Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

In 2017 au fost înmatriculate peste 518.000 de mașini second-hand din import in Romania

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#1
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
"Anul trecut au fost înmatriculate în țară peste 518.000 de mașini second-hand din import, în timp ce piața mașinilor noi a fost de cinci ori mai mică, arată datele DRPCIV. La început de 2017 a fost scos timbrul de mediu și au existat și luni în care s-au înmatriculat peste 50.000 de mașini second-hand din import. La piața mașinilor noi avansul a fost de 11%, iar la second-hand, de 74%. Dacia a fost cea mai căutată marca la mașini noi, cu 30.000 de unități, în timp ce Volkswagen a fost numărul unu la SH, cu 136.000 de unități.
Anul trecut a adus cifre record pentru înmatriculările de mașini second-hand din import, totalul fiind de 518.927, cu 220.000 mai multe decât în 2016. Luna de maxim a fost februarie, cu peste 67.000 de unități,
Volkswagen a fost cea mai căutată marcă, cu 136.000 de unități, pe locul doi a fost Opel, cu 63.000 de unități, iar pe trei a fost Ford, cu 50.000 de unități. Volume mari au fost și la mărcile Audi și BMW, peste 46.000 de unități, în timp ce la Mercedes-Benz totalul a depășit 26.000. Pragul de 20.000 a fost depășit și de mărcile Renault și Skoda.
Piața mașinilor noi a urcat cu 11%, până la 105.083 de unități, Dacia fiind în continuare marca numărul unu, cu 30.000 de unități. Pe locul doi a fost Volkswagen (9.361) urmată de Skoda (8.734), Ford (8.043) și Renault (7.708). Competiția mărcilor germane premium a fost câștigată de Mercedes+Benz, cu peste 4.100 de mașini, urmată de BMW cu 2.600 și Audi, cu peste 1900.
Dintre mărcile de volum, Kia si SEAT au avut creșterile cele mai importante (peste 40%), în timp ce la polul opus, Peugeot a scăzut cu 24%, iar Honda, cu 11%.
Datele arată că anul trecut s-au înmatriculat șapte mașini Ferrari, trei Lamborghini, 37 de Maserati, 21 de Bentley-uri și 260 de mașini Porsche."
http://0-100.hotnews...and-din-import/

Edited by Kroghy, 11 January 2018 - 15:19.


#2
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Au crescut cu masini electrice, sau tot conventionale? Cumpara romanul masini, nu gluma. Se pare ca inca nu e scump carburantul.

Edited by Torquemada-666, 11 January 2018 - 15:21.


#3
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Cifre exacte
Loc  Marca  Unitati
1  Volkswagen  136.268
2  Opel  63.826
3  Ford  50.916
4  Audi  46.663
5  BMW  46.143
6  Mercedes  26.308
7  Renault  22.813
8  Skoda  21.040
9  Peugeot  11.512
10  Seat  9.647
518.927

http://m.automarket....oape-82057.html

Si o mica statistica:
aprox. 40% sunt din grupul VW
aprox. 65% sunt masini nemtesti

Edited by Kroghy, 11 January 2018 - 15:25.


#4
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,570
  • Înscris: 15.06.2004
A nu se uita ca in cifra aia de masini SH sunt si multe din masinile care oricum circulau la noi dar erau inmatriculate la Bulgari.
Nuami eu stiu cateva persoane care au profitat de scoaterea taxei de inmatriculare si si-au inmatriculat masinile la noi.

#5
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Dar taxa aia ilegalã cînd o bagã anual??? Tot ilegalã...desigur...sau nu mai e?

#6
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 eiffel, on 11 ianuarie 2018 - 15:26, said:

A nu se uita ca in cifra aia de masini SH sunt si multe din masinile care oricum circulau la noi dar erau inmatriculate la Bulgari.
Nuami eu stiu cateva persoane care au profitat de scoaterea taxei de inmatriculare si si-au inmatriculat masinile la noi.

Exact.
Ar fi nemaipomenit daca am avea o statistica cu tara de provenienta a masinilor astea (unde a fost ultima inmatriculare).

#7
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 Kroghy, on 11 ianuarie 2018 - 15:22, said:

Cifre exacte
Loc  Marca  Unitati
1  Volkswagen  136.268
2  Opel  63.826
3  Ford  50.916
4  Audi  46.663
5  BMW  46.143
6  Mercedes  26.308
7  Renault  22.813
8  Skoda  21.040
9  Peugeot  11.512
10  Seat  9.647
518.927

http://m.automarket....oape-82057.html

Si o mica statistica:
aprox. 40% sunt din grupul VW
aprox. 65% sunt masini nemtesti

Nicio marca englezeasca in top 10 ? For shame...

#8
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,742
  • Înscris: 08.10.2004
da nu scoti in evidenta ca la masini noi Dacia e prima ? :P

#9
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Si care este problema ? cincisute de mii de masini la cat de mare este Romania mi se pare un mizilic,

#10
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,742
  • Înscris: 08.10.2004
problema e ca sunt concentrate doar in cateva locatii...si nu raspandite uniform :)

#11
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 smoke, on 11 ianuarie 2018 - 16:06, said:

problema e ca sunt concentrate doar in cateva locatii...si nu raspandite uniform Posted Image

Pe cine doare acest lucru ? Qui Prodest?

#12
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Problema este ca acum se subintelege ca "era buna aberatia de taxa de mediu".

Am ajuns sa gandim pe invers.
E bine ca oamenii isi permit masini, cu care sa munceasca, sa miste economia.

Poate facem si noi niste drumuri SAU inainte de a apara clima si aerul... facem mijloace de transport in cumun urbane si interurbane!

In spiritul "daca n-au paine, sa manance cozonac", presimt ca se va lua iar o decezie de heirupism politic ce are ca target doar sa aduca niste bani la sacul fara fund al statului.

#13
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 Adm, on 11 ianuarie 2018 - 16:18, said:

In spiritul "daca n-au paine, sa manance cozonac", presimt ca se va lua iar o decezie de heirupism politic ce are ca target doar sa aduca niste bani la sacul fara fund al statului.

Hmmm...
Pai 518 000 de noi impozite auto nu e suficient?

#14
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,050
  • Înscris: 02.09.2005

 Kroghy, on 11 ianuarie 2018 - 15:22, said:



Si o mica statistica:
aprox. 40% sunt din grupul VW
aprox. 65% sunt masini nemtesti

zi si statistica aia in care mai mult de jumatate sunt cu probleme tehnice, km manariti etc

#15
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Isi reinnoiesc nemtii parcu auto :)

#16
babarzotea

babarzotea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,247
  • Înscris: 10.08.2017
Normal, în groapa de gunoi a eoropei sunt aduse aproape un milion de automobile anual.
Ce să ne surprindă?
Că wv si Audi nu vin să producă în Argeş maşini?
Nrmal că nu că nu au cui vinde noi aici.

Ar trebui puse in calcul si camioanele si autobuzele de mana a doua sau a 3-a.

Ar trebui să meargă brici Sidexul şi Hunedoara că tot aici se si casează maşinile fiind în ultima parte a folosirii lor.

#17
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Mie nu imi este clar ce inseamna "din import"! Au intrat in tara sau masini straine? Ca daca eu imi vand masina "din import" si o inmatriculeaza vecinul de la etajul 2, se adauga la cifra aia de 518 000?
Apropo, cate s-au "casat"?

Edited by pustiu_22, 11 January 2018 - 16:30.


#18
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
518.000/(365zile/an-112sambete si duminici- 25sarbatori legale)=3781 masini pe zi
3781 /6ore de munca=630 de masini/ora
630/41+1R.A.R=15masini verificate pe ora.
Va vine sa credeti ce productivitate pot avea cei dea la R.A,.R, Finante,.  etc., etc., care sunt implicati in inmatricularile de masini?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate