Piese de pe autokarma.ro?
Last Updated: Nov 22 2021 22:13, Started by
Alex1105
, Nov 12 2017 23:31
·
0
#55
Posted 09 May 2019 - 17:13
Salut știe cineva daca piesele vândute de autokarma sunt noi? Întreb pentru că am auzit că unele componente sunt recondiționate și vândute că noi ,spre exemplu volante .
|
#56
Posted 21 May 2019 - 00:15
Sunt doar câteva categorii recondiționate, casetele de direcție, electromotoare, alternatoare, turbine si compresoare de clima, eu de volante recondiționate nu am auzit never, cu atat mai mult vândute de noi!!
Sunt doar câteva categorii recondiționate, casetele de direcție, electromotoare, alternatoare, turbine si compresoare de clima, eu de volante recondiționate nu am auzit never, cu atat mai mult vândute de noi!! |
#57
Posted 30 May 2019 - 20:38
gelu78, on 09 mai 2019 - 17:13, said:
Salut știe cineva daca piesele vândute de autokarma sunt noi? Întreb pentru că am auzit că unele componente sunt recondiționate și vândute că noi ,spre exemplu volante . Edited by ciuntuadrian, 30 May 2019 - 20:55. |
#58
Posted 31 May 2019 - 00:41
Seat Altea e supercarul de la VAG de nu poti sa-l tii pe strada cu amortizoare normale? =)
|
#59
Posted 31 May 2019 - 19:44
scy, on 31 mai 2019 - 00:41, said:
Seat Altea e supercarul de la VAG de nu poti sa-l tii pe strada cu amortizoare normale? =) |
#60
Posted 01 June 2019 - 00:31
Eu o ard cu trotineta bossake, nu stiu d'astea.
De ce te ataci, te-am lovit la punctul sensibil? |
#61
Posted 02 June 2019 - 18:30
Alin62 ai gasit cauza problemei?
99% la tine ai probleme cu releele din modulul de confort de sub mocheta de la sofer. |
#62
Posted 03 June 2019 - 12:15
ciuntuadrian, on 30 mai 2019 - 20:38, said:
Recomand sa cumperi de la firma care va monta si piesele sa nu patesti asemeni mie.Piesele sunt noi pe autokarma dar angajatii sunt jalnici.Eu am comandat amortizoare fata /spate pentru Seat Altea cu seria sasiu si am si rugat angajatii sa ma sune si sa imi spuna daca sunt ok pentru masina mea. Au confirmat ca sunt ok ,desi ei au niste softuri in care verifica seriile caroserie si puteau vedea ca a mea serie are din fabrica amortizoare sport sau mai precis toate Seaturile Altea vin cu amortizoare sport. Au fost trimise si m-am apucat eu sa le montez ,iar la teste SURPRIZA (MASINA NU MAI POATE FI TINUTA PE STRADA IN CURBE) .Paguba in bugetul meu de 700 si ceva de lei pentru ca amortizoarele sunt standard (poate chiar si defecte ) si nu sport.Garantie 0 pentru ca nu am factura de montaj.Asa ca poate veti invata ceva din cele patite de mine . O sa pun aici si ID cerere comanda ca nu cumva cineva de la AUTOKARMA sa insinueze ca vorbesc aiurea si doresc sa fac antireclama . ID AENER si ID YTRL cu acelas nume ca si userul meu in comanda. |
#63
Posted 12 June 2019 - 19:20
scania_delfin, on 03 iunie 2019 - 12:15, said:
Daca aveai factura,AUTOKARMA platea manopera,sau schimbau doar piesele? '' Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa montati piesele intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto si sa pastrati factura de montaj. In cazul in care un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa aduceti sau sa ne trimiteti: 1. Piesa deteriorata, fara urme de lovituri, fara parti lipsa, curatata cu solventi si jet de apa. 2. Copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa. 3. Dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR, pentru tipul de manopera executata (copii dupa factura, deviz, bon fiscal si autorizatie RAR). 4. Deviz de constatare a defectiunii, insotit de un test de diagnoza, facut intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul de manopera de executat. De la caz la caz, veti primi o alta piesa noua sau contravaloarea ei de facturare, in termen de maxim 15 zile de la data returnarii, conform Legii 449/2003, termen necesar furnizorului, pentru a constata daca produsul s-a defectat sau nu, in perioada de garantie din motive constructive si nu din eroare de montaj. In cazul in care sunt necesare verificari suplimentare si produsul trebuie trimis la producator, termenul maxim de solutionare poate fi de 30 zile de la data returnarii. " |
#64
Posted 16 July 2019 - 18:56
Salut.
Nu am intrat de f.mult pe acest forum,dar tot de acest timp simteam nevoia sa spun ceva care mi-a atras atentia din nou azi, Am comandat de f multe ori piese pe Epiesa.ro si am constatat ca de ceva timp dau rateuri,adica nu au piesele sau produsele din lista,problema cat de cat rezolvata pentru ca macar te suna si iti spun ca nu au produsul,lucru care nu este normal la produsul respectiv trebuiau sa scrie..stoc epuizat.. ca sa nu iti pui baza cand cumperi,mai toate fiind urgente pe la masini !! Revenind ,ceea ce m-a suparat enorm este ca am comandat si cumparat,acum ceva timp un kit de distributie de la Autokarma sect 6. de golf 5- 2.0L 16v BKD la care nu m-am uitat la curea cand am cumparat si odata ajuns la mecanic, service autorizat ,cu distributia desfacuta mi-a spus si am vazut ca cureaua continental a mai fost montata si folosita relativ putin timp atat cat sa se vada scrisul sters. Cureaua de distributie a fost schimbata dupa iuresul de riguare , Asa ca Autokarma nu vinde numai piese contrafacute ci si piese folosite.testate ! Din punctul meu de vedere foarte incompetenti,multe neplaceri la activ cu Autokarma..un alt exemplu toba finala Renault Clio cumparata de la ei pe serie de sasiu,am vrut sa montez dupa 5-6 luni cand a cazut cealalta si nu s-a potrivit,nu mi-au schimbat-o . Am 60 ani si ceva experienta in ale auto/moto. Totul este sansa cand comanzi o piesa,ei habar nu au ,poate nu mai vi inapoi cu ea si toate astea pe timpul pierdut si banii mei. Bafta. |
|
#65
Posted 14 September 2020 - 23:06
Din pacate si eu sunt acum unul din cei nemultumiti de serviciile Autokarma. Nu sunt la prima comanda facuta la ei...dar de acum pot sa spun ca sunt unul din cei intepati de site-ul vanzare piese auto online: Autokarma.
Am comandat la ei rulment -SKF vkba 3596- Si primesc intr-o frumoasa cutie albastra de SKF un rulment - SNR cod: gb12807s10- . Sun pentru lamuriri si vorbesc cu operator de la Autokarma care imi spune (ma abureste) ca SKF e ambalator si din acest motiv in cutie de SKF pot fi gasiti si alte marci de rulmenti etc, bla bla bla....si ca daca nu imi convine sa fac retur ...dupa ce am asteptat rulmentul 4 zile. Asta da raspuns, in loc sa isi prezinte scuzele de rigoare si sa incerce sa remedieze problema cat mai repede? daca doream rulment SNR comandam din start rulment SNR. In mod normal ar fi trebuit sa re-trimita cat mai repede produsul comandat si in acelasi timp sa il fi preluat pe cel trimis gresit. Ca daca nu e o greseala, eu unul o consider clar inselaciune. altfel trebuiau sa specifice din start pe site ca in cutia/ambalajul respectivei marci se pot gasi alte tipuri de produs. In fine sa le... si sa le ....stiti voi ce. Daca aveti recomandari de site-uri serioase unde imi pot face de acum incolo achizitiile de piese auto, va rog sa postati. Attached Files |
#66
Posted 02 July 2021 - 15:42
in 2021 mai cumpara lumea piese de pe Autokarma? Mai sunt seriosi sau le-a scazut nivelul de seriozitate?
Daca se mai incurca un reper e acceptabil, daca iti trimite piesa/consumabila deja folosita dar in cutie noua, asta e chiar aiurea de tot. |
#67
Posted 20 September 2021 - 09:37
Eu cumpar piese de cativa ani de la ei ,cu ridicare din magazin fizic Brasov pe Bd. Alexandru Vlahuta.S-a intamplat de doua ori sa nu se potriveasca piesele respective sau pur si simplu in cutia respectiva sa fie o alta piesa.Am revenit la magazin ,le-am explicat problemele si mi-au returnat banii inapoi pe loc.Atunci cand nu s-a potrivit piesa nu m-a intrebat nimeni daca a fost montata in service autorizat rar,asta face sa cumpar de acolo piese in continuare.Am vazut ca multi se plang de Autokarma la capitolul retur dar eu cred ca mai conteaza si de unii angajati cat de binevoitori sunt.
Referitor la rulmenti sunt foarte multe cazuri in care gasesti in cutie un rulment de alt brand. |
#68
Posted 21 November 2021 - 17:21
Eu am primit produse cu mici defecte de la Autokarma, la 2 din 2 comenzi efectuate.
Prima comanda, un filtru de polen Mann, avea o portiune mica de plastic rupta si nu era perfect plan, ci statea putin torsionat. A doua comanda, un filtru de combustibil Mahle, a venit cu mustiucul putin tesit, probabil a fost lovit/scapat pe jos. Parerea mea este ca trebuie verificate produsele cu atentie inainte de a fi achitate. |
#69
Posted 22 November 2021 - 21:55
Eu le ridic personal, iar băieții din magazin insistă să desfacă piesele și să le verifice înainte de efectuarea plății. Până acum nu am avut probleme cu niciun magazin de piese auto: autokarma, autoeco, epiesa, unix, alpadrino etc
|
|
#70
Posted 22 November 2021 - 22:13
Si eu iau de ani de zile cu ridicare din magazinul fizic din BV, intr-adevar ei desfac in fata ta toate cutiile. O singura data mi-au adus un termostat care a fost montat deja, avand urme de antigel pe el, dar au facut retur. In rest, nu am avut probleme.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users