Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

care e masina pe care o caut?

- - - - -
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#37
alekz31

alekz31

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 04.09.2009

 matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 00:27, said:

Nu conteaza ce crezi tu, raspunsul tau nu ma ajuta cu nimic.

Asigurare + impozit nu este buget the achizitie!
Buget de achizitie e una.
Buget the cauciucuri + frane e alta
impozit + rca e alta.
Bugetul de amenzi in circulatie e alt buget
Fals, daca nu-ti permiti sa dai nici 10000 de euro pe o masina inseamna ca nu iti permiti nici 2500 lei pe cauciucuri, 2500 impozit, 1500 rca, 1000 revizie, 1500 un schimb de placute si discuri... Sa nu mai zicem de alte reparatii, masinile de 7000 euro la care visezi tu au peste 270.000km, iar piesele sunt mai scumpe decat masina.

Se poate inchide! Posted Image

Edited by alekz31, 14 November 2017 - 09:11.


#38
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
https://forum.softpe...pina-3000-euro/
de 2 ani si inca cauta....ba a gasit, ba nu a gasit, ba ii trebuie F1, ba ii trebuie Suv si Veyron 2 in 1, ba inalta si ingusta, ba mare si si joasa. D-zeu stie ce  vrea pana la urma omul asta. Eu deja am am impresia ca vrea o masina de 200 000 de euro la pret de Logan SH. Hai ca e amuzant: vrea capabilitati de F1 pe sosea, off-road extrem, confortabil, totul la 5000 de euro.
Pai amice...daca se inventa asa ceva la pretul ala, crede-ma ca aveam cu totii aceeasi masina si nu o mai ardeam pe aici cu povesti de 2 lei.

#39
Al3xandru35

Al3xandru35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 30.09.2011
Cum PLM sa te gandesti o secunda la un SUV sau Jeepan (off-roader) si sa zici benzina exclusiv? Este un motiv pentru care tancurile, autobuzele, camioanele si toate draciile din armata care merg in off-road nu au motoare pe benzina. Si cand o sa iei pana la urma benzinar si il scoti la noroi, o sa te c*ci pe tine ca nu poti sa iesi de acolo.

#40
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
"sa zici benzina exclusiv"
A ramas la IMS , alea aveau motoare mari pe benzina care suplimentau forta la turatii mici , practic asta ei nevoie la noroi si rampa , cu un benzinar de 2000cmc te umfla rasul .
Fara bani nu poti intretine asemenea masina , fiecare iesire te costa , asta spunm pe langa combustibil si mancare , mai atingi un element, mai spargi un far ...asta este iar gumele nu sunt la pret de 185/65/15 .

#41
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
bugetul de 5000 euro îi ajunge doar pentru spălătorie timp de 1 an, dacă iese mai des offroad.

#42
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Rezolvarea e sa iei 2 " carute " ! Una pt off road si una pt liniute pe sosea . In banii astia gasesti " n " variante .

Si un Matiz ca tot vrei musai ceva mic si " inalt " ...

#43
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Eu sincer cred ca initiatorul face un misto crunt de noi.
A doua varianta ar fi niste ciuperci halucinogene...
Naiba a vazut tanc de doua tone si peste, eventual si cu MT-uri, tisnind ca din pusca din spatele tirului. Si mai vrea si 90-130 rapid, cind astea au de obicei viteza maxima pe la 180km/h, viteza pe care o ating cind bate vijelia din spate.

#44
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Ati pus botul si ati umplut 3 pagini pentru unul care in cel mai bun caz se da in masinutele electrice de la balci.

#45
nantes

nantes

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 12.11.2017

 matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 00:12, said:

da , cu motor 1.4 sau este si cu 1.2? Posted Image

Unde vedeti voi Duster accelrand su 7 secunde?! La 8-10 ani Loganul e plin de rugina, cum sa iei Duster???


Duster, cu tabla care nu se rugineste, si are vreo 300 CP, si e max 5k euro, chiar daca are 10-15 ani.
am Logan 1.4 mpi , de 12 ani si n.are pic de rugina si nu i s-a acordat atentie , mai mereu a stat jegoasa,tehnic nici o problema in anii astia Posted Image

Edited by nantes, 14 November 2017 - 11:18.


#46
romanasu

romanasu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,204
  • Înscris: 26.05.2005
Asa e viata.. nu poti sa iti satisfaci toate criteriile: si buget fix, si acceleratie super si capabilitati offroad foarte buna. Pastreaza 1-2 criterii foarte importante pentru tine si mai redu/elimina din celelate criterii. Daca tii foarte mult la acceleratie, renunta la offroad.

S-a mai spus pe aici: una e accelaratia data de producator; alta va fi realitatea dupa 300 000 km, 4 pasageri in masina si portbagajul plin.
Si cu TIR-ul: nu-l depasi daca nu e sigur. E frustrant sa stai o jumatate de ora in spatele TIR-ului, dar, lungeste viata :D . Am vazut o gramada de zmei care isi riscau viata la fiecare depasire; ca sa fie 2-3 tiruri mai in fata. Daca e drumul aglomerat, o banda pe sens zeci de km in fata, tirul merge cu 80km/h si tu ai baga 110, si vine curba,  mai asteapta.

#47
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 15.01.2007
Citeam primul post si ma gandeam doar la Subaru:
https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C
Cu soft si evacuare schimbate mai castigi ~40-50 cai.

Sau pe alese de aici:
https://suchen.mobil...ay=PS&scopeId=C

Edited by tybanu, 14 November 2017 - 11:46.


#48
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

 dan78rom, on 14 noiembrie 2017 - 11:10, said:

Naiba a vazut tanc de doua tone si peste, eventual si cu MT-uri, tisnind ca din pusca din spatele tirului. Si mai vrea si 90-130 rapid, cind astea au de obicei viteza maxima pe la 180km/h, viteza pe care o ating cind bate vijelia din spate.
exista, dar ii mai lipsesc vreo 200 000 de euro. Cu 5 000 isi schimba uleiul, filtrele si bujiile. Poate ii mai ramane si de o cola. Poate.
https://www.auto-dat...ar&car_id=23490

Edited by dan1980_25, 14 November 2017 - 11:59.


#49
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
țineți minte acest citat: „îi umblă șobolanii prin casă cu ochii în lacrimi de foame și el cere sfaturi pe softpedia” Posted Image)))

pentru asta vreau 1000 de like-uri :)))

Edited by bobalex18, 14 November 2017 - 13:50.


#50
matheszabi

matheszabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 16.04.2009

 instabilu, on 14 noiembrie 2017 - 06:22, said:

Cauta Mitsubishi Outlander 2.0 sau 2.4 benzina. Găsesti intre 3500 si 6000 euro.
https://www.olx.ro/o...bo-ID88uYF.html

Mitsubishi Outlander 2.5 Turbo din  2006 , 265 CP

Da, c-am asta e ca la categoria de Mazda CX-7. Motor micut (2000-2500), + turbo + GPL + 4x4.
De asta nu stiam, am sa ma uit la sosea cum se comporta ce acceleratie are!
Merci
Accelerations:

0-30 km/h (s):
1.6
0-40 km/h (s):
2.1
0-50 km/h (s):
2.7
0-60 km/h (s):
3.9
0-70 km/h (s):
5
0-80 km/h (s):
6.1
0-90 km/h (s):
7.3
0-100 km/h (s):
8.6
0-110 km/h (s)
10.6
0-120 km/h (s):
12.6
0-130 km/h (s):
14.8

14.8 - 7.3 = 7.5. Nu prea e iute, nici nu prea e lent. E un poate-poate.

 dolmarfan, on 14 noiembrie 2017 - 07:57, said:

Pentru initiator: intre SUV si masina de offroad e diferenta de la cer la pamant!Cu un suv poti sa mergi pe drumuri forestiere si atat.In momentul in care vrei sa faci off road cu ea ai sa vezi ca lipseste reductorul.Pentru off road iti trebuie masina (Suzuki Vitara,Jimny, Samurai, Nissan Patrol, Jeep Cherokee, Land Rover Discovery , etc.) cu cat mai putina electronica.Intra pe forum 4x4 documenteaza-te, stabileste-ti un buget pentru achizitia masinii, si apoi buget pentru jante si cauciucuri de teren, buget suspensii, buget pentru troliu.

Drumuri forestiere, drumuri campie, in general drumuri, dar citeodata mai este si un pic de noroi ramas, mai este si rampa, si se mai intimpla sa fie si un mic para, care traveseaza drumul " illegal" Posted Image si se formeaza un sant + se umezesc rotile + tractiunea de fata incepe sa patineze si eu pot sa cobor muntel cu spatele, ce fain este!!!

Am inteles ca se intelege complet altceva la "offroad" voi intelegeti : unde nu este drum deloc. Eu inteleg: unde nu este asfalt. Posted Image
Bine, inteleg, cauciucurile, suspensie, troliul la adevarata offroad. Aia poate o sa fie un Jimmy vechi.

Ceace caut e SUV,  Crossover, numiti voi cum vreti, dar eu vreau sa ulitzez in 2 scopuri:
1. iesiri la excursii la o distanta de 250-400 km, pe asfalt. In care am mare nevoie sa depasesc TIR -uri la locuri inguste, si mic spatiu, ba chiar la rampa, si in masina se afla 3-4  + adulti + bagaje + combustibil de 2 feluri, deci o sercina utila pe la 500 kg.
2. iesiri de duminica, pe la Muntii Apuseni,  cabane samd, nu peste tot este asfalt, sint drumuir cu petrisuri - probabil si acel drum are o definitie / categorizare. Deobicei pe acolo peisajul e pitoresc. Am chef sa umblu la un alt frum care intra in padure, si nu prea sint marcaje. O masina de peste 10k euro.. se c-am zgarie si mie mila de ea, dar tot a-si intra.

Ceace nu vreau:
- sint niste balti, parauri adinci si peste alea se trec cu masina.
- sint niste stanci si se trec cu masina ( am trecut si eu dar lovesc jos, se face gaura la table, apoi pot sal sudez si sa dau cu antifon.
- e polei, gheata + zapada si la o curba eu iau cu lateral, sau cu spatele, ca masina e FWD doar.
- sint niste gropi mari cit masina: sa intru in ea si sa  ies.
- sa ma duc dupa un TIR o ora, ca ba nu am vizibilitate, a vin din fata si tot nu pot depasi.
- sa ma duc dupa un alt melc, si cind este un deal cu 2 benzi eu trebuie sa aleg banda1 de bun simti, sa nuderanjez pe alti care se trec langa mine cu +50 km /h ( parca a-si trage frana de mana + 1 frina)

Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 20:37.


#51
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Mai bine un cal ca are 4x4 si nu trebuie rca revizii ci numa niste iarba ..

#52
matheszabi

matheszabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 16.04.2009
Attached File  90-130.png   469.23K   19 downloads
Aproximativ de aici ar trebuii pornit:
1. trebuie acceleratie 90-130
2. marime SUV
3. benzina
4. AWD / 4x4
5. pret achizitie < 10k euro, prefer 5k-7k, dar nu exclud nici 10k, daca impozitul nu aberant (> 1k euro / an) + cheltuieli aberante (> 2k euro / an)

 Baxon, on 14 noiembrie 2017 - 20:20, said:

Mai bine un cal ca are 4x4 si nu trebuie rca revizii ci numa niste iarba ..

avand pe tine aici am deja un magar, nu mai trebuie un cal.

Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 20:46.


#53
matheszabi

matheszabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 16.04.2009

 tybanu, on 14 noiembrie 2017 - 11:43, said:

Citeam primul post si ma gandeam doar la Subaru:
https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C
Cu soft si evacuare schimbate mai castigi ~40-50 cai.

Sau pe alese de aici:
https://suchen.mobil...ay=PS&scopeId=C

Si de aici mi-a pornit idea:
Forester e unul care tot se tuneaza.
Se baga o caruta de bani in: turbo + radiator + frine + ..... si se ajunge la un  WRX STI, avand 300 cp in loc de 230.
Exemplu asta: https://suchen.mobil...rder=DESCENDING 349 cp, la 12k euro.
Problema la acea measina este ca e Forester generatia 2, care nu e un SUV, ci mai demult un combi, e mic, nu e inalt. Are motivele el de ce, dar nu-mi place. Generatia 3 e mai inalt mai...

M-am uitat si sa pun un tubo la Suzuki Jimmy e vreo 4k eruro kitul, dar mai trebuie montaj + umblat la RAR,  Politie ptr act samd.

Ce ar fi sa schimb numai turboul?
Nu este destula racire, deci o sa topeasca motorul. E clar, dar mie imi trebuie ptr depasiri, nu sa ma duc turat. Nu ar trebuii sa distrug motorul in acei 2-5 minute sau cit stau la pinda  ptr depasire.

Cred ca merita investitia asta de + turbo + racire + .. daca e o masina mai noua / vrei sa o amortizezi la tine in mai multi ani.

https://suchen.mobil...rder=DESCENDING
De exemplu asta: 10.5k poate 10k e genratia 3, m-am uitat si le OLX la asta. Insa pentru +2 ani trebuie sa dau in loc de 5k-7k(model 2006) 10k(pe asta)??? Nu e ceva acceptabil.
Am / am avut o oferta de Forester 2006 2.5 Turbo + GPL la 6k in stare foarte buna.
Am avut o ferta de Forester 2.5 tubo automat din 2007 cu 7500. - tot generatia 2 desigur.

Si generatia 3 o sa fie mai ieftin, pina atunci: fac economie si maninc doar sobolanii pe care sint in casa, cum zic desteptii aici Posted Image

Cum am zis am cautat vreo 3 luni si nu am gasit.
Mitsubishi Outlander 2.5 turbo nu m-am uitat. Dar e mai lent ca Mazda 2.3 CX-7.

Nu prea cred ca e ceva, ca nu vor si altii, dar daca vor si altii, cum nu sa facut?! Oare nu sa facut?

De exemplu. Audi A2 din aluminu nu prea se rugineste - sper- pluse si usor. Daca s-ar face un SUV din aluminu ar fi usor(Pe la 1000 kg max). cu un motor de 3000 + un turbo mare: 367 CP ar avea o accelareatie de 0-100 pe la 4 seconde. Vezi SLC 430 AMG: motor 3000 si 1600kg. E bina sa facut asta in 2016, iar eu la preti ma limitez la 2006.

Daca exista o masina X cu 3000 + turbo, care sa cintareasca doar 1600 kile, si are o acceleratie de sub 5 secunde:
- se poate schimba arcul
- caroserie
- suspensie sa fie AWD

Eu tot nu vad technic de ce e imposibil ce vreau eu.
Daca nu e imposibil, atunci cum nu sa facut astfel de masini.
10-15 ani nu a fost o cerere ca al meu?
Capacitate 3000 cmc + turbo mare + offroad light capabilitate?! - alea roadster nu prea sint de iesiri la neasfaltate.

Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 22:44.


#54
matheszabi

matheszabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 16.04.2009
Se poate auta si altfel: dupa motor. https://en.wikipedia...es#Six_Cylinder
Care e motorul de 2500 / 3000 benzina la care au pun cea mai mare turbo prin anii 2001-2007.
Daca gasesc motorul, atunci care au fost puse in SUV-uri?

Sau altfel:
Care este motorul cel mai mare, care a fost montat in masina hybrid. La hybride e reducerea.
O sa dea Lexus LS600h , care nu e SUV, e pe la 15-20k euro , dar macar merge + e confortabil.
De acea m-am uitat la Lexus Rx400h, care e cum e, nu e chiar AWD, fiindca motorul din spate e doar electric, si cunctioneaza la gheata oarecum.

La Forester gen 3 au schimbat cevala AWD, e mai bunicel:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RCuvwYd9JuE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Forester si Porche au motoare Boxer, adica V in 180 grade, sau horizontale. Cum vrei tu. Rezultatul e ca are centrul de greutate mai jos, si poti sa iei o curba mai sportiv, daca ai si cauciucuri.

Subaru Tribeca are H6 e perfect echilibrat, e mare e AWD, doar ca: nu merge... astia au uitat sa puna si turbo... are motoare de 3.0 si 3.6 ambele sint puturoase, fiindca masa e mare, si asta arata si consumul.

Attached File  Capture.PNG   285.66K   8 downloads

Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 23:32.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate