Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problemele Telekom Mobile pe care le-am intalnit
Last Updated: Feb 07 2018 00:53, Started by
Alexis
, Dec 29 2017 23:26
·
0
#20
Posted 02 January 2018 - 15:22
Am avut si optiunea 6 si nu imi consuma. Esti sigur ca ai Gigaday activat?
|
#21
Posted 02 January 2018 - 19:06
Da, e activat.
Screenshot_20180102-190715.png 398.77K 79 downloads Edited by LensFlare, 02 January 2018 - 19:11. |
#22
Posted 04 January 2018 - 11:07
Confirm problemele de la cartela TELEKOM (problema este recunoscuta oficial si de TELEKOM incepand de ieri):
- pe 2 (doua) numere diferite am fix aceeasi problema: traficul pe care l-am efectuat in HBO GO si Telekom TV NU este gratuit. Mi-a consumat din traficul pe care il aveam in optiuni pana am ajuns fara sa stiu pe 0 (da, aveam gigaday) - pe ambele cartele e activa optiunea de 6 euro Am sunat pentru fiecare numar la relatii clientii si am depusa cate o reclamatie pentru fiecare. Urmeaza sa fiu contactat. Cand? Termen de rezolvare: intre 24 de ore si 30 de zile (...) Nu se stie cum o sa fiu contactat. Fie o sa fiu sunat, fie o sa primesc un SMS. Culmea, cand am patit aceeasi problema si pe al doilea numar si am sunat la relatii clienti sa anunt treaba asta mi-a luat 20 (douazeci) de minute sa il conving pe baiatul cu care vorbeam ca problema nu e la mine ci la ei. El o tinea una si buna ca in procedura lui scrie ca oferta a fost doar pana la 31 decembrie si e normal sa nu mai fie gratuit. Culmea se mai si ratoia la mine (...) Numai dupa ce l-am pus sa intre pe site ul telekom si sa imi citeasca si sa il aud cu vocea lui cum imi spune ca scrie ca oferta e inca activa si numai dupa ce i-am spus ca mai patisem acelasi lucru pe un alt numar s-a mai inmuiat si a fost dispus sa intrebe in stanga si in dreapta ce se intampla ca dupa multe verificari sa revina spasit ca asa e, este o problema de la ei cunoscuta si trebuie sa imi inregistreze situatia si sa o trimita catre departamentul competent. Discutia e de ieri. PS: daca se poate sa lasam arogantele deoparte. Daca sunt foarte multi utilizatori care se plang de aceeasi problema, nu inseamna ca sunt toti nebuni. Edited by qazxswedc123, 04 January 2018 - 11:18. |
#23
Posted 04 January 2018 - 14:10
Nicidecum, dar daca nu se manifesta in cazul meu, ar fi trebuit sa spun altceva?
Asta cu aroganta...nu o inteleg, iar cand spui "foarte multi" te bazezi pe ce? Ca sunt doua persoane pe forum care spun ca au aceasta situatie? Edited by Commentator, 04 January 2018 - 14:12. |
#24
Posted 04 January 2018 - 14:17
#26
Posted 04 January 2018 - 15:37
Daca ai iPhone nici nu poti umbla la setarile de calitate daca esti pe date mobile.
Daca ai Android, poti linistit sa setezi 720p. |
#27
Posted 07 January 2018 - 19:24
Update: am primit raspuns ca departamentul abilitat a verificat si s-a consumat corect si nu este nicio eroare. Deci, practic, eu sunt nebun.
Am depus a doua reclamatie. Intre timp am ramas cu 0 GB si in urma verificarilor mele NU pot sa accesez HBO GO, Telekom TV dar POT sa accesez Youtube. Pur si simplu nu vor sa recunoasca faptul ca este o eroare de configurare si da sistemul este busit. |
#29
Posted 25 January 2018 - 14:05
strongsss, on 30 decembrie 2017 - 08:40, said:
Telekom fix. factura emisa cu intarziere si de 20 de zile. culmea ca au sunat sa ma atentioneze pt neplata facturii. cand i0am intrebat care factura ?, mi-au spus ca stiam ca factura se emite pe 20 ale lunii. A introdus roboti software in activitati financiare si de contabilitate. Acum sa vezi eficienta si rapiditate: Quote
„Am lansat deja în exploatare roboţi, sunt câţiva în funcţiune şi vrem să extindem semnificativ utilizarea lor în acest an, în arii precum cea financiară şi de contabilitate“, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, slovacul care a preluat în urmă cu doi ani conducerea grupului cu afaceri de aproape 1 miliard de euro pe an. |
#30
Posted 30 January 2018 - 19:36
Aplicatie de pe telefon nu imi arata consumul. Ce putem face?
|
#33
Posted 31 January 2018 - 10:39
marianculturistul, on 30 ianuarie 2018 - 19:36, said:
Aplicatie de pe telefon nu imi arata consumul. Ce putem face? Pentru prepaid ai la dispozitie urmatoarele: *123*1# pentru minute nationale/internationale fix *123*2# pentru net national *123*3# pentru minute internationale mobil *123*13# pentru net GigaDay *123*15# pentru minute internationale pe mobil din bonus |
|
#34
Posted 01 February 2018 - 09:21
A rezolvat careva care a rămas fara acces la reteaua Orange sa rezolve? Încercati si voi la 1234. Eu am dat peste cineva mai competent intr-un Germania si mi-a zis sa le zic sa imi faca o reprovizionare. Daca rezolvati ceva anuntati aici.
|
#35
Posted 01 February 2018 - 09:45
Sa ne spui daca ai din nou acces la Orange, ca prin minune, cand incepe noua luna de facturare
Si pentru cat timp (sau mai degraba cati GB). Edited by MembruAnonim, 01 February 2018 - 09:45. |
#36
Posted 01 February 2018 - 11:15
Macar sa stiu daca e asa. Aia de la 1234 nu stiu nimic. Nu scrie nimic de orange cu consum rezonabil. Vad după data de 3 cand se emite factura.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users