Indecis - auto 10.000 euro
Last Updated: Dec 16 2017 14:16, Started by
Dau
, Dec 04 2017 13:57
·
0
#1
Posted 04 December 2017 - 13:57
Sper sa ma ajutati cu niste sfaturi. Ideea este ca nu sunt hotarat pe un anumit model sau marca deci nu aruncati cu pietre.
In principiu sunt orientat spre un sedan fabricat dupa anul 2011, benzina, cu un rulaj de maxim ~ 125-135.000 KM. Bugetul ar fi cam de 10.000 de euro. Cam asta am gasit pana acum pe siteurile de profil (mobile - doar dealeri auto si carsontheweb), excluzand varianta achizitiei din tara. 1. VW Passat (B7) - 1.4 TSI - 2011 ~ 120.000 KM Am gasit un model la vanzare cu destule dotari (navigatie, trapa, incalzire in scaune etc). Cam asta ar fi prima varianta pe care o iau in calcul. 2. VW Jetta (VI) - 1.2 TSI - 2011 ~ 105.000 KM Ar fi o varianta de compromis prin prisma pretului redus ~ 8500 de euro. Problema o reprezinta motorizarea despre care am tot auzit ca a avut destule bube. 3. Audi A4 - 1.8 TFSI - 2011 ~ 120.000 KM Desi nu sunt un mare fan Audi trebuie sa recunosc ca designul interior si exterior este destul de reusit. 4. Kia Sportage - 1.7 CDRI - 2012 ~ 100.000 KM Ma atrage destul de mult acest model, pur si simplu imi place foarte tare designul exterior si probabil pozitia mai inalta la volan. Singurul minus ar fi motorizarea diesel pe care incerc sa o evit. Deci modelul asta reprezinta exceptia, fiind vorba de un crossover diesel. Ce parere aveti? |
#2
Posted 04 December 2017 - 14:08
Varianta 3. Mai ales pentru motor. Restul, sunt niste carute lesinate.
|
#3
Posted 04 December 2017 - 14:20
#4
Posted 04 December 2017 - 14:21
Poti face un efort financiar de inca 1000 Euro?
Daca da,recomandarea mea ar fi asta : https://www.daswelta...0&minPrice=9000 Daca nu,varianta 3. |
#5
Posted 04 December 2017 - 14:30
Pololica, on 04 decembrie 2017 - 14:20, said:
In prezent am un diesel pe care il rulez mai tot timpul in Bucuresti pe distante destul de scurte, de aia as merge pe benzina. Iarna nici nu apuca sa se incalzeasca motorul si ajung la destinatie, ceea ce nu prea ma incanta. Rulajul oscileaza, am avut perioade cand faceam 35.000 de km intr-un an (asta fiind motivul pentru care am ales atunci dieselul) dar in prezent parcurg undeva la 18-20.000 de km/an ceea ce ar fi ok pentru o benzinara. anarchy78_ro, nu ar fi o problema sa mai adaug 1000 de euro dar cu siguranta nu ma intereseaza un VW Polo (cel putin asta imi apare mie cand dau click pe linkul tau). Edited by Dau, 04 December 2017 - 14:33. |
#6
Posted 04 December 2017 - 14:32
anarchy78_ro, on 04 decembrie 2017 - 14:21, said:
Poti face un efort financiar de inca 1000 Euro? Daca da,recomandarea mea ar fi asta : https://www.daswelta...0&minPrice=9000 Daca nu,varianta 3. Totusi, la banii astia, Polo poate are toti Km reali, spre deosebire de restul |
#8
Posted 04 December 2017 - 14:40
@dau...incalzirea e singurul motiv pentru care vrei diesel ?
Din ce an e masina actuala ? Eu am mondeo 2.0 diesel din 2012 si se incalzeste foarte repede. Are o rezistenta suplimentara care incalzeste aerul. |
#9
Posted 04 December 2017 - 14:45
Nu ma intereseaza foarte tare costul carburantului atat timp cat nu o rulez mai mult 18-20.000 de km/an si ma incadrez cu un 11-12 l maxim in Bucuresti (nu ma suprapun cu orele de varf si nici nu am talpa grea).
the_same, este din 2007 si nu are acea rezistenta. Nici modul de exploatare nu mi se pare ok, cel putin iarna, de aia vreau benzina. Probabil voi alege intre Passat si A4 (desi a aparut mai tarziu in grafic se pare ca incepe sa ma atraga). Edited by Dau, 04 December 2017 - 14:48. |
#10
Posted 04 December 2017 - 15:04
|
#11
Posted 04 December 2017 - 15:16
Baxon, on 04 decembrie 2017 - 15:04, said:
Comparatie inutila intre A4 si A8 ... On : pct 3 daca km is reali ( io sincer ma indoiesc dar nu e treaba mea ) Stiu ca au dimensiuni diferite (si clase diferite), dar arata (aproape) la fel la interior. Nu intru la detalii de amanunt. Nu m-au pasionat modelele Audi. |
#12
Posted 04 December 2017 - 15:23
Pololica, on 04 decembrie 2017 - 15:16, said: Stiu ca au dimensiuni diferite (si clase diferite), dar arata (aproape) la fel la interior. Nu intru la detalii de amanunt. Nu m-au pasionat modelele Audi. |
#13
Posted 04 December 2017 - 15:30
Dau, on 04 decembrie 2017 - 14:45, said:
este din 2007 si nu are acea rezistenta. Nici modul de exploatare nu mi se pare ok, cel putin iarna, de aia vreau benzina. PS;de curiozitate...a ta dupa cati km/cate minute se incalzeste?ma refer atat la caldura bagata in habitaclu cat si motor. |
#14
Posted 04 December 2017 - 15:51
intrebarea e daca asa de greu se incalzea de la inceput sau s-a dus termostatul? am ajuns sa il schimb la 3-4 ani, parca e consumabil...
alternativa mai ieftina ar fi Octavia, acelasi motor, dar la banii aia gasesti mai noua sau cu mai putini km Edited by Oxigen1234, 04 December 2017 - 16:20. |
#15
Posted 04 December 2017 - 15:57
Baxon, on 04 decembrie 2017 - 15:23, said:
Tu nu ai ce amanunte sa mai scrii din moment ce parerea ta e pur subiectiva din prisma unuia care a vazut Audi in poze ... rezuma-te la ce stii cu siguranta daca vrei sa fii de ajutor , daca nu , abtine-te ! Poza urcat in dreapta... da, ai dreptate ma abtin. Le-am vazut pe amandoua in din perspectiva pasagerului. |
|
#17
Posted 04 December 2017 - 16:46
Asa este, auzisem ceva de buba asta a lor cu mancatul uleiului.
missionnad, stiu de aceasta siguranta. Intr-adevar, o are un coleg pe masina si aproape instantaneu se incalzeste interiorul. La mine dupa cativa km, nu stiu exact sa-ti spun, cred ca vreo 5-6 km. |
#18
Posted 04 December 2017 - 17:07
Din cate stiu sunt cam problematice motoarele pe care le cauti tu din acea perioada: 1.2 tsi,1.4 tsi chiar si 1.8.
Cauta info pe forumul VW sau mai multe detalii iti pot cativa colegi de pe aici: andrew1980,deenman,etc. Cautam si eu Passat b7 1.8 tsi de 160 cp dar m-am lecuit . Edited by the_same, 04 December 2017 - 17:08. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users