Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Recomandare auto nou 11k euro
Last Updated: Jan 23 2018 20:17, Started by
mirciu88
, Nov 12 2017 11:33
·
0
#73
Posted 16 November 2017 - 11:45
Tocmai cand eram decis sa antamez un Astra , m-au apucat dilemele visavis de alternativa Ceed 1.4 benzina 100cp . Am facut tdrive cu Astra si mi-a palcut mult, nu am apucat sa fac cu Kia.
Problema e ca venind de pe o masina mica , as fi mai confortabil cu un hatchback decat cu un sedan (cred ). Mai este si faptul ca 70-80 % din timpul de condus e in Bucuresti. Ori Ceed este singurul hb de volum decent pe care il am ca alternativa in acesti bani ( Focus, Astra hb si restul sunt inaccesibile ) . Si este mai ieftin cu vreo 800e (cu o configurare asemanatoare cu Opel) + 6 luni casco gratuit + 7 ani garantie. Pe de alta parte, Astra are cu 40 cp mai mult la un consum similar ( pe hartie ) si cu vreo 100 l mai mult la portbagaj. Later edit : am de gand sa cer personal si o oferta cu motorul de 1.6 135cp .. Edited by mirciu88, 16 November 2017 - 12:08. |
#74
Posted 16 November 2017 - 12:15
Undeva trebuie sa faci un compromis. Aici nu cred că mai tine de noi, ci doar de tine.
100 CP pot părea destul de putini in zilele noastre. Dar dacă îi "biciuiești" bine, dracul nu e chiar atât de negru. Personal as alege Hyundai, pentru că dpdv tehnic este la zi. Peste acea Astra, a mai trecut o generație. Asta poate avea ceva avantaje, precum o siguranță, ergonomie sau confort general (ceva) mai bune. |
#75
Posted 16 November 2017 - 13:04
mirciu88, on 16 noiembrie 2017 - 11:45, said:
Problema e ca venind de pe o masina mica , as fi mai confortabil cu un hatchback decat cu un sedan (cred ). Mai este si faptul ca 70-80 % din timpul de condus e in Bucuresti. Diferenta care face diferenta cidn pleci in vacanta |
#76
Posted 16 November 2017 - 13:36
nissan micra. buna de parcat. diferenta va fi enorma pana ma obisnuiesc cu un sedan. la testdrive mi se parea ca nu se mai termina in retrovizoare. o sa regret nissanul in bucuresti )
|
#79
Posted 17 November 2017 - 16:51
Nu exista Pulsar in acesti bani, maxim Micra.
Am iesit la test cu Kia 1.4 100 cp si sincer mi-a placut. Ce este clar, din aceasta clasa de hatchback's oferta Ceed este imbatabila ( am cautat si motorul de 1.6 130 pe stoc dar nu exista niciunde ). Diferenta practica intre Kia si Opel 1.4 turbo 140 cp ( la nivel de testdrive urban cu viteza max 100km/h) este mica, mai exact pe Kia tre' sa il turezi mai tare decat pe Opel , si nu pot sa nu ma intreb care va consumul real urban , in principal . Ceva imi spune ca va fi sensibil mai mare la Opel, dar cine este mai familiarizat cu cele 2 motoare este invitat cu lamuriri inteleg ca ambele motoare au deja o anumita vechime pe piata si sunt testate. Pe de alta parte, cel de pe kia fiind aspirat se zice ca ar fi mai durabil fata de cel turbo opel ?.. Am inteles de asemeni ca cel de pe kia este pe lant, nu mai stiu in schimb ce e pe opel. Interioarele imi plac la fel de mult si sunt dotate relativ la fel ( de bine ) . Ca o concluzie care va precede decizia , Kia este mai adecvata mediului urban datorita : - gabaritului practic ( 70-80 % din timpul petrecut in trafic va fi in urban ) - motorului aspirat - 7 ani garantie bara-bara , fata de 3 la opel. Opel : - are un motor mai puternic cu 40cp, usor mai nervos care nu stiu cat de mult este recomandat conditii majoritar urban bucurestene. - aproape 100 l mai mult la portbagaj. - Nu in ultimul rand, comparand cele mai bune 2 oferte pe care le am la indemnana, opel este mai scump cu aprox 7-800 sute e. Edited by mirciu88, 17 November 2017 - 17:03. |
#80
Posted 17 November 2017 - 20:35
Vezi ca si Ford are o promotie speciala FORD BLACK FRIDAY.
Poti sa-ti iei un Focus Trend in 5 usi cu motorul de 1.0 si 125 CP cu o reducere de 4700 euro, sau cel putin asa se lauda ei. Eu am primit informatia prin mesaj de la ei. Edited by gabrieln2016, 17 November 2017 - 20:36. |
#81
Posted 17 November 2017 - 20:53
F tare oferta dar pare complicat din mai multe puncte de vedere : adresat exclusiv pers fizice ( mie imi trebuie pe juridica ) , impunerea de a accesa discountul Ecobonus care inseamna practic casarea unei rable pe 1500e ceea ce eu nu am etc. Am aplicat totusi prin formular , sa fiu contactat.
|
#82
Posted 17 November 2017 - 21:27
Te ajuta ei cu rabla, dai 300 de euro la dealer si iti fac ei rost de rabla de casat
|
|
#84
Posted 18 November 2017 - 12:41
Eu iti recomand Kia, am fost de curand in show-room la ei cu un prieten si mi-a placut Ceed-ul. Uita de Astra, e o masina invechita, motorizarea aia consuma ca porcu' in Bucuresti iar drept dovada de "fiabilitate" stau zecile de pagini de probleme pe forumul de profil.
|
#86
Posted 18 November 2017 - 18:07
1.4ul este absolut ok in oras si suficient in afara orasului. Poti mentine fara probleme o viteza de deplasare mai ridicata decat traficul fara pauze prea lungi in spatele fiecarui camion si fara sa fie nevoie de tr 3 pt asta. Asta cu ACul oprit! Am o Astra de 1.4 care se misca la fel ca Kia.
Mai am o compacta de 1.6. Diferenta este sesizabila si in oras si afara, mai ales cand e folosit ACul. Conduc frecvent o Astra 1.4T de 140cp. Condusa letargic pt ca motorul te invita la asta, nu e mare diferenta fata de 1.6 din cauza lagului motorului turbo. Tinuta peste 2500rpm deja se schimba situatia. Diferenta este ca asta are in tr4 aceeasi turatie ca celealte doua in tr5. Daca le compari dupa treapta nu e mare diferenta cum am zis, cel putin intre 1.6 si 1.4T adica pleci cu amandoua intr-o depasire la 80 la ora in tr4 dar daca le compari dupa turatie, ca sa ai la 80 la ora aceeasi turatie, aspirata ar trebui sa fie intr-a 5a si cea turbo intr-a 4a. Asa diferenta e f mare. Sfatul meu e sa nu iei masina noua de 1.4 aspirat. Am, dupa cum am zis, e ok dar nu merita luata noua. E un pachet dezechilibrat pt banii aia. Mai pune 1000 de euro sau cat e si ia 1.6 daca iti place Kia. Daca nu ia Opelul. Alt sfat, nu te uita prea mukt ka jumatate de litru sau un litru diferenta la consum. Este egal cu zero la o astfel de masina. Poate la una de 4-5 mii de euro sa conteze. |
#87
Posted 18 November 2017 - 18:50
Kia man...
Skoda dacă poți, un seccond de la un om de încredere. ceva la minim 1.6, acorda atenție portbagajului dacă ai copii mici încă. proiectoare, esp...astea sunt importante rau. |
|
#88
Posted 18 November 2017 - 19:26
Sunt 95 % decis sa merg pe Kia 1.4....cel de 1.6 am gasit cu greu cateva la un dealer pe stoc, dar costa aproape 14k si nu ma pot intinde nicicum pana acolo ( plus ca in banii aia , nu am cercetat, dar cred ca sunt alte oferte mai bune ) .
@Mihai_3, sunt obligat de programul pe care am finantare sa cumpar nou. Oferte de skoda am primit o Fabia anemica de vreo 75cp , si inrudit oarecum, seat toledo 95 cp dar mi se pare moartea pasiunii. |
#89
Posted 18 November 2017 - 19:30
#90
Posted 18 November 2017 - 20:36
mirciu88, on 18 noiembrie 2017 - 19:26, said:
Sunt 95 % decis sa merg pe Kia 1.4....cel de 1.6 am gasit cu greu cateva la un dealer pe stoc, dar costa aproape 14k si nu ma pot intinde nicicum pana acolo ( plus ca in banii aia , nu am cercetat, dar cred ca sunt alte oferte mai bune ) . @Mihai_3, sunt obligat de programul pe care am finantare sa cumpar nou. Oferte de skoda am primit o Fabia anemica de vreo 75cp , si inrudit oarecum, seat toledo 95 cp dar mi se pare moartea pasiunii. Toledo de 1.0 TSI se misca mai bine decat 1.4 de pe kia. TSI-urile is motoare jucause. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users