited by WizardAly, 15 January 2018 - 13:19.


#10
invest20042001

invest20042001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 04.02.2008
eu v-am spus ce are, dumneavoastra faceti acum ce doriti.
continuati sa faceti asa, opriti motorul si il reporniti pana cand regenerarea nu se va mai putea face decat din soft...... Dar ...ce tot zic eu aici, faceti dum doriti dv!
O zi buna!Posted Image


....ma mananca limba.... cum arata martorul de catalizator ca tare curios m-ati facut... Posted Image

Edited by invest20042001, 15 January 2018 - 13:45.


#11
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006

 invest20042001, on 15 ianuarie 2018 - 13:42, said:

eu v-am spus ce are, dumneavoastra faceti acum ce doriti.
continuati sa faceti asa, opriti motorul si il reporniti pana cand regenerarea nu se va mai putea face decat din soft...... Dar ...ce tot zic eu aici, faceti dum doriti dv!
O zi buna!Posted Image


....ma mananca limba.... cum arata martorul de catalizator ca tare curios m-ati facut... Posted Image
Multumesc, am sa iau in considerare. nu stiu sigur daca m-am exprimat eu bine, dar cred ca este motorul acela galben...nu sunt cunoscator, deci pot sa ma insel.

Va multumesc

#12
invest20042001

invest20042001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 04.02.2008
intamplator am dat peste asta. cititi postarea nr2.

https://forum.softpe...egenereaza-dpf/

Asa-i ca am dreptate? Posted Image

si fara sa vreau sa supar pe cineva in vreun fel, consider ca atunci cand un om isi cumpara o alta masina, nu neaparat noua, ar fi indicat sa citeasca si manualul de exploatare, acolo scrie clar ce si cum, cand si in ce fel.

     Gata, m-am retras!

Edited by invest20042001, 15 January 2018 - 15:00.


#13
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006

 invest20042001, on 15 ianuarie 2018 - 14:56, said:

intamplator am dat peste asta. cititi postarea nr2.

https://forum.softpe...egenereaza-dpf/

Asa-i ca am dreptate? Posted Image

si fara sa vreau sa supar pe cineva in vreun fel, consider ca atunci cand un om isi cumpara o alta masina, nu neaparat noua, ar fi indicat sa citeasca si manualul de exploatare, acolo scrie clar ce si cum, cand si in ce fel.

Gata, m-am retras!

Super, multumesc, tot ce e posibil sa aveti dreptate. O sa postez si ce mi-au spus la diagnoza... Acum vine o alta intrebare...cum imi dau seama cand incepe regenerarea si cand se termina? Apare ceva in bord sa stiu...exista vreun semn? Si daca mi se aprinde iar eroare in mers azi si nu imi da voie sa o mai turez, cum fac regenerarea, daca ea nu se tureaza? Multumesc

#14
invest20042001

invest20042001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 04.02.2008
bun, sa o luam punctual:
-1-  in mod normal, regenerarea se face singura fara ajutorul soferului, insa, un posesor/utilizator de masina cu filtru de particule ar trebui sa stie ca odata inceputa regenerarea, chiar ajuns la destinatie, motorul NU TREBUIE OPRIT pana cand consumul nu revine la normal iar turatia de relanti nu scade la valoarea de sub 100 rot/minut, (de accea spuneam ca trebuie citit manualul de exploatare)
-2- daca motorul a ajuns la punctul la care se aprinde martorul intermitent, inseamna ca el a incercat deja sa isi faca regenerari ESUATE in mai multe randuri . Am spus ESUATE, adica NU A REUSIT SA LE FINALIZEZE si asta din mai multe posibile cauze, una ar fi UNA SAU MAI MULTE BUJII ARSE, sau OPRIREA MOTORULUI DUPA DECLANSAREA PREOCEDURILOR DE REGENERARE.

SPER CA PANA ACI S-A INTELES.

Acum:

ca motorul sa poata sa isi duca treaba la capat, trebuiesc VERIFICATE BUJIILE INCANDESCENTE (stiu, pare ca am o obsesie cu astea nu?)
daca toate bujiile sunt bune, se merge cu masina pana incepe regenerarea, chiar daca nu se tureaza, NU II OPRITI MOTORUL insa urmariti-i parametrii de pe info display si din exterior, miros urat la curu` ei, ventilatoare pornite, turatie crescuta, consum marit si astea chiar cu masina IN PARCARE, STAND PE LOC......Scuze, sunt pe punctul de a ma enerva......................Posted Image

Daca nu, ..........asfvbkjerf.................domnule, duceti-o la un service ca tare ma tem ca dv o stricati, nu toata lumea se pricepe la orice si e ok asa.

La tester cu ea!Posted Image

#15
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Kroghy?

#16
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
Va dati seama ca nu ma pricep la orice, pentru ca daca ar fi fost cazul, sigur nu as mai fi intrebat nimic aici. Am intrebat tocmai fiindca nu ma pricep. Ca idee, am plecat azi de la munca cu ea, si nu mi-a mai aparut deloc...i-am dat pe autostrada (numai intre 2,5-3 mii turatii) timp de 10-15 minute, masina a tras, s-a comportat normal. Nu mi-a aparut absolut nimic in bord, consum bun cred. Am ajuns acasa, si la relanti (bine masina era incalzita 90 grade) statea in 0,9 mii turatii, iar consumul instant in bord aparea de 0,7l pe h. Acum nu stiu daca si-a facut vreun fel de regenerare cat am mers eu, pentru ca pur si simplu in bord nu indica nimic de genul, ideea e ca am ajuns cu ea pana acasa (aproximativ 23km) fara sa apara absolut nimic in bord, si parea sa se comporte normal.

NU imi dau seama daca s-a intamplat ceva in timplu asta, pentru ca nu a indicat nimic. Ma gandesc ca daca ar fi fost vorba sa porneasca regenerarea ar fi indicat ceva in computerul de bord, sau navigatie....

Multumesc,

#17
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013
sa verifici si injectoarele, sa nu ai vreo buba la unul.

#18
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

 invest20042001, on 15 ianuarie 2018 - 13:42, said:

....ma mananca limba.... cum arata martorul de catalizator ca tare curios m-ati facut... Posted Image

Cam asa ;)

Attached Files

  • Attached File  dpf.JPG   12.74K   26 downloads


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate