Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Adio Uber & Co in Bucuresti

* * * * - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1267 replies to this topic

#1207
Marius1989

Marius1989

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,919
  • Înscris: 09.04.2006

 DANANDREI2001, on 19 februarie 2019 - 10:36, said:

Eu vorbeam evident de un curs pentru a fi /deveni taximetrist.
Tu vorbesti de o calificare manageriala necesara pentru a conduce o firma de transport de orice fel.
Da bine ca ai habar de ce se discuta.
N-ar fi mai bine sa citesti de 2 ori un post inainte sa scrii un replay?

În legea taximetriei nu se folosește cuvîntul „taximetrist” ci expresia „manager de transport in regim de taxi”.
Art, 1 indice 1 litera ae) din legea taximetriei:
„ae) manager de transport in regim de taxi si inchiriere - persoana fizica angajata a unui transportator autorizat care este persoana juridica sau asociatie familiala si care conduce permanent si efectiv activitatile de transport in regim de taxi si in regim de inchiriere ale acestuia”.

Deci „managerul” este exact șoferul, ăla care conduce efectiv taxiul, indiferent că e pe mașina lui ori pe mașină închiriată.

Altă întrebare?

#1208
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,621
  • Înscris: 10.08.2009

 Marius1989, on 19 februarie 2019 - 11:11, said:


În legea taximetriei nu se folosește cuvîntul „taximetrist” ci expresia „manager de transport in regim de taxi”.
Art, 1 indice 1 litera ae) din legea taximetriei:
„ae) manager de transport in regim de taxi si inchiriere - persoana fizica angajata a unui transportator autorizat care este persoana juridica sau asociatie familiala si care conduce permanent si efectiv activitatile de transport in regim de taxi si in regim de inchiriere ale acestuia”.

Deci „managerul” este exact șoferul, ăla care conduce efectiv taxiul, indiferent că e pe mașina lui ori pe mașină închiriată.

Altă întrebare?

O prostie nu te supara.
Tu vorbesti de fapt atestatul de taximetrist care e o chestie pur formala.
Si ai citat complet altceva.
Ia uite conditii grele pentru a deveni taximetrist :

Conditii:
minim 2 ani vechime cat. B
sa nu fi avut suspendata exercitarea dreptului de a conduce vehicule pe drumurile publice in ultimul an sau mai mult de doua ori de la data obtinerii permisului de conducere pentru consum de alcool
varsta minima 21 ani


Plus o "scoala" de 5 zile  si un examen formal.

#1209
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 22.04.2017
Toata lumea vorbeste despre interesele si bunastarea celor cateva mii de taximetristi si a celor 3-4 firme care au 90% din piata.

Despre interesul miillor de soferi Uber si al zecilor de mii de clienti Uber nu prea ne intereseaza. Defapt astora vrem sa le facem rau.

Corect ar fi sa lasam consumatorul sa decida ce e mai bine - sa aleaga el Uber sau taxi. Nu sa decidem ca e mai bine sa nu aiba o optiune.

De ce ne incapataman sa sustinem o ocupatie de care (probabil) nu mai este nevoie...?!?

#1210
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,586
  • Înscris: 13.06.2004
S-a afirmat că dacă ar fi prea multe taximetere, ar scade calitatea serviciilor. Dar ce te faci când vrei la anumite ori taxiuri şi nu găseşti?
De Anul Nou mi-a cerut unul 20 Lei pentru o cursă care nu făcea mai mult de 10 Lei (ăla de la comandă a plecat repede - îmi utiasem banii). Noroc că mi-am amintit că s-ar putea să meargă metroul şi aşa am economisit ceva bani. Taxime(t)riştii de genul ăluia trebuie lăsaţi cu buza umflată.

Edited by djl, 19 February 2019 - 12:02.


#1211
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
Marius 1989 vorbeste total eronat in subiectul despre atestate.

Managerul de transport in niciun caz nu este soferul Posted Image)))
apropo, taximetristul este definit in legea 38 fix in paragraful de unde ai citat definitia managerului de transport. la litera u.

u) taximetrist - conducator auto atestat profesional sa efectueze transport in regim de taxi;

Avem atestatul de manager de transport (taxi sau inchiriere) si atestatul de transport persoane in regim de taxi (sau regim de inchiriere). 2 atestate total diferite. ambele se obtin de la arr. (autoritatea rutiera romana)

Orice firma de taximetrie/inchiriere cu sofer este obligata sa aiba un manager de transport. Daca nu ai managerul asta angajat nu poti indeplini cerintele pt eliberarea autorizatiei de transport.

Orice sofer care efectueaza in strada taximetrie sau inchiriere masina cu sofer are nevoie de atestat pentru transport persoane in regim taxi sau in regim de inchiriere, dupa caz, aceste atestate fiind obligatorii la controlul politiei.

Daca eu ma angajez sofer la o firma de taxi am nevoie de atestatul meu (nu de manager ci de transport persoane in regim taxi). Firma este obligata sa aiba pe toata desfasurarea activitatii un manager de transport angajat.
Daca eu am pfa-ul meu si am autorizatia mea, deci nu fac taxi printr-o firma legea nu iti mai cere sa ai atestat de manager. (doar la firme cere scrie si in definitia pusa de marius mai sus, doar la pers juridice si la intreprinderi individuale).

atestatul de taxi este o vrajeala pe care il ia oricine. 99% din taximetristi il au. in sensul ca intrebarile sunt usoare.
atestatul de manager este ceva mai complicat de luat si pun pariu ca NU mai mult de 30-40% din taximetristi il pot lua, restul fiindu-le foarte greu sa inteleaga legea in detaliu.

oricum examenele astea daca pici se pot da peste 7 zile din nou, deci poti da de 55 de ori intr-un an Posted Image)))

se cam cunosc urmarile controalelor si numeroaselor amenzi pt soferii uber. din ce vad pe harta este muult mai des tariful dinamic, deci o parte din soferi au renuntat sa mai iasa, cel putin pt moment pana se mai linistesc apele sau ma rog asa speram cu totii sa se linisteasca Posted Image))

Edited by bossake, 20 February 2019 - 01:25.


#1212
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007
bad post

Edited by M4V3RiCk_, 20 February 2019 - 08:33.


#1213
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Atat de disperati au ajuns taximetristii?
Au ajuns sa consume cocaina si sa se urce la volan de Uber?

#1214
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

 don_dannielo, on 20 februarie 2019 - 08:34, said:

Atat de disperati au ajuns taximetristii?
Au ajuns sa consume cocaina si sa se urce la volan de Uber?

Nu stiu cata coca a consumat ala...

Ideea e ca i-au fost retinute placutele de inmatriculare si talonul pe 6 luni ptr transport ilegal de persoane.

Vreau sa vad clientii Uber cate fite mai au.

Dadeau de-am pulea rating aiurea, pur si simplu ca...puteau !
Gata - s-a terminat petrecerea.

Inapoi la 50 de lei, bo$$.

#1215
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Eu dau numai 5 stele (sau deloc), ca n-am chef sa dau explicatii, ce anume nu mi-a convenit.

Doar odata l-am raportat pe un mos care parea cam obosit pentru a fi la volan, nu m-am simtit deloc in siguranta.

Edited by don_dannielo, 20 February 2019 - 08:44.


#1216
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

 don_dannielo, on 20 februarie 2019 - 08:42, said:

Eu dau numai 5 stele (sau deloc), ca n-am chef sa dau explicatii, ce anume nu mi-a convenit.

Doar odata l-am raportat pe un mos care parea cam obosit pentru a fi la volan, nu m-am simtit deloc in siguranta.

Sunt unii care baga de la 7 dimineata pana la 12-1 noaptea.
Inconstienta totala !

Cum la fel sunt destui care baga 7 dimineata 9-10 seara, daily basic.

12-14 ore pe zi.

#1217
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007
LE: Au vrut reglementare, se va da reglementare.

Daca legea se aproba, e sfarsitul taximetriei

https://www.facebook...77103789098610/

#1218
Marius1989

Marius1989

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,919
  • Înscris: 09.04.2006

 bossake, on 20 februarie 2019 - 01:20, said:

Marius 1989 vorbeste total eronat in subiectul despre atestate.

Managerul de transport in niciun caz nu este soferul Posted Image)))
apropo, taximetristul este definit in legea 38 fix in paragraful de unde ai citat definitia managerului de transport. la litera u.

u) taximetrist - conducator auto atestat profesional sa efectueze transport in regim de taxi;

Avem atestatul de manager de transport (taxi sau inchiriere) si atestatul de transport persoane in regim de taxi (sau regim de inchiriere). 2 atestate total diferite. ambele se obtin de la arr. (autoritatea rutiera romana)

Orice firma de taximetrie/inchiriere cu sofer este obligata sa aiba un manager de transport. Daca nu ai managerul asta angajat nu poti indeplini cerintele pt eliberarea autorizatiei de transport.

Orice sofer care efectueaza in strada taximetrie sau inchiriere masina cu sofer are nevoie de atestat pentru transport persoane in regim taxi sau in regim de inchiriere, dupa caz, aceste atestate fiind obligatorii la controlul politiei.

Daca eu ma angajez sofer la o firma de taxi am nevoie de atestatul meu (nu de manager ci de transport persoane in regim taxi). Firma este obligata sa aiba pe toata desfasurarea activitatii un manager de transport angajat.
Daca eu am pfa-ul meu si am autorizatia mea, deci nu fac taxi printr-o firma legea nu iti mai cere sa ai atestat de manager. (doar la firme cere scrie si in definitia pusa de marius mai sus, doar la pers juridice si la intreprinderi individuale).

atestatul de taxi este o vrajeala pe care il ia oricine. 99% din taximetristi il au. in sensul ca intrebarile sunt usoare.
atestatul de manager este ceva mai complicat de luat si pun pariu ca NU mai mult de 30-40% din taximetristi il pot lua, restul fiindu-le foarte greu sa inteleaga legea in detaliu.

oricum examenele astea daca pici se pot da peste 7 zile din nou, deci poti da de 55 de ori intr-un an Posted Image)))

Toată discuția pornise de la faptul că DANANDREI2001 nu auzise de curs de taximetrist, și i-am explicat că asemenea curs există, așa cum există pe lume o mulțime de lucruri despre care DANANDREI2001 n-a auzit.
Că atestatul de taximetrist e vrăjeală și se obține lesne e argument pentru desființarea legii taximetriei. Nu avem nevoie de legi cu vrăjeli.
Sînt cursuri de la care oamenii nu învață de fapt nimic dar trebuie hîrtie că le-ai urmat, apoi se dă un examen simplu pe care-l iau toți.
Dar asta înseamnă bani și timp cheltuit pentru cei care vor atestat profesional de taximetrist. Timp care se poate folosi la a face ceva folositor societății - de pildă transport de persoane în regim de taxi.
Desființînd legea taximetriei, putem da afară și cîteva din căpușele bugetului de stat de la Autoritatea Rutieră Română, care se ocupă cu organizarea cursurilor de taximetrist, organizarea examenelor, eliberarea de atestate, ba și dintre polițiștii care verifică că taximetriștii au atestate mai putem da afară, că nu va mai fi de lucru pentru ei.
Decît să se plătească lefuri la indivizii ăia, mai bine se dau bani la țig.anii cu mulți copii, că măcar se rezolvă o problemă reală a societății - copiii ăia au nevoie de mîncare.

Atestatul ăla e pretextul pe care-l folosesc taximetriștii în lupta contra Uber - „noi am dat un examen să facem meseria, ne amendează poliția dacă n-avem atestat, de ce uberiștii au voie fără”. Dar nu de reglementare „light” pentru Uber e nevoie, să-i obligi și pe uberiști să dea examen, ci de desființarea completă a examenului. Ai carnet de șofer valabil - ai voie să transporți pe cine vrei tu!

Mai există o tagmă primejdioasă de gunoaie comuniste - ăia care observă că examenul de taximetrist e vrăjeală și zic „hai să facem un examen serios, să nu-l treacă toată lumea”. Vin cu propuneri să se bage niște integrale, niște fizică cuantică la examen, ca să nu mai fie doar vrăjeală. Că poate clientul vrea să poarte discuții filozofice cu taximetristul în timpul cursei, și acceptînd doar taximetriști cu înalt nivel de cultură va crește calitatea serviciilor.

Eu n-am nimic împotriva celor care vor taximetriști cu înalt nivel de cultură, doar împotriva legilor care marginalizează social pe cei care au cultură redusă. Chiar și pretenția de a avea liceul absolvit pentru a fi taximetrist e abuzivă.
Dar gunoaiele comuniste, pe de o parte vorbesc despre nevoia integrării sociale a celor defavorizați, pe de altă parte dau legi care contribuie la marginalizarea socială, interzicîndu-le acestora să practice anumite meserii pe care le-ar putea practica cu rezultate bune.
Piața liberă, nu birocrații statului, trebuie să rezolve nevoile celor care vor să discute despre Kant și Aristotel cu taximetriștii. Se pot face firme de taxi care să accepte numai șoferi cu nivel înalt de cultură, și doritorii vor ști: dacă comand taxi de la firma X, e mai scump, e adevărat, dar în timpul cursei pot rezolva alături de șofer problema foametei din Africa și a armelor nucleare nord-coreene.

Edited by Marius1989, 20 February 2019 - 11:23.


#1219
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,621
  • Înscris: 10.08.2009

 Marius1989, on 20 februarie 2019 - 11:18, said:


Toată discuția pornise de la faptul că DANANDREI2001 nu auzise de curs de taximetrist, și i-am explicat că asemenea curs există, așa cum există pe lume o mulțime de lucruri despre care DANANDREI2001 n-a auzit.


Recunosc, pe masura ce invat imi dau seama ca stiu din ce in ce mai putin.Posted Image
Spre deosebire de tine care se pare ca le stii pe toate.
Mai confunzi mere cu pere da in rest esti perfect.
Exact ca aia care au carnet de un an.

Simulacrul ala de atestat trebuie anulat, e o rusine.
Examen serios pentru sofer de taxi profesionist.
Fara examen pentru sofer de taxi amator.
Sa scrie mare pe masini si pe legitimatie- profesionist sau amator.

#1220
mihnearau1

mihnearau1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 20.09.2016

 DANANDREI2001, on 20 februarie 2019 - 11:27, said:

Examen serios pentru sofer de taxi profesionist.
Fara examen pentru sofer de taxi amator.
Sa scrie mare pe masini si pe legitimatie- profesionist sau amator.

care naiba e diferenta intre astea 2?
ca doar taximetristii nu sunt si pe camioane, tramvaie si tancuri
sau pe motociclete

Edited by mihnearau1, 20 February 2019 - 11:29.


#1221
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,621
  • Înscris: 10.08.2009

 mihnearau1, on 20 februarie 2019 - 11:28, said:

care naiba e diferenta intre astea 2?


Cam ca diferenta intre doctor si asistent medical.

#1222
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Cum sa se elibereze statul roman ( cel mai jegos si cel mai aberant stat din cate exista pe lume ) de aceste mici capuse care le fac lor viata usoara? CUM? Cand statul roman si-a creat si isi creeaza in continuare mici fabricute de bani, voi vreti sa le elimine ? sa isi elimine pensiile speciale si salariile fabuloase ale batausilor cu epoleti ? In viata noastra exista sute, mii de fabrici de bani, de exemplu in domeniul meu, la fiecare doi ani personalul tehnic trebuie sa faca iar cursuri, sa dea examen, curs 1000 de lei, examen la stat 500 de lei, si ati zice bine, ca invata ceva nou, GRESIT, sunt cursuri de legislatie, legislatie care este neschimbata de 10 ani, sunt doar mici adaugiri si prevederi noi care le numeri pe degete

Iti iese unul din astia la pensie ? Nici o problema, faci dosarul de la zero, costa fiecare hartie care o pui in dosar, platesti 400 de lei la stat si isi da alta hartie galbena, esti administrator de imobil condominii? Nici o problema, odata la 4 ani, mai faci inca un curs de calificare de 1080 de ore, platesti vreo 3000 de lei la curs, si inca 4-500 taxa la primarie si esti din nou calificat ? De ce ? Pentru ca exista statul roman care ne fute viata, si ar trebui exterminat, radical, oamenii astia ar trebui dati afara din tara, declarati persona non grata pentru ca orice fac ei fac impotriva poporului, care este un fel de sponsor permanent al unora, si de asta nu vor sa scape de legea asta cu taximetria, pentru ca este o gaina cu oua de aur, taximetria trebuia lasata la liber, sa aiba fiecare conditii ca la Uber, masina de maxim 10 ani, bacalaureat, igiena, curatenie, gps la zi si da-i drumul la treaba, sa ai o casa de marcat si sa platesti maxim 10% impozit, fara firme, fara intermediari care sa imparta spagile

#1223
Marius1989

Marius1989

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,919
  • Înscris: 09.04.2006

 Marius1989, on 20 februarie 2019 - 11:18, said:

Mai există o tagmă primejdioasă de gunoaie comuniste - ăia care observă că examenul de taximetrist e vrăjeală și zic „hai să facem un examen serios, să nu-l treacă toată lumea”. Vin cu propuneri să se bage niște integrale, niște fizică cuantică la examen, ca să nu mai fie doar vrăjeală. Că poate clientul vrea să poarte discuții filozofice cu taximetristul în timpul cursei, și acceptînd doar taximetriști cu înalt nivel de cultură va crește calitatea serviciilor.

 DANANDREI2001, on 20 februarie 2019 - 11:27, said:

Simulacrul ala de atestat trebuie anulat, e o rusine.
Examen serios pentru sofer de taxi profesionist.

Ceea ce trebuia demonstrat.

 Platon, on 20 februarie 2019 - 11:47, said:

masina de maxim 10 ani, bacalaureat, igiena, curatenie, gps la zi si da-i drumul la treaba, sa ai o casa de marcat si sa platesti maxim 10% impozit, fara firme, fara intermediari care sa imparta spagile

Și astea sînt condiții abuzive. Bravo Taxify că acceptă și mașini mai vechi decît Uber, astfel și prețul e mai mic. Partea rea cu Taxify e că nu acceptă decît plata cu cardul, eu de aia nu-i folosesc.
Marginalizarea socială a celor fără bacalaureat e iarăși o nemernicie. Dar lasă că vor născoci birocrații statului programe de combatere a marginalizării sociale, pe care vor toca banii contribuabililor.
Existînd liberă concurență vor exista firme cu politici diferite de personal.
Vrei șofer cu minim bacalaureat și mașină nouă? Alegi Uber sau altă firmă care se face cunoscută pentru standarde înalte.
Vrei prețuri mai mici? Alegi Taxify sau altă firmă cunoscută că are prețuri mici, dar poți avea șofer fără bacalaureat și cu mașină mai veche.
Tu clientul trebuie să alegi, nu să aleagă birocratul Statului pentru tine.
Iar ideea principală e să scăpăm de căpușele de la buget. Dacă lași în lege condiții precum vîrsta mașinii, studiile șoferului, ai nevoie de depunere de dosare cu acte și de paraziți ai societății bugetari care să verifice îndeplinirea condițiilor.

#1224
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
nu ai dreptate. tu cand comanzi o masina de la taxify nu stii ce masina ti se aloca. limita de vechime fiind una din masurile  prin care se asigura un nivel de calitate.

iti convine sa iti vina de la taxify un cielo din 2002? o solenza din 2004? un logan fost taxi care a fost scos de pe taxi tocmai ca nu mai indeplinea cerintele de vechime? ok, te poti "apara" dand un rating mic soferului. dar ratingul il dai abia dupa ce faci cursa Posted Image. aplicatia ar trebui sa incerce sa previna ca masina respectiva sa existe in aplicatie.

plus ca masini vechi inseamna concurenta neloiala fata de altul care practica taxify cu o masina din 2016. castigul aluia cu masina din 2004 e identic cu al aluia cu masina din 2016. e normal? unde duce asta pe viitor? ala cu masina din 2016 ori se lasa ori o vinde si isi ia una din 2004.

preturile la uber si taxify in mod normal sunt aproape identice (acelasi pret pe km si o f mica diferenta la tariful per minut) cu cateva diferente:
- taxify mai baga promotii si clientii au anumite reduceri
- uber daca cursa are peste 15km, fiecare km peste primii 15 este taxat cu 3 lei. la taxify este 1.30 fiecare km
- prezenta sau absenta tarifului dinamic

taxify nu are plata cash pentru ca este cam ilegal sa incasezi cash fara a avea casa de marcat si a emite bon.

o reglementare cu niste sanctiuni pt incalcarea anumitor chestii este necesara. uite, eu am vrut sa incerc cum e la uber. mi-a dat un prieten contul lui de uber si masina lui si 2 nopti am facut cu masina lui. e normal asa ceva? riscam ceva in fata cuiva? credeti ca nu sunt cazuri de soferi care au cazier si s-au bagat la uber si practica pe contul altuia? nu baga nimeni de seama ca nu sunt eu ala din poza de pe aplicatie. sau cel putin nu a bagat in cele 15-20 de curse cat oi fi facut.

sau masini inscrise cu acte facute in photoshop gen opel vectra din 2002 facut sa para din 2007? trebuie sa existe o oarecare responsabilitate, firmele sa aiba un interes sa verifice la sange soferii. astazi nu exista interesul asta.interesul lor e sa fie cat mai multi soferi ca na, fiecare sofer aduce 25% comision firmei si cu cat sunt mai multi soferi cu atat e mai rar tariful dinamic.

Edited by bossake, 20 February 2019 - 14:18.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate