Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce discount poti primi la selectia mea?
Last Updated: Jan 26 2018 19:29, Started by
Pieptoasa
, Dec 02 2017 16:07
·
0
#38
Posted 03 December 2017 - 15:33
Nu cred ca ai vrea sa detii una de 21k (cu cat incepe)..e un polo f scump de fapt.
Edited by cammelia08, 03 December 2017 - 15:34. |
#40
Posted 03 December 2017 - 17:00
#41
Posted 03 December 2017 - 18:08
denky, on 03 decembrie 2017 - 17:00, said:
Da un ex de raport pret calitate optim la alte marci, sa ne facem o idee. Am dat. tatalor51, on 02 decembrie 2017 - 20:09, said:
22.000E e pretul de lista (la care probabil poti negocia 3-5% cel putin) pentru o Honda Civic 1.5/182cp cu echipare superioara: faruri led, Android Auto, clima automata pe doua zone, schimbare automata faza lunga faruri, senzori de parcare, scaune incalzite, LKAS, franare automata de urgenta (la viteze mai mari de 30km/h, spre deosebire de Golf) si, in general, cam tot ce ai nevoie. Daca adaugi toate astea pe Golf mai pui cateva mii bune. Plus ca e mai mare din toate punctele de vedere, jante de 17", motor NET superior, Si Honda aia nu e chiar cea mai ieftina masina. Asta daca te impaci cu felul cum arata, mie imi place la culme. Edited by tatalor51, 03 December 2017 - 18:14. |
#42
Posted 03 December 2017 - 18:18
o iau pe urmele lu djl,fara sa fiu rautacios
pacat ce s-a ales de aceast model,golful s-a vrut a fi masina saracului,asa stiam am avut golf2 in 99-2000 super masina pt un golf nu as da niciodata peste 20k |
#43
Posted 03 December 2017 - 18:21
Cine n-a avut un VW doar da din falci ca asa si pe dincolo. E la fel ca vulpea cu strugurii... Acelasi lucru e valabil pentru credulii (sa nu le zic altfel) care si-au luat un sehas VAG "recent adus" cu doar 140 k km si au bagat saci de bani in cazan, tragaind concluzia ca nu-s bune toate masinile VAG.. Cine a avut VAG nou, nu va mai lua niciodata alta marca. Punct!
|
#44
Posted 03 December 2017 - 18:51
_R_A_D_U, on 03 decembrie 2017 - 18:21, said:
Cine n-a avut un VW doar da din falci ca asa si pe dincolo. E la fel ca vulpea cu strugurii... Acelasi lucru e valabil pentru credulii (sa nu le zic altfel) care si-au luat un sehas VAG "recent adus" cu doar 140 k km si au bagat saci de bani in cazan, tragaind concluzia ca nu-s bune toate masinile VAG.. Cine a avut VAG nou, nu va mai lua niciodata alta marca. Punct! Pai da, nu mai ia, ca și-a făcut stoc de ulei pe 10 ani și cum celelalte mărci nu consuma, rămâne omul cu Uleiul degeaba ) Vw is shit comparat cu multe alte mărci. Și nu,nu am avut VW, nici n-o să-mi iau pana nu schimba designul ala bătrânesc și pana nu dovedesc ca nu mai au probleme de fiabilitate la motoarele pe benzina. La diesel e cam același lucru la toți, probleme sunt datorita complexității , egr, volanta masa dubla, dpf, motorina care murdărește tot, șoferi retarzi care merg doar în oraș și subturat. Diesel e numai de drum lung. Edited by ct10dre, 03 December 2017 - 18:52. |
#46
Posted 03 December 2017 - 19:41
ct10dre, on 03 decembrie 2017 - 18:51, said:
Pai da, nu mai ia, ca și-a făcut stoc de ulei pe 10 ani și cum celelalte mărci nu consuma, rămâne omul cu Uleiul degeaba ) Vw is shit comparat cu multe alte mărci. Și nu,nu am avut VW, nici n-o să-mi iau pana nu schimba designul ala bătrânesc și pana nu dovedesc ca nu mai au probleme de fiabilitate la motoarele pe benzina. ... Dar, totusi, daca zici ca n-ai avut, de ce le vorbesti de rau? Ti-au zis prietenii ca-s proaste? Oricum, designul "ala batrinesc" se vinde al dracu de bine. Si de scump. Am mai zis faza cu strugurii... ceanu1980, on 03 decembrie 2017 - 18:52, said:
radule,un frate al meu in italia si-a luat Sharan nou in 2007 nu l-am auzit ca tine mortis de a lua din nou de la ei atunci a fost si acea belea cu unele motoare Asta ii ziceam si cameliei, sa nu-si ia motor generatie noua, neprobat suficient... |
|
#47
Posted 03 December 2017 - 19:49
_R_A_D_U, on 03 decembrie 2017 - 18:21, said:
Cine n-a avut un VW doar da din falci ca asa si pe dincolo. E la fel ca vulpea cu strugurii... Acelasi lucru e valabil pentru credulii (sa nu le zic altfel) care si-au luat un sehas VAG "recent adus" cu doar 140 k km si au bagat saci de bani in cazan, tragaind concluzia ca nu-s bune toate masinile VAG.. Cine a avut VAG nou, nu va mai lua niciodata alta marca. Punct! https://cc.porschein...@P26@PS1@PU3@/@ Acesta este un Golf 1.5TSI/150cp/DSG, configurat echivalent (in limita posibilului) cu o Honda Civic 1.5/182cp/CVT, varianta Prestige, care costa 26500E. Golful respectiv costa 35.370E, cu 9000E mai scump (35%) si in acelasi timp are motor si performante mai slabe, portbagaj MULT mai mic (380 fata de 480), spatiu mai mic in general. Si Honda e dintre alea scumpe, un Megane, Astra sau Focus sunt mai ieftine. Poti sa repeti cu o fata serioasa ca aia e masina de 35.370E si ca merita diferenta? Si eventual sa ne si explici unde se regaseste diferenta respectiva, cu amanunte. Ca in performante nu, in fiabilitate nici atat, ce-a mai ramas? Interior putin mai bun? Poate, desi sunt perfect comparabile. Edited by tatalor51, 03 December 2017 - 19:59. |
#48
Posted 03 December 2017 - 20:00
Man, fiecare ia ce-i place. Eu, daca ar fi sa-mi mai iau inca o masina, in mod sigur m-as uita INTAI la buget si de acolo as incepe cautarile. Oricum, nici picat cu ceara nu mi-as lua tristetea aia de civic sau alta asiatica. Totul tine de gust iar gusturile nu se discuta. Cum deasemenea nici iubitorii de asiatice (ca tine) nu si-ar lua un VAG. Insa vezi tu, VAG e firma mare si are muuuulte modele, sa nu uitam de Seat si Skoda...
Intrebare intrebatoare pe care am mai pus-o dar inca n-am primit raspuns: Daca diferenta este de 9000 intre exemplele tale, de ce se vinde in draci o masina asa scumpa? Hai, ca eu os fi prost/ cocalar/ taran/ fanboy, sau cum ma consideri tu, asta am mai auzit-o, dar restul? Aia muuulte milioane de oameni... Sa fie oare toti la fel de prosti ca mine? Eu nu vreau sa-i fac praf topicul initiatoarei, drept urmare aici nu voi mai posta. Seara placuta! |
#49
Posted 03 December 2017 - 20:15
Radu,eu am avut trei Golf luate de noi.Dupa 120 k km,ghici ce?Nu mi-as lua never ever VW,mai ales din astea noi.Numai belele am avut cu ele (a se citi cu toate 3) si,desi erau la fel,aceleasi motorizari si echipare,nu mergeau doua la fel.A,stai,am dat avansul pentru Civic si abia astept sa vina.Asta in conditiile in care conduc un seria 1,luat de nou.
|
#50
Posted 03 December 2017 - 20:42
Nu stiu de ce, pentru unii nu este clar faptul ca lupta pentru top-ul producatorilor mondiali are drept scop imaginea si mai presus de asta.. un pret neconform cu realitatea, si da.. intr-o oarecare masura poate fi vorba si de Golf. Sunt convinsa ca exista alternative mult mai ieftine, e vorba si de costurile ce reies din productia acelei masini, probabil mai mici.
@ dannt - de ce ti-ai luat draga 3 daca toate erau praf? si culmea "aceeasi echipare si motorizari". Toyota cum vi se par? Edited by cammelia08, 03 December 2017 - 20:42. |
#51
Posted 03 December 2017 - 20:54
Erau masini de firma,de aia.Si da,aveau conditii de leasing avantajoase si...cam atat.
|
|
#52
Posted 03 December 2017 - 21:01
Eu cred ca ar trebui sa iti alegi cateva masini care-ti plac (exterior/interior), sa pui pe hartie dotarile care-ti sunt necesare sau vrei sa le ai, sa faci test cu ele si dupa aia sa ceri ceva sfaturi.
Eu am luat luna trecuta o Mazda3 si am scos din calcul golf, octavia, leon (desi puteam sa obtin un pret foarte bun de la un colaborator) si alte modele din diferite motive subiective sau obiective. Chestia e ca degeaba noi iti recomandam ceva daca tie ti se pare urata masina aia sau poate nu te simti ok in interior sau cine mai stie. |
#53
Posted 03 December 2017 - 22:06
Vw are politica foarte buna pentru flote.
Firmele cumpara masiv ca e avantajos si asa fac rulajul. Daca e 21.000 lista il iei cu discount de flota spre 17-18.000e si leasing ok. Daca esti persoana fizica nu mai ai acelasi discount. Ramai doar cu un leasing ok. Era un coleg pentru care un leasing de 16.000 la Opel (ce gasise el) era mai scump decât leasing de 17.000 la VW prin Porsche leasing la finalul perioadei. Dpmdv poti incerca si un astra sa il testezi. Eu as incerca toate masinile si echipate la fel as vedea ce discount obtin. Daca iei astra la 16.000 (opel.da spre 3000 discount si e si mai ieftin la optionale) si golful acela nu il scoti spre 17500 nu cred ca merita diferenta. Ce vei simti la vw fata de alții pt acea diferenta de bani e o izolare fonica putin mai buna si unele materiale mai ok la bord. In rest vs Honda, Mazda, opel si chiar si Peugeot 308 nu e mare diferență in ziua de astazi, toate find modele noi sau aproape noi si actualizate. Focus e la capat de linie si restul concurenților is si ei pe cale de a schimba generatiile. In concluzie merita la o diferenta de pana la 1500e fata de concurenta sa iti iei golf daca asta doresti. Daca e mai mare nu vad de ce ai da banii pe el. |
#54
Posted 03 December 2017 - 23:15
Mie, la buget de 25000, nu au lasat mai jos de 23700 masina, in conditii de flota si leasing. In 2011. Dupa aia, am pierdut sirul, nu exista mizerie mai mare decat leasingul asta operational, cate companii s-au fript cu el, naiba stie.
t-balt, on 03 decembrie 2017 - 22:06, said:
Vw are politica foarte buna pentru flote. Firmele cumpara masiv ca e avantajos si asa fac rulajul. Daca e 21.000 lista il iei cu discount de flota spre 17-18.000e si leasing ok. Daca esti persoana fizica nu mai ai acelasi discount. Ramai doar cu un leasing ok. Era un coleg pentru care un leasing de 16.000 la Opel (ce gasise el) era mai scump decât leasing de 17.000 la VW prin Porsche leasing la finalul perioadei. Dpmdv poti incerca si un astra sa il testezi. Eu as incerca toate masinile si echipate la fel as vedea ce discount obtin. Daca iei astra la 16.000 (opel.da spre 3000 discount si e si mai ieftin la optionale) si golful acela nu il scoti spre 17500 nu cred ca merita diferenta. Ce vei simti la vw fata de alții pt acea diferenta de bani e o izolare fonica putin mai buna si unele materiale mai ok la bord. In rest vs Honda, Mazda, opel si chiar si Peugeot 308 nu e mare diferență in ziua de astazi, toate find modele noi sau aproape noi si actualizate. Focus e la capat de linie si restul concurenților is si ei pe cale de a schimba generatiile. In concluzie merita la o diferenta de pana la 1500e fata de concurenta sa iti iei golf daca asta doresti. Daca e mai mare nu vad de ce ai da banii pe el. Ai uitat ceva, important, cred eu: valoarea de revanzare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users