Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme cu eMAG și Depanero
Last Updated: Dec 12 2017 13:48, Started by
liviumihainc
, Nov 16 2017 18:30
·
0
#19
Posted 17 November 2017 - 16:45
#20
Posted 17 November 2017 - 16:53
DaculScoril0, on 17 noiembrie 2017 - 16:45, said:
de fapt tu greșești. Condensul se formează numai când vaporii calzi vin în contact cu o suprafață rece. Pune o cratita incinsa in frigider =>condens . Condensul se formeaza atunci cand doua volume de temperaturi diferite vin in contact si se formeaza picaturi. |
#21
Posted 17 November 2017 - 17:11
Dany_Darke, on 17 noiembrie 2017 - 07:18, said:
cata vreme clientul nu are nevoie de un motiv de retur, iar cum la noi e si nepasarea clientului care returneaza dar nu zice acolo, bai boilor, ala e defect, nu se poate folosi, atunci ce pretentii sa avem de la firma? Edited by lucifer76, 17 November 2017 - 17:12. |
#22
Posted 17 November 2017 - 18:54
navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 16:40, said: Imi poi spune si mie prin ce rationamente ai ajuns la aceste concluzii ipotetice care nu au nici un fundament? Cand cel mai simplu este faptul ca a facut condens si apoi scurt ? Nicidecum, la ora actuala emag nu mai este un simplu magazin ce reprezinta piata digitala de produse din Romania. Si tu, imi poti spune mie, prin ce raționamente ți se pare ca eu as fi vinovat cu ceva? In condițiile in care mie imi spun prima data cei de la Depanero ca au găsit problema si ca au dat comandă de piesa respectiva, a doua zi imi spun ca e in proces de reparație, la o zi distanța imi spune ca defapt e oxid pe placa de bază, care nu avea cum să fie stricata, din moment ce laptop-ul mergea prin cablu pus la TV, iar după lungi discuții, pe fișa tehnică nu pomenește nimic de vreun oxid, oare de ce? Lucrezi cumva la Depanero sau de ce ești așa pornit încă de cand am postat asta? |
#23
Posted 17 November 2017 - 18:58
liviumihainc, on 17 noiembrie 2017 - 18:54, said:
Si tu, imi poti spune mie, prin ce raționamente ți se pare ca eu as fi vinovat cu ceva? Quote Apoi, mi se spune ca asta e concluzia finală a tehnicianului si ca nu am ce sa mai fac, ca s- găsit "oxid", deci nu apă. Este foarte usor sa-i prinzi cu o frauda(daca ar fi una). Iti duci inainte produsul respectiv la un alt service, si sa-ti dea in scris cauza defectului, insa fara sa -ti repare defectul Cu acelasi produs(chit ca este desigilat) il duci la service-ul Depanero (sau alt service) si le ceri in scris si lor cauza defectului Daca cele doua cauza nu corespund ii chemi in instanta pe amandoi Si acolo se stabileste cine minte. Si momentul ala se poate lasa cu puscarie , pt ca daca service-ul minte chestia asta se cheama frauda si inselaciune(cu banii tai) Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 19:04. |
#24
Posted 17 November 2017 - 19:31
Aștept să imi fie returnat produsul si o sa merg cu el unde mi-a spus domnul de la eMAG, sper sa nu mai întâmpin probleme si sa nu se ajungă in la ANPC si instanță.
|
#25
Posted 17 November 2017 - 20:02
navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 16:53, said:
Nope Pune o cratita incinsa in frigider =>condens . Condensul se formeaza atunci cand doua volume de temperaturi diferite vin in contact si se formeaza picaturi. |
#26
Posted 29 November 2017 - 04:49
#27
Posted 12 December 2017 - 13:42
navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 18:58, said: Eu lucrez cu materialul clientului Este foarte usor sa-i prinzi cu o frauda(daca ar fi una). Iti duci inainte produsul respectiv la un alt service, si sa-ti dea in scris cauza defectului, insa fara sa -ti repare defectul Cu acelasi produs(chit ca este desigilat) il duci la service-ul Depanero (sau alt service) si le ceri in scris si lor cauza defectului Daca cele doua cauza nu corespund ii chemi in instanta pe amandoi Si acolo se stabileste cine minte. Si momentul ala se poate lasa cu puscarie , pt ca daca service-ul minte chestia asta se cheama frauda si inselaciune(cu banii tai) |
#28
Posted 12 December 2017 - 13:48
sfantu.dracu, on 12 decembrie 2017 - 13:42, said:
Un produs vândut sigilat îşi pierde automat garanția dacă este adus desigilat vânzătorului sau depanatorului autorizat. Sigiliul de folosire = cutia in care vine produsul Sigiliul de garantie = dezasamblarea produsului in partile componente. Sigiliul de folosire se aplica pe ambalajul produsului iar sigiliul de garantie se aplica pe produs. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users