Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Piese de pe autokarma.ro?
Last Updated: Nov 22 2021 22:13, Started by
Alex1105
, Nov 12 2017 23:31
·
0
#19
Posted 13 November 2017 - 12:06
#20
Posted 13 November 2017 - 12:33
daca nu stii ce iti trebuie, trebuie sa iti faci cont unde vei adauga apoi modelul di VIN-ul masinii iar apoi dupa ce le pui in cos soliciti ca se sa se faca verificarea compatibilitatii peiselor din cos cu VIN-ul masinii.
asta merge co singura conditie ! care ? Conditia este sa nu le cauti dupa COD si sa le adaugi in COS ci sa le vezi in liste si abea apoi sa le adaugi in cos. altfel o sa iti spuna ca nu iti poate verifica compatibilitatea. |
#21
Posted 13 November 2017 - 15:29
Ce vorbești domnule?!?
Mai las să treacă o săptămână și voi deschide un topic nou-nouț, citându-te pe matale, să nu deviem discuția de aici. Pe păreri despre opinii și servicii, să îți arăt tot, începând cu nota clientului din comanda on-line, și terminând cu banii de la care îmi iau gându'. Asta doar ca să vezi că cei de la epiesa îți pot pune orice logică-n cur. Necondiționat. |
#22
Posted 13 November 2017 - 15:47
Eu prefer sa cumpar piesele auto de la magazinele fizice specializate din zona.Motive?Ba nu se potriveste codul,ba nu se potriveste masina,ba nu se potriveste piesa,etc.,etc.In acest fel economisesti bani,timp si mai ales nervi.
Si la magazinele fizice sa pot negocia preturi bune sau foarte bune,identice magazinelor online. De la magazinele online comand consumabilele sau piese care sigur nu necesita un eventual retur. |
#23
Posted 13 November 2017 - 16:41
am avut experiente neplacute cu epiesa.ro din pacate...
iar ce cautam eu la ei era mai scump un pic (cu putin) decat autokarma.ro adisz: lasa-ne si noua cateva idei cum sa negociem preturile intr-un magazin ca eu nu o stiu pe asta sincer |
#24
Posted 13 November 2017 - 18:52
Mihai_3, on 13 noiembrie 2017 - 16:41, said:
adisz: lasa-ne si noua cateva idei cum sa negociem preturile intr-un magazin ca eu nu o stiu pe asta sincer Ai fost vreodata in viata ta la piata? Un magazin de piese auto este organizat ca taraba dintr-o piata.Adica ai pretul expus si personajul cu care stai de vorba in fata.Negocierea incepe de obicei cam asa:cat am reducere?In functie de raspuns faci urmatorii pasi. Dar ca sa afl acesti pasi,deja trecem la varianta capitalista:adica banii jos si ochii la usa. |
#25
Posted 14 November 2017 - 10:15
adisz: cu tot respectul insa cred ca asta merge in Tg.Mures ....
aici in Buc poti sa iti iei un levier in cap daca incerci asa ceva (eu zic totusi ca deviem de la subiect) Da am fost: si au incercat fel si fel de trucuri sa ma pacaleasca la cantar, cu ata legata, cu degetul apasat, cu greutati pe taler mai usoare....etc. Edited by Mihai_3, 14 November 2017 - 10:18. |
#26
Posted 14 November 2017 - 10:22
Cei care vor să vândă, îți vor vinde și la un preț mai mic.
Au un preț recomandat de depozit/e, ei nu-s altceva decât niște agenți de vânzări. Unii știu ce vând, alții, Domnu' cu mila... Iau banii de la tine, plătesc marfa la depozit și își păstrează plusul. Confirm și eu că în Timișoara se poate negocia prețul, v-ar mira ce mult |
#28
Posted 20 November 2017 - 16:08
Alex1105, on 12 noiembrie 2017 - 23:31, said:
Salut, vreau sa stiu daca a.ti comandat piese si daca sunteti mulțumiți de ele pe acest site autokarma??? |
|
#30
Posted 20 November 2017 - 19:24
pai sistemul e super ok ca asa se face in toata lumea dar cum ti se pare ideea sa ii anulezi unuia comanda care cuprinde 5l de ulei de 200 lei si doua filtre amarate de 50 de lei amandoua si care iti si spune de ce nu iti da vin-ul; e clar ca atata ii duce capul da daca eu vreau niste piese sa le fac bibelouri? nu le vand ca nu le pot identifica ei la ce masina se potrivesc? dpmdv tre sa fii redus rau la partea superioara sa faci asta sau nesimtire cat cuprinde, noroc ca sunt si alte firme la care iti poti cheltuii banii
|
#31
Posted 23 November 2017 - 01:05
pe scurt
ulei -> o nebunie sa aleg uleiul potrivit filtre: -> polen -> mann - made in germany - l-am montat eu -> aer -> mann - made in germany -> ulei -> mann - made in germany -> benzina -> -> mann - made in china |
#32
Posted 15 March 2018 - 16:13
Am comandat de la aceasta firma o piesa (38lei) la magazinul din Oradea. Piesa este defecta si am trimis pe cineva cu constatarea de la service sa o schimbe. Eu stau in Marghita la 56km de Oradea si nu merita sa fac un drum special pentru a returna piesa. Acolo i-au spus ca nota de constatare de la service nu e suficienta ci trebuie deviz de montaj. Abureli ca sa te faca sa iesi din termen si sa nu o schimbe. Sfatul meu e sa cautati o firma care sa isi respecte clientii.
Edited by sebi1964, 15 March 2018 - 16:14. |
#33
Posted 04 April 2018 - 13:14
Site-ul pare sa fie de tot rahatul, am facut n cereri de oferta, dupa ce am bagat datele masinii bineinteles. Primesc mail ca cererea s-a dus, dar in contul meu nu apar cererile de oferta. La alte moduri de contact nu percuteaza.
Astia sunt prosti cumva? Trebuie sa ne milogim la ei cu banii in mana sa ne dea niste piese banale? Se mai lauda in online ca sunt mari si tari, si ca nu stiu ce sediu mare, si altele... Astia sunt zarzavagii, vand numai la tejghea? sebi1964: Suna-i si spune-le ca vei suna la protectia consumatorului. Daca ii doare undeva de tine suna si deschide un caz la protectia consumatorului. Cam ustura amenzile astora... Edited by rds, 04 April 2018 - 13:16. |
|
#34
Posted 15 May 2018 - 15:09
Eu am luat un releu de semnalizare/avarii si mi s a ars dupa nici doua saptamani, acum tot eu pe banii mei trebuie sa demonstrez cu teste de service ca piesa lor facuta pe vapor e stricata...
Plus ca au un sistem foarte prost de cautare a pieselor chiar si dupa VIN ul masinii, iti dau alte piese, asta la ei in magazin nu din vina mea. Edited by alin62, 15 May 2018 - 15:22. |
#35
Posted 17 May 2018 - 08:56
Eu am comandat foarte multe de la ei si nu consumabile!
Cata vreme stii exact ce piesa vrei, ce cod are si cum arata nu ai cum sa ai probleme.Comanda trebuie facuta online si nu telefonic.Telefonioc doar confirmi si intaresti comanda. Cand tu suni si spui ca iti trebuie nu stiu ce bieleta pentru VW Passat care are esnspe mii modele si poate fi de stanga,de dreaptam,antirul etc...e normal sa-ti trimita aiurea. Dar cand dai mataluta piesa jos si o ai in fata, o masori cu sublerul,ii vezi cotele si codul nu ai cum sa comanzi aiurea. Repet e foarte bun numai sa stii ce sa comanzi. Iar la calitate iarasi daca nu stii cu ce se mananca....Sunt producatori care fac piese ieftine de calitate normala si producatori care fac piese la calitate de fabrica. Nu poti avea pretentia sa cumperi un rulment de la Optimal si sa fie la fel de fiabil ca unul de la SKF. alin62, on 15 mai 2018 - 15:09, said:
Eu am luat un releu de semnalizare/avarii si mi s a ars dupa nici doua saptamani, acum tot eu pe banii mei trebuie sa demonstrez cu teste de service ca piesa lor facuta pe vapor e stricata... Plus ca au un sistem foarte prost de cautare a pieselor chiar si dupa VIN ul masinii, iti dau alte piese, asta la ei in magazin nu din vina mea. De unde stii ca nu ai alta problema electrica care duce la arderea respectivului releu? Daca ai comandat un produs de calitate slaba iara nu e de mirare ca s-a defectat. Despre ce releu exact este vorba? |
#36
Posted 17 May 2018 - 18:44
E vorba de releul de semnalizare/avarie.
Pentru ca dupa nici doua saptamani iarasi nu mi mai merge semnalizarea, in afara de releu nu avea ce sa se mai arda. Cat despre calitate slaba, asta nu inseamna ca trebuie sa se arda dupa nici doua saptamani, nu ma astept sa tina ca ala din fabrica, da nici sa fie de unica folosinta...aia nu inseamna ca e de calitate slaba ci se numeste teapa pentru noi cumparatorii. Sa numai spun de problema garantiei, iti cer atatea acte pentru un rahat de releu incat te face sa renunti...daca si pentru introducerea unei mufe iti trebuie factura de la serivce...adica dau pe piesa 60 lei apoi sa ma duc in serivce sa mai dau cel putin 50 lei manopera sa mi introduca aia o mufa in releu, de parca noi cumparatorii suferim de retard mintal sau trebuie doctorat sa introduci o mufa exact ca la telefonul mobil cand il incarci. Plus ca imi cerea si deviz de la service pentru test, adica sa le demonstrez eu ca piesa lor este stricata. Chestiile astea sunt facute exact pentru a nu ti acorda garantie. geo123, on 17 mai 2018 - 08:56, said:
Cata vreme stii exact ce piesa vrei, ce cod are si cum arata nu ai cum sa ai probleme M am dus la ei sa le cer ulei de servo sa mai completez putin, in vas nu se vedea foarte bine culoarea asa ca am dat comanda de la ei din magazin cu talonul in fata lor, cu toate astea mi au dat alt tip de ulei... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users