Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Probleme cu eMAG și Depanero

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
liviumihainc

liviumihainc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.11.2017
Am făcut comandă pe data de 26.10 de un laptop resigilat de la eMAG la prețul de 2500 de lei. Pe data de 30.10 am fost contactat de curier, si am fost frumos sa ridic coletul. M-am chinuit ore in șir sa instalez Windows-ul pentru ca laptop-ul a venit cu Hard Disk-ul formatat. Intr-un final am reușit, si m-am apucat sa instalez diferite programe de care urma sa ma folosesc, dar ecranul se făcea negru pentru câteva secunde cand intram in ceva, apoi își revenea. Am crezut inițial ca e o problema la driver-ul de la placa video, si nu am dat mare importanță. Pe data de 07.11, deschid laptop-ul dar pe ecran nu afișa nimic, l-am închis si l-am pornit de nenumărate ori in speranța ca se va deschide. Ca sa imi dau seama in mare despre ce problema e vorba, am conectat laptop-ul prin cablu la televizor, si afișa normal, totul funcționa bine. Deci m-am gândit ca ar fi o problemă la ecran. Am intrat pe eMAG, am făcut cerere pentru service, iar pe data de 10.11 l-am predat curierului. Pe data de 13.11 am primit mesaj de cei de la Depanero, ca s-a găsit problema si că s-a făcut comandă de piesa ce urma să fie înlocuită. Pe 14.11 primesc mesaj tot de la Depanero ca s-a început procesul de soluționare a problemei. Fericit ca s-au apucat sa imi repare produsul cumpărat si cu garanție, așteptam sa imi fie livrat produsul înapoi. Pe data de 16.11, sunt sunat de cei de la Depanero, si mi se spune ca tehnicianul lor a găsit urme de oxid in laptop. Adică ca a stat in apă, ca i-am făcut baie, cum vreți sa ii spuneți. Mi s-a spus ca piesele problema sunt placa de bază și ecranul, și că daca sunt de acord cu suma de 3500 de lei pentru a fi reparat. 3500 de lei pentru un laptop pe care eu am dat 2500 de lei. Cum sa imi spună că e placa de bază in condițiile in care laptop-ul conectat la TV mergea fără probleme. Din ce știu eu, dacă ar fi fost asta, laptop-ul nu ar fi trebuit sa mai meargă, corect? Apoi, mi se spune ca asta e concluzia finală a tehnicianului si ca nu am ce sa mai fac, ca s- găsit "oxid", deci nu apă. Deci in 7 zile in care laptop-ul a fost la mine, am avut timp sa ii fac si baie, sa stea sa și ruginească, si sa il si usuc, astfel că urme de apă nu s-au găsit in el. După ce m-au expediat cei de la Depanero, pe motiv că asta a scris tehnicianul lor si că nu au ce sa imi facă, sun la cei de la eMAG. Le explic situația si ma întreabă de ce am trimis laptop-ul la Depanero. "Pentru ca acolo l-a dus curierul pe care dumneavoastră mi l-ați trimis, ca urmare la formularul pe care l-am completat pe site-ul eMAG." Domnișoara imi spune ca nu trebuia sa il trimit, pentru ca ei acum nu au cum sa treacă peste cei de la Depanero, si ca nu au ce sa facă ei. Eu ce ar trebui să fac in condițiile astea? Sa dau 3500 de lei sa imi repare laptop-ul de 2500 de lei pe care l-am folosit 7 zile?

#2
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

View Postliviumihainc, on 16 noiembrie 2017 - 18:30, said:

Am făcut comandă pe data de 26.10 de un laptop resigilat de la eMAG la prețul de 2500 de lei. Pe data de 30.10 am fost contactat de curier, si am fost frumos sa ridic coletul. M-am chinuit ore in șir sa instalez Windows-ul pentru ca laptop-ul a venit cu Hard Disk-ul formatat. Intr-un final am reușit, si m-am apucat sa instalez diferite programe de care urma sa ma folosesc, dar ecranul se făcea negru pentru câteva secunde cand intram in ceva, apoi își revenea. Am crezut inițial ca e o problema la driver-ul de la placa video, si nu am dat mare importanță. Pe data de 07.11, deschid laptop-ul dar pe ecran nu afișa nimic, l-am închis si l-am pornit de nenumărate ori in speranța ca se va deschide. Ca sa imi dau seama in mare despre ce problema e vorba, am conectat laptop-ul prin cablu la televizor, si afișa normal, totul funcționa bine. Deci m-am gândit ca ar fi o problemă la ecran. Am intrat pe eMAG, am făcut cerere pentru service, iar pe data de 10.11 l-am predat curierului. Pe data de 13.11 am primit mesaj de cei de la Depanero, ca s-a găsit problema si că s-a făcut comandă de piesa ce urma să fie înlocuită. Pe 14.11 primesc mesaj tot de la Depanero ca s-a început procesul de soluționare a problemei. Fericit ca s-au apucat sa imi repare produsul cumpărat si cu garanție, așteptam sa imi fie livrat produsul înapoi. Pe data de 16.11, sunt sunat de cei de la Depanero, si mi se spune ca tehnicianul lor a găsit urme de oxid in laptop. Adică ca a stat in apă, ca i-am făcut baie, cum vreți sa ii spuneți. Mi s-a spus ca piesele problema sunt placa de bază și ecranul, și că daca sunt de acord cu suma de 3500 de lei pentru a fi reparat. 3500 de lei pentru un laptop pe care eu am dat 2500 de lei. Cum sa imi spună că e placa de bază in condițiile in care laptop-ul conectat la TV mergea fără probleme. Din ce știu eu, dacă ar fi fost asta, laptop-ul nu ar fi trebuit sa mai meargă, corect? Apoi, mi se spune ca asta e concluzia finală a tehnicianului si ca nu am ce sa mai fac, ca s- găsit "oxid", deci nu apă. Deci in 7 zile in care laptop-ul a fost la mine, am avut timp sa ii fac si baie, sa stea sa și ruginească, si sa il si usuc, astfel că urme de apă nu s-au găsit in el. După ce m-au expediat cei de la Depanero, pe motiv că asta a scris tehnicianul lor si că nu au ce sa imi facă, sun la cei de la eMAG. Le explic situația si ma întreabă de ce am trimis laptop-ul la Depanero. "Pentru ca acolo l-a dus curierul pe care dumneavoastră mi l-ați trimis, ca urmare la formularul pe care l-am completat pe site-ul eMAG." Domnișoara imi spune ca nu trebuia sa il trimit, pentru ca ei acum nu au cum sa treacă peste cei de la Depanero, si ca nu au ce sa facă ei. Eu ce ar trebui să fac in condițiile astea? Sa dau 3500 de lei sa imi repare laptop-ul de 2500 de lei pe care l-am folosit 7 zile?
1.Nu mai cumpara resigilate, mai ales electrocasnice si pc, de obicei au un motiv pentru care au fost returnate.
2.Poti incerca o reclamatie la anpc, dar daca isi demonstreaza parerea nu faci nimic.
3.Trebuia sa il returnezi la primul semn de probleme, fara sa faci uz de garantie.
4.Daca nu reusesti sa ii indupleci sa til repare pe garantie, mergi cu el la un service de cartier, sa iti faca o oferta de pret pentru reparatie.

#3
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
pe site exista niste formulare, de service si de retur. daca tu cu manuta ta ai scris si aici ca ai completat formular de service, de ce esti asa revoltat ca acel curier a dus laptopul ... in service?

la randul tau trebuia sa faci formular de retur. pe buna dreptate aia de la emag nu mai fac nimic acum cu el, pt ca a trecut prin service, cineva l-a desfacut si nu-l mai pot da inapoi la randul lor. asta e, la tine s-a rupt lantul de retur, ti-ai facut-o singur cu mana ta.

#4
cristi712

cristi712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 08.03.2007

View Postliviumihainc, on 16 noiembrie 2017 - 18:30, said:

Eu ce ar trebui să fac in condițiile astea?
2 variante:

Zi-le sa ti-l trimita asa cum e si il duci inapoi la eMag, intr-un showroom, ca ai 30 de zile timp sa il returnezi (in showroom nu stau cei de acolo prea mult sa il verifice, iar daca nu le apare in sistem ca a vizitat service-ul, poate ai sanse sa iti recuperezi banii).

Reclama-i la OPC.

Edited by cristi712, 16 November 2017 - 23:17.


#5
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View Postliviumihainc, on 16 noiembrie 2017 - 18:30, said:

Sa dau 3500 de lei sa imi repare laptop-ul de 2500 de lei pe care l-am folosit 7 zile?
S-ar putea ca cei de la service sa aiba dreptate.Daca laptopul a stat la temperaturi scazute in depozit/curier si apoi l-ai dus brusc la temperatura camerei si nu l-ai lasat cateva ore ca toate componentele sale sa vina la temperatura camerei, ei bine atunci cand l-ai pornit caldura degajata de laptop in contact cu temperatura scazuta a placii de baza a favorizat condensul, adica apa care a facut scurt pe placa de baza si care tot datorita temperaturii s-a evaporat ramand sarurile(sau mineralele din apa) adica acel oxid.

Aceasta regula o stim majoritatea si este chair trecuta in  manualul produsului.
Vina este a ta, service-ul are dreptate.

Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 01:19.


#6
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007
Chiar daca au dreptate de la depanaero ,clientul tot trebuie sa beneficieze de produsul cumparat. MAi sus era cineva care spunea ca aparatul a fost ''abuzat si ca nu sa procedat la lasarea lui un timp de acomodare la temperatura camerei..pai afara sunt cu plus grade ...nu are ce condens sa fac...daca era decembrie poate mai intelegeam...cu-C...dar asa. Eu cred ca si ceilalti care l-au avut inaintea lui au sesizat problema si in cel mai curat mod romanesc au returnat produsul.Magazinul proedeaza de o portita si il repune la vanzrae unde spera ca un cumparator fraier sa il tina si altfel sa nu il considere bun prost de fabricatie .....fiindca se mai intampla si deastea.Si cel care ar trebuii sa suporte paguba este lantul de magazine cu productaorul in nici un caz cumparatorul La noi in Romania cumparatorul este dezavantajat de practica OPC sau ANPC si tergiversarea cu Depanero este cea mai buna gluma.SFatul meu ANPC si apoi in tribunal. Cumparaoratorul a vrut un produc de oferta si nu a benefeciat de ea. Cand cumperi un produs si il duci in garantie trebuie sa il repare in cel mai scurt timp posibil pentru a te bucura de folosirea lui.Oxidul poate fii acolo din lantul de aprovizionare. Omul nu a desigilat produsul .A venit si adat banul si a fost  pasat la Depanero si stim cu toti ce se intampla la firma aceea.
sfatul meu nu sterge nic-un mesaj cu ingrijorarea celor de la emag precum ca ai dus aparatul la depanero.. da=le la ANPC si apoi rapid in instanta.
bafta.

#7
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View Postreti, on 17 noiembrie 2017 - 04:14, said:

daca era decembrie poate mai intelegeam...cu-C...dar asa.
Gresit. Fenomenul actioneaza si in sens invers.(daca aduci laptopul de la  temperaturi ridicate  in camere cu temperaturi scazute) sau daca laptopul este tinut intr-o camera cu umiditate excesiva
De aceea producatorul in manual dispozitivului spune clar ca produsul nu trebuie supus socurilor termice si trebuie utilizat in medii ventilate si aerisite in permanenta.
Condensul este strict problema clientului.

Quote

da=le la ANPC si apoi rapid in instanta.
pai pierde,  condens = vina clientului

Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 05:34.


#8
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

View Postreti, on 17 noiembrie 2017 - 04:14, said:

Eu cred ca si ceilalti care l-au avut inaintea lui au sesizat problema si in cel mai curat mod romanesc au returnat produsul.

eu cred ca nu prea stii ce vb, ori doar incerci sa te descarci ironic. nu este nici vorba de cel mai curat mod romanesc, ci de dreptul oricarui cumparator de a returna un produs defect din fabrica. care iti este problema cu acest argument?

cata vreme clientul nu are nevoie de un motiv de retur, iar cum la noi e si nepasarea clientului care returneaza dar nu zice acolo, bai boilor, ala e defect, nu se poate folosi, atunci ce pretentii sa avem de la firma?

ca se lauda si ei ca le verifica inainte de a le revinde si nu o fac, asta e culpa exclusiva a lor, dar nicidecum sa incepi sa dai tu ca si spectator, cumparatorului in cap si sa aunci cu mizerii ca nu a inghitit galusca cu tot cu polonic.

foarte multi se considera cu drepturi, dar obligatiile sunt ale celorlalti de fiecare data. serios?

#9
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007
Nu am vrut sa para ca ironic . Ci doar sa semnalez ca si cei care l-au returnat au avut un motiv serios .Si nu au vrut sa isi bata capul cu reparatul .Dimpotriva constat ca vanzatorul cu scutul celor de la OPC isi vand rebuturiile in dauna cuparatorului de buna credinta. Ca si cel din naintea ta care zicea ca punctul de roua se formeaza de la cald la rece..... dar nu ati vazut intervalul in care cumparatorul a semnalat defectiunea.Nici pe departe sa nu ii dau dreptate cumparatorului.La noi clientul este doar o vaca de muls.De aia am si zis OPC prima treapta si apoi instanta.

#10
liviumihainc

liviumihainc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.11.2017

View PostDany_Darke, on 16 noiembrie 2017 - 23:12, said:

pe site exista niste formulare, de service si de retur. daca tu cu manuta ta ai scris si aici ca ai completat formular de service, de ce esti asa revoltat ca acel curier a dus laptopul ... in service?

la randul tau trebuia sa faci formular de retur. pe buna dreptate aia de la emag nu mai fac nimic acum cu el, pt ca a trecut prin service, cineva l-a desfacut si nu-l mai pot da inapoi la randul lor. asta e, la tine s-a rupt lantul de retur, ti-ai facut-o singur cu mana ta.


Prietene, ai înțeles greșit. Nu eu sunt cel revoltat de faptul ca laptop-ul a ajuns in service. Cei de la eMAG m-au întrebat de ce l-am trimis in service. "Pentru ca nu mai mergea produsul, nu e evident?" Daca ma duceam la ei cu retur, si produsul nu mai funcționa, probabil m-ar fi pus sa il trimit in service chiar ei. Ideea era ca cei de la Depanero, imi spun mai întâi ca s-a găsit problema si ca s-a comandat piesa, ziua următoare imi spun ca s-au apucat sa il repare, iar încă o zi după, s-au răzgândit, ca defapt nu era aia, e cealaltă. Adică imi spun mie ca e placa de bază dusă, in condițiile in care eu înainte sa il trimit, l-am pus la TV sa ma asigur ca nu e placa de baza/ placa video/ hard disk-ul.

View Postnavistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 01:15, said:


S-ar putea ca cei de la service sa aiba dreptate.Daca laptopul a stat la temperaturi scazute in depozit/curier si apoi l-ai dus brusc la temperatura camerei si nu l-ai lasat cateva ore ca toate componentele sale sa vina la temperatura camerei, ei bine atunci cand l-ai pornit caldura degajata de laptop in contact cu temperatura scazuta a placii de baza a favorizat condensul, adica apa care a facut scurt pe placa de baza si care tot datorita temperaturii s-a evaporat ramand sarurile(sau mineralele din apa) adica acel oxid.

Aceasta regula o stim majoritatea si este chair trecuta in  manualul produsului.
Vina este a ta, service-ul are dreptate.

Prietene, am mai văzut laptop-uri si calculatoare in viața asta, știu cu ce se mănâncă. Diferența de temperatura nu era uriașă, si chiar si așa, tot l-am lăsat înainte sa il deschid.

Edited by liviumihainc, 17 November 2017 - 08:13.


#11
Cuto

Cuto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 18.06.2004
ANPC fara discutie.
Mai intai mail la Emag referitor la returnare, astepti raspuns. NU telefon. In reclamatie la ANPC trimiti si mailurile respective, e bine sa le aduni pe toate intr-un singur fisier. Trimiti si dovada ca a fost resigilat.
http://www.anpc.gov....ne-o-reclamatie

#12
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Greseala 1: Pentru o suma trista ai ales un resigilat.
Greseala 2: Cand ai vazut ca nu functioneaza corect ai insistat sa il chinui.
Greseala 3: Trimiterea catre Depanero pentru reparatie. Nu ai cum sa controlezi asta. Daca tehnicianul are o zi proasta poa' sa scrie orice acolo. Musca din placa de baza, pune o felie de pizza in unitatea optica, toarna cafea in el, spune ca asa l-ai trimis la ei si tu iei o mica dauna de cam valoarea laptopului.

Solutia propusa de un coleg mai sus - ia-l inapoi si du-te cu el la magazin pe motiv ca nu il mai vrei.
Roaga-te sa aiba si aia o zi proasta si sa nu aiba chef de verificat.

Solutia 2: Ia-l inapoi, mergi cu el la un service BUN, dar BUN, explica-le si cere o investigatie foarte amanuntita in care sa se vada DACA oxidul ala nu cumva era acolo de la plimbatul laptopului de la Emag la primul client, inapoi, catre tine si dupa aia de la tine la Depanero.
Cere un act scris de aia si semnat - gen expertiza tehnica - din care sa rezulte ca ti s-a vandut un laptop cu defect, nu doar un laptop RESIGILAT.
Protectia consumatorului si scandal in magazin.

E o mare mizerie ca asa poti pati si la un laptop nou.

#13
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005

View Postliviumihainc, on 16 noiembrie 2017 - 18:30, said:

Eu ce ar trebui să fac in condițiile astea? Sa dau 3500 de lei sa imi repare laptop-ul de 2500 de lei pe care l-am folosit 7 zile?
6000 lei pe un laptop? Nu crezi ca e prea mult pentru unul deja cu probleme? ANPC

#14
liviumihainc

liviumihainc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.11.2017
După lungi email-uri si stat ore in șir la telefon cu cei de la eMAG care m-au trimis de la unul la altul, am ajuns la o persoana sus pusă din firmă, care, mi-a dat dreptate ca acel oxid pe care tehnicianul a pretins ca l-a găsit, deși pe fișa cu expertiza tehnică acum nu scrie absolut nimic de așa ceva, nu avea cum să oxideze așa in 7 zile in care laptop-ul a fost in posesia mea, si să nu rămână și urme de apă pe undeva. Domnul respectiv mi-a spus ca nu au pe stoc un laptop la fel si, deci, imi vor da banii înapoi. Acum trebuie sa aștept ca cei de la Depanero sa imi trimită laptop-ul înapoi, pe care, cum mi-au scris in email, am refuzat sa il repar pentru suma de 3500 de lei, si ulterior sa merg la sediul eMAG cu laptop-ul si sa completezi niște cereri ca banii sa îmi fie returnați. Mă gândesc acum, că dacă închideam ochii si nu făceam puțină gălăgie, nu as fi rezolvat nimic. Cu siguranță există cazuri asemănătoare in care clienții renunță pur si simplu pentru ca e vorba de niște firme mari, dar asta nu înseamnă că au dreptul sa facă chiar ce vor ele. Mulțumesc pentru sfaturi, și in cazul in care pătește cineva așa ceva, nu lăsați de la voi.

#15
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007

View Postliviumihainc, on 17 noiembrie 2017 - 13:36, said:

După lungi email-uri si stat ore in șir la telefon cu cei de la eMAG care m-au trimis de la unul la altul, am ajuns la o persoana sus pusă din firmă, care, mi-a dat dreptate ca acel oxid pe care tehnicianul a pretins ca l-a găsit, deși pe fișa cu expertiza tehnică acum nu scrie absolut nimic de așa ceva, nu avea cum să oxideze așa in 7 zile in care laptop-ul a fost in posesia mea, si să nu rămână și urme de apă pe undeva. Domnul respectiv mi-a spus ca nu au pe stoc un laptop la fel si, deci, imi vor da banii înapoi. Acum trebuie sa aștept ca cei de la Depanero sa imi trimită laptop-ul înapoi, pe care, cum mi-au scris in email, am refuzat sa il repar pentru suma de 3500 de lei, si ulterior sa merg la sediul eMAG cu laptop-ul si sa completezi niște cereri ca banii sa îmi fie returnați. Mă gândesc acum, că dacă închideam ochii si nu făceam puțină gălăgie, nu as fi rezolvat nimic. Cu siguranță există cazuri asemănătoare in care clienții renunță pur si simplu pentru ca e vorba de niște firme mari, dar asta nu înseamnă că au dreptul sa facă chiar ce vor ele. Mulțumesc pentru sfaturi, și in cazul in care pătește cineva așa ceva, nu lăsați de la voi.

In generat cam toate produsele it mai scupmpe au in interior montate abtipilduri sensibile la umiditate.
Depanero e un fel de teapa  pt fraieri daca cineva crede ca e un sevice serios  , ei se pricep la toate, nu repara nimic  dar au pretentii  de camatari.
Cum sa pui un astfel de diagnostic daca senzorii de umiditate  sunt curati ???

#16
liviumihainc

liviumihainc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.11.2017

View Postciine, on 17 noiembrie 2017 - 16:20, said:



In generat cam toate produsele it mai scupmpe au in interior montate abtipilduri sensibile la umiditate.
Depanero e un fel de teapa  pt fraieri daca cineva crede ca e un sevice serios  , ei se pricep la toate, nu repara nimic  dar au pretentii  de camatari.
Cum sa pui un astfel de diagnostic daca senzorii de umiditate  sunt curati ???

Probabil cum zicea si un coleg mai sus, tehnicianul a avut o zi proastă si produsul meu a ajuns cand nu trebuia la el. Oricum, pentru mine e clar ca cei de la Depanero sunt paraleli cu dreptatea si nu au dat nici măcar un semn ca ar încerca sa ma ajute, părerea mea e ca eMAG își strica ușor ușor imaginea cu acest "partener" al lor.

#17
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View Postliviumihainc, on 17 noiembrie 2017 - 16:37, said:

Probabil cum zicea si un coleg mai sus, tehnicianul a avut o zi proastă si produsul meu a ajuns cand nu trebuia la el.
Imi poi spune si mie prin ce rationamente ai ajuns la aceste concluzii ipotetice care nu au nici un fundament?
Cand cel mai simplu este faptul ca a facut condens si apoi scurt ?

Quote

părerea mea e ca eMAG își strica ușor ușor imaginea cu acest "partener" al lor.
Nicidecum, la ora actuala emag nu mai este un simplu magazin ce reprezinta piata digitala de produse din Romania.

#18
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007

View Postliviumihainc, on 17 noiembrie 2017 - 16:37, said:

Probabil cum zicea si un coleg mai sus, tehnicianul a avut o zi proastă si produsul meu a ajuns cand nu trebuia la el. Oricum, pentru mine e clar ca cei de la Depanero sunt paraleli cu dreptatea si nu au dat nici măcar un semn ca ar încerca sa ma ajute, părerea mea e ca eMAG își strica ușor ușor imaginea cu acest "partener" al lor.
Ce tehnician??? , ce specialist??? sunt oameni platiti cu minim pe economie, ce pretentie ai?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate