Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

T6 Multivan 2.0 tsi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#55
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nici eu nu am inteles. Poate la VAG este mai altfel: AdBlue + soft de trisare emisii si nu mai pun DPF.  :)))

#56
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostFord4, on 17 decembrie 2017 - 00:42, said:

Pai care-i legatura intre DPF si AdBlue ?
Pt a reduce NOx, motoarele fara Adblue folosesc o setare mai agresiva pt EGR. Chestia asta reduce NOxul dar produce multa funingine. La Adblue, aceasta setare nu mai e necesara si implicit fumul e mai curat daca se poate zice asa. DPF exista in continuare dar cantitatea de particule care ajunge in el este mai mica la motorizarile cu Adblue.

Idem si EGR. Datorita functionarii diferite si a fumului mai "curat" se colmateaza mai greu decat la masinile care folosesc EGRul pt a reduce NOx.

Sper ca v-am lamurit.

View Postedi10000, on 17 decembrie 2017 - 07:49, said:

Nici eu nu am inteles. Poate la VAG este mai altfel: AdBlue + soft de trisare emisii si nu mai pun DPF.  Posted Image))
VAG e altfel la motoarele pe benzina. Pt ca motoarele cu injectie directa produc particule destul de multe (nu e cazul la MPI) urmatoarea generatie de motore pe benzina (euro 7) va avea filtru de particule. VAG (si nu numai) au adaugat deja injectiei directe si injectie indirecta(MPI). Daca in teste motorele vor functiona doar cu MPI sau nu, nu pot sa stiu. Ce e important din pct meu de vedere e ca problemele specifice motoarelor cu injectie directa, daca nu vor fi rezolvate, vor fi probabil amanate destul de mult incat sa existe o diferenta clara de fiabilitate desi poate nu au urmarit neaparat chestia asta cand au combinat cele 2 tipuri de injectie. Vorbesc doar de motorele de 1.8 sau mai mari. Alea mici au ramas la fel.

Legat de intrebare cu GPLul, vad 2 variante. Daca e sa mearga doar cand e folosita injectia MPI (sarcina medie, turatie medie) vei simti economia la mers constant pe autostrada. Altfel, in regimuri tranzitorii cand foloseste injectia directa sau la sarcina mica sau mare, nu prea va functiona. Alta varianta, daca si tunerii vor fi interesati, ar fi resoftarea motorului sa mearga cat mai mult cu MPI rezultand un consum mai mare si poate putere mai mica la turatii mari dar cu avantajul costurilor mai reduse. Astea sunt, bineinteles, niste supozitii bazate pe felul in care functioneaza motorul asta. Vom vedea...

Edited by underb, 17 December 2017 - 08:34.


#57
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
buna dimineata
edi1000 sper sa nu te superi, dar chestia ai cu trisarea, adica cu softul bagabont, nu vreau sa te sau pe altii sa dezamagesc dar la toti e chestia asta, adica toti sunt bagabonti toate firmele constructoare de masini triseaza mai mult sau mai Putin, nu ca ii compatimesc pe VW dar   ca  sa nu mai   vb de americani care vai chipurile au descoperit mersul pe jos(vezi domne ca ai au descoperit bagabonteala vw) , dar oare cum au putut ei sa faca o asemnea descoperire care va salva miliarde de vieti umane? si nu au descoperit ca CEL MAI ECONOMIC MODEL AL LOR CONSUMA MINIM DUBLU FATA DE CEL MAI INSETAT MODEL EUROPEAN  SAU CHIAR CAT UN  CAMION? a se vedea H1,2 si chiar 3(si implicit cu inca atatea gaze nocive cat un parc auto european) SI CU  JUMATE DE HERGHELIE FATÁ DE UN EUROPEAN ????????????
asta cu pacalirea clientilor e doar gunoi in ochii nostri.............. daca sunt asa de ecologisti de ce mai cumpara routan-ul de la vw si alte modele americanizate cu Multi ccm fata de 1.2 tsi sau 1.6 tdi?
hai sa fim seriosi ca noi ne uitam , de ex eu ma uit dupa o coaja care sa pape mai Putin  iar americanii banuiesc ca se uita doar la  masini care conuma de la doua vedre in sus restu fiind niste  jucarii pentru copii lor

#58
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Crezi ce vrei. Legat de "papat mai putin", vezi ca motorizarea asta consuma in medie 11-13% daca mergi normal, daca te dai la ea chiar mai mult. Legat de "teoria constipatiei" americani vs germani, nu ma convingi. Pt ca si altii au fost testati si au iesit bine. Pt mine este evident ca in cazul diesel VAG au mari probleme pt ca altii (de ex BMW si PSA) se incadreaza in norme fara AdBlue. Revenind la discutie, ia motorul de 204 CP si o sa fii tot timpul cu zambetul pe buze. Pentru 1-1,5 litri in plus se p..sa pe afumatoarea diesel dpdv al placerii la condus.

Edited by edi10000, 17 December 2017 - 15:30.


#59
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
argumentele nu sunt pentru a face un necredincios sa creada ci pentru a intari credinta celui credincios
eu nu vreau sa te conving de nimic, dar cate masini consuma exact cat se da la carte?
consuma mai mult nu ? asta nu inseamna si gaze mai multe?
in fine am ales 2.0 tsi cu 150 cp
iar referitor la consum eu cred doar ce imi zice rezervorul nu ce spun cartile asa ca atunci cand voi face plinul ochi , merg pana la  rosu vad cat bag si impart numarul de litri  la numarul de km  si voi afla exact consumul si promit ca voi fi prezent aici sa scriu exact cum se comporta si la drum si ce consum are  si pana la urma sper ca se va putea monta si o instalatie gpl chiar daca vor fi nenumarati care ma vor critica pentru acest lucru , ca am luat multivan sa pun gpl pe el, iar eu astept sa fiu si criticat ca din acest lucru voi invata multe lucruri bune si tot  timpul voi fi descis la discutii nu sunt genul sa se supere de criticile aduse
chiar vreau sa detaliem acest subiect
iar referitor la 204 cp am vrut sa evit o biproblema asta una la mana iar a doua nu sunt genul sa ii rup dintii ca nu imi aduce nimic bun, daca ma tine asa cum m-a tinut batranul Passat 2007-2010 /155000km  cu consumabilele de rigoare(ulei, filtrele toate la fiecre schimb de ulei,doua seturi de placute fara discuri , cauciucurile originale de vara m-au tinut pana in vara lui 2017  din 2007 , da recunosc ca am avut si roti de iarna ) cu singura problema , schimbat toate cele 4 injectoare la 50ooo km in rest e totul pe ea original inca ( discuri frane , rulmenti, bucsi, bascule, amortizoare, ) in fine am fost multumit pana acum , da recunosc faptul ca la beleaua cu injectoarele  m-am suparat cam tare,dar asta este in viata se mai intampla si belele dar mergem inainte

SCUZE
am scris din greseala 2007 -2010( corect este 2007-2017)

#60
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Te rog eu, nu mai posta asa ceva pe aici. Esti un pericol public. Cum sa tii cauciucurile 10 ani?? Cum sa nu schimbi discurile de frana in 155k km? Nu ai familie? Si daca nu ai, nu te gandesti la ceilalti soferi? Ce vina au ei ca tu mergi la limita maxima a iresponsabilitatii?

Edited by edi10000, 17 December 2017 - 18:45.


#61
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
multumesc frumos, dar nu inseamna ca daca schimbi cauciucurile in fiecare an esti un sofer bun
discurile daca ti le arat  o sa fii uimit in ce stare se afla si inca ceva anul acesta in vara am facut itp-ul pe 2 ani si l-am trecut cu brio asa ca daca era ceva imi spuneau  baietii de acolo  ce e in neregula
eu mereu am  cumparat placute ecologice , adica am preferat sa se duca placutele mai repede adica cam 70000 km cu un set

esti  un tip de treaba si ff amuzant bv tine-o tot asa si poate deschizi  si un topic cu poante, glume, bancuri si alte alte glumite faine

si daca pe mine m-au tinut placutele pana s-a aprins senzorul 70000km sunt eu de vina? sau poate sunt vinovat  ca nu imi arat smecheria din mine sa ii dau cox cu 300 m inainte de semafor apoi sa franez brusc , ca poate , poate m-o remarca vreo vrabie de pe undeva?

#62
JohnSmith

JohnSmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 11.06.2005
Cand ti-a masurat tie cineva vreodata grosimea discului la ITP?
ITPul e o gluma. Daca masina nu e furata si nu se prapadeste pe rampa, trece.

#63
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
nu fi asa sigur JOHNsmith
STAI LINISTIT nu chiar asa, dar in fine nu sunt eu in masura sa verific  baietii de la itp si nici nu am deschis acest topic sa arat cat de prost sofer sunt eu in comparatie cu altii  si nici sa vedem cate masini rupte in doua  si date cu ruj conduce fiecare
dar am o intrebare , da stiu  nu are legatura cu topicul  la fel ca si altele de pe aici
ce este mai rau ?
ca trec eu pe rosu la semafor ca asa vreau sau ca ai trecut pe rosu fiindca nu ai vazu culoarea rosie

eu am deschis acest topic ca sa ma informez despre 2.0 tsi sa aflu alea bune si alea rele despre aceasta motorizare

#64
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Mi s-a întâmplat anul acesta sa fiu respins la itp cu un corsar Ptr ca nu aveam un bec la numărul din spate, iar acum 2ani la acest Passat cu care am circulat eu, stai liniștit ca nu aveam cum sa dau peste tine, și am fost tot la itp respins Ptr ca îmi era martorul de airbag aprins

#65
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
ce am avut eu vb Passat b6 2000 tdi 103 kw , bkp era fara filtru de particule
la asta nu stiu ce sa zic
cred ca se poate vedea cu ochiul liber sau daca  este du-te la un mecanic

fabricatie 2007

decat sa iti spun o prostie mai bine sincer nu stiu

#66
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
multumesc frumos tuturor celor prezenti aici si rog frumos admin sa sterga acest topic
multumesc frumos

#67
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Friskey  - scuze dar am vazut tsi- uri de la VW si cu 190. 000 km si  214.566 km  , 2010 si respectiv 2008 , deci cred ca  se poate binisor

edi10000 si JohnSmith , nu ff relevant dar asa ca si informatie ,  acum o saptamana am fost la itp cu un Opel Corsa de 1.0 din 2004 cu easytronic (3 pistoane cu lant) si am fost respins pentru un bec de pozitie fata dreapa ars si pentru ca aveam doar 1,4 mm si nu minimul legal de 1,6 mm pentru cauciucurile de iarna , asa ca fara vrajeala chiar se masoara nu gluma  si pe bune m-am dus  nu la spaga si la mana sau mai bine zis pe sub mana

Friskey iar la  octavia de 1.8 tsi  din 2008  tot gpl - 240.000 km

pentru tsi cu gpl    https://www.autoscou...ac1f5?cldtidx=1

             https://suchen.mobil...c9-ca42444de6b5

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate