Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 

Adio Uber & Co in Bucuresti

* * * * - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1267 replies to this topic

#1225
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019

 Platon, on 20 februarie 2019 - 11:47, said:

Cum sa se elibereze statul roman ( cel mai jegos si cel mai aberant stat din cate exista pe lume ) de aceste mici capuse care le fac lor viata usoara? CUM? Cand statul roman si-a creat si isi creeaza in continuare mici fabricute de bani, voi vreti sa le elimine ?

De ce ? Pentru ca exista statul roman care ne fute viata, si ar trebui exterminat, radical, oamenii astia ar trebui dati afara din tara, declarati persona non grata pentru ca orice fac ei fac impotriva poporului, care este un fel de sponsor permanent al unora, si de asta nu vor sa scape de legea asta cu taximetria, pentru ca este o gaina cu oua de aur, taximetria trebuia lasata la liber, sa aiba fiecare conditii ca la Uber, masina de maxim 10 ani, bacalaureat, igiena, curatenie, gps la zi si da-i drumul la treaba, sa ai o casa de marcat si sa platesti maxim 10% impozit, fara firme, fara intermediari care sa imparta spagile
Exact.
Solutia dreapta nu e sa se inventeze tot felul de "reglementari" si "autorizatii", "avize", "verificari", "atestari", etc pe bani al caror scop e furatul banilor din buzunarele oamenilor ce vor sa munceasca si bagarea in buzunarele unor hoti de partid emitatori de "autorizatii", "avize", "verificari", "atestari", etc inutile, doar o fituica inutila mazgalita cu pixul.
Solutia dreapta e sa se liberalizeze piata, sa se elimine capusele impuse de stat pe la care te obliga sa treci pe la hotii de partid sa le dai "dreptul" (spaga) sa iti dea cu pixul pe o hartie inutila.

Edited by projectfp, 20 February 2019 - 14:24.


#1226
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,894
  • Înscris: 21.04.2011
@bossake

Quote

plus ca masini vechi inseamna concurenta neloiala fata de altul care practica taxify cu o masina din 2016. castigul aluia cu masina din 2004 e identic cu al aluia cu masina din 2016. e normal? unde duce asta pe viitor? ala cu masina din 2016 ori se lasa ori o vinde si isi ia una din 2004.
Nu ca e normal, e chiar de dorit. Daca piata nu cere masini din 2016, e mai eficient nici sa nu existe masini din 2016 la taxiuri.

#1227
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
Contează şi starea maşinii...

#1228
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,894
  • Înscris: 21.04.2011
Asta ti-o arata piata.

#1229
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008
Adevarul e ca Uber e TAXI fiindca te duce unde vrei la un tarif prestabilit iar TAXI e car sharing fiinca te duce unde are treaba soferul la un tarif negociat.

#1230
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Nu prea are cum sa o arate piata in cazul asta.
Clientul e fortat sa foloseasca ce ajunge in fata lui.

 catalina1, on 20 februarie 2019 - 15:00, said:

Asta ti-o arata piata.

 catalina1, on 20 februarie 2019 - 14:57, said:

@bossake

Nu ca e normal, e chiar de dorit. Daca piata nu cere masini din 2016, e mai eficient nici sa nu existe masini din 2016 la taxiuri.


#1231
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,894
  • Înscris: 21.04.2011
Nu e fortat deloc. Are alternative.

#1232
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019
Tu comenzi taxiuri mai multe si alegi din cele care vin in fata cladirii masina favorita, sau cum dictezi tu in piata ce masini vrei?

Ca asa spuneai, ca arata clientul ce masini doreste, ce masini cere. Cum arata? Comanda de la toate firmele si se urca in ala mai bun si restul teapa?

#1233
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007

 catalina1, on 20 februarie 2019 - 22:30, said:

Nu e fortat deloc. Are alternative.
ti s-a intamplat sa comanzi o masina si sa iti dai seama de starea ei asa in secunda cand a venit si sa decizi daca te urci sau nu? Posted Image

de curiozitate despre liberalizarea pietei o considerati oportuna doar in domeniul uber/taximetrie sau in toate domeniile?

unii chiar nu cred ca intelegeti ce inseamna sa liberalizezi total segmentul asta fara sa pui nicio reglementare legata de calitate. intr-o perioada cand masinile au ajuns sa coste o nimica toata, cand lumea e rupta de foame mai ales cei din afara Bucurestiului. ne vom transforma intr-o tara de uberisti Posted Image))).... cand numarul de masini va fi fff mare automat banii castigati de fiecare sofer vor scadea ceea ce se traduce prin calitate si mai slaba a serviciului iar cei care vor sa ofere calitate asa spre limita decentei nu va ganditi la ceva waw vor fi descurajati...
nu poti sa spui ca fapt nici nu trebuie calitate. vorbim despre o capitala europeana, un oras unde castigurile sunt mari ptr o mare parte din populatie indeosebi clientii de uber venind din categoria celor cu castiguri maricele.

de aia si taxiurile arata cum arata, ca ani de zile s-a mers pe 1.39 per km. castiguri mici = mizerie multa (masini proaste, soferi dintr-o categorie sociala care se multumeste cu putin etc).

cel mai bun exemplu este uberul de azi. spuneti va rog cat de praf este serviciul comparat cu acum 3 ani. de ce? ptr ca acum 3 ani se castiga f bine. acum se castiga undeva la limita subzistentei. exemplu concret nu vorbe nu teorii. de ce calitatea la uber este mult scazuta acum fata de primii ani de la lansare?

sunt de acord ca taxe aberante de genul autorizatii, licente sau bani catre stat sunt fara rost, dar o reglementarea in sensul de a se da o lege care sa prevada niste conditii si mai ales niste pedepse clare (e vorba de amenzi) pt incalcarea ei trebuie sa existe. de asemenea o reglementare in domeniul muncii e necesara. pai de ce un uberist poate realiza niste bani fara sa plateasca impozit, cas, cass pe ei iar restul oamenilor angajati nu pot frauda statul in felul asta? e normal?

vorbim de o activitate economica publica nu merge ca in jungla Posted Image.

Edited by bossake, 20 February 2019 - 23:12.


#1234
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,894
  • Înscris: 21.04.2011

 projectfp, on 20 februarie 2019 - 22:33, said:

Tu comenzi taxiuri mai multe si alegi din cele care vin in fata cladirii masina favorita, sau cum dictezi tu in piata ce masini vrei?

Ca asa spuneai, ca arata clientul ce masini doreste, ce masini cere. Cum arata? Comanda de la toate firmele si se urca in ala mai bun si restul teapa?
Eu stiu cu ce firme merg cand vreau ieftin, cu ce firme merg cand vreau sa ajung impecabil intr-un loc...
Te interesezi inainte sa cumperi, daca e important pentru tine.

Piata cat mai libera o consider oportuna in toate domeniile.
Chiar si la taxi: cine vrea calitate mai buna are de unde alege.

#1235
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
pai zi-ne si noua, Catalina.
eu vad ca taxiurile sunt toate la fel, de la 1,39 la 3,5. loganuri jegoase in mare majoritate.
mai erau aia de la Taxi Grant cu mercedesuri din 1900 toamna jerpelite, nu stiu daca mai exista

au mai incercat unii sa faca cu pret mai mare "Taxi xxx plus" sau "select" dar sunt putine masini si nu gasesti, oricum skode sau opel-uri sau ceva la fel de banal..

#1236
mihnearau1

mihnearau1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 20.09.2016
va plangeti de taxiuri dar pretul de 1.39 lei/km v-a convenit
n-ati fi dat 2.59 sau mai mult de nicio culoare

#1237
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
normal ca am fi dat, lumea da la uber cu tarif dinamic
ei singuri si-au tinut pretul de 1,39 jos

#1238
Marius1989

Marius1989

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,919
  • Înscris: 09.04.2006

 Flat, on 21 februarie 2019 - 11:10, said:

normal ca am fi dat, lumea da la uber cu tarif dinamic
ei singuri si-au tinut pretul de 1,39 jos

Culmea că se plînge lumea că era tariful prea mic. Eu, în calitate de client, zic că e un lucru minunat.
Cînd la București era 1,39 lei/km, la Timișoara 2,19 lei/km. Dar dacă ploua (cînd crește numărul de comenzi, că lumea nu mai merge pe jos nici pînă la stația de tramvai) sau la ore de vîrf nu găseai mașină. Mi s-a întîmplat să pierd și peste jumătate de oră căutînd taxi disponibil. Sunam la toate firmele de taxi - n-aveau mașini disponibile, apoi le luam iar la rînd. Asta e calitate a serviciului proastă pentru mine - că aștepți mult pînă să găsești mașină. Că nu e mașină de lux ori că e puțin mai veche nu mă interesează.
De cînd cu Uberul, găsirea unei mașini nu mai e o problemă.

 M4V3RiCk_, on 20 februarie 2019 - 09:41, said:

LE: Au vrut reglementare, se va da reglementare.

Daca legea se aproba, e sfarsitul taximetriei

https://www.facebook...77103789098610/

De ținut minte că Nicușor Dan (fost USR) face parte din tagma gunoaielor comuniste care urăsc libertatea economică.

Dar eu nu sînt adeptul unei legi pentru transportul alternativ, ci abrogării legii taximetriei. După părerea mea, nu de legi mai multe ci de legi mai puține e nevoie.

#1239
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

 bossake, on 20 februarie 2019 - 23:01, said:

cel mai bun exemplu este uberul de azi. spuneti va rog cat de praf este serviciul comparat cu acum 3 ani. de ce? ptr ca acum 3 ani se castiga f bine. acum se castiga undeva la limita subzistentei. exemplu concret nu vorbe nu teorii. de ce calitatea la uber este mult scazuta acum fata de primii ani de la lansare?




Multi nu inteleg asta.

Daca acum 3 ani se facea Uber cu Seria 3, Passat, Audi A4, Insignia...

Azi...

Logan la greu (foste taxi-uri), Renault-uri Clio, ori Megan - ceva mai obosit, Fiat-uri... Astra G.
Astra H deja e lux !

In general masini care nu costa mai mult 2000-2500 de euro.

De ce?

Tariful e de rahat, riscurile ptr sofer au devenit din ce in ce mai mari, cost-ul serviciilor a crescu (service auto, spalatorii, combustibili) iar infrastructura...
E jalnica !

Bucurestiul e plin de cratere in care iti rupi masina.
Bonus si traficul din ce in ce mai jalnic cu consum pe masura.

Deci totul e mai rau ca acum 3-4 ani.

Apropo de taxi-uri:
De cand e 2 lei/km, nu prea am mai vazut cazane.

Numai Logan-uri noi, spalate, curatele...
Dar trebuie sa inteleaga si taximetristu` ca la 2 lei/km si negociat spaga NU mai merge cu Logan.

 Marius1989, on 23 februarie 2019 - 11:02, said:

Culmea că se plînge lumea că era tariful prea mic. Eu, în calitate de client, zic că e un lucru minunat.


Minunat pana cand tot tragi de la o saptamana la alta, gen...

Lasa ca schimb placutele alea de frana saptama viitoare! Mai trag de ele ca NU am bani acum.

Minunat, nu ?

Sau: Disc-uri uzate pana la limita?

Las ca mai merg o tura (20 000+ Km), desi trebuie sa le schimb.
NU am acum 500 de lei ptr un set+manopera.

Edited by M4V3RiCk_, 24 February 2019 - 11:43.


#1240
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 62,894
  • Înscris: 21.04.2011
Si care e problema daca nu mai gasesc (la preturile alea mici, ca alfel se gasesc!) Passat, Audi si ce mai zici tu?

Edited by catalina1, 24 February 2019 - 11:39.


#1241
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Am mers ieri cu un Uberist din Tunisia(!).
Era sa treaca la un moment dat pe rosu. Vazand ca mi-am dat seama ca nu e prea bun, s-a gandit sa-mi zica un banc de la ei.

Un turist francez se duce in vacanta in Tunisia. Acolo ia un taxi. Taximetristul trecea toate semafoarele pe rosu.
- Ce faci domne, de ce treci pe rosu?
- Sunt profesionist.
Mai merg ei, taximetristul tot pe rosu trecea la semafoare.
- De ce treci domnule pe rosu?
- Sunt profesionist.
La un moment dat se face verde. Taximetristul opreste.
- Ce faci domne, e verde, de ce te-ai oprit?
- Trebuie sa vad daca nu trece un profesionist din partea cealalta.


:lol:

Edited by don_dannielo, 24 February 2019 - 11:48.


#1242
LL13G

LL13G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,520
  • Înscris: 08.08.2006

 don_dannielo, on 24 februarie 2019 - 11:43, said:


Posted Image
Relatii cu clientii - 5 stele, restul ce conteaza, ca daca supravietuiti amandoi realizati ce e important in viata.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate