care e masina pe care o caut?
#19
Posted 14 November 2017 - 00:22
bobalex18, on 14 noiembrie 2017 - 00:19, said:
un Porche Cayene 3.2 (aspirat) la 5000-7000 degeaba face 0-100km/h pe hârtie în câteva secunde pentru că în realitate nu cred că mai ajunge la 100km/h E slab, ca Tuaregul 2.5 : prea mare masa ptr forta la dispozitie. Baxon, on 14 noiembrie 2017 - 00:21, said:
Nu poti sa alegi o masina competenta in off road si sa exceleze pe sosea la banii astia ! Nu s-a inventat inca ! Intrebarea de baraj este : ai permis ? De 3-4 luni caut si nu gasesc, poate nu am verificat pe toate, dar eu mi-m facut tema de acasa. Permisul meu se ia ptr citeva luni de fiecare data cind e radar si dupa citeva luni se da inapoi. Nu aia e intrebarea, ci care e masina de care am eu nevoie! Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 00:24. |
#20
Posted 14 November 2017 - 00:23
în cel mai bun caz trollll
nu cred că a condus o mașină care face 0-100km/h în 8 secunde, ce să zic de ce scrie în mesajul inițial. rectific, asigurare+impozit = bugetul de achiziție. |
#21
Posted 14 November 2017 - 00:26
matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 00:22, said: De 3-4 luni caut si nu gasesc, poate nu am verificat pe toate, dar eu mi-m facut tema de acasa. matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 00:22, said: Permisul meu se ia ptr citeva luni de fiecare data cind e radar si dupa citeva luni se da inapoi. |
#22
Posted 14 November 2017 - 00:27
bobalex18, on 14 noiembrie 2017 - 00:23, said:
în cel mai bun caz trollll nu cred că a condus o mașină care face 0-100km/h în 8 secunde, ce să zic de ce scrie în mesajul inițial. rectific, asigurare+impozit = bugetul de achiziție. Nu conteaza ce crezi tu, raspunsul tau nu ma ajuta cu nimic. Asigurare + impozit nu este buget the achizitie! Buget de achizitie e una. Buget the cauciucuri + frane e alta impozit + rca e alta. Bugetul de amenzi in circulatie e alt buget Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 00:28. |
#23
Posted 14 November 2017 - 00:29
Nu cred că o cauți, nu cred că există.
Ori nu ai bani de ea. |
#24
Posted 14 November 2017 - 00:37
Duster e un SUV compact si o sa te dezamageasca grav pe sosea.
RAV4 e cam cel mai echilibrat suv compact. BMW X3. Are motoare pe benzina 2.0 (lent), 2.5 (decent), 3.0 (suficient de potent). Dar ar trebui sa te uiti la masini in segmentul 7-10.000euro ca sa gasesti ceva ok. Eu as lua cu cutie automata. Edited by Friskey, 14 November 2017 - 00:37. |
#25
Posted 14 November 2017 - 00:43
underb, on 14 noiembrie 2017 - 00:10, said:
Lasa nici cei care au invat prima data romana nu sunt mai breji. Ce masina ai acum? Ai mers cu o masina in genul celei pe care ti-o doresti (nu neaparat suv ci similara ca dinamica)? Dar cu una pe care o consideri mai slaba? Intentia conteaza, nu gramatica limbii X. Da, detin o masinuta sportiva, imi place la nebunie, merge "normal". Fata de Logan e o racheta. Detin o alta masina Super Useless Vechicle ( SUV) , care e super automobil fata de Duster, Logan. Dar cand cobor din masinuta "sport" si ma urc in asta "nu merge" e din categoria "lipsa motor". Iasi sa invatati si voi azi ceva nou: - cele mai multe accidente de tamponari se produc in localitati. - dai cu banul , se ia permisul cuiva sau nu apoi se da inapoi: fix-pix. Poate iesi la o bere cu care te ai tamponat si radeti una buna impreuna. In Romania aici sint cele mai multe radaruri, desigur ca ma prind. - cele mai multe accidente mortale se produc in afata localitatiilor. Acolo nu mai iesim la bere cu ala, care ne-a omorat fiinta cea mai iubita. Cele mai multe accidente mortale afara se produc la depasiri. Cele mai multe accidente mortale de depasiri se produc la depasiri de TIR-uri. Cel mai multe auto care produc acident la depasirea TIP-urilor sint autoturizme cu motoare mici, iar statul Roman impoziteaza dur motoarele mari ( 3001 cmc) Samsung a propus de acea monarea acranelor la sptele camionelor. http://www.ziaruldei...uri--98668.html Sper ca acum aveti alta viziua a lucrurilor. "Aceleratia 0-100 nu e asa de importanta, cit 90-130 este, dar daca iau dupa 0-100 cele care au 7s / sub 7s e ok, Peste 8s nu prea. 10s nu-mi trebuie nici gratis." Fraza asta tocmai explica acest lucru: nu liniute doresc sa fac, ci sa depasesc TIR-uri Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 00:47. |
#26
Posted 14 November 2017 - 00:44
matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 00:22, said:
Permisul meu se ia ptr citeva luni de fiecare data cind e radar si dupa citeva luni se da inapoi. Nu aia e intrebarea, ci care e masina de care am eu nevoie! |
#27
Posted 14 November 2017 - 00:46
matheszabi, on 14 noiembrie 2017 - 00:43, said:
Intentia conteaza, nu gramatica limbii X. Da, detin o masinuta sportiva, imi place la nebunie, merge "normal". Fata de Logan e o racheta. Detin o alta masina Super Useless Vechicle ( SUV) , care e super automobil fata de Duster, Logan. Dar cand cobor din masinuta "sport" si ma urc in asta "nu merge" e din categoria "lipsa motor". Iasi sa invatati si voi azi ceva nou: - cele mai multe accidente de tamponari se produc in localitati. - dai cu banul , se ia permisul cuiva sau nu apoi se da inapoi: fix-pix. Poate iesi la o bere cu care te ai tamponat si radeti una buna impreuna. In Romania aici sint cele mai multe radaruri, desigur ca ma prind. - cele mai multe accidente mortale se produc in afata localitatiilor. Acolo nu mai iesim la bere cu ala, care ne-a omorat fiinta cea mai iubita. Cele mai multe accidente mortale afra se produc la depasiri. Cele mai multe accidente mortale de depasiri se produc la depasiri de TIR-uri. Cel mai multe auto care produc acident sint autoturizme cu motoare mici, iar statul Roman impoziteaza dur motoarele mari ( 3001 cmc) Samsung a propus de acea monarea acranelor la sptele camionelor. Sper ca acum aveti alta viziua a lucrurilor. "Aceleratia 0-100 nu e asa de importanta, cit 90-130 este, dar daca iau dupa 0-100 cele care au 7s / sub 7s e ok, Peste 8s nu prea. 10s nu-mi trebuie nici gratis." Fraza asta tocmai explica acest lucru: nu liniute doresc sa fac, ci sa depasesc TIR-uri Sunt sute de accidente cu BMW-uri...care se duc sub 7 secunde si tot au accident. Aia de ce au facut accident ? Exact. De prosti. De ei sincer nu imi pare rau deloc. Imi pare rau de victimele colaterale. Edited by tehnics, 14 November 2017 - 00:47. |
#28
Posted 14 November 2017 - 00:51
Baxon, on 14 noiembrie 2017 - 00:44, said:
Sigur ai 18 ani ? La modul de exprimare, nu cred ! De la : https://forum.softpe.../#entry21183888 matiz ai ajuns la Forester ?! Du-te mai copile si fa nani ca e tarziu ! P.S. Mi-am luat popcorn ca pare promitator topicul asta Matiz e super, pina la 60km/h. Insa am nevioe de ceva ptr sprint de la 90 pina la 130 km/h + offroad Este Toyota Highlander hibrid, primele ani e sub 10k euro, sau in jur de, cit de cit acceptabil acceleratia. Nu e mai bun decit Subaru Forester Mk3 Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 00:54. |
|
#29
Posted 14 November 2017 - 01:01
cu 5k de euro iti vei lua exact un ATV capabil de ce spui tu acolo. Cred ca te incadrezi si la o moto enduro care scoate 0-100 sub 8 secunde. Pentru masina iti mai trebuie niste bani...nu mult....vreo 40 000 cred ca-ti ajung.
|
#30
Posted 14 November 2017 - 01:04
Friskey, on 14 noiembrie 2017 - 00:37, said:
Duster e un SUV compact si o sa te dezamageasca grav pe sosea. RAV4 e cam cel mai echilibrat suv compact. BMW X3. Are motoare pe benzina 2.0 (lent), 2.5 (decent), 3.0 (suficient de potent). Dar ar trebui sa te uiti la masini in segmentul 7-10.000euro ca sa gasesti ceva ok. Eu as lua cu cutie automata. Singurul raspuns care e pe tema. Moderatorul poate sa stearge toate celalte spam-uri si off-uri. RAV4 e tot subcompact - am vazut, am incercat, e mic. "BMW X3. Are motoare pe benzina 2.0 (lent), 2.5 (decent), 3.0 (suficient de potent)." Peste tot X5 im-i recomanda, ca e mai mare. BMW-urile au costuri de intretinere foarte mari + e "masina de mafiot" - nu ma lasa cguvernatorul sa-mi iau, din cauza imaginei slabe Cayene Turbo inainte de 2006: -se sparg conductele de plastic se pierde apa, se distruge motorul. Se schimba conductele cu 1k euro - de duce o piesa la schimbatorul de viteza. Reparatie este 3500 euro - se duc pernele de aer de la suspensiile de aier: 1500 euro + manopera Q7 are preturi la fel. "Dar ar trebui sa te uiti la masini in segmentul 7-10.000euro ca sa gasesti ceva ok." Pe aici gaseam Mazda CX-7, Lexus 400h, Forester 2 ( care e prea mic) M-am uitat si la un Mercedes vechi de 1999 sau 2001 era de 55AMG parca. Problema e cu numere bulgaresti care e illegal, sau impozit exorbitant, nejutificat. "Eu as lua cu cutie automata." Da, o dau +1L ptr confortul de a dormi la volan oricum afara nu prea schimb viteze + manualul e mai rapid deobicei. Automatele au cel "kickdown" e util la depasire. Edited by matheszabi, 14 November 2017 - 01:15. |
#31
Posted 14 November 2017 - 06:22
Cauta Mitsubishi Outlander 2.0 sau 2.4 benzina. Găsesti intre 3500 si 6000 euro.
https://www.olx.ro/o...bo-ID88uYF.html |
#32
Posted 14 November 2017 - 07:57
Pentru initiator: intre SUV si masina de offroad e diferenta de la cer la pamant!Cu un suv poti sa mergi pe drumuri forestiere si atat.In momentul in care vrei sa faci off road cu ea ai sa vezi ca lipseste reductorul.Pentru off road iti trebuie masina (Suzuki Vitara,Jimny, Samurai, Nissan Patrol, Jeep Cherokee, Land Rover Discovery , etc.) cu cat mai putina electronica.Intra pe forum 4x4 documenteaza-te, stabileste-ti un buget pentru achizitia masinii, si apoi buget pentru jante si cauciucuri de teren, buget suspensii, buget pentru troliu.
|
#33
Posted 14 November 2017 - 08:20
Quote Nu s-a inventat inca ! sunt cateva foarte aproape, doar ca nu ni le permitem noi muritorii de rand, care stam pe SP si spamam ia fii atent doar o optiune mai moderna asa... http://www.rezvanimo...-specifications powerful 6.4-liter 500-horsepower V8 engine top of the line FOX off-road suspension, and equally capable tires allowing for unstoppable capabilities over any terrain Edited by smoke, 14 November 2017 - 08:23. |
|
#34
Posted 14 November 2017 - 08:26
Si noi suntem curiosi care este masina pe care o cauti . Ai amestecat 7 clase diferite de masini , vreo 5 feluri de motorizari , chiar sunt curios ce o sa alegi .
|
#35
Posted 14 November 2017 - 08:29
#36
Posted 14 November 2017 - 08:41
matheszabi, on 13 noiembrie 2017 - 23:52, said:
A-si dori o caroserie SUV, cu spatiu. (categoria middle/full size crossover) A-si dori ca volumul motorului sa fie max 2500 de preferinta. Dar nicicum sa nu treaca de 3000, DACA NU E HIBRID! Doresc varianta benzina, diesel exclus. Doresc AWD, 4x4, cand e umed drumul forestier sa pot urca, iar cea mai mica gheata sa nu ma opreasca. Prefer sa fie un pret de achizitie pe la 5k euro, max 7000 euro, nu prea e comfortabil 10k. Dar daca este un castigator poate... O masina tot teren trebuie preparata , sa nu uitam de suspensie si frane , tractiune , ARB , dubla trapa plafon pentru iesire in caz de rasturnare , troliu fata , gume cu jante de noroi . Numai ce am insirat aici trece rapid de 5000Eu plus acumulator adevarat care mai pluseaza cu 15 mil valoarea avand in vedere ca troliu este electric nu te poti juca . La suspensie sub Old Man Emu nu poti cobora , masina e grea si praf se fac telescoapele , in teren accidentat cursa este enorma iar fortele asemenea . Parerea mea e sa te orientezi pe masini mai lumesti, de asfalt ... Masinile de teren sunt preparate pentru forta si rezistenta , nu au nimic in comun cu accelerari tip Ferrari, poti sa o modifici nimic de spus dar trebuie motoare de sute de cai si preturi colosale . Cand ai timp intra pe forumurile dedicate si vezi cam in ce consta o transformare, cat costa , cam pe unde trebuie mers pentru ca mesteri buni nu gasesti peste tot . Munca implica pasiune si experienta , nu mai vorbim doar de mecanic auto . Edited by ldpe, 14 November 2017 - 08:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users