In 2017 au fost înmatriculate peste 518.000 de mașini second-hand din import in Romania
#55
Posted 13 January 2018 - 11:16
#56
Posted 13 January 2018 - 12:47
MicroEdge, on 12 ianuarie 2018 - 00:28, said:
Dacă rezolva problema cu itpul am scăpa de o grămadă de rable vechi Ca eu stiam ca cu 100 de lei te cheama la sfarsitul programului cand cei de la rar sunt acasa si nu mai ai nici o problema... Ahh, tu chiar vrei sa isi faca careva treaba in Romania? |
#57
Posted 13 January 2018 - 14:06
slai, on 13 ianuarie 2018 - 11:14, said:
Asta e din seria capra vecinului? Ca nu vad de ce m-ar interesa pe mine airbagurile tale. Iar la siguranta e iar cu dus intors, ca poate io am masina din 2000 cu 6 airbag, si vecinu' are Logan de anul trecut, cu 2. pai poate airbagurile nu... insa daca se rupe sudura de la suspensie facuta de Gigel de la coltul blocului si iti lovesc masina cu familia ta in ea.... cred ca te intereseaza la toti... de aia spun... fara masini avariate la structura de rezistenta , fara aibaguri sarite. JUST IN CASE!!!! better safe than sorry ericmario, on 13 ianuarie 2018 - 11:16, said: Ce bine ca nu depinde de tine. cand ajung sef la transporturi o sa te caut sa te banez lol.... catalin11catalin, on 13 ianuarie 2018 - 12:47, said:
Da ce probleme sunt cu itp-ul? Ca eu stiam ca cu 100 de lei te cheama la sfarsitul programului cand cei de la rar sunt acasa si nu mai ai nici o problema... Ahh, tu chiar vrei sa isi faca careva treaba in Romania? toate masinile mai vechi de 2 ani trebuie sa aiba itp anual. si aia de la itp ar trebuii sa aiba 0% posibilitati de masluire sau de a da itp pe naspa... din pacate asta nu se va intampla NICIODATA in Romania... e tara hotilor aici... mai simplu la inmatriculare , in fiecare judet sa fie niste mecanici independenti care sa isi faca treaba cu proprietarul de fata si cu politia de fata si totul sa fie filmat ca probe. ca la noi pana nu duci la extrem nu merge... ca romanul gaseste el metode... numai de al dracu sa nu respecte legea sau sa nu plateasca. |
#58
Posted 13 January 2018 - 22:50
#59
Posted 14 January 2018 - 12:03
@martianu,ce ai domne cu obsesia asta cu siguranța ?
Caută și tu o statistică sa vezi procentele de accidente din cauze umane și din cauze mecanice. Unde se impune,taxi,mașini școala,etc se face ITP din 6 în șase luni,nu anual. Există propunere că la o anumită vechime sa se facă anual. Dar la o vechime rezonabilă,nu după 2 ani cum ai vrea tu. Aia i o exagerare. |
#60
Posted 14 January 2018 - 12:38
Rdaneel, on 14 ianuarie 2018 - 12:03, said:
@martianu,ce ai domne cu obsesia asta cu siguranța ? Caută și tu o statistică sa vezi procentele de accidente din cauze umane și din cauze mecanice. Unde se impune,taxi,mașini școala,etc se face ITP din 6 în șase luni,nu anual. Există propunere că la o anumită vechime sa se facă anual. Dar la o vechime rezonabilă,nu după 2 ani cum ai vrea tu. Aia i o exagerare. aia e o vechime rezonabila. 2 ani. eu traiesc in sistemul asta... cum vreau eu de ceva timp si lumea nu se plange. cum sa fie rau itp anual? ce e rau in asta? in scotia asa este si is de acord 100%. si da stiu.. lasa ba pe aia... plus o sa ma atacati la persoana... insa imi mentin ideea. defapt romanii au nevoie de legi si mai drastice tinand cont cate mizerii si peterde de masini sunt pe drumurile noastre. a trecut de 2 ani , ai itp anual... ce e rau in asta? ca dai bani? ce e mai important? banii sau siguranta? in scotia astia verifica si centurile de siguranta , si usile daca se inchid bine... TOT.... m au refuzat ca bateria nu era prinsa cu chinga aia... scurt si la obiect... mi au spus... in caz de rasturnare e pericol de incendiu... dreptate 100%. am cumparat chinga , au pus o , a trecut itp... nu vad de ce oricine ar fi impotriva unei verificari mai dese a masinilor cu care mergem. asta e ca analizele anuale... ti le faci sa fii sigur ca esti ok. nu la 2 ani. la 1 an. cum e normal |
#61
Posted 14 January 2018 - 12:41
Kroghy, on 11 ianuarie 2018 - 15:18, said: Datele arată că anul trecut s-au înmatriculat şapte maşini Ferrari, trei Lamborghini, 37 de Maserati, 21 de Bentley-uri şi 260 de maşini Porsche." http://0-100.hotnews...and-din-import/ Nu-s eu ala care face sute de mii de km pe an sau strabate tara in lung si in lat, da totusi. |
#62
Posted 14 January 2018 - 17:03
Putin probabil ca se indura sa le scoata in traficul de zi cu zi sau sa le parcheze la bordura. Probabil sunt folosite asa, mai la ocazii.
|
#63
Posted 15 January 2018 - 19:14
martian_693, on 14 ianuarie 2018 - 12:38, said: aia e o vechime rezonabila. 2 ani. eu traiesc in sistemul asta... cum vreau eu de ceva timp si lumea nu se plange. cum sa fie rau itp anual? ce e rau in asta? in scotia asa este si is de acord 100%. si da stiu.. lasa ba pe aia... plus o sa ma atacati la persoana... insa imi mentin ideea. defapt romanii au nevoie de legi si mai drastice tinand cont cate mizerii si peterde de masini sunt pe drumurile noastre. a trecut de 2 ani , ai itp anual... ce e rau in asta? ca dai bani? ce e mai important? banii sau siguranta? in scotia astia verifica si centurile de siguranta , si usile daca se inchid bine... TOT.... m au refuzat ca bateria nu era prinsa cu chinga aia... scurt si la obiect... mi au spus... in caz de rasturnare e pericol de incendiu... dreptate 100%. am cumparat chinga , au pus o , a trecut itp... nu vad de ce oricine ar fi impotriva unei verificari mai dese a masinilor cu care mergem. asta e ca analizele anuale... ti le faci sa fii sigur ca esti ok. nu la 2 ani. la 1 an. cum e normal Pt că atunci când se stabilește ITP la 2 ani se studiază niste statistici,una alta și nefiind oamenii așa prăpăstioși că tine s a stabilit așa. Eu mă mir că ți ai luat o Honda și nu ți-ai luat un tanc. Ești exagerat. |
#64
Posted 15 January 2018 - 22:42
Rdaneel, on 15 ianuarie 2018 - 19:14, said:
Pt că atunci când se stabilește ITP la 2 ani se studiază niste statistici,una alta și nefiind oamenii așa prăpăstioși că tine s a stabilit așa. Eu mă mir că ți ai luat o Honda și nu ți-ai luat un tanc. Ești exagerat. esti tu delasator |
|
#65
Posted 15 January 2018 - 23:31
Kroghy, on 11 ianuarie 2018 - 15:22, said: Cifre exacte Loc Marca Unitati 1 Volkswagen 136.268 2 Opel 63.826 3 Ford 50.916 4 Audi 46.663 5 BMW 46.143 6 Mercedes 26.308 7 Renault 22.813 8 Skoda 21.040 9 Peugeot 11.512 10 Seat 9.647 518.927 http://m.automarket....oape-82057.html Si o mica statistica: aprox. 40% sunt din grupul VW aprox. 65% sunt masini nemtesti La masini noi, MB a vandut mai mult decat Audi+BMW insumate. Ar fi fost foarte interesant de stiu si pretul mediu al acestor sute de mii de masini sh aduse. "Explozia" aceasta de inmatriculari a urmat simplei desfintari a taxei de inmatriculare. Deci , e clar ca lumea a adus ce nu-si permitea: rable care aveau taxe mari, poate cat jumate din valoarea masinii. Eu am luat masina noua in 2016 si taxa a fost de 210 lei. In aceiasi perioada pentru un Opel astra sau golf 4 euro 3-4 taxa ar fi fost de 500-700de euro, pentru niste masini cu valoare de cca 1500-2000 de euro. Platon, on 11 ianuarie 2018 - 16:02, said: Si care este problema ? cincisute de mii de masini la cat de mare este Romania mi se pare un mizilic, Jammalan-the-Prophet, on 11 ianuarie 2018 - 16:21, said: Hmmm... Pai 518 000 de noi impozite auto nu e suficient? martian_693, on 11 ianuarie 2018 - 17:07, said: vw la putere... germania la putere... insa nu stiu ce cauta opel in top... urasc marca asta de masina. le as interzice cu totul. de fiecare data vad un opel din ala pricajit tinut cu banda izoliera... nu ca mi ar placea alea noi... sunt sub orice critica. dacii nemtesti. un brand de rahat. in fine... problema e ca importa multe diesel romanii.... aici e problema... aia le dau sa scape de ele , noi stam sa inghitim particulele poluante de la ei... asta e gresit. sh sa se importe numai benzina. si daca nu vrei benzina atunci sa iei bicicleta. Pun pariu ca multi au adus vw ca sa faca "recarosare" |
#67
Posted 15 January 2018 - 23:37
ReflejoArmado, on 12 ianuarie 2018 - 00:44, said: Foarte adevărat. Eu am un amic care are o „râșniță” antică; nu exagerez, de când a luat-o a băgat mai mult în ea decât suma pe care a cheltuit-o pe mașină. Bine, mașină e mult spus, e un hârb. |
#69
Posted 15 January 2018 - 23:40
Opel sunt cele mai proaste masini nemtesti, de aia i-au si cumparat francezii, cine se aseamana se aduna.
Acum multi ani am avut un Astra G, a fost buna masina la vremea ei dar cand te gandesti ca unii inca le folosesc si acum. Edited by Kroghy, 15 January 2018 - 23:41. |
|
#70
Posted 15 January 2018 - 23:47
MicroEdge, on 12 ianuarie 2018 - 08:10, said: Am văzut o grămadă de mașini ce nu avea instalația electrica funcțională(doar un far etc), mașini ce stau cu bucăți de caroserie lipite etc. Oare de ce atunci când se fac controale rar pe drumuri cam 30% din mașinile verificate rămân fără talon? Și mulți primesc amenzi? Si eu imi doresc sa opreasca masinile fara stopuri, sau pe cele care lumineaza prost, cu becuri ilegale. Kroghy, on 15 ianuarie 2018 - 23:40, said: Opel sunt cele mai proaste masini nemtesti, de aia i-au si cumparat francezii, cine se aseamana se aduna. Acum multi ani am avut un Astra G, a fost buna masina la vremea ei dar cand te gandesti ca unii inca le folosesc si acum. Pentru ca sunt masini ieftin de intretinut, si cu costuri mici de folosinta: cauciucuri ieftine, consum rezonabil, piese la zeci de schroturi. |
#71
Posted 15 January 2018 - 23:56
tfmercedez, on 15 ianuarie 2018 - 23:47, said:
Pentru ca sunt masini ieftin de intretinut, si cu costuri mici de folosinta: cauciucuri ieftine, consum rezonabil, piese la zeci de schroturi. Edited by Kroghy, 15 January 2018 - 23:58. |
#72
Posted 15 January 2018 - 23:58
Kroghy, on 15 ianuarie 2018 - 23:56, said:
Eu nu inteleg oamenii asa de saraci incat sa foloseasca masini ca Astra G sau Golf 4. Mai bine ar munci sa-si permita ceva mai bun in loc sa se multumeasca cu asa ceva. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users