Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Probleme cu eMAG și Depanero

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 05:32, said:

Gresit. Fenomenul actioneaza si in sens invers.(daca aduci laptopul de la  temperaturi ridicate  in camere cu temperaturi scazute)
de fapt tu greșești. Condensul se formează numai când vaporii calzi vin în contact cu o suprafață rece.

#20
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

 DaculScoril0, on 17 noiembrie 2017 - 16:45, said:

de fapt tu greșești. Condensul se formează numai când vaporii calzi vin în contact cu o suprafață rece.
Nope
Pune o cratita incinsa in frigider =>condens .
Condensul se formeaza atunci cand doua volume de temperaturi diferite vin in contact si se formeaza picaturi.

#21
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

 Dany_Darke, on 17 noiembrie 2017 - 07:18, said:

cata vreme clientul nu are nevoie de un motiv de retur, iar cum la noi e si nepasarea clientului care returneaza dar nu zice acolo, bai boilor, ala e defect, nu se poate folosi, atunci ce pretentii sa avem de la firma?
Sigur, spune emagului ca ti-a trimis un produs defect pe cap in loc sa nu dai un motiv de retur. Asta ca sa ai probleme in continuare, sa cada vina pe tine pentru defect.

Edited by lucifer76, 17 November 2017 - 17:12.


#22
liviumihainc

liviumihainc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.11.2017

 navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 16:40, said:


Imi poi spune si mie prin ce rationamente ai ajuns la aceste concluzii ipotetice care nu au nici un fundament?
Cand cel mai simplu este faptul ca a facut condens si apoi scurt ?


Nicidecum, la ora actuala emag nu mai este un simplu magazin ce reprezinta piata digitala de produse din Romania.

Si tu, imi poti spune mie, prin ce raționamente ți se pare ca eu as fi vinovat cu ceva? In condițiile in care mie imi spun prima data cei de la Depanero ca au găsit problema si ca au dat comandă de piesa respectiva, a doua zi imi spun ca e in proces de reparație, la o zi distanța imi spune ca defapt e oxid pe placa de bază, care nu avea cum să fie stricata, din moment ce laptop-ul mergea prin cablu pus la TV, iar după lungi discuții, pe fișa tehnică nu pomenește nimic de vreun oxid, oare de ce? Lucrezi cumva la Depanero sau de ce ești așa pornit încă de cand am postat asta?

#23
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

 liviumihainc, on 17 noiembrie 2017 - 18:54, said:

Si tu, imi poti spune mie, prin ce raționamente ți se pare ca eu as fi vinovat cu ceva?

Quote

Apoi, mi se spune ca asta e concluzia finală a tehnicianului si ca nu am ce sa mai fac, ca s- găsit "oxid", deci nu apă.
Eu lucrez cu materialul clientului

Este foarte usor sa-i prinzi cu o frauda(daca ar fi una).
Iti duci inainte produsul respectiv la un alt service, si sa-ti dea in scris cauza defectului, insa fara sa -ti repare defectul
Cu acelasi produs(chit ca este desigilat) il duci la service-ul Depanero (sau alt service) si le ceri in scris si lor cauza defectului
Daca cele doua cauza nu corespund ii chemi in instanta pe amandoi
Si  acolo se stabileste cine minte. Si momentul ala se poate lasa cu puscarie , pt ca daca service-ul minte chestia asta se cheama frauda si inselaciune(cu banii tai)

Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 19:04.


#24
liviumihainc

liviumihainc

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.11.2017
Aștept să imi fie returnat produsul si o sa merg cu el unde mi-a spus domnul de la eMAG, sper sa nu mai întâmpin probleme si sa nu se ajungă in la ANPC si instanță.

#25
reti

reti

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 29.07.2007

 navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 16:53, said:

Nope
Pune o cratita incinsa in frigider =>condens .
Condensul se formeaza atunci cand doua volume de temperaturi diferite vin in contact si se formeaza picaturi.
Nu stiu ce pregatire ai si/sau daca activezi in service-uri..de tehnica It.Citeste cei ala punct de roua si apoi vino cu aberati.

#26
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 16:53, said:

Nope
Pune o cratita incinsa in frigider =>condens .
Condensul se formeaza atunci cand doua volume de temperaturi diferite vin in contact si se formeaza picaturi.
tu ai încercat asta? pune o poză sau un filmuleț.

#27
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,173
  • Înscris: 28.06.2005

 navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 18:58, said:



Eu lucrez cu materialul clientului

Este foarte usor sa-i prinzi cu o frauda(daca ar fi una).
Iti duci inainte produsul respectiv la un alt service, si sa-ti dea in scris cauza defectului, insa fara sa -ti repare defectul
Cu acelasi produs(chit ca este desigilat) il duci la service-ul Depanero (sau alt service) si le ceri in scris si lor cauza defectului
Daca cele doua cauza nu corespund ii chemi in instanta pe amandoi
Si  acolo se stabileste cine minte. Si momentul ala se poate lasa cu puscarie , pt ca daca service-ul minte chestia asta se cheama frauda si inselaciune(cu banii tai)
Un produs vândut sigilat își pierde automat garanția dacă este adus desigilat vânzătorului sau depanatorului autorizat.

#28
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

 sfantu.dracu, on 12 decembrie 2017 - 13:42, said:

Un produs vândut sigilat îşi pierde automat garanția dacă este adus desigilat vânzătorului sau depanatorului autorizat.
Tu confuzi sigilul de folosire cu sigiliul de garantie.
Sigiliul de folosire = cutia in care vine produsul
Sigiliul de garantie = dezasamblarea produsului in partile componente.

Sigiliul de folosire se aplica pe ambalajul produsului iar sigiliul de garantie se aplica pe produs.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate