Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ce discount poti primi la selectia mea?
Last Updated: Jan 26 2018 19:29, Started by
Pieptoasa
, Dec 02 2017 16:07
·
0
#73
Posted 06 December 2017 - 09:51
denky, on 05 decembrie 2017 - 11:44, said: Nu mi-au spus nimic de Jetta, de fapt pareau destul de plictisiti ca-i deranjez la bugetul asta. Nici eu nu am intrebat de ea deoarece credeam ca Jetta e un fel de Rapid de la VW, adica un fel de lowcost al marcii. Acum oricum nu mai conteaza daca e asa sau nu. |
#74
Posted 06 December 2017 - 10:13
LauCalin, on 05 decembrie 2017 - 10:41, said: Pai tu chiar te-ai fi asteptat sa-ti spuna "da, dom'ne. e motorul ala naspa de care s-au plans aproape toti clientii ca are probleme cu distributia, ca la nici 50-60000 de km sare sau incepe sa bata lantul"? Normal ca incearcau sa o dreaga cumva. Asa fac toti. Si 1.0 EcoBoost a avut ceva probleme la un moment dat. Cei de la Ford nu recunoasc asta nici sa-i pici cu ceara. La fel si Renault. Captur a avut ceva rechemari acum 3 ani. Asta nu s-a intamplat in Romania insa. 0.9 Tce E6 de pe Dacia da niste rateuri la pornirile la rece de toata frumusetea. Aproape toti de pe forumurile monomanrca se plang de asta. Renault nu zice nimic. Cainii latra, caravana trece. Pe de alta parte, eu zic sa fim si obiectivi. Golf are cateva avantaje clare. Iar daca nu sunt capitole la care nu se descurca f bine, se descurca bine. Deci per total poate fi considerat cel mai echilibrat (sau unul dintre cele mai echilibrate) compromis(uri) din clasa compacta. Fie ca ne place sa recunoastem sau nu. Totusi, o supraevaluare exista. Incearca te rog sa nu mai vorbesti la modul general fiindca nu oferi nici-o informatie utila. Spre ex. 1.0 ecoboost de care spui tu nu a avunt nici-o problema majora, prin problema majora insemnand defecte de proiectare care afecteaza serii intregi de masini cum au fost la 1.2 TSI, 1,4 TSI de 150 CP sau vestitele injectoare de la BKP-uri. Daca stii tu vreuna te rog spune-o. Dealerii de la Opel si de la Ford au fost foarte deschisi si nu au fost de genul 'masina noastra e cea mai tare si nu are probleme'. La Ford mi-au spus ca singura problema majora pe care au avut-o la 1.0 ecoboost a fost cu unele furtune care initial nu erau pozate la distanta de motor (motorul acesta se incalzeste foarte tare) si unele se coceau si te trezeai ca pierzi lichid de racire. La Renault era o tipa si nu prea le avea cu tehnica in schimb se vedea ca nu e plictisita, fiindca imi tot oferea solutii de a ma incadra in buget in functie de ce discounturi stia ca le are pe diferite masini de pe stoc. Apropo mie care nu imi plac break-urile mi s-a parut foarte frumos si spatios acel Megane Estate. In rest de acord cu tine la Golf au incercat sa tina stacheta sus pe cat mai multe cerinte posibile. Am zis ca este doar supraevaluata si am zis din punctul meu de vedere si de ce pe puncte. Poate mi-a scapat mie ceva si daca cunosti atat Golf-ul cat si Ford-ul poti sa-mi argumentezi de ce merita acel Golf de 1,2 TSI fata de Ford 1,5 ecoboost. |
#75
Posted 06 December 2017 - 12:49
Is deschisi tare aia de la Opel, mai ales cei de la Timisoara. Ca pe mine nici nu m-au bagat in seama. Ori vindeau prea bine ori nu aveam eu fata de masina noua. Cine stie.
Anu trecut pe vremea asta parca erau oferte mai bune la masini in grupul VAG. Oricum in Ianurie daca mergi sogur gasesti ceva pe stoc care sa ti-l reduca ca lumea. |
#76
Posted 06 December 2017 - 13:07
Mazda 3 echipare Takumi, pret 19890 E + culoare Rosu Soul 540 E = 20430 Euro. Sau cu vreo 200 euro mai putin daca alegi alta culoare. Cu un discount de 5-8% ajungi la 19000 - 19500 Euro
Ai headup-display, volan incalzit, scaune incalzite, senzori parcare, faruri led, stopuri led, oglinzi incalzite, camera video spate, jante 18 ... Motor 2l benzina 120 cai, cutie manuala. Edited by alliNdanuTz, 06 December 2017 - 13:08. |
#77
Posted 06 December 2017 - 13:39
Ssshhhh, nu mai zi ca si asa se înmulțesc pe strada.
|
#78
Posted 06 December 2017 - 14:01
#79
Posted 06 December 2017 - 22:17
Denky, sunt de acord cu valoarea de revanzare, dar la mai mult de 3-4000e nu o recuperezi la vanzare din cauza pietei inundate de masini de flota aduse de la licitatii. Daca iei un Opel cu 17.000, un golf cu 20.000 echipate la fel si motorizari echivalente peste 5 ani si 100.000km pe astra vei lua 7-8000 si pe golf 8-9000e. Cam 1000e mai mult pe un golf. In mod clar nu va acoperi diferenta de 3000e. la diferente si mai mari pt modelele echipate cu motoare puternice clar nu vei recupera diferentele de peste 4000e.
Ca fapt divers eu am dat 9000e pe o octavia de abia 5 ani si 167.000 km reali, cu optionale de 9000e si pret de 30.000e de nou. La mare batalie era o Insignia la 10.000e cu 2.0t 220cp, 4x4, break, bine dotata si 110.000 km care în mod clar era mai scumpa de 30.000e si alta clasa. Am renuntat pt ca la modul meu de utilizare si performante similare intre octavia 1.8 tsi 1340kg si insignia de 2.0 220cp 4x4 1.8t diferenta de 4l % in oras si 2l in exterior nu renta. Sunt sigur in schimb ca sansele sa vinzi un golf in 2-3 zile is mai mari ca la alta masina in Romania, dar daca nu ai graba suna cine trebuie si la pretul ok. |
#80
Posted 07 December 2017 - 07:32
qew, on 06 decembrie 2017 - 12:49, said:
Is deschisi tare aia de la Opel, mai ales cei de la Timisoara. Ca pe mine nici nu m-au bagat in seama. Ori vindeau prea bine ori nu aveam eu fata de masina noua. Cine stie. Anu trecut pe vremea asta parca erau oferte mai bune la masini in grupul VAG. Oricum in Ianurie daca mergi sogur gasesti ceva pe stoc care sa ti-l reduca ca lumea. Sa vezi ce misto e service-ul la opel in tm... |
#82
Posted 07 December 2017 - 09:06
Cool_Kick, on 07 decembrie 2017 - 08:56, said:
Vezi cat sunt in stare VW sa ofere garantie. Daca ofera 4 ani, eu unul nu m-as risca sa arunc 21k euro pe o masina cu garantie atat de mica. Si la un frigider se ofera 5 ani garantie... |
|
#84
Posted 07 December 2017 - 09:10
Cool_Kick, on 07 decembrie 2017 - 09:08, said:
kia - 7 ani toyota 6 ani cu posibilitate de prelungire la 9 hyundai - 7 ani Daca ne-am cumpara toti masini dupa perioada de garantie, ai vedea pe strada doar masinile enumerate de tine ... Mi se pare mai mult decat suficient sa ai 3-5 ani de garantie. |
#85
Posted 07 December 2017 - 09:31
#86
Posted 07 December 2017 - 09:38
Cool_Kick, on 07 decembrie 2017 - 09:31, said:
La o masina de 10k euro poate da. La o masina de 21k euro, NO WAY. Sa-ti pice cutia/motorul dupa 4 ani si sa mananci sugus, nu e tocmai ok. In leg cu garantia la Kia, Hyundai sau Toyota, poate ma insel dar ma cam indoiesc ca garantia se aplica la fel in fiecare an. Imi este greu sa cred ca in anul 7 tu mai ai garantie la cutie / motor. |
#87
Posted 07 December 2017 - 10:08
Doar la Kia. La Toyota ai 6 ani iar la Hyundai 5 ani. Cel putin asa era anul trecut cand mi-am cumparat eu masina. La cutie si motor ai insa garantie chiar si la cea extinsa cum se da la europene sau Ford. Problema la garantie extinsa este la alte componente care la cele europene le pierzi dupa 2 ani dar le pastrezi la cele sus mentionate.
Edited by Ford4, 07 December 2017 - 10:09. |
|
#88
Posted 07 December 2017 - 10:55
#89
Posted 07 December 2017 - 11:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users