T6 Multivan 2.0 tsi
Last Updated: Jan 27 2018 22:16, Started by
rhde1208
, Dec 11 2017 13:57
·
0
#38
Posted 13 December 2017 - 21:43
nu. asta nu se poate si daca as vrea
1. nu au benzina 2. nu ma avantajeaza la bani opedi inca ceva , este cam la bani cu multivanul , iar pentru mine este mult mai scump decat un multivan |
#39
Posted 13 December 2017 - 22:25
Din pacate la Multivan nu ai alternative. Cel mult un nu MB V-Class, care dupa mine e inferior la modularitate interioara. Nu m-am jucat prea tare in configurator dar nu cred ca poti avea bancheta rabatabila tip pat pe ultimul rand, numai scaune individuale. Motorul e diesel, dar nu are problemele de la VW. MB a inceput cu AdBlue si stie ce e aia de multi ani.
LE: Exista posibilitatea de a adauga bancheta rabatabila tip pat la V-Class. Edited by radu_vasile59, 13 December 2017 - 22:28. |
#40
Posted 13 December 2017 - 22:43
#41
Posted 14 December 2017 - 20:01
La Ford nu am avantajele de la vw
Pe mine nu mersul sportiv ma interesează (nu pozez în îngerul șoselelor, dar la o autoutilitara ca asta e pana la urma nu cer sportivitate, dar chiar si la un 324 nu poți sa îl compari cu o octavia rs 2.0 ca nu face de face o rs) Radu vasile59 V-klasse nu e fraier dar prea mulți bani Ptr o steluța, care sincer nu e peste multivan, (părerea mea) |
#42
Posted 14 December 2017 - 22:41
Si dupa mine, dar chiar si dupa parerea sotiei - care a mers si merge cu ambele, V-Class si Multivan, luate de noi - Multivan e superior si nu se poate compara.
Restul vanurilor de persoane (Ford Transit/Tourneo Connect, Renault Trafic, MB V-Class) sunt cel mult la nivel de VW Caravelle. Ar mai fi tripletii Peugeot Traveller cu similarii de la Citroen si Toyota. Ca dotare se pot compara cu un Caravelle. Dar cred ca au numai diesel, totusi ok, facute de PSA. |
#43
Posted 14 December 2017 - 22:52
Nu e Vb de PSA ca nu am o fixație, dar 1.6 l parcă prea e tras de par, sincer, nu sunt fitos, dar cred ca e jale 1.6 dacă or fi aceleași kg ca la multivan
Maine mă duc la reprezentantă VW și Vb, întreb discut ce am pe suflet și vin cu noutăți și bineînțeles prețul final poate voi face și vreun contract ceva, nu știu ce va fi dar oricum dau drumu la vorba pe uliță Cândva mă bătea gândul la un sprinter de 3.5 aspirat, v6, 12 locuri dar acum nu se mai fabrică apoi la un crafter 2.5 gândeam eu, dar acum sincer mie mi se par cam mari mai ales ca doar motorizarea 2.o este la crafter și motorină, Na asta e asta pot ca să mă arunc Vedem mâne ce o mai fi |
#44
Posted 15 December 2017 - 21:51
buna seara
multumesc tuturor celor ce au scris, cu bune sau cu rele nu conteaza ptr ca nu sunt aici sa critic(nu imi sta in caracter), nemultumit oarecum de putinele raspunsuri pentru ca doream pana astazi, azi fiind data limita, niste informatii care sa ma ajute in alegerea multivanului, ca daca postam ceva ptr caterinca sau altceva se gaseau Multi sa scrie ca na ,, cola , caterinca si seminte,, multumesc celor care cu adevarat au sarit asa cum au putut cu ceva informatii la fileu , multumesc inca o data d-lor : FRISKEY , PAULTT si RADU_VASILE59 care au venit cu adevarat cu ceva tehnic informatii concrete , oricum asa cum am promis ieri pe seara revin cu informatii despre ziua de azi ALEGEREA facuta: VW multivan trendline -2.0 tsi 110kw -cv manuala 6 trepte -euro 6 -anul fabricatiei 2018 aprilie sau mai nu stiu exact multumesc daca moderatorii lasa postul voi reveni cu info despre mersul si consumul lui |
#45
Posted 15 December 2017 - 23:30
Poti sa deschizi un jurnal de bord. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !
|
#46
Posted 15 December 2017 - 23:42
Sa o stapanesti sanatos! Daca nu e cu deranj, dupa ce intri in posesie, tine-ne la curent cu masina. E un model rar inca la noi, si chiar pe vwforum sufla vantul in privinta asta.
|
|
#47
Posted 16 December 2017 - 01:52
sarut mana
asa voi face dupa cum am si promis am ascultat sfatul tau referitor la dsg mai ales ca nu era clasica dsg6 ci relativ noua dsg7 si am avut asa un pik de teama ca sa nu mai zic ca era cu 6000 mai scumpa plus ca urmau toate chestiile cu schimbare 10 litri ulei plus filtru plus recalibrari sau ce mai ar fi decurs din asta, nu contest ca nu o fi buna cutia, nu ma hazardez in a arunca asa cu vorbe in vant, dar lipsa banilor si Putin scepticism au ajutat in a lua decizia si a cum decizia e luata si hartiile semnate multam fain multumesc frumos Ford 4 multumesc frumos radu_vasile 59 oricum acum nu dau bir cu fugitii, nuuuuuuuuu raman aici sa discutam , na om mai ajuta si pe altii cu ceva sfaturi ca asa e bun si frumos |
#48
Posted 16 December 2017 - 12:43
Din ce an este masina? 2.0 TSI are mai multe coduri motor, fiecare cu problemele lui. Da mai multe detalii...
|
#49
Posted 16 December 2017 - 16:03
Mai 2018 nu am cod motor inca
Dar eu mă refeream asa la general la tsi 2.0 150cp Asta ca auzisem ca papă ulei mult cam între 300-500 ml la mia de km, ceea ce mi se pare mult și inacceptabil dacă e asa O altă întrebare dacă ai idee Edi 1000 ai idee dacă 2.0 tsi are lanț sau curea Și dacă are curea de care, în curea uscată sau umedă? |
#50
Posted 16 December 2017 - 17:51
Vezi ca sunt 2 versiuni de 150 cp. Un motor reusit, distributie pe lant imersat in ulei. Muult mai putin zgomotos decat diesel-ul. As incerca totusi sa merg mai sus, la motorul de 204 CP. Pt un consum putin mai mare, ai mai multe avantaje. PS Felicitari pentru intentia de a cumpara benzina in detrimentul diesel. O sa vezi ca este mult mai frumos la condus, nu se plafoneaza asa usor si nu ai grijile cu dpf,adblue, EGR etc.
|
#51
Posted 16 December 2017 - 20:54
Pai tocmai ala e spilul cu dieselui ca nu prea mai ai grija EGR si DPF daca e cu AdBlue
Legat de alegerea TSIului, astea mari euro6 adica de 1.8 sau mai mari sunt mai bune decat cele mai vechi cu injectie directa pt ca au si injectie directa si injectie indirecta adica 8 injectoare (GDI+MPI). Cele mici au ramas la fel ca inainte, cu 4 injectoare (GDI). Edited by underb, 16 December 2017 - 20:55. |
|
#52
Posted 16 December 2017 - 21:31
multumesc frumos de interventia amandorura
nu stiu inca ce,( model, tip, cod sau cum se mai zice) este ca nu am de unde sti ce motor vor monta ei pe Masina ca asta chiar nu am cum sa comand sau sa influientez eu chestia asta, ce stiu este ca este 2.0 tsi, 110 kw de 2o4 caluti m-am ferit din cauza biturbocare am asociat-o cu BIPROBLEME cam frica am avut, asa ca am preferat o singura turbina , mai putinei caluti dar eu nu sunt asa un mare birjar, asa ca 150 ponei consider ca imi sunt suficienti am mers saptamana asta cu un Passat 2.0 fsi cam batranel zic eu de prin 2008 cred ca nu vreau sa mint cu vreo 180 ooo km tot de 150 caluti si am fost mujltumit , da da da stiu ca t6 are 2T greutate, dar ma gandesc ca si transmisia cu tot ce reprezinta ea in special pinioanele or fi altele fata de un passat fiind o Masina de transport adica eu gandesc la alte rapoarte nu stiu sigur dar asa gandesc eu si sper ca sa nu ma insel nu mai e intentie am semnat actele deci sunt bagat cu capul in gard pentru cinci ani stau cu el asa UNDERB eu am intrebat asa la misto sa zic sau hai sa fiu un pik mai civilizat si sa zic informativ despre 2.0 TDI este euro 6 si are 20 L AdBlue , asa au zis , ma mint ei , va mint si eu toate euro 6 au adblue si in cazul asta care o injectie indirecta sa inteleg ca se poate monta si gpl pe ea fara probleme? ASTA AR FI CEA MAI BUNA VESTE PE CARE AS PUTEA-O PRIMI SI CARE MI-AR MAI STERGE TRISTETILE RATEI |
#53
Posted 17 December 2017 - 00:42
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users