Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Indecis - auto 10.000 euro
Last Updated: Dec 16 2017 14:16, Started by
Dau
, Dec 04 2017 13:57
·
0
#38
Posted 06 December 2017 - 21:53
A4 as lua doar din 2013+ cu motorul de 1.8tsi de 170 cp. E motorul nou pe curea si nu are bubele celui pe lant.
Daca totusi nu gasesti în buget 2013, nu as lua mai vechi de 2012,data fabricatiei, nu model year 2012 care poate fi facuta in octombrie 2011. Motivul e ca începând cu 2012 s-au pus versiunile revizuite ale motorul de 1.8, rezolvandu-se problemele cu intinzatorul de lant si semeringurile de la pistoane (consum de ulei exagerat). Inainte de 2012 risti sa ai o paguba de 2000-3000e sa repari motorul... Edited by t-balt, 06 December 2017 - 21:55. |
#39
Posted 07 December 2017 - 16:22
Ideea este ca un Audi A4 dupa 2013 nu gasesc in 10.000 de euro si nici nu sunt dispus sa maresc considerabil bugetul.
Incerc sa gasesc o varianta cat se poate de ok, nu visez S-class la 10 lei si cu rulaj aproape de zero daca se poate. bobalex18, on 06 decembrie 2017 - 19:07, said:
eu zic ca sunt ok optiunile. daca vrei xenon si cutie automata trebuie sa cresti bugetul destul de mult. te poti uita si la octavia. eu o vad ca pe o achizitie mai bune decat Jetta. dar in aceleasi conditii, de la dealer cu garantie |
#41
Posted 10 December 2017 - 14:59
Update:
Am vazut ieri o Skoda Octavia 3 1.6 TDI (da, tot diesel pana la urma) si sunt cam hotarat sa o cumpar. Ideea este ca autoturismul a fost cumparat de la o societate de leasing si cica toate reviziile au fost facute numai in reprezentante Skoda. Daca dau o fuga la un dealer Skoda credeti ca ma pot ajuta cu informatiile necesare in urma verificarii seriei de sasiu, chiar si contra cost, bineinteles? Din cate stiu eu numai proprietarului i se ofera astfel de informatii. Sau inainte de vanzarea autoturismului dau o fuga cu el si vad exact tot istoricul. Edited by Dau, 10 December 2017 - 15:11. |
#42
Posted 10 December 2017 - 15:51
Dau, on 10 decembrie 2017 - 14:59, said:
Update: Am vazut ieri o Skoda Octavia 3 1.6 TDI (da, tot diesel pana la urma) si sunt cam hotarat sa o cumpar. Ideea este ca autoturismul a fost cumparat de la o societate de leasing si cica toate reviziile au fost facute numai in reprezentante Skoda. Daca dau o fuga la un dealer Skoda credeti ca ma pot ajuta cu informatiile necesare in urma verificarii seriei de sasiu, chiar si contra cost, bineinteles? Din cate stiu eu numai proprietarului i se ofera astfel de informatii. Sau inainte de vanzarea autoturismului dau o fuga cu el si vad exact tot istoricul. |
#43
Posted 14 December 2017 - 17:03
Cautarea a luat sfarsit si tin sa va multumesc tuturor pentru sfaturile acordate.
Este vorba de o Skoda Octavia 3 1.6 TDI 105 cp, model 2015, 120.000 KM. Autoturismul provine din reteaua LeasePlan (leasinguri operationale), acesta fiind unul dintre factorii care m-au convins, intrucat am avut acces la tot istoricul, respectiv de la numarul de km, reviziile efectuate, pana la schimbarea unui bec de semnalizare sau a unui stergator, toate acestea fiind efectuate numai in reprezentante Skoda. Din punctul de vedere al dotarilor sunt chiar multumit: dublu climatronic, oglinzi electrice incalzite, cotiera, start&stop, indicator presiune in roti, display media cu bluetooth (card sd, aux, stick), calculator de bord, torpedou cu racire. Pretul pe care l-am platit, in urma unor negocieri, este de 10.300 de euro, fiind cumparat de la un tip (firma auto) din anturaj. Am urmarit putin piata comparand preturile cu alti dealeri auto (Das WeltAuto, Brady etc) si am constatat faptul ca un model similiar dpdv al anului de fabricatie, km rulati si dotari, se vinde undeva la 11.300 - 11.500 de euro. Ce-i drept si acest model a fost expus la vanzare cu pretul de 11.200 de euro. Attached FilesEdited by Dau, 14 December 2017 - 17:09. |
#44
Posted 14 December 2017 - 17:05
Sa ai noroc de ea si sa nu te incurce noile taxe de impozit etc ! Fa-i si un jurnal in care sa ne-o prezenti in amanunt daca ai dorinta
|
#45
Posted 14 December 2017 - 21:34
Mică devalorizarea. Pretul ei e 15.000 de nou, e un coleg ce are una similară și altul cu 1.0tsi, dotate la fel sau mai bine. In 120.000 km și 3 ani doar 5000e pierduți e bine.
Sa te poarte sănătos și fără alte costuri decât revizia. |
#46
Posted 14 December 2017 - 21:42
Da,foarte mica devalorizarea daca pretul ei de noua a fost atat.
|
|
#47
Posted 14 December 2017 - 22:47
Pretul ei de nou nu are cum sa fie decat 15.000 de Euro. Atat este cea mai ieftina varianta . A colegului sigur a fost intre 18.000 si 20.000 de Euro.
|
#49
Posted 15 December 2017 - 13:45
Poti sa te uiti pe jurnalele de bord. 14500 euro 1.0 tsi,15.xxx euro 1.6 tdi, similar dotate. Iar daca ai impresia ca o firma de leasing plateste mai mult ca o pers fizica sau si mai rau pret de lista te inseli... Avantajul ei e istoric cunoscut, nr de ani iar peste 3 ani daca va vrea sa o vanda poate lua 7-8000e pe ea. Deci o devalorizare rezonabila.
Nu discutam de avantajele/dezavantajele modelului. Edited by t-balt, 15 December 2017 - 13:47. |
#51
Posted 15 December 2017 - 14:31
|
#52
Posted 15 December 2017 - 16:24
Vroiam doar sa spun ca am facut referire doar la avantajele financiare - an, km, revanzare, si nu la cat de buna e octavia, spatiu, motor, optionale etc. atat. Dpmdv 1.6 tdi e zgomotos, nerafinat si puturos (merg des cu unul pe un golf al unui coleg si ii place sa o calce), urca des la viteze de 80-90 cu ea... si peste ... la cat zgomot face zici ca e racheta (nu e) si senzatia e de nesiguranta, Repet, strict dpdv al motorului cand e calcata la fund. In schimb consumul e bun. Eu as fi luat un 1.4tsi sau mai sus, dar daca oferta e de nerefuzat sau altceva mai bun nu ar fi poate as fi luat diesel. Dar eu nu sunt un etalon in chestia asta, ultimul meu diesel a fost acum 5 ani (1.9 tdi) de atunci doar benzinare 1.8t, 2.0, 2.4 v6 si condus la drum lung din cand in cand un 3.0d.
Anul trecut am fost in situatia lui si cu bugetul lui, am luat o octavia 2 fl break din 2011 1.8tsi si foarte multe optionale. Am dat 9000e de la weltauto garantie 12 luni/20.000 km - 160.000 km. Prin germania si alte site-uri preturile erau spre 10.000e modele similare cu a mea. Senzatia mea e ca Skoda sta foarte bine la revanzare, mai sus uneori decat golf.... Motivul pentru care eu am luat asta era din cauza unor cumul de factori, aveam mai multe masini in minte/lista scurta. Asa cum si initiatorul cred ca a facut o alegere foarte buna prin prisma necesitatilor/dorintelor sale. Edited by t-balt, 15 December 2017 - 16:25. |
#53
Posted 15 December 2017 - 19:18
t-balt, on 15 decembrie 2017 - 13:45, said:
Poti sa te uiti pe jurnalele de bord. 14500 euro 1.0 tsi,15.xxx euro 1.6 tdi, similar dotate. Iar daca ai impresia ca o firma de leasing plateste mai mult ca o pers fizica sau si mai rau pret de lista te inseli... Avantajul ei e istoric cunoscut, nr de ani iar peste 3 ani daca va vrea sa o vanda poate lua 7-8000e pe ea. Deci o devalorizare rezonabila. Nu discutam de avantajele/dezavantajele modelului. |
#54
Posted 15 December 2017 - 21:06
https://forum.softpe...tavia-3-10-tsi/
https://forum.softpe...ic-black/Â Â la 1.6tdi fie scrie in jurnal dar nu la inceput, fie e pe topicul de achizitii de aici ceva, cu superb 2 vs Insignia parca, la final ai pretul. Sau il poti intreba pe tfmercedez direct. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users