Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

In 2017 au fost înmatriculate peste 518.000 de mașini second-hand din import in Romania

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#19
babarzotea

babarzotea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,247
  • Înscris: 10.08.2017
Dacă în anii 80 eram vecini cu SUA am fi avut milioane de Muscle cars pe la noi

View Postpustiu_22, on 11 ianuarie 2018 - 16:29, said:

Apropo, cate s-au "casat"?
niciuna, sunt doar dezmembrate si postate pe olx piesele.

In germania ca neamţ e mai  scump să casezi maşina, adică trebuie să dai bani să scapi de ea, aşa că soluţia suntem noi românia si mai fac şi ei un ban de ceva, de un suc o cola o bere de la rubinet.

Edited by babarzotea, 11 January 2018 - 16:34.


#20
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017

View PostAdm, on 11 ianuarie 2018 - 16:18, said:

E bine ca oamenii isi permit masini, cu care sa munceasca, sa miste economia.
sa mai polueze pe ici pe colo

#21
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

View Postpustiu_22, on 11 ianuarie 2018 - 16:29, said:

Mie nu imi este clar ce inseamna "din import"! Au intrat in tara sau masini straine? Ca daca eu imi vand masina "din import" si o inmatriculeaza vecinul de la etajul 2, se adauga la cifra aia de 518 000?
Apropo, cate s-au "casat"?
Mașini ce au fost aduse din alte tari. Tu dacă vinzi mașina deja înmatriculată în România vecinului, nu apare în aceasta lista

#22
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

View Postmyshyk, on 11 ianuarie 2018 - 16:30, said:

518.000/(365zile/an-112sambete si duminici- 25sarbatori legale)=3781 masini pe zi
3781 /6ore de munca=630 de masini/ora
630/41+1R.A.R=15masini verificate pe ora.
Va vine sa credeti ce productivitate pot avea cei dea la R.A,.R, Finante,.  etc., etc., care sunt implicati in inmatricularile de masini?
+ cei care au jonglat cu cele locale...

View PostMicroEdge, on 11 ianuarie 2018 - 16:34, said:

Mașini ce au fost aduse din alte tari. Tu dacă vinzi mașina deja înmatriculată în România vecinului, nu apare în aceasta lista
Pana mea, aia au lucrat non-stop?

#23
ReflejoArmado

ReflejoArmado

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 25.12.2017
La cât mai multe. Îi lasă pe fomiști să-și cumpere rable, apoi le arde un impozit de-o să plângă. Băieți dăștepți.

#24
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Chiar chestia asta o disctuam cu cineva mai devreme. Ştirşti o bagă la comandă pe aia cu rable. Da, probabil sunt destule care nu au ce căuta pe drumuri. Însă nu se ia în discuţie de ce fac Românii asta. De ce nu se cumpără aşa de multe "Dacia".
Nu sunt chiar aşa de mulţi pasionaţi de maşini (mai) vechi, dar de unde bani de maşini noi? Dacă salariul minim ar fi de vreo 400 Euro şi ăla mediu de vreo 900-1000, atunci, da, am avea mai mulţi oameni care să-şi permită maşină nouă. Că la 600 Euro în mână îţi permiţi mai uşor să faci rată de 150 Euro la maşină nouă. Dar, nu, prezentăm fără să gândim.
Cât despre "Dacia", unii doresc ceva mai mult de la o maşină. Nu e strict o chestie de imagine. Dar opţiunile sunt limitate. Şi există maşini care au un sfer de veac şi care sunt peste o "Dacia" nouă (în cazul în care sunt îngrijite). De ce nu asamblează "Renault" 2-3 modele mai populare pe la noi? Aşa ar creşte producţia şi s-ar diversifica piaţa.

Cât despre R.A.R.:
1) Există R.A.R. în mai multe judeţe, deci dacă se fac 15 maşini pe oră pot ieşi 1-4 per judeţ, deci nu mult;
2) Mita de acolo. R.A.R.-ul ar face diferenţa dintre ceea ce are voie să circule şi ceea ce nu are voie să circule. Din păcate, în practică, nu e aşa. Câte flaganturi s-ar putea organiza la R.A.R. ...

#25
martian_693

martian_693

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 27.07.2016

View PostKroghy, on 11 ianuarie 2018 - 15:22, said:

Cifre exacte
Loc  Marca  Unitati
1  Volkswagen  136.268
2  Opel  63.826
3  Ford  50.916
4  Audi  46.663
5  BMW  46.143
6  Mercedes  26.308
7  Renault  22.813
8  Skoda  21.040
9  Peugeot  11.512
10  Seat  9.647
518.927

http://m.automarket....oape-82057.html

Si o mica statistica:
aprox. 40% sunt din grupul VW
aprox. 65% sunt masini nemtesti

vw la putere... germania la putere...  insa nu stiu ce cauta Opel in top... urasc marca asta de masina. le as interzice  cu totul. de fiecare data vad un opel din ala pricajit tinut cu banda izoliera... nu ca mi ar placea alea noi... sunt sub orice critica. dacii nemtesti. un brand de rahat.

in fine... problema e ca importa multe diesel romanii.... aici e problema... aia le dau sa scape de ele , noi stam sa inghitim particulele poluante de la ei... asta e gresit.

sh sa se importe numai benzina. si daca nu vrei benzina atunci sa iei bicicleta.

#26
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
"Opel" noi o fi proaste, dar am mers cu unul din 2001 sau 2004 şi nu era rea maşinuţa   Posted Image

Edited by djl, 11 January 2018 - 17:15.


#27
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
e, stii cum e, ce nu e VW pute.

#28
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View Postdjl, on 11 ianuarie 2018 - 17:01, said:

Nu sunt chiar aşa de mulţi pasionaţi de maşini (mai) vechi, dar de unde bani de maşini noi? Dacă salariul minim ar fi de vreo 400 Euro şi ăla mediu de vreo 900-1000, atunci, da, am avea mai mulţi oameni care să-şi permită maşină nouă. Că la 600 Euro în mână îţi permiţi mai uşor să faci rată de 150 Euro la maşină nouă. Dar, nu, prezentăm fără să gândim.
Interesant e ca in 2007 cand euro a fost la minimul istoric s-au vandut 250.000 de masini noi de toate marcile, majoritatea de clasa compacta sau medie. Salariile in euro erau mai mici decat astazi.
As zice ca e ingrijorator ca dupa 10 ani se cumpara masini mai vechi decat cele care se cumparau in 2007, media e de 13 ani deci grosul sunt masini fabricate intre 2000 si 2008 deci vechi de cel putin 9-10 ani. Explicatia e ca probabil atunci multe erau luate pe credite, unele chiar pe 5-10 ani in timp ce acum se cumpara cu banul jos sau credite pe termen scurt.

Quote

Cât despre "Dacia", unii doresc ceva mai mult de la o maşină. Nu e strict o chestie de imagine. Dar opţiunile sunt limitate. Şi există maşini care au un sfer de veac şi care sunt peste o "Dacia" nouă (în cazul în care sunt îngrijite)
As zice ca se cumpara masini mai bune decat o Dacie de aceeasi varsta dar mai ieftine decat o Dacie noua.

Quote

De ce nu asamblează "Renault" 2-3 modele mai populare pe la noi? Aşa ar creşte producţia şi s-ar diversifica piaţa.
NU e rentabil. Se aduc de la alte uzine, tot din UE. E vorba de cateva mii de masini pe an.
Interesant e ca la SH Dacia nu e in top la vanzari de unde se vede ca in strainatate nu e atat de ieftina.

#29
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

View Postdjl, on 11 ianuarie 2018 - 17:01, said:

Chiar chestia asta o disctuam cu cineva mai devreme. Știrști o bagă la comandă pe aia cu rable. Da, probabil sunt destule care nu au ce căuta pe drumuri. Însă nu se ia Ăźn discuție de ce fac RomĂąnii asta. De ce nu se cumpără așa de multe "Dacia".
Nu sunt chiar așa de mulți pasionați de mașini (mai) vechi, dar de unde bani de mașini noi? Dacă salariul minim ar fi de vreo 400 Euro și ăla mediu de vreo 900-1000, atunci, da, am avea mai mulți oameni care să-și permită mașină nouă. Că la 600 Euro Ăźn mĂąnă Ăźți permiți mai ușor să faci rată de 150 Euro la mașină nouă. Dar, nu, prezentăm fără să gĂąndim.
CĂąt despre "Dacia", unii doresc ceva mai mult de la o mașină. Nu e strict o chestie de imagine. Dar opțiunile sunt limitate. Și există mașini care au un sfer de veac și care sunt peste o "Dacia" nouă (Ăźn cazul Ăźn care sunt Ăźngrijite). De ce nu asamblează "Renault" 2-3 modele mai populare pe la noi? Așa ar crește producția și s-ar diversifica piața.

CĂąt despre R.A.R.:
1) Există R.A.R. Ăźn mai multe județe, deci dacă se fac 15 mașini pe oră pot ieși 1-4 per județ, deci nu mult;
2) Mita de acolo. R.A.R.-ul ar face diferența dintre ceea ce are voie să circule și ceea ce nu are voie să circule. Din păcate, Ăźn practică, nu e așa. CĂąte flaganturi s-ar putea organiza la R.A.R. ...
Mașinile sunt împărțite pe clase. Dacia face mașini din clasa mica (concurenti:Clio, 206/207/208,Citroen c3, Fiat stilou, polo, rio, i20, fiesta etc) dacă e sa comparam mașinile măcar sa o facem corect. Uzina de la Mioveni începe sa se axeze doar pe Duster. Aici cu producția este o problema, sindicatele nu vor automatizarea fabricii și probabil Renault așteaptă sa mai iasă din oameni la pensie etc și accepta scăderea producției cu câteva procente cât timp profitul rămâne constant

#30
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 02.05.2008
Din alea 518.000 eu cred ca cel putin jumatate circulau deja pe strazile noastre dar cu numere de bulgaria. Acum platesc impozite si asigurari in tara....ceea ce e bine.

#31
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

View PostJammalan-the-Prophet, on 11 ianuarie 2018 - 16:21, said:

Hmmm...
Pai 518 000 de noi impozite auto nu e suficient?

View PostJammalan-the-Prophet, on 11 ianuarie 2018 - 16:21, said:

Hmmm...
Pai 518 000 de noi impozite auto nu e suficient?
Greșești nițel....
Taxa de mediu va fi anual plãtitã de TOȚI fraierii cu mașini înmatriculate în țigãnie....vre-o OPT MELEOANE autoturisme!
Simpatic e cã tractoarele vor plãti maxim...

#32
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ok, si ce ar fi de dicutat pe sunbiectul asta?
Ca romanii sunt cei saraci din toata Uniunea Europeana?

#33
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Si cate masini s-h someaza prin parcurile auto neinmatriculate si asteapta sa fie cumparate si inmatriculate ?!
Cei mai fericiti is nemtii c-or scapat de gunoaie Posted Image
Sper sa bage o taxa la impozit , speciala pt diesel incat sa nu vrea nimeni diesel !

Edited by Baxon, 11 January 2018 - 20:49.


#34
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Stirea aceasta arata dezastrul de pe drumurile noastre... cei care considera ca e normal sau corect se insala amarnic.
Lasand la o parte dezastrul ecologic produs de aceste masini (mai mare ca orice masina noua inclusiv una gen dieselgate).
Apar poate cele mai nari probleme accidentele care anul trecut au crescut in ritm cu masinile... O alta problema starea tehbica si nu in ultimul rand o gramada de soferi noi pe drumuri care nu au mai condus de ceva vreme si "reinvata condusul " pe msina nou achiztionata dupa cum crede...
Daca am avea o lege care sa spuna ca cel care vinde o masina masluita (km dati peste cap, airbaguri lipsa sau cu probleme puse  sigurante in loc...) sa faca inchisoare ( nu amenda ca aia ar aparea in costul masinii). Iar cei care conduc fara ITP sau cu probleme grave care pot pune in pericol sigurant participantilor la trafic sa faca si ei inchisoare si clar si amenzi mari. ATUNCI da vanzarea de second-uri ar fii ceva bun.

Edited by fotbal5, 11 January 2018 - 22:27.


#35
martian_693

martian_693

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 27.07.2016

View Postdjl, on 11 ianuarie 2018 - 17:10, said:

"Opel" noi o fi proaste, dar am mers cu unul din 2001 sau 2004 şi nu era rea maşinuţa   Posted Image

nu cred ca is proaste ca si fiabilitate... ba chiar sunt ok am inteles , plus piese ieftine... insa mi se face scarba de brand. Opel sau vauxhall.... plus ca is cheap asa fara nimic special...

sunt niste frigidere.

View Postslai, on 11 ianuarie 2018 - 17:24, said:

e, stii cum e, ce nu e VW pute.

ete rahat. vw e putin peste opel insa tot masina de duzina este. nu vad logica comentului... nu am fost niciodata pr vw... in ultimii 20 de ani doar 2 masini mi au placut... Phaeton si Touareg... care is mai premium... in rest numai frigidere...

vw e masina omului average. si nu e nimic mai rau decat average... mai bine sub , decat average...

View Postericmario, on 11 ianuarie 2018 - 20:58, said:

Ce-ai cu mine amice? Ce ti-am facut?
Vrei sa-ti fac zig-zag cu cuiul pe masina? Posted Image

sorry man , insa eu as face ilegal diesel. si daca ai diesel inainte sa il fac ilegal as pune taxa gen 5000 euro pe an ca sa nu mai poti sa o folosesti.

nu am avut vreodata si nu o sa cumpar in viata mea diesel. poate doar daca imi iau locomotiva sau tractor... in rest sper sa puna taxe sa iti fie frica sa bagi cheia in contact.


(sper ca observi ca nu ma refer la tine in mod personal) Posted Image

View Postfotbal5, on 11 ianuarie 2018 - 22:21, said:

Stirea aceasta arata dezastrul de pe drumurile noastre... cei care considera ca e normal sau corect se insala amarnic.
Lasand la o parte dezastrul ecologic produs de aceste masini (mai mare ca orice masina noua inclusiv una gen dieselgate).
Apar poate cele mai nari probleme accidentele care anul trecut au crescut in ritm cu masinile... O alta problema starea tehbica si nu in ultimul rand o gramada de soferi noi pe drumuri care nu au mai condus de ceva vreme si "reinvata condusul " pe msina nou achiztionata dupa cum crede...
Daca am avea o lege care sa spuna ca cel care vinde o masina masluita (km dati peste cap, airbaguri lipsa sau cu probleme puse  sigurante in loc...) sa faca inchisoare ( nu amenda ca aia ar aparea in costul masinii). Iar cei care conduc fara ITP sau cu probleme grave care pot pune in pericol sigurant participantilor la trafic sa faca si ei inchisoare si clar si amenzi mari. ATUNCI da vanzarea de second-uri ar fii ceva bun.

nu sunt legi... totul merge pe prietenie si spaga... 99% din cauza nivelului de trai scazut... bani putin la populatie...


itp la juma de an , orice masina cu lovitura la stalpii sau punctele de siguranta sa fie ilegala. orice masina fara frane cel putin 100% din ce spune producatorul sa fie ilegal... si as mai adauga altele insa e lista prea mare

#36
ReflejoArmado

ReflejoArmado

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 25.12.2017
E de ajuns doar o taxă serioasă pentru mașinile foarte vechi.

Mie mi s-ar părea de foarte mult bun simț o asemenea taxă.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate