Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

T6 Multivan 2.0 tsi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#19
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Friskey zicea ca nu se renteaza o instalatie gpl ptr ca are pretul de 8000 lei sau undeva in jurul acestei valori(adica investitia prea mare si nu renteaza)nu contrazic , dar avand in vedere ca aceeasi configuratie (comparand mai exact si calculand ) intre aceeasi configuratie motorina si aceeasi configuratie benzina, masian pe motorina este mai scumpa cu exact 3421.25 €, deci practic nu este nici o investitie in plus ci un castig de aproape 1500€
va rog pe toti sa ma intelegeti ca sunt genul de om care calculeaza tot pe o perioada in avans de minim 5 ani adica  cat reprezinta  durata creditului bancar, nu imi place sa ma  contrazic de dragul conversatiei  ci ptr a intelege mai exact aceasta mare necunoscuta din teribila ecuatie TSI si GPL

underb,un tdi cu dsg este cu 5819,1 € mai scump

asta e una , iar a doua chestie care ma trage in jos este ca am avut o experienta proasta cu un 2.0 tdi passat  , la 50000 km au cazut injectoarele si de atunci sincer sunt reticent la tdi

#20
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.08.2007

View PostFriskey, on 11 decembrie 2017 - 18:46, said:

3.2-ul e tot cu injectie directa. Toate motoarele pe benzina din grupul VW sunt de multa vreme toate cu injectie directa. De fapt cam de prin 2010 incoace cam toate motoarele pe benzina (cu turbo sau nu) de la orice producator auto sunt cu injectie directa, exceptie facand mare parte din japoneze si 1.4 turbo de la Opel (mi se pare ca si pe asta l-au pus pe inj directa de prin 2013-2014).


Vezi ca EA888 generatia 3, 1.8TSI/2.0TSI sunt dual port injection... Au si directa si indirecta. Daca vorbim de 2.0TSI din 2015 este sigur generatia 3. Si nu, astea nu mai consuma ulei.

#21
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Mulțumesc frumos, eu am scris chestia asta referitoare la papat de ulei tot din citite pe internet nu ca ma pricepeam, iar lucrul asta cu papat 500 sau chiar aproape de mia de ml mi s-a părut tare mult, hai ca înțeleg sa pape un 200,300 hai maxim 500 ml de la schimb la schimb sar nu la mie

#22
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Eu m-as uita numai la 2.0 TDI pentru T6 (Multivan - banuiesc), si daca vrei fiabilitate la cel de 102 cp. E lent dar nu e fortat pentru asa caroserie. 2.0 TSI e rar de tot si sansa sa nu ii dea de cap ai nostri in caz de probleme e mare (si al VW nu sunt deloc excluse).  Plus consumul: la 2.0 TSI consumul e de 12 l/100 km mediu, cu varfuri de 14-16 in oras. Comparat cu TDI e cu 4-6 l/100 km mai mare. Masina are 2 tone si inertia aia e mai economic invinsa de diesel. Calculul tau e corect daca nu ar fi diferenta de consum real/declarat asa de mare. Plus, km pe care ii faci te califica la diesel.

#23
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
multumesc frumos radu-vasile59, dar nu nu , nu vreau tdi  ca dupa cum am scris mai sus ca nu ma trage inima la tdi  din urmatoarele motive :
- am avut o experienta proasta cu 2.o tdi pe la 50000 km s-au dus injectoarele si am avut bafta ca a fost in garantie si nu am dat nimic, bine spaga de rigoare la VW pitesti
- filtru de particule care .....
- ad blue  care mai e si asta o bubita
- diferenta de impozit care pe durata a 10 ani e de 1500 €( mai scump la tdi)
-motorina care da probleme, asta e pe pielea mea vazuta, nu din auzite
si ma uit la 2.0 tsi cel de 150 cp, nu la cel de 204 cp , deci ma gandesc ca nu ar fi asta de 150 cp  asa fortat sau prea sufocat, nu stiu nu am idee si de aceea am deschis acest topic, vreau sa aflu mai multe despre acest motor de aceea am pus intrebari ptr ca vreau sa aflu  asta ptr ca nu  am banii care sa ii arunc pe fereastra si vreau sa ma documentez  , iar la sportivitate nu ma intereseaza ptr ca nu sunt genul de rupt asfaltul ca exemplificare am luat un Passat din 2007 pana anul asta am facut 155000 km cu el iar acum nu il dadeam daca nu intra o doamna in mine , adica cum spun  cuniii colegi de forum  mers batraneste , eu as spune regulamentar (doar in procent de 80) asta ca sunt om  si fiecare gresesc.
am inclinat la tsi ,( adica asa am gandit eu, de aceea  doresc sfaturi si comentarii, ) da stiam ca papa mai mult , dar m-am gandit la o instalatie de gaz si m,am gandit ca o sa cumpar o Masina mai iefina decat un diesel cu acelasi consum ca un diesel, iar alta chestie mi se pare ca un benzinar nu are pornirea asa de zdruncinata ca un diesel  , na asa am gandit eu  acum nu stiu daca am  gandit sau nu bine

#24
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
PAULTT multumesc de informatie, iar eu ma refeream la motoarele 2017 sau mai ales ca dureaza de cand platesc(ma bag in rate) cam 4 luni pana e gata masina , vorbim mai exact de martie sau chiar aprilie 2018,
si la astea zici tu ca nu ar mai fi belele cu papaptul uleiului?

#25
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Se pare ca sunt demodat, de fapt singurul care e interesat de multivan

#26
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Ok. Si mie imi place Multivan-ul si benzina. Mai mult, la motoarele cu injectie directa (deci si tsi) trebuie benzina mai buna ca cea normala, la noi si la igiena din tancurile benzinariilor noastre, CO e mai mica decat cea declarata si apar depuneri pe supape si pe alte componente din motor care apoi ajung in ulei ce devine impropriu si incepe sa fie consumat in final, cu consecintele de rigoare. Era undeva o explicatie mai ampla si exacta din care eu atat am retinut. Abia benzina de 98-100 e cea care satisface si usor depaseste cerintele minime ale tsi-urilor. De aia recomand tdi desi nici eu nu le plac in mod special.

#27
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Da asa e, dar nici motorina nu e mai Breaza, am avut înainte de Passat o dacie diesel și la ea montasem un filtru separator de apa ca cele de la camioane și la un plin de motorină dădeam afară cam un pahar de cafea (din cele de hârtie) plin de apă

Dar sincer sa fiu m-a speriat, din cele auzite, consumul acela uriaș de ulei.
Dar la benzină am acum un matiz pe GPL, bine de prin 2011 care are 150000 km la care am băgat ce am avut de unde am putut, adică birjarit ca un câine, cu care nu am avut nici cea mai mica problemă, ca papa și el ulei ok cam 1 l la 25.000-30.000 km ca nu ma interesează sau doare inima de el, dar la o mașină nouă sa pape juma de litru la mia de km, asa am auzit, mie mi se pare fff mult

#28
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
La Logan diesel daca bagi motorina de la statii mari (omv, petrom, rompetrol, mol) si nu tot felul de "parteneri" si nu mergi constant sub 2000 rpm nu sunt probleme nici cu vestitele injectoare Delphi. Ma gandesc ca si la VW ar trebui sa nu fie probleme cu motorul asta de 102 cp ca e calul de bataie pe zona comerciala usoara si ar fi printre ultimele greseli pe care le-ar face. Daca are rezervor de AdBlue e si mai ok, ca regenerarile DPF o sa fie mai rare. Plus, mers mai turat. Mie mi-e mai frica de tsi decat de tdi. 2.0 tdi are 13 ani cel putin de cand e pe piata si pe vwforum gasesti multa expertiza si sfaturi comparativ cu 2.0 tsi, inclusiv ce serii de tdi sunt de ales si care de evitat. Eu zic ca si asta conteaza. Sa nu fii singur in caz de probleme.

#29
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Hai sa zic de ce mi se pare o problema astea cu ad blue
Nu poți sta în permanență 100% cu rezervorul plin, nu e Vb de bani, lucru care duce la Solidificarea ad blue pe unde a fost umed apoi la probleme cu pompa de ad blue apoi erorile aferente

Știu ca sunt la fiecare plusuri și minusuri, perfecțiunea nu o voi mai găsi acum, adică o benzină aspirata cu lanț și peste 2500 cc sau minim 2500cc și pe care sa bag fără probleme gpl

#30
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.08.2007

View Postrhde1208, on 12 decembrie 2017 - 12:07, said:

PAULTT multumesc de informatie, iar eu ma refeream la motoarele 2017 sau mai ales ca dureaza de cand platesc(ma bag in rate) cam 4 luni pana e gata masina , vorbim mai exact de martie sau chiar aprilie 2018,
si la astea zici tu ca nu ar mai fi belele cu papaptul uleiului?

Ulei nu consuma, dar, la genul acesta de masina nu as alege motor pe benzina din cauza consumului (am un 1.8TSI din 2016, sunt foarte foarte multumit de el, este un motor superb, nu consuma ulei, consum f mic vs performanta oferita, dar nu e pe un van ci pe o Octavie). Diferenta de consum intre o motorizare diesel si una benzina va fi extrem de mare in cazul tau. Subscriu la sfaturile date deja... Alege diesel pentru genul acesta de vehicul, fara discutie si fara sa stai pe ganduri. .

#31
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Bună dimineața
Corect, multivan este mai dolofan un Pik față de octavia cu vreo 500 kg CRED dar mă gândesc că și cutia de viteze e alta, adică un pic diferita între ele, eu nu m-aș gândi sa le compar, acu poate greșesc și eu, dar....

Am văzut ca pe asemenea clasa de mașină au pus și motor 1.6

#32
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
De ex Paultt cu tsi tău din ce an câți km ai și dacă ai avut ceva belele și ce înseamnă consum bun la performanțe? Eu nu caut performanțe, ci doar sa ma duc de colo colo în liniște și fără probleme atâta tot ca remorca ce o aveam la Passat vreau să o dau, Passatul cu remorca cam 3000kg împreună cu 2.0 ți 103kw mergea bine și ma gândesc ca asta de 2.0 tsi cu 2500kg merge și el, clar ca e alt consum, de exemplu și la passat când eram doar eu 6% când era plin și cu remorca 11%

Și asta pe autostradă, ca asa în oraș nu știu ca nu am mers Fffff mult cu remorca în oraș, la capitolul oraș gol 8%

#33
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Asta cu AdBlue nu am stiut-o. Atunci ia tsi, dar macar fara dsg.

#34
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
Da euro 6 cu adblue

#35
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006

View Postrhde1208, on 11 decembrie 2017 - 20:38, said:


asta e una , iar a doua chestie care ma trage in jos este ca am avut o experienta proasta cu un 2.0 tdi passat  , la 50000 km au cazut injectoarele si de atunci sincer sunt reticent la tdi

Eu as fi reticient de VW, nu de diesel dupa faza asta, ... dar nah, unii sunt perseverenti

#36
rhde1208

rhde1208

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 11.12.2017
uhu10uhu  pai ce ai recomanda altceva?(microbuz)?

vino cu o idee ceva

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate