Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie anvelope vara.
Last Updated: Oct 23 2017 13:13, Started by
YOUR_GOD
, Oct 22 2017 22:27
·
0
#1
Posted 22 October 2017 - 22:27
Cand mi-a spus amicul de la vulcanizare caci cauciucurile mele de vara mai duc o vara, nimeni nu l-a crezut. Saptamana trecuta merg sa repar un cauciuc care se tot lasa. Concluzie: super uzat, multitudine de pori. In plus, privite de sus, au denivelari ca si cum s-a rupt ceva in interior, sarma, fir, nu stiu ce este.
Bun. Imi trebuie altele. Acum, am Goodyear, toate (atat cele de vara, cat si cele de iarna. Au cam 120 mii km la un loc. Au tinut bine?) Ce marca si de unde imi recomandati pentru Skoda O2 Fl, 1.6 benzina? |
#2
Posted 22 October 2017 - 22:29
#3
Posted 22 October 2017 - 22:30
1. Au tinut bine.
2. Pui problema gresit. De ce bani dispui si ce dimensiuni? |
#4
Posted 22 October 2017 - 23:30
Corect, ca orice din zilele noastre si cauciucurile sunt pe nivele de calitate si pret.
|
#6
Posted 23 October 2017 - 00:26
#7
Posted 23 October 2017 - 01:49
#8
Posted 23 October 2017 - 03:08
120000 !!!..cum de te au tinut atât mai frate ca ale mele în 20000 o trebuit schimbate..sigur nu ai kilometrajul stricat ?!
|
#9
Posted 23 October 2017 - 05:39
#10
Posted 23 October 2017 - 05:48
de firma de firma..dar chiar de sase ori mai mult ..!!
|
|
#11
Posted 23 October 2017 - 06:14
120.000 doua seturi. Un set de iarna si unul de vara, citeste primul post. Deci 60.000/set. E normal, la turisme daca ai geometria la directie in regula si circuli normal atunci la cele cu roti pe 15 cam pe la 60.000 tine un rand de cauciucuri. Si pe Logan si pe Peugeot tot pe acolo ma tineau. Am avut, Debica, Pirelli, Viking, Continental, Goodyear etc. Toate au tinut cam la fel. Diferenta se simte doar la comportamentul masinii pe drum, desi la stilul meu de condus nici macar acolo nu am simtit diferenta. Merg pana la 100-110km/h maxim, de obicei 90-100 si conduc destul de lin.
Singurele la care am simtit diferenta au fost Pirelli Snowcontol care pe zapada afanata de 7-10cm sunt cu mult sub Debica Frigo. In rest la zapada batatorita si la polei etc nu au avut probleme. Edited by PoeOvidiu, 23 October 2017 - 06:18. |
#12
Posted 23 October 2017 - 07:13
anvelopa 20000 km?
eu stiam ca o anvelopa isi pastreaza caracteristicile cam 4 ani, dupe se invecheste cauciucul. ce-i drept si eu am tinut anvelopele de vara 7 ani, adica 40000 km de vara. ia orice marca premium sau nu. si eu imi iau de iarna acum, ca le-am dat unuia sa faca drifturi cu ele |
#13
Posted 23 October 2017 - 07:22
YOUR_GOD, on 22 octombrie 2017 - 22:27, said:
Au cam 120 mii km la un loc. Au tinut bine?) Ce marca si de unde imi recomandati pentru Skoda O2 Fl, 1.6 benzina? Au tinut foarte bine. Ia ceva de calitate, nu te koy la bani. spe_ripper, on 23 octombrie 2017 - 07:13, said:
anvelopa 20000 km? eu stiam ca o anvelopa isi pastreaza caracteristicile cam 4 ani, dupe se invecheste cauciucul. E adevarat, dar romanul trage de ele, in mod curent, 10 ani... Ele nu se deterioreaza numai din uzura de mers ci si de stat la soare (nu intotdeauna reusesti sa parchezi la umbra), cauciucul imbatraneste, se crapa, etc. |
#14
Posted 23 October 2017 - 07:33
si eu am tras de a le mele 7 ani, recunosc, dar aratau ok, dar nu mai fac asta! am simtit imediat cand am pus unele noi ca masina franeaza altfel! probabil cand mergi toata ziua bara la bara cu maxim 40 km ora, nu prea te intereseaza
|
#15
Posted 23 October 2017 - 07:35
Pai acum vine iarna. Pune cauciucurile de iarna si vezi in primavara ce promotii gasesti la cauciucuri de vara.
Daca iei acum cauciucuri de vara atunci le iei din stoc pe cele produse. Daca astepti pana in primavara e posibil sa gasesti cauciucuri produse mai recent. Daca iei acum cauciucuri de vara le tii o iarna nefolosite, bataie de cap in plus. Edited by Kroghy, 23 October 2017 - 07:37. |
|
#16
Posted 23 October 2017 - 07:42
e aiurea sa iei acum cauciucuri de vara, se invechesc aiurea, ma rog se pot invechi si in depozitul vanzatorului, dar poti la fel de bine sa iei unele cu dot 2018 la anul
iar eu in nebunia mea, acum cand imi iau anvelopa de iarna, vreau sa schimb anvelopa si la rezerva, a rulat ea maxim 100 km in 9 ani, dar na Edited by spe_ripper, 23 October 2017 - 07:45. |
#17
Posted 23 October 2017 - 08:25
Eu de obicei imi pun anvelope de vara noi prin februarir-martie iar de iarna prin septembrie. Motivul nu e pretul, dar asa evit cozile de la vulcanizari. Am 2 randuri de jante la ambele masini asa ca atunci cand temperaturile o impun salt rapid masina pe cric si ii pun incaltamintea adecvata fara sa pierd ore intregi la coada la vulcanizare.
Si nu e aiurea sa iei acum de vara, depimnde cat circuli. Daca tin 60.000 in 2 ani le termin, deci oricum nu ajung sa imbatraneasca la mine. Edited by PoeOvidiu, 23 October 2017 - 08:27. |
#18
Posted 23 October 2017 - 08:37
Anvelopele care sunt bune si au aderenta clasa A se uzeaza mai repede. Nu exista anvelopa perfecta. Daca vreti anduranta, atunci renuntati la performanta. As recomanda Hankook ventus prime 3, insa din cate vad nu prea se mai gasesc, iar noile modele de la ei nu mai au clasa A la aderenta.
https://www.anvelodr...-2016-autobild/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users