Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani

- - - - -
  • Please log in to reply
285 replies to this topic

#73
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View PostTorquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:48, said:

Oricum modelele pt.Germania sunt fabricate mai bine decat cele pentru Romania. Trageti voi concluziile.
Asta e o poveste. Sunt exact la fel.

#74
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postldpe, on 10 ianuarie 2018 - 15:13, said:

Dacia este cel mai bun model pana in limita de 10.000 Eu , masina noua !
Ce trece de aceasta suma are alternative sh mai bune.
Nici macar. Cu 10 mii eu as luat Clio sau i20. Logan e cel mai bun model pana in limita de 7000 euro daca e musai sa fie noua. Atat.

#75
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

View Postbumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 15:15, said:

Si cum ai ajuns la concluzia asta ? La limita de 10k euro ?
Te rog frumos sa cauti : dotari, motorizare, comfort s.a la alte firme alaturi de pret dupa care va da cu virgula ... despre fiabilitate am scris in postul anterior .
Nu veni cu scaune , cp , etc la distante de 100km ca nu are rost , nu suntem pe route 66 in Romania , in diagonala abia ajungem la 1000Km.
Vorbim de masini NOI , 0 km, virgine, neatinse...

Edited by ldpe, 10 January 2018 - 15:20.


#76
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postldpe, on 10 ianuarie 2018 - 15:13, said:

Logan a spulberat visul umed la taxi pentru passat&c.o., Clio symbol, VW golf, Volvo, Mercedes , Fiat - asta va spune cine intretine flota de asa ceva !
In Iasi vad din ce in ce mai multe masini second din cele de care spui tu. Incepe lumea sa renunte la Logan chiar si la taxi, probabil de aici si scaderea productiei.

#77
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View Postalexa32, on 10 ianuarie 2018 - 15:11, said:

Ati vazut voi haudi sau beemve cu centura de siguranta pusa?Posted Image

Destul de multe....
In schimb am vazut destule Ligheane, fara... :P

#78
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:18, said:

In Iasi vad din ce in ce mai multe masini second din cele de care spui tu. Incepe lumea sa renunte la Logan chiar si la taxi, probabil de aici si scaderea productiei.
Asteapta...! vorbim peste 6 luni-12 luni , ok ?
Nu este topic dedicat defectiunilor dar acolo va fi dezmat ...sa vezi probleme , iar rezolvarea e simpla " ai facut diagnosticare "

Edited by ldpe, 10 January 2018 - 15:23.


#79
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:48, said:

Suntem stat membru UE si asa ceva este ilegal. In Rusia probabil ca ar fi legal ce propui tu.
Eu as propune ca institudiile statului sa foloseasca orice numai nu Dacia, ca sa nu fie in conflict de interese.
1. Se cumpara prin licitatie publica.
2. Caietul de sarcini prevede specificatiile produsului romanesc.
3. Guvernul aproba sau nu caietul de sarcini.

Unde am mai vazut noi asa ceva (mai putin produsul romanesc si aprobarea de la guvern)?

Edited by Dihorul Razboinic, 10 January 2018 - 15:25.


#80
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

View PostTorquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:52, said:

Eu zic ca daca tot urâti poporul german in subsidiar, sa nu mai cumparati masini germane, iar nemtii sa expulzeze in Romania, toti romanii care muncesc la ei. Sa nu mai fie unul. Sau sa.i plateasca pe toti cu salarul minim ca in Romania.

Eu sa fiu neamt, asa v.as face.

ii iubesc cat ma iubesc si ei

#81
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostDihorul Razboinic, on 10 ianuarie 2018 - 15:23, said:

1. Se cumpara prin licitatie publica.
2. Caietul de sarcini prevede specificatiile produsului romanesc.
3. Guvernul aproba sau nu caietul de sarcini.
Motiv de contestatie pentru favorizare. E ilegal, s-a mai spus.

In lupta egala, VW a castigat licitatia de masini pt. Politie. Politia a mai avut Vento si Passat si au fost foarte multumiti.

Edited by Kroghy, 10 January 2018 - 15:30.


#82
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:06, said:

Majoritatea modelelor au calitate mai buna pt. europa de vest. Au fost vremuri cand cele pt. vest aveau ABS iar cele pt. Ro nu aveau. Apoi acelasi lucru s-a intamplat cu airbag care pt. vest aveau si la pasager iar pt. Ro aveau numai la sofer. Apoi acelasi lucru s-a intamplat cu ESP, cele pt. vest aveau ESP iar cele pt. Ro nu aveau.
Poate de asta au mutat productia.
Ce spui tu acolo nu e diferenta de calitate ci de dotari. Cata vreme in afara UE nu era obligatoriu EURO4 s-au produs cu EURO3, cativa euro in minus la pret. Daca in Romania nu era obligatoriu airbag pasager au pus de la nivelul 2 de echipare in sus. Valabil si pentru ABS, ESP, orice optional vrei tu. Si asta se traduce in pret, sute de euro, chiar peste mie.
In India de exemplu nivelul de baza la Logan nu are niciun airbag (nici macar la sofer), nici ABS, absolut nimic, exact ca Dacia mea 1310 din 1985. Legea indiana nu prevede asa ceva ca fiind obligatoriu iar oamenii au nevoie de masini de 3-4.000 de euro care sa-i duca din A in B.

#83
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Licitatiile facute de institutiile statului roman sunt foarte corecte. Posted Image
Nici sa nu va ganditi altfel :)

#84
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:17, said:

Nici macar. Cu 10 mii eu as luat Clio sau i20. Logan e cel mai bun model pana in limita de 7000 euro daca e musai sa fie noua. Atat.
La 7000 euro e cel mai ieftin. Unul full option cred ca trece de 10000. Nu cred ca i20 sau Clio au aceleasi dotari la acelasi pret, Clio sigur nu ca sunt aceeasi firma si si-ar da cu stangul in dreptul. Dar Clio e mult mai putin spatios decat Loganul, si asta e o diferenta.

#85
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,594
  • Înscris: 15.06.2007

View PostDihorul Razboinic, on 10 ianuarie 2018 - 14:43, said:

Institutiile statului ar trebui obligate sa cumpere produse romanesti daca nu au un motiv bine intemeiat sa faca altfel. Asta se poate face nonformal, prin circulare si recomandari de la guvern. Iar Loganul cel putin e adaptat la drumurile de la noi, te poti baga si pe cimp cu el.
Politia , pompierii , jandarmeria, folosesc Dacia.

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:48, said:

Suntem stat membru UE si asa ceva este ilegal. In Rusia probabil ca ar fi legal ce propui tu.
Eu as propune ca institudiile statului sa foloseasca orice numai nu Dacia, ca sa nu fie in conflict de interese.
Indtitutiile statului fac achizitiile din bani publici. E preferabil ca acei bani sa fie reinvestiti direct in economia locala.

#86
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:17, said:

Nici macar. Cu 10 mii eu as luat Clio sau i20. Logan e cel mai bun model pana in limita de 7000 euro daca e musai sa fie noua. Atat.
  Clio e o gluma proasta. Stiu unul luat de nou, are 60.000 km din 2007 pana acum. A schimbat pompa de servo, caseta de directie, doua ambreiaje, simering planetara si o data articulatiile (bucsi, pivoti etc)
Logan nou, tot din 2007, 250.000 km, Schimbat ulei, filltre, placute de frana si distributia si o data toate articulatiile (bucsi, pivoti etc)
Pai daca la Clio a schimbat in 60.000 mai multe decat la Logan in 250.000 cred ca balanta inclina mult in favoarea Loganului desi propietarul acelui Clio sustine a masina lui e mai buna ca Loganul realitatea dovedeste exact opusul.

Macar are mandria ca are masina straina Posted Image

Apropo, aia 250.000 i-am facut eu cu Loganul. Desi eram oarecum reticent la Logan mi-a facut o surpriza si m-a surprins intr-un mod extrem de placut. Nu as ezita sa cumpar Logan daca bugetul s-ar incadra la Logan nou sau la orice altceva din gama Dacia. Experienta mi-a dovedit ca e o masina care isi merita banii.


In schimb service-ul e sub orice critica, dar nici la alte marci nu e mai breaz.  E inadmisibil sa imi dai jos masina de pe elevator la revizie si sa imi spui sa nu circul cu ea ca trebuie schimbate placutele de frana dar tu, reprezentanta Dacia Cluj Feleac nu ai placute de Logan decat peste o saptamana. Asa ca s-a rezolvat la primul service de cartier intr-o ora cu riscul de a pierde garantia la masina.

Edited by PoeOvidiu, 10 January 2018 - 16:20.


#87
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,389
  • Înscris: 23.04.2007

View Postjadcomp, on 10 ianuarie 2018 - 15:16, said:

Asta e o poveste. Sunt exact la fel.
Nu stiu daca mai e "moda" asta dar Sparkul meu din DE nu are rugina dupa 11.5 ani.Sunt o groaza de Sparkuri facute la Craiova in fosta uzina Daewoo care au rugina in ziua de azi.Am mai vazut pana acum prin Bucuresti cel putin vreo 3-4 Sparkuri de DE(le recunosti usor,au emblema Chevrolet Matiz)si nici alea nu aveau rugina(aripi,usi).
Loganul(2008) care l-am avut de nou la firma dupa 5.5 ani a facut rugina pe una din usile spate si toate usile laterale.Garantia la tabla era de.....5 ani.Succes.

Edited by AdrianHH, 10 January 2018 - 16:21.


#88
craciuncostel

craciuncostel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 03.04.2005
Era normal să frâneze în România şi să accelereze producţia în altă parte. Ne-a durut fix în cot de fabrica de la Mioveni oricât am vrea noi să credem că le-a păsat celor din conducere. Şi probabil că încetul cu încetul o vor tăia de la noi...
Oricum cererea de Logan este în scădere pe plan european, au dublat producţia de Duster din câte ştiu dar pe o piaţă saturată, cât poţi să mai vinzi? Anul trecut ~ 100k maşini noi şi ~ 300k second s-au înmatriculat în România.

În rest ce să zic, restul este offtopic, discuţii fumate, cu rugina, cu tabla, ştim deja împărţirea pe tabere a celor pro şi vs Dacia (orice produs ar fi), sunt uimit cum iniţiatorul topicului (înverşunat duşman al Loganului) iniţiază un topic cu un subiect pe care în mod normal nu l-ar fi interesat ... :))

În ceea ce mă priveşte pe mine, eu sunt mulţumit şi de Loganul vechi de 9 ani pe care îl am, cu care am făcut 90.000 km, şi de Renault-ul Fluence cu care fac delegaţie şi a ajuns la 460.000 km. Recent mi-am luat un Yaris de navetă, mai mult pentru nevastă-mea, că eu vroiam să iau un Duster, dar văd eu ce fac ...

#89
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Este adevarat ca numarul masinilor fabricate la Mioveni a scazut, in principal din cauza cererii mai reduse pentru Logan. In Romania exista o singura linie de productie, in Maroc sunt doua. Linia din Romania nu este prea bine dotata cu roboti industriali, datorita sindicatului puternic. Pe aceeasi linie se produc Duster, Logan, MCV si Sandero. Francezii vor sa creasca robotizarea de la 5% pana la 20% in special pentru presaj si sudura. Firesc, sindicalistii se opun. Usor-usor numarul de personal se va reduce prin pensionarea normala sau anticipata cu plata unor compensatii generoase etc. Cadenta de productie per linie este aceeasi in ambele fabrici doar ca in Maroc sunt doua si productia va fi mult mai mare ca la Pitesti.
In schimb personalul din Romania este mult mai bine pregatit profesional decat cel din Maroc. Motoarele 0,9TCe se fac la noi si se trimit in Maroc. La fel exista si asa-numitele kituri preasamblate in Romania si trimise apoi in Maroc. Numarul de masini care ies pe poarta fabricii este adevarat ca s-a micsorat dar balanta se muta incet catre partea care aduce plus valoare datorata competentelor profesionale mult peste cele din Maroc. Nu uitati ca la noi este al doilea centru tehnic de cercetare-dezvoltare al Renault si la Titu este cel mai mare poligon de incercari din afara Frantei. Probabil ca pe viitor Renault va investi mult mai mult in inteligenta romaneasca decat in asamblarea de masini.

Sunt clipuri pe net care arata cat de simplu sunt transportate masinile din Maroc catre Europa. Au linie de cale ferata pana in port de unde mai este un pas pana in Europa. La noi se duc masinile cu trenul pana la Constanta de unde sunt imbarcate si trimise la destinatie sau sunt trimise cu tirurile pe amaratele noastre de drumuri. Am citit astazi ca si cei de la Craiova vor proceda la fel. Se pare ca lucreaza in doua schimburi si produc 400 de masini pe zi deja dublu fata de vechiul model.

Edited by gabrieln2016, 10 January 2018 - 17:07.


#90
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Posttfmercedez, on 10 ianuarie 2018 - 14:42, said:

Cred ca ar rade de afirmatia asta si portarul de la Dacia.
Asta nou angajat de cand e Dacia privatizata, ca ala care era angajat inainte plange toata ziua dupa muntii de piese care se furau din fabrica.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate