Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
care e masina pe care o caut?
Last Updated: Mar 06 2018 13:54, Started by
matheszabi
, Nov 13 2017 23:52
·
0
#55
Posted 14 November 2017 - 23:24
"Daca s-ar face un SUV din aluminu ar fi usor"
Land Rover Discovery 2 are caroserie de aluminiu dar cu toate angaralele merge catre 3 tone . Acum 4 secunde la aproximativ 2 tone si cauciucuri de diametrul suv-urilor trebuie sa ne gandim si la un motor cu un consum pe masura . G-urile de la Mertcedes combina sportivitatea cu off road dar costa enorm . Nu ai inteles ideea , off road nu exista la bani putini plus trebuie sa te gandesti si pe viitor . Cand intri in noroi de juma de metru si o turezi maxim cu 4x4 cuplat crezi ca motorul si transmisia se relaxeaza ? fum iese din motor , instantaneu se incinge evacuarea , nu poti merge cu masina ca si cand dai de un sentulet si asa, cu grije accelerezi putin putin mai tare , bagi bocancul pana la cutia de viteza numai sa iasa din noroi . Spuneai ca treci prin apa, prin parau de munte , crezi ca pe fundul apei e asfalt, asa, merge orice guma prin pietroaiele ascutite ? noo, trebuie cauciuc dedicat care costa , poate dublu fata de unul dedicat pentru asfalt . La masina pe care lucrez am gume cu striatii in care daca ti pumnul inchis se ascunde intre ele si daca ma uit atent toate sunt crestate , terc prin vaduri, parauri de munte si am vazut ce inseamna un cauciuc dedicat vs unul normal . |
#56
Posted 14 November 2017 - 23:43
ldpe, on 14 noiembrie 2017 - 23:24, said:
"Daca s-ar face un SUV din aluminu ar fi usor" Land Rover Discovery 2 are caroserie de aluminiu dar cu toate angaralele merge catre 3 tone . Acum 4 secunde la aproximativ 2 tone si cauciucuri de diametrul suv-urilor trebuie sa ne gandim si la un motor cu un consum pe masura . G-urile de la Mertcedes combina sportivitatea cu off road dar costa enorm . Nu ai inteles ideea , off road nu exista la bani putini plus trebuie sa te gandesti si pe viitor . Cand intri in noroi de juma de metru si o turezi maxim cu 4x4 cuplat crezi ca motorul si transmisia se relaxeaza ? fum iese din motor , instantaneu se incinge evacuarea , nu poti merge cu masina ca si cand dai de un sentulet si asa, cu grije accelerezi putin putin mai tare , bagi bocancul pana la cutia de viteza numai sa iasa din noroi . Spuneai ca treci prin apa, prin parau de munte , crezi ca pe fundul apei e asfalt, asa, merge orice guma prin pietroaiele ascutite ? noo, trebuie cauciuc dedicat care costa , poate dublu fata de unul dedicat pentru asfalt . La masina pe care lucrez am gume cu striatii in care daca ti pumnul inchis se ascunde intre ele si daca ma uit atent toate sunt crestate , terc prin vaduri, parauri de munte si am vazut ce inseamna un cauciuc dedicat vs unul normal . Ceace nu vreau: - sint niste balti, parauri adinci si peste alea se trec cu masina. - sint niste stanci si se trec cu masina ( am trecut si eu dar lovesc jos, se face gaura la table, apoi pot sal sudez si sa dau cu antifon. - e polei, gheata + zapada si la o curba eu iau cu lateral, sau cu spatele, ca masina e FWD doar. - sint niste gropi mari cit masina: sa intru in ea si sa ies. - sa ma duc dupa un TIR o ora, ca ba nu am vizibilitate, a vin din fata si tot nu pot depasi. - sa ma duc dupa un alt melc, si cind este un deal cu 2 benzi eu trebuie sa aleg banda1 de bun simti, sa nuderanjez pe alti care se trec langa mine cu +50 km /h ( parca a-si trage frana de mana + 1 frina) Mercedes G class, min 200 CP, max 3000cmc , benzina: 27500 euro , din 2002 https://suchen.mobil...NDING&fnai=prev Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 23:49. |
#57
Posted 15 November 2017 - 10:32
matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 23:43, said: Mercedes G class, min 200 CP, max 3000cmc , benzina: 27500 euro , din 2002 https://suchen.mobil...NDING&fnai=prev |
#58
Posted 15 November 2017 - 13:44
#59
Posted 15 November 2017 - 20:21
matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 23:43, said: - e polei, gheata + zapada si la o curba eu iau cu lateral, sau cu spatele, ca masina e FWD doar. Vezi suv-ul nu sta bine in curbe si pe carosabil acopeit cu gheata, nici macar cu cele mai bune anvelope de iarna. Si nici nu inteleg la ce iti trebuie suv pe benzina si cu motor mare cand tu ai buget destul de mic. |
#60
Posted 17 November 2017 - 11:54
matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 23:43, said:
Mercedes G class, min 200 CP, max 3000cmc , benzina: 27500 euro , din 2002 https://suchen.mobil...NDING&fnai=prev Acum esti la 10k Eu acum la 20K Eu , la 40 de mii deja gasesti masina buna, gata echipata . |
#61
Posted 19 November 2017 - 01:57
ldpe, on 17 noiembrie 2017 - 11:54, said:
Chiar daca e din 2002 sti cam ce tehnologie e in el si cam cat te duce intretinerea la G , daca nu sti orienteaza-te spre altceva . Acum esti la 10k Eu acum la 20K Eu , la 40 de mii deja gasesti masina buna, gata echipata . https://suchen.mobil...Order=ASCENDING Eu ti-am gasit: BMW X6 XDRIVE35I 2008 , €17,800 Audi Q5 3.0 TDI quattro ABT "310 PS" €18,900 Acum gaseste-mi si tu X6 peste 5-6 ani.... dar sa nu fire BMW Se pare ca ceace vreau eu e pe la 20-25k euro acum. Si cauza este ca aceste masinile sint relativ noi / premium: 2008-2012. Filtru de cautare: - SUV - max 3001 cmc - min 300 CP + daca e hybrid poate sa fie si este 3001. VW Tuareg Hibrid e mare, performant, dar 20k. La premiumurile astia am avut speranta (falsa) ca cu anii se ieftinesc, fiind intretinerea, reparatiile foarte scumpe. Exista si exceptie: la un anumit model, la o anumita motorizare nu merge jos pretul! Urmaresc de 2 ani. Ma duc sa prind soareci prin casa si sa-l maninc si economiserea din banii de mincare o pun deoparte. Insa chiar daca a-si avea 20k in buzunar, cred ca a-si lua un imobil, nu o masina. Asadar nu prea am sanse sa-mi gasesc masina vreodata. "Cumpar X6 cu 3000 euro, hai ca dau 5000 sa fiu mai generos, daca e in stare perfecta si cu GPL, de Black Friday poate dau si 10k, daca are set the cauciucuri si geanta iarna-vara-offroad " Edited by matheszabi, 19 November 2017 - 02:11. |
#62
Posted 19 November 2017 - 02:59
https://en.wikipedia...iki/Honda_S2000
First generation (AP1 - 1999–2003) Honda S2000 (AP1) Honda AP1.JPG Overview Production 1999–2003 Assembly Takanezawa R&D Plant, Takanezawa, Tochigi, Japan Body and chassis Class Sports car, Roadster Body style 2-door convertible Powertrain Engine 2.0L I-4 F20C Transmission 6-speed manual Dimensions Wheelbase 2,400 mm (94.5 in) Length 4,120 mm (162.2 in) Width 1,750 mm (68.9 in) Height 1,285 mm (50.6 in) Curb weight 1,274 kg (2,809 lb) The S2000 was introduced in 1999 for the 2000 model year and was given the chassis designation of "AP1". It features a front mid-engine, rear-wheel-drive layout with power delivered by a 1,997 cc (122 cu in) inline four-cylinder DOHC-VTEC engine. The engine (codenamed F20C) produces outputs of 177–184 kW (237–247 hp), and 208–218 N·m (153–161 lbf·ft) depending on the target market.[6] The engine is mated to a six-speed manual transmission and Torsen limited slip differential. The S2000 achieved what Honda claimed as the highest specific output normally aspirated production automobile engine in the world. The most powerful version; the JDM F20C was rated at 250 ps (247 hp) or 125 ps per L as a result of a higher 11.7:1 compression ratio. Deci in anul 2000 era un motor FARA turbo, care avea din 2000cmc o putere de 247 CP. Asta ar rezulta, ca FARA turbo daca ar fi 3000cmc ar avea 370.5 CP. Asta in in anul 2000, motor aspirat, fara turbo. Cu turbo ma astept sa fie macar 500CP din 370cp. Si nici aceasta masina nu se lasa mai jos de 10k euro in zilele astea: https://suchen.mobil...Order=ASCENDING Daca acel motor in V6 / L6 sau mai bine in H6 s-ar pune untr-un SUV e ceace caut. |
#63
Posted 19 November 2017 - 04:04
Learn About Subaru Boxer Engine Technology:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8BWEcXe6NU0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Carjam: How Subaru Symmetrical All Wheel Drive Works (AWD): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3VYhZxuIGaA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Subaru Symmetrical AWD Test : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wX1VezHjzQ0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Subaru AWD Uphill Comparison Test: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0_MXK2nzt2Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Forester Climbing and Descending: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oaxggGLwWHE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] List of automobiles with flat-six engines: https://en.wikipedia...lat-six_engines
Curb weight 1,925 kg Powertrain Engine 3.0 L EZ30 H6 (2006–2007) 3.6 L EZ36 H6 (2008–2014) Subaru released the 2008 models at the New York International Auto Show in April 2007 with a facelift and a larger 3.6-liter EZ36 flat-six engine rated at 191 kilowatts (256 hp). Subaru claimed 10 percent better fuel economy while using regular-grade gasoline; the 2006 and 2007 models require premium https://www.edmunds....est-specs1.html 0-60 mph (sec.)9.5s deloc rapid, este spre pe foarte lent! 0-75 mph (sec.)15.1 - foarte foarte lent => 96kmh-120km = 5.6s ( nu este 90-130) https://www.zeroto60...0-60-mph-times/ 2006 Subaru B9 Tribeca Limited AWD Compare Car 0-60 mph 7.9 2007 Subaru B9 Tribeca 3.0 SE5 AWD Compare Car 0-60 mph 9.2 https://www.caranddr...mited-road-test Lows Controversial looks, marginal power. Fuel Consumption ≈ 12.3 l/100km (combined) ≈ 17.1 l/100km (urban) este ok ≈ 9.5 l/100km (extra-urban) este ok Pret: 5,500-13,000 https://www.caranddr...st-drive-review the Tribeca wasn't designed for speed but to haul more passengers and cargo. The 3.0 is a rev-happy engine that displays a smooth, refined character, but it lacks the low-end grunt to feel quick off the line, even with Subaru's so-called symmetrical all-wheel-drive system delivering power to the 255/55R-18 Goodyear Eagle LS2s. The flat-six does shine at speed, however-say, when making a pass on the highway-and possesses enough power to justify the "sport" in SUV. Edited by matheszabi, 19 November 2017 - 04:17. |
#64
Posted 19 November 2017 - 10:58
|
#65
Posted 20 November 2017 - 10:41
Singura masina buna in orff-road si care sta acceptabil pe viraje este ultimul Range Rover Sport (cu ultimul pachet off-road, adica cu doua diferentiale si reductor), dar off-road-ul nu se face cu masini care si sh costa mult peste 40k euro. In generl masinile buna in off-road nu stau bine pe sosea si invers. Clasa G este o masina superba in teren, insa chiar si ultimul AMG are un ruliu urias.
Daca vrei un suv care sta bine pe sosea si rapid cauta un X3 e83 3.0sd 286cp. Masina se descurca bine pe zapada si in off-road usor, trage extraordinar si nici nu sare calul la capitolul consum. Pe langa Tribeca este racheta, se incadreaza si in bugetul tau. Mai poti cauta Forester 2.5 turbo 230cp, in off-road sta mai bine decat X3-ul, insa nu este la fel de rapid pe sosea si este foarte plasticos si consuma. Edited by ionutMembruAnonimut, 20 November 2017 - 10:49. |
#66
Posted 20 November 2017 - 13:13
@initiator - dupa ce am citit tot ce s-a scris pe aici, concluzia mea este ca-ti trebuie un Subaru Forester XT.
DAR, la 5000 Euro, slabe sanse se gasesti unul in stare buna si in care, in urmatorii 2 ani sa nu mai investesti inca o data cat ai dat pe masina. Un XT bun, generatia SG (2004-2008) se invarte pe 8000 Euro (si peste). Un XT bun, generatia SH (2008-2012) sare de 9-10k Euro. Sunt masini exceptionale atat pe sosea ca si in afara ei ( nu in off-road "adevarat") dar necesita o intretinere atenta. Daca fostul proprietar i-a "dat in gura" cata a putut, a schimbat uleiul de motor cand si-a adus aminte si cel din cutie si diferential nicodata ... o da acum la 5-6k euro pentru ca stie ce-l asteapta ! Cine a intretinut masina "cum scrie la carte" nu o da decat la pretul corect, ca sa-si ia una noua. Sau, poate sa ai noroc de o masina bine intretinuta al carei proprietar sa fie nevoit sa o vanda urgent. Da' aici trebuie sa ai un noroc chior ! Si un sfat - NU lua unul pus pe GPL ! |
#67
Posted 20 November 2017 - 14:32
Eu am ras o ora citind ce scrie initiatorul aici. Ce vrea el nu exista. Punct.
Macar o data sa iasa in offroad cu altcineva la volan, cu o masina cat de cat, si apoi sa revina. Inca nu pare sa inteleaga la ce e bun un SUV si ce poate pe asfalt si in afara lui. Alea cu depasit TIR-ul care merge cu 90 km/h in 300 m (la deal si in curba la dreapta, cu masima plina) si sa coste maxim 7000 E ... |
#68
Posted 21 November 2017 - 02:49
Ba, terminati-va cu prostiile. Cea mai buna masina de teren fabricata vreodata a fost, este si va fii Pinzgauer, mai ales in varianta 6x6.
Una din cele 4 masini care are diferentialul fata blocabil: Pinzagauer, Mercedes G, Volvo c306 si Humvee. Restul sunt muci. La 7.000 de euro te incadrezi la una sh din anii 70 in stare foarte buna. Sta si foarte bine pe sosea pentru ca are toate suspensiile independente. Partea proasta e ca e rustica ca o caruta si zgomotoasa ca are motorul in cabina ca vechile TV-uri. |
#69
Posted 21 November 2017 - 08:37
Cam pe orice masina de teren se poate monta un blocant fata, cu costuri destul de rezonabile (vezi ARB).
Nu sint implementate standard deoarece situatiile in care poti profita de asa ceva sint rare, dar posibilitatea sa strici ceva in cazul in care il folosesti gresit este maxima. |
|
#70
Posted 21 November 2017 - 09:07
Corect. Si as mai adauga ca o masina de teren care sa faca in teren ce vrea initiatorul va fi lenta, cu tenta de camion cand merge pe drumuri asfaltate, nicidecum buna "sa depaseasca TIR-ul in 300 m la 90 km/h". Ori e una, ori e alta. Ambele = MB G63AMG, eventual Brabus .... Ca vad ca un Cayenne e lent pentru el ... Dar la 5-7000E nici rotile nu si le cumpara.
|
#71
Posted 21 November 2017 - 17:16
matheszabi, on 13 noiembrie 2017 - 23:52, said:
A-si dori o caroserie SUV, cu spatiu. (categoria middle/full size crossover) A-si dori ca volumul motorului sa fie max 2500 de preferinta. Dar nicicum sa nu treaca de 3000, DACA NU E HIBRID! Doresc varianta benzina, diesel exclus. Doresc AWD, 4x4, cand e umed drumul forestier sa pot urca, iar cea mai mica gheata sa nu ma opreasca. Prefer sa fie un pret de achizitie pe la 5k euro, max 7000 euro, nu prea e comfortabil 10k. Dar daca este un castigator poate... De aici https://www.zeroto60.../crossover-suv/ am luat lista, fiindca doresc sa traga la asfalt, si chiar pe rampa. Aceleratia 0-100 nu e asa de importanta, cit 90-130 este, dar daca iau dupa 0-100 cele care au 7s / sub 7s e ok, Peste 8s nu prea. 10s nu-mi trebuie nici gratis. La bani astia ceva din 2000-2006, cred ca am sanse. "Lipsa motor", dar ieftine: -Ssangyong Rexton. -Kia Sportage, Sorento. -Hyundai Tucson, Santa Fe. -Land Rover Freelander -Mitsubishi Outlander -Suzuki Grand Vitara -Nissan Juke, x-Trail. -VW Tiguan. -Dacia Duster. Sint de marime, dar prea lente: Subaru Tribeca 2006, 3.0 VT Tuareg V6 TDI 3.0 - si e Diesel- Volvo XC90. Porche Cayene 3.2 (aspirat) Sint "nerececomandate" in offroad: Mazda CX-7 Lexus Rx400h Sint prea scumpe la impozit / reparatii: Porche Cayenne Turbo (450 cp) BMW X5 4.0, X6 Audi Q7 VW Tuareg V12. Mercedes ML 500 Toyota Land Cruiser Jeep Wrangler, Grand Cherokee 2007 Hyundai Veracruz 3.8L 2003 Nissan Murano SE 3.5L Subaru Forester 2.5 turbo generatia 3 ( din 2009) e cit decit mai aproape de ceace vreau, dar cam trece de 10k euro. ( 10-14k depinde) Sau VW Tuareg hybrid 3.0 din 2011 -iarasi prea scumpa jucarie ( 14-17k) ldpe, on 19 noiembrie 2017 - 10:58, said: Am avut de curând X5-ul pe o rampa, ocazie cu care am văzut-o pe dedesubt. E atât de plină de plastic, încât nu-mi mai doresc sa o scot vreodată de pe asfalt, poate cel mult pe drumuri pietruite de țara. Deh...performanța pe sosea, are costurile ei... |
#72
Posted 06 December 2017 - 02:56
dan78rom, on 21 noiembrie 2017 - 08:37, said:
Cam pe orice masina de teren se poate monta un blocant fata, cu costuri destul de rezonabile (vezi ARB). Nu sint implementate standard deoarece situatiile in care poti profita de asa ceva sint rare, dar posibilitatea sa strici ceva in cazul in care il folosesti gresit este maxima. ARB au multe produse fabricate in RPC. Doar numele a mai ramas australian la ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users