Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Recomandare auto nou 11k euro

- - - - -
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#73
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
Tocmai cand eram decis sa antamez un Astra , m-au apucat dilemele visavis de alternativa Ceed 1.4 benzina 100cp Posted Image . Am facut tdrive cu Astra si mi-a palcut mult, nu am apucat sa fac cu Kia.
Problema e ca venind de pe o masina mica , as fi mai confortabil cu un hatchback decat cu un sedan (cred ). Mai este si faptul ca 70-80 % din timpul de condus e in Bucuresti.
Ori Ceed este singurul hb de volum decent pe care il am ca alternativa in acesti bani ( Focus, Astra hb si restul sunt inaccesibile ) . Si este mai ieftin cu vreo 800e (cu o configurare asemanatoare cu Opel) + 6 luni casco gratuit + 7 ani garantie.
Pe de alta parte, Astra are cu 40 cp mai mult la un consum similar ( pe hartie ) si cu vreo 100 l mai mult la portbagaj.

Later edit : am de gand sa cer personal si o oferta cu motorul de 1.6 135cp ..

Edited by mirciu88, 16 November 2017 - 12:08.


#74
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,155
  • Înscris: 08.12.2008
Undeva trebuie sa faci un compromis. Aici nu cred că mai tine de noi, ci doar de tine.
100 CP pot părea destul de putini in zilele noastre. Dar dacă îi "biciuiești" bine, dracul nu e chiar atât de negru. Personal as alege Hyundai, pentru că dpdv tehnic este la zi. Peste acea Astra, a mai trecut o generație. Asta poate avea ceva avantaje, precum o siguranță, ergonomie sau confort general (ceva) mai bune.

#75
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004

View Postmirciu88, on 16 noiembrie 2017 - 11:45, said:

Problema e ca venind de pe o masina mica , as fi mai confortabil cu un hatchback decat cu un sedan (cred ). Mai este si faptul ca 70-80 % din timpul de condus e in Bucuresti.
Cit de mica era masian ta? hatch e cu foarte putin mai scurt ca un sedan, aceeasi dilema o avea si nevasta mea cind se uita la megane; la ochi, una linga alta am estimat cam juma de metru diferenta.
Diferenta care face diferenta cidn pleci in vacanta :)

#76
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
nissan micra. buna de parcat. diferenta va fi enorma pana ma obisnuiesc cu un sedan. la testdrive mi se parea ca nu se mai termina in retrovizoare. o sa regret nissanul in bucuresti :))

#77
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
micra e mica; fiesta are si aia vreo 4 m

#78
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,297
  • Înscris: 16.08.2016
Poți sa verifici și Nissan Pulsar am văzut oferta cu 11500 euro 😊

#79
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
Nu exista Pulsar in acesti bani, maxim Micra.

Am iesit la test cu Kia 1.4 100 cp si sincer mi-a placut. Ce este clar, din aceasta clasa de hatchback's oferta Ceed este imbatabila ( am cautat si motorul de 1.6 130 pe stoc dar nu exista niciunde ).
Diferenta practica intre Kia si Opel 1.4 turbo 140 cp ( la nivel de testdrive urban cu viteza max 100km/h) este mica, mai exact pe Kia tre' sa il turezi mai tare decat pe Opel , si nu pot sa nu ma intreb care va consumul real urban , in principal . Ceva imi spune ca va fi sensibil mai mare la Opel, dar cine este mai familiarizat cu cele 2 motoare este invitat cu lamuriri Posted Image inteleg ca ambele motoare au deja o anumita vechime pe piata si sunt testate. Pe de alta parte, cel de pe kia fiind aspirat se zice ca ar fi mai durabil fata de cel turbo opel ?.. Am inteles de asemeni ca cel de pe kia este pe lant, nu mai stiu in schimb ce e pe opel.

Interioarele imi plac la fel de mult si sunt dotate relativ la fel ( de bine ) .

Ca o concluzie care va precede decizia , Kia este mai adecvata mediului urban datorita  :
- gabaritului practic ( 70-80 % din timpul petrecut in trafic va fi in urban  )  
- motorului aspirat
- 7 ani garantie bara-bara , fata de 3 la opel.

Opel :
- are un motor mai puternic cu 40cp, usor mai nervos care nu stiu cat de mult este recomandat conditii majoritar urban bucurestene.
- aproape 100 l mai mult la portbagaj.
- Nu in ultimul rand, comparand cele mai bune 2 oferte pe care le am la indemnana, opel este mai scump cu aprox 7-800 sute e.

Edited by mirciu88, 17 November 2017 - 17:03.


#80
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 04.11.2016
Vezi ca si Ford are o promotie speciala FORD BLACK FRIDAY.
Poti sa-ti iei un Focus Trend in 5 usi cu motorul de 1.0 si 125 CP cu o reducere de 4700 euro, sau cel putin asa se lauda ei. Eu am primit informatia prin mesaj de la ei.

Edited by gabrieln2016, 17 November 2017 - 20:36.


#81
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
F tare oferta dar pare complicat din mai multe puncte de vedere : adresat exclusiv pers fizice ( mie imi trebuie pe juridica ) , impunerea de a accesa discountul Ecobonus care inseamna practic casarea unei rable pe 1500e ceea ce eu nu am etc. Am aplicat totusi prin formular , sa fiu contactat.

#82
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Te ajuta ei cu rabla, dai 300 de euro la dealer si iti fac ei rost de rabla de casat :)

#83
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Pai mai este o jumatate de an pana la rabla!?!

#84
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Eu iti recomand Kia, am fost de curand in show-room la ei cu un prieten si mi-a placut Ceed-ul. Uita de Astra, e o masina invechita, motorizarea aia consuma ca porcu' in Bucuresti iar drept dovada de "fiabilitate" stau zecile de pagini de probleme pe forumul de profil.

#85
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View Postfarausername, on 18 noiembrie 2017 - 08:17, said:

Pai mai este o jumatate de an pana la rabla!?!
Ford au si ei un fel de program propriu rabla. Ford ecobonus.

#86
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
1.4ul este absolut ok in oras si suficient in afara orasului. Poti mentine fara probleme o viteza de deplasare mai ridicata decat traficul fara pauze prea lungi in spatele fiecarui camion si fara sa fie nevoie de tr 3 pt asta. Asta cu ACul oprit! Am o Astra de 1.4 care se misca la fel ca Kia.
Mai am o compacta de 1.6. Diferenta este sesizabila si in oras si afara, mai ales cand e folosit ACul.
Conduc frecvent o Astra 1.4T de 140cp. Condusa letargic pt ca motorul te invita la asta, nu e mare diferenta fata de 1.6 din cauza lagului motorului turbo. Tinuta peste 2500rpm deja se schimba situatia. Diferenta este ca asta are in tr4 aceeasi turatie ca celealte doua in tr5. Daca le compari dupa treapta nu e mare diferenta cum am zis, cel putin intre 1.6 si 1.4T adica pleci cu amandoua intr-o depasire la 80 la ora in tr4 dar daca le compari dupa turatie, ca sa ai la 80 la ora aceeasi turatie, aspirata ar trebui sa fie intr-a 5a si cea turbo intr-a 4a. Asa diferenta e f mare.
Sfatul meu e sa nu iei masina noua de 1.4 aspirat. Am, dupa cum am zis, e ok dar nu merita luata noua. E un pachet dezechilibrat pt banii aia. Mai pune 1000 de euro sau cat e si ia 1.6 daca iti place Kia. Daca nu ia Opelul.
Alt sfat, nu te uita prea mukt ka jumatate de litru sau un litru diferenta la consum. Este egal cu zero la o astfel de masina. Poate la una de 4-5 mii de euro sa conteze.

#87
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,046
  • Înscris: 26.04.2007
Kia man...
Skoda dacă poți,
un seccond de la un om de încredere.
ceva la minim 1.6, acorda atenție portbagajului dacă ai copii mici încă.
proiectoare, esp...astea sunt importante rau.

#88
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
Sunt 95 % decis sa merg pe Kia 1.4....cel de 1.6 am gasit cu greu cateva la un dealer pe stoc, dar costa aproape 14k si nu ma pot intinde nicicum pana acolo ( plus ca in banii aia , nu am cercetat, dar cred ca sunt alte oferte mai bune ) .
@Mihai_3, sunt obligat de programul pe care am finantare sa cumpar nou. Oferte de skoda  am primit o Fabia anemica de vreo 75cp , si inrudit oarecum, seat toledo 95 cp dar mi se pare moartea pasiunii.

#89
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,018
  • Înscris: 09.05.2009

View Postmirciu88, on 18 noiembrie 2017 - 19:26, said:

... seat toledo 95 cp dar mi se pare moartea pasiunii.
Nu are nici o legatura 1.2 TSI cu 1.0 MPI!

#90
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View Postmirciu88, on 18 noiembrie 2017 - 19:26, said:

Sunt 95 % decis sa merg pe Kia 1.4....cel de 1.6 am gasit cu greu cateva la un dealer pe stoc, dar costa aproape 14k si nu ma pot intinde nicicum pana acolo ( plus ca in banii aia , nu am cercetat, dar cred ca sunt alte oferte mai bune ) .
@Mihai_3, sunt obligat de programul pe care am finantare sa cumpar nou. Oferte de skoda  am primit o Fabia anemica de vreo 75cp , si inrudit oarecum, seat toledo 95 cp dar mi se pare moartea pasiunii.

Toledo de 1.0 TSI se misca mai bine decat 1.4 de pe kia. TSI-urile is motoare jucause.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate