Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Recomandare auto nou 11k euro

- - - - -
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#37
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Cred că pozele sunt standard pe epiesa. Logan 0.9 TCe are distribuția pe lanț și nu se schimbă decât dacă e imperios necesar. Deci e posibil sa nu se schimbe niciodată. Cum e la Citroen, nu știu.

#38
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007
La Peugeot / Citroen benzina se schimba distributia la 150.000 Km sau 10 ani. La diesel la 240.000 Km sau 10 ani.

Edited by rogedan, 12 November 2017 - 17:50.


#39
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 04.11.2016
A trecut ceva mai mult de un an de cand am inceput sa caut o masina. Am avut in vedere si fratii PSA si Tipo. Eram croit sa iau un         C-Elysee dar pana la urma am luat un Sandero Stepway. Hotararea a fost luata dupa ce in aceeasi zi m-am urcat cu sotia in ambele masini. Hotararea (ei) a fost clara: Stepway. Cine spune ca Dacia actuala este o caruta nu stie ce vorbeste sau, daca vreti, este la fel de caruta ca C-Elysee.
Atunci un Elysee cu motor aspirat de 1,2 si 82 CP costa cu 600 euro mai mult decat un Logan Laureate la aceleasi dotari. Desi motorul este tot in trei cilindri si are cativa caluti in minus se misca foarte bine si mai ales nu vibreaza absolut deloc la ralanti. Bordul este dintr-un plastic asemanator cu cel de la Logan, scaunele sunt mai putin confortabile decat la Stepway. Capacitatea reala a portbagajului ca si spatiul pentru pasagerii din spate sunt comparabile cu Logan. Totusi sistemul de inchidere limiteaza pe laterale introducerea unor bagaje mai voluminoase. Suspensia absoarbe la fel de bine denivelarile si gropile. In schimb insonorizarea este superioara la Stepway mai ales la motor in interior la turatii ridicate. Zgomotul trenului de rulare este ceva mai accentuat la Elysee dar nu cu mult. Din cate am constatat eu stabilitatea pe viraje este mai buna la Stepway (asta poate datorita pneurilor de 205 si a tuturor plasticelor de dedesubt: deflectoare roti fata, deflectoare dreapta stanga in spate inainte de rezervor si scut din plastic care acopera complet puntea spate). Siguranta este la fel ca la Logan.
Bila alba era fara discutie garantia de 12 ani la perforarea tablei prin coroziune. De asemenea avea parca reviziile la 25.000 km, 4 ani garantie si schimbarea distributiei parca la 120.000 km sau chiar mai mult sau la 10 ani. Am primit si o simulare a pretului reviziilor si erau mai mici decat la Dacia. Parca si calitatea imbinarilor era ceva mai buna dar in schimb, impresia mea subiectiva despre interior a fost ca era mult sub cel de la Stepway (in special datorita scaunelor si volanului). De asemenea tetierele spate erau fixe si perfect ineficiente pentru o persoana mai inalta. In plus nu avea maner de sprijin pentru pasager si parca nici pentru cei din spate. Comenzile pentru geamuri erau ca la Logan-ul vechi. Ca plusuri ar fi deschiderea portbagajului din cheie si deschiderea clapei de la rezervor din interior si cam atat. A da, reglajul scaunului pe verticala era in trepte si nu caraghioslacul actual de la Dacia. In octombrie - noiembrie 2016 aveau masini pe stoc produse inca din februarie. Acum am vazut ca a aparut un face lift, dar parca doar la exterior s-a umblat un pic.
In concluzie, daca se poate lua cu motorul de 1,2 turbo, sub 11.000 euro si livrare imediata nu cred ca ai alta varianta. Totusi nu cred ca au pus motorul turbo de 1,2 pe modelul asta. Este o masina destinata doar tarilor emergente si nu se vinde direct prin reprezentante in Europa de Vest, sau cel putin asa era acum un an.
Daca nu ne pica pata pe Stepway-ul asta cu Easy-R, navigatie si camera de mers inapoi as fi luat clar un C-Elysee  cu motorul pe benzina de 1,2 si 82CP. In plus as fi optat pentru o culoare metalizata si  senzori spate.

Edited by gabrieln2016, 12 November 2017 - 17:55.


#40
mirciu88

mirciu88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 19.02.2013
@ Gabriel , am testat C Elysee de 115 cp adica urmatorul din gama Citroen ,de 1.6 benzina 115 cp si mi-a placut . Totusi, am un feeling ( si fisele tehnice cam tot intr-acolo te duc cu gandul ) ca acest motor este poate cel mai consumator dintre toate variantele mentionate de mine ( inclusiv 1.4 turbo de pe astra ) . Chiar dealerul mi-a spus ca poate sa sara de 9l/100km in urban. Cel 82cp nu ma atrage, nu pentru ca n-ar fi bun in oras, dar nu prea cred ca face fata pe autostrada de exemplu.

#41
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
Depinde cu ce viteza vrei sa mergi! Pe autostrada la viteze pana in 130 km/h face fata cu brio chiar si un motor de 60 CP!

Edited by DannyMC, 12 November 2017 - 18:06.


#42
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 04.11.2016
Uite ca am gasit o postare de-a mea veche din februarie 2017.  Vezi la #61.
Eu iti doresc succes indiferent de ce o sa alegi!

https://forum.softpe...-r/page__st__54

#43
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postmirciu88, on 12 noiembrie 2017 - 11:33, said:

Salut, sunt vizate variantele disponibile pe stoc sau cu livrare in maxim 30 zile, eu mentionand aceasta conditie tuturor dealer-ilor pe care i-am contactat.

Caracteristici urmarite :
- masina preponderent de Bucuresti dar pretabila si la drumuri mai lungi ( la final de saptamana un drum extra-urban tip Bucuresti - Ploiesti sau spre munte/mare ) - anticipez intre 15-20k km/an.
- Benzina, manuala
- adecvata pt 4 ocupanti , cu portbagaj spatios  - ori un hatchback spatios ori un sedan mai compact.

Am primit pana acum urmatoarele propuneri pe care le consider relevante ( nu le mai mentionez pe toate )
- Citroen C Elysee 82cp cu dotari mai bogate / 115cp cu dotari mai subtiri ( dar suficiente dpmdv ), la  10k si ceva versiunea 2016 / 11k si ceva facelift  2017
- Fiat Tipo sedan 95cp cu un pachet ok de dotari  - 11k ( hatchbak nu exista nimic disponibil pe stoc ) .
- Opel Astra Sedan 1.4 140cp turbo ( cel de anii trecuti care a fost vandut la sub 11k cu rabla ) - 12k si putin , mai bine dotat ca cele de mai sus ( pe persoana juridica fara tichet rabla, pt  clarificari ) .
- Citroen Cactus aproape 12k cu motor de 82cp, nu am testat dar dealer ul se jura ca e fasnet pt ca e foarte usoara masina ( nu sunt convins )
-  KIA CEED  1.4 GSL BEST 5 DR MT , 100cp aproape 12 k dar cu portabaj evident mai mic , nu imi trezeste prea mult interes.

Am testat C Elysee de 115cp si mi-a placut . Urmeaza sa testez si Tipo. C Elysee pare mai solid si mai calitativ decat Tipo dar Tipo este putin mai bine dotat si mai frumos desenat . Altfel, Citroen este facut in Spania si Fiat in Turcia ( nu stiu daca este un criteriu valid ) .

Nu neg ca Opel Astra Sedan , desi ma obliga la un surplus de >1000euro, imi pare mai bun din toate punctele de vedere ( motor, calitate interior, design ) .

Sfaturi legate de modelele descrise ? Alte posibile optiuni ?

Multumesc.
Calitativ, din ce ai enumerat tu as merge pe Opel Astra J sedan.Varianta B ar putea fi un Logan pe gpl.

#44
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

View Postmirciu88, on 12 noiembrie 2017 - 18:02, said:

@ Gabriel , am testat C Elysee de 115 cp adica urmatorul din gama Citroen ,de 1.6 benzina 115 cp si mi-a placut . Totusi, am un feeling ( si fisele tehnice cam tot intr-acolo te duc cu gandul ) ca acest motor este poate cel mai consumator dintre toate variantele mentionate de mine ( inclusiv 1.4 turbo de pe astra ) . Chiar dealerul mi-a spus ca poate sa sara de 9l/100km in urban. Cel 82cp nu ma atrage, nu pentru ca n-ar fi bun in oras, dar nu prea cred ca face fata pe autostrada de exemplu.
Vezi ca C-Elysee vine si cu GPL de fabrica pentru + 1000 Euro si atunci ai consum in Lei / Km la jumatate. Asta daca e pe undeva pe stoc cu livrare imediata cum vrei tu. Merita sa arunci o intrebare.

Edited by rogedan, 12 November 2017 - 18:59.


#45
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View Postmirciu88, on 12 noiembrie 2017 - 13:27, said:

LE : am uitat sa mentionez care-s garantiile pt fiecare in parte, pt ca mi se pare importanta si aceasta parte :
- Astra 2 ani
- Fiat 5 ani , ceea ce mi-a placut
- C Elysee 4 ani
- Ceed 7 ani
Lasa garantiile, astea sunt abureala. In primul rand garantia e pe bani, in al doilea rand nu iti garanteaza toata masina asa cum ai crede, ci anumite piese/subansamble la care posibilitatea de a se defecta in anii aia e minima (ex. caroserie, partea electrica, etc.).
2 ani garantie la Astra sunt mai mult decat suficienti.

View PostBebeluka, on 12 noiembrie 2017 - 13:36, said:

Tipo este pe platforma de Bravo.,si a aparut sa inlocuiasca Bravo si Croma dar nah...."Nemtestile ie baza" Posted Image
Tipo nu este pe platforma lui Bravo ci pe platforma de clasa mica: Albea (low cost), Fiat 500, Punto. O ompacta pe platforma de clasa inferioara inseamna low cost umflat cu pompa.

View PostBebeluka, on 12 noiembrie 2017 - 13:36, said:

"Fiat Tipo a fost desemnat numele proaspătului concurent al lui Dacia Logan, Citroen C-Elysee și Peugeot 301.
Adica low-cost.

Nemteasca sau nenemteasca, Astra e cu 10 capete peste toate low-costurile. E o compacta (una dintre cele mai bune) facuta pe platforma de compacta.
Singura care nu e low-cost in afara de Astra e Ceed, dar Astra o bate de nu se vede la motorizare.
Acum, daca initiatorul vrea sa dea banetul ala pe un low cost cand ar putea sa isi ia o masina serioasa, e fix treaba lui.

#46
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Știi ca Opel este mașina franțuzească de ceva timp?

#47
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Așa, si? E și Astra cu pricina băgată pe-acolo?

#48
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
E nemteasca, indifrent de cine e finantatorul.

#49
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,135
  • Înscris: 05.08.2005
Înainte era Opel americană bănuiesc, ca a aparținut de GM pana de curând, nu?
La astra cu 400e se poate prelungi la 4 ani. Sau chiar gratis ca discount din partea dealerului.

Din toate enumerate ai doar astra J ca prima opțiune. Apoi as vedea dacă pot lua o Elantra in bugetul asta. Ford Focus e iarăși o opțiune cu motorul 1.0 100cp (sau poate chiar 125cp) ei dau discounturi mari la mașini. La focus obligatoriu sedan sau break, preferabil break. Mai ales dacă e mașina pt firma și mai ai și de carat lucruri.

#50
Bebeluka

Bebeluka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 983
  • Înscris: 28.07.2015

View PostFriskey, on 12 noiembrie 2017 - 19:17, said:




Tipo nu este pe platforma lui Bravo ci pe platforma de clasa mica: Albea (low cost), Fiat 500, Punto. O ompacta pe platforma de clasa inferioara inseamna low cost umflat cu pompa.




Eh..Unde nu stii nu te bagi..
Tipo e pe platforma C,aceeasi cu Bravo si Croma(pentru varianta breack ce urmeaza sa apara...)
Dar nah,ne bagam si noi..;)

Ce sa mai zic...."nemtestile e bune"..:D
Spor.Ma opresc aici.

#51
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Tipo e pe platforma Small Wide LWB, adica Fiat 500, punto, etc.
Asa ca scuteste-ma cu arfele alea.

#52
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Indiferent de ce se spune pe aici dintre cele mentionate astra e cea mai "masina" . Si eu chiar nu sunt fan deloc nemtoaice. Dar in banii astia astra e peste restul.

#53
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Nu mai pleca urechea la tot ce zice lumea pe aici. Discuta direct cu dealer-ul. Garanția este pe bune și cu cât mai mare cu atât mai bine. Lasă-i pe cei care merg 3000km pe an pana la supermarket și doar la spălătorie sa creadă ca doi ani sunt suficienți .

#54
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postmirciu88, on 12 noiembrie 2017 - 13:36, said:

Eu personal nu am condus un Logan dar stim cu totii cam cum e. .
Mai sa fie , cum stii tu ca un om mare ; adica nu ai avut tangenta cu masina dar tu stii ... pute a snobism crunt afirmatia ta insa un snobism sarac ! Adevarul e ca Logan e prea bun pt tine si nu invers .

View Postmirciu88, on 12 noiembrie 2017 - 14:05, said:

Dvs cum vederi marcile pe care le-am prezentat dpdv al costurilor de service si piese ? iarasi este un capitol unde nu am informatii. Stiu asa, din intelepciune populara, ca Opel e avantajos pt ca s-ar gasi usor piese de la dezmembrari dar cam atat Posted Image
M-ai lasat fara cuvinte !
P.S. Sa nu uiti sa ne arati ( cu poze si detalii ) ce ti-ai luat in final ca m-ai facut tare curios .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate