Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
In 2017 au fost înmatriculate peste 518.000 de mașini second-hand din import in Romania
#19
Posted 11 January 2018 - 16:33
Dacă în anii 80 eram vecini cu SUA am fi avut milioane de Muscle cars pe la noi
pustiu_22, on 11 ianuarie 2018 - 16:29, said:
Apropo, cate s-au "casat"? In germania ca neamţ e mai scump să casezi maşina, adică trebuie să dai bani să scapi de ea, aşa că soluţia suntem noi românia si mai fac şi ei un ban de ceva, de un suc o cola o bere de la rubinet. Edited by babarzotea, 11 January 2018 - 16:34. |
#20
Posted 11 January 2018 - 16:33
#21
Posted 11 January 2018 - 16:34
pustiu_22, on 11 ianuarie 2018 - 16:29, said:
Mie nu imi este clar ce inseamna "din import"! Au intrat in tara sau masini straine? Ca daca eu imi vand masina "din import" si o inmatriculeaza vecinul de la etajul 2, se adauga la cifra aia de 518 000? Apropo, cate s-au "casat"? |
#22
Posted 11 January 2018 - 16:48
myshyk, on 11 ianuarie 2018 - 16:30, said:
518.000/(365zile/an-112sambete si duminici- 25sarbatori legale)=3781 masini pe zi 3781 /6ore de munca=630 de masini/ora 630/41+1R.A.R=15masini verificate pe ora. Va vine sa credeti ce productivitate pot avea cei dea la R.A,.R, Finante,. etc., etc., care sunt implicati in inmatricularile de masini? MicroEdge, on 11 ianuarie 2018 - 16:34, said:
Mașini ce au fost aduse din alte tari. Tu dacă vinzi mașina deja înmatriculată în România vecinului, nu apare în aceasta lista |
#23
Posted 11 January 2018 - 16:59
La cât mai multe. Îi lasă pe fomiști să-și cumpere rable, apoi le arde un impozit de-o să plângă. Băieți dăștepți.
|
#24
Posted 11 January 2018 - 17:01
Chiar chestia asta o disctuam cu cineva mai devreme. Ştirşti o bagă la comandă pe aia cu rable. Da, probabil sunt destule care nu au ce căuta pe drumuri. Însă nu se ia în discuţie de ce fac Românii asta. De ce nu se cumpără aşa de multe "Dacia".
Nu sunt chiar aşa de mulţi pasionaţi de maşini (mai) vechi, dar de unde bani de maşini noi? Dacă salariul minim ar fi de vreo 400 Euro şi ăla mediu de vreo 900-1000, atunci, da, am avea mai mulţi oameni care să-şi permită maşină nouă. Că la 600 Euro în mână îţi permiţi mai uşor să faci rată de 150 Euro la maşină nouă. Dar, nu, prezentăm fără să gândim. Cât despre "Dacia", unii doresc ceva mai mult de la o maşină. Nu e strict o chestie de imagine. Dar opţiunile sunt limitate. Şi există maşini care au un sfer de veac şi care sunt peste o "Dacia" nouă (în cazul în care sunt îngrijite). De ce nu asamblează "Renault" 2-3 modele mai populare pe la noi? Aşa ar creşte producţia şi s-ar diversifica piaţa. Cât despre R.A.R.: 1) Există R.A.R. în mai multe judeţe, deci dacă se fac 15 maşini pe oră pot ieşi 1-4 per judeţ, deci nu mult; 2) Mita de acolo. R.A.R.-ul ar face diferenţa dintre ceea ce are voie să circule şi ceea ce nu are voie să circule. Din păcate, în practică, nu e aşa. Câte flaganturi s-ar putea organiza la R.A.R. ... |
#25
Posted 11 January 2018 - 17:07
Kroghy, on 11 ianuarie 2018 - 15:22, said:
Cifre exacte Loc Marca Unitati 1 Volkswagen 136.268 2 Opel 63.826 3 Ford 50.916 4 Audi 46.663 5 BMW 46.143 6 Mercedes 26.308 7 Renault 22.813 8 Skoda 21.040 9 Peugeot 11.512 10 Seat 9.647 518.927 http://m.automarket....oape-82057.html Si o mica statistica: aprox. 40% sunt din grupul VW aprox. 65% sunt masini nemtesti vw la putere... germania la putere... insa nu stiu ce cauta Opel in top... urasc marca asta de masina. le as interzice cu totul. de fiecare data vad un opel din ala pricajit tinut cu banda izoliera... nu ca mi ar placea alea noi... sunt sub orice critica. dacii nemtesti. un brand de rahat. in fine... problema e ca importa multe diesel romanii.... aici e problema... aia le dau sa scape de ele , noi stam sa inghitim particulele poluante de la ei... asta e gresit. sh sa se importe numai benzina. si daca nu vrei benzina atunci sa iei bicicleta. |
#26
Posted 11 January 2018 - 17:10
"Opel" noi o fi proaste, dar am mers cu unul din 2001 sau 2004 şi nu era rea maşinuţa
Edited by djl, 11 January 2018 - 17:15. |
#28
Posted 11 January 2018 - 17:42
djl, on 11 ianuarie 2018 - 17:01, said:
Nu sunt chiar aşa de mulţi pasionaţi de maşini (mai) vechi, dar de unde bani de maşini noi? Dacă salariul minim ar fi de vreo 400 Euro şi ăla mediu de vreo 900-1000, atunci, da, am avea mai mulţi oameni care să-şi permită maşină nouă. Că la 600 Euro în mână îţi permiţi mai uşor să faci rată de 150 Euro la maşină nouă. Dar, nu, prezentăm fără să gândim. As zice ca e ingrijorator ca dupa 10 ani se cumpara masini mai vechi decat cele care se cumparau in 2007, media e de 13 ani deci grosul sunt masini fabricate intre 2000 si 2008 deci vechi de cel putin 9-10 ani. Explicatia e ca probabil atunci multe erau luate pe credite, unele chiar pe 5-10 ani in timp ce acum se cumpara cu banul jos sau credite pe termen scurt. Quote Cât despre "Dacia", unii doresc ceva mai mult de la o maşină. Nu e strict o chestie de imagine. Dar opţiunile sunt limitate. Şi există maşini care au un sfer de veac şi care sunt peste o "Dacia" nouă (în cazul în care sunt îngrijite) Quote De ce nu asamblează "Renault" 2-3 modele mai populare pe la noi? Aşa ar creşte producţia şi s-ar diversifica piaţa. Interesant e ca la SH Dacia nu e in top la vanzari de unde se vede ca in strainatate nu e atat de ieftina. |
|
#29
Posted 11 January 2018 - 18:06
djl, on 11 ianuarie 2018 - 17:01, said:
Chiar chestia asta o disctuam cu cineva mai devreme. Știrști o bagă la comandă pe aia cu rable. Da, probabil sunt destule care nu au ce căuta pe drumuri. Ănsă nu se ia Ăźn discuție de ce fac RomĂąnii asta. De ce nu se cumpără așa de multe "Dacia". Nu sunt chiar așa de mulți pasionați de mașini (mai) vechi, dar de unde bani de mașini noi? Dacă salariul minim ar fi de vreo 400 Euro și ăla mediu de vreo 900-1000, atunci, da, am avea mai mulți oameni care să-și permită mașină nouă. Că la 600 Euro Ăźn mĂąnă Ăźți permiți mai ușor să faci rată de 150 Euro la mașină nouă. Dar, nu, prezentăm fără să gĂąndim. CĂąt despre "Dacia", unii doresc ceva mai mult de la o mașină. Nu e strict o chestie de imagine. Dar opțiunile sunt limitate. Și există mașini care au un sfer de veac și care sunt peste o "Dacia" nouă (Ăźn cazul Ăźn care sunt Ăźngrijite). De ce nu asamblează "Renault" 2-3 modele mai populare pe la noi? Așa ar crește producția și s-ar diversifica piața. CĂąt despre R.A.R.: 1) Există R.A.R. Ăźn mai multe județe, deci dacă se fac 15 mașini pe oră pot ieși 1-4 per județ, deci nu mult; 2) Mita de acolo. R.A.R.-ul ar face diferența dintre ceea ce are voie să circule și ceea ce nu are voie să circule. Din păcate, Ăźn practică, nu e așa. CĂąte flaganturi s-ar putea organiza la R.A.R. ... |
#30
Posted 11 January 2018 - 18:14
Din alea 518.000 eu cred ca cel putin jumatate circulau deja pe strazile noastre dar cu numere de bulgaria. Acum platesc impozite si asigurari in tara....ceea ce e bine.
|
#31
Posted 11 January 2018 - 20:13
Jammalan-the-Prophet, on 11 ianuarie 2018 - 16:21, said:
Hmmm... Pai 518 000 de noi impozite auto nu e suficient? Jammalan-the-Prophet, on 11 ianuarie 2018 - 16:21, said:
Hmmm... Pai 518 000 de noi impozite auto nu e suficient? Taxa de mediu va fi anual plãtitã de TOȚI fraierii cu mașini înmatriculate în țigãnie....vre-o OPT MELEOANE autoturisme! Simpatic e cã tractoarele vor plãti maxim... |
#32
Posted 11 January 2018 - 20:35
Ok, si ce ar fi de dicutat pe sunbiectul asta?
Ca romanii sunt cei saraci din toata Uniunea Europeana? |
#33
Posted 11 January 2018 - 20:48
Si cate masini s-h someaza prin parcurile auto neinmatriculate si asteapta sa fie cumparate si inmatriculate ?!
Cei mai fericiti is nemtii c-or scapat de gunoaie Sper sa bage o taxa la impozit , speciala pt diesel incat sa nu vrea nimeni diesel ! Edited by Baxon, 11 January 2018 - 20:49. |
|
#34
Posted 11 January 2018 - 22:21
Stirea aceasta arata dezastrul de pe drumurile noastre... cei care considera ca e normal sau corect se insala amarnic.
Lasand la o parte dezastrul ecologic produs de aceste masini (mai mare ca orice masina noua inclusiv una gen dieselgate). Apar poate cele mai nari probleme accidentele care anul trecut au crescut in ritm cu masinile... O alta problema starea tehbica si nu in ultimul rand o gramada de soferi noi pe drumuri care nu au mai condus de ceva vreme si "reinvata condusul " pe msina nou achiztionata dupa cum crede... Daca am avea o lege care sa spuna ca cel care vinde o masina masluita (km dati peste cap, airbaguri lipsa sau cu probleme puse sigurante in loc...) sa faca inchisoare ( nu amenda ca aia ar aparea in costul masinii). Iar cei care conduc fara ITP sau cu probleme grave care pot pune in pericol sigurant participantilor la trafic sa faca si ei inchisoare si clar si amenzi mari. ATUNCI da vanzarea de second-uri ar fii ceva bun. Edited by fotbal5, 11 January 2018 - 22:27. |
#35
Posted 11 January 2018 - 23:28
djl, on 11 ianuarie 2018 - 17:10, said:
"Opel" noi o fi proaste, dar am mers cu unul din 2001 sau 2004 şi nu era rea maşinuţa nu cred ca is proaste ca si fiabilitate... ba chiar sunt ok am inteles , plus piese ieftine... insa mi se face scarba de brand. Opel sau vauxhall.... plus ca is cheap asa fara nimic special... sunt niste frigidere. slai, on 11 ianuarie 2018 - 17:24, said:
e, stii cum e, ce nu e VW pute. ete rahat. vw e putin peste opel insa tot masina de duzina este. nu vad logica comentului... nu am fost niciodata pr vw... in ultimii 20 de ani doar 2 masini mi au placut... Phaeton si Touareg... care is mai premium... in rest numai frigidere... vw e masina omului average. si nu e nimic mai rau decat average... mai bine sub , decat average... ericmario, on 11 ianuarie 2018 - 20:58, said:
Ce-ai cu mine amice? Ce ti-am facut? Vrei sa-ti fac zig-zag cu cuiul pe masina? sorry man , insa eu as face ilegal diesel. si daca ai diesel inainte sa il fac ilegal as pune taxa gen 5000 euro pe an ca sa nu mai poti sa o folosesti. nu am avut vreodata si nu o sa cumpar in viata mea diesel. poate doar daca imi iau locomotiva sau tractor... in rest sper sa puna taxe sa iti fie frica sa bagi cheia in contact. (sper ca observi ca nu ma refer la tine in mod personal) fotbal5, on 11 ianuarie 2018 - 22:21, said:
Stirea aceasta arata dezastrul de pe drumurile noastre... cei care considera ca e normal sau corect se insala amarnic. Lasand la o parte dezastrul ecologic produs de aceste masini (mai mare ca orice masina noua inclusiv una gen dieselgate). Apar poate cele mai nari probleme accidentele care anul trecut au crescut in ritm cu masinile... O alta problema starea tehbica si nu in ultimul rand o gramada de soferi noi pe drumuri care nu au mai condus de ceva vreme si "reinvata condusul " pe msina nou achiztionata dupa cum crede... Daca am avea o lege care sa spuna ca cel care vinde o masina masluita (km dati peste cap, airbaguri lipsa sau cu probleme puse sigurante in loc...) sa faca inchisoare ( nu amenda ca aia ar aparea in costul masinii). Iar cei care conduc fara ITP sau cu probleme grave care pot pune in pericol sigurant participantilor la trafic sa faca si ei inchisoare si clar si amenzi mari. ATUNCI da vanzarea de second-uri ar fii ceva bun. nu sunt legi... totul merge pe prietenie si spaga... 99% din cauza nivelului de trai scazut... bani putin la populatie... itp la juma de an , orice masina cu lovitura la stalpii sau punctele de siguranta sa fie ilegala. orice masina fara frane cel putin 100% din ce spune producatorul sa fie ilegal... si as mai adauga altele insa e lista prea mare |
#36
Posted 11 January 2018 - 23:29
E de ajuns doar o taxă serioasă pentru mașinile foarte vechi.
Mie mi s-ar părea de foarte mult bun simț o asemenea taxă. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users