Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

În Milano primăria a interzis, temporar, circulația prin oraș a vehiculelor cu motoare diesel, din clasele Euro 3 și 4.

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 Taxon, on 19 octombrie 2017 - 11:09, said:



Lasa prostiile, scoate-ti rahaturile astea din cap.
Fa o plimbare mai lunga prin Paris si vezi cam ce si cite roabe (inca) folosesc aia.
Să rămĂąnem la subiect.
Eu am fost pe acolo și am văzut cum Ăźși mențin ei mașinile. În service se schimbă tot, nu merg cu ele pĂąnă scot fum că vapoarele. Problemă este că la noi, se recondiționează catalizatoare, motoarele toacă de zici că acum crapă.
De aia vin mașinile de peste 10 ani, noi, din Franța sau aiurea.
Te rog să vorbești Ăźn cunoștință de cauză. Aici, nu drumurile stricate omoară mașină, ci concepția de "merge și așa".

Edited by YOUR_GOD, 19 October 2017 - 11:48.


#20
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016

 PSC, on 19 octombrie 2017 - 11:14, said:

În Grecia n-am văzut niciun autoturism diesel cu număr de înmatriculare grecesc. Niciunul, din Vasiliki până în Xanthi.

Inseamna ca ai gresit tara,nu ai fost in Grecia,clar!

#21
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 YOUR_GOD, on 19 octombrie 2017 - 09:58, said:

Cred că România este țara mașinilor vechi.
Sunt cel putin 4-5 tari europene (Polonia , Lituania , Letonia , Estonia .....parca si Finlanda etc) care au o flota nationala mai veche decat a noastra .Iar Italia daca ar fi impartita in doua , probabil sudul ne-ar depasi ca varsta medie.

In plus ,daca pe strazile noastre circula 4-5 milioane de masini mai vechi de 10 ani , in Germania circula 13 milioane de masini mai vechi de 10 ani , in Italia aprox 17 milioane , in Franta aprox. 10 miloane.

Cand vine vorba de masini mai vechi de 20 ani ne depasesc tari precum : Belgia , Germania , Estonia , Spania , Cipru, Letonia , Lituania , Malta , Olanda , Austria , Polonia , Slovenia , Finlanda , Suedia , UK . Si chiar daca unele intra la categoria retro si sunt intretinute.....nu scot Paco Rabanne 1 milion si oxigen pe teava de esapament.

Singura problema pe care este posibil sa o avem , dar nu prea avem statistici cu care sa comparam, este la capitolul stare tehnica (sa nu mai zic de DPF off) .Dar la cate petarde am vazut prin PL, BG  sau zonele rurale din IT,GR ...nu cred ca reusim nici aici sa fim  lideri incontestabili.

Asta cu in RO avem cele mai vechi masini ....e o prosteala comunista/politicianista, ca sa acopere esecul modernizarii infrastructurii rutiere si sa mai bage niste taxe in plus .

Edited by polizei, 19 October 2017 - 13:50.


#22
ever_forever

ever_forever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,403
  • Înscris: 03.02.2006
Cred ca ar trebui facuta comparatia in cifre relative, nu absolute. Adica, daca o bagi pe aia cu Germania care are 13 mil. de masini vechi si Romania doar 5, o bag si eu pe aia cu Romania cu 18 mil. locuitori si Germania cu 82 mil. Deci numarul de masini vechi la total numar de masini e un fleac in Germania comparativ cu Romania.

#23
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Am vorbit si despre flote nationale in prima propozitie (flota se raporteaza la tara sau locuitori) ...si despre numarul total de masini mai vechi de 10 ani  in a doua propozitie pentru a fi observate anumite diferente.

Daca vrei sa vezi cine respira aer mai poluat si daca raportezi la nr de locuitori, trebuie sa raportezi si la suprafata .....sau  densitate populatie . (la care sa mai adaugi si masuri pentru combaterea poluarii)

Edited by polizei, 19 October 2017 - 14:24.


#24
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

 eireman, on 19 octombrie 2017 - 09:47, said:

Cuvantul TEMPORAR le spune ceva oare obsedatilor eco? Iti dai seama ce o sa respecte italienii regulile astea....si mai ales aia cu pornitul sistemului de incalzire....nici in Roma nu respecta nimeni restricitia cu masinile poluante in centru...
Bun si temporar daca este imposibil momentan sa fie complet eliminate.

Si cireasa de pe torta, pentru 'Rdaneel' si cei ca tine, poate reusiti sa invatati cate ceva;

Marile orase romanesti vor avea parte de poluare redusa sau apropiata de zero? Din ce an?

#25
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,534
  • Înscris: 30.10.2003
De fapt conteaza cat de poluat e aerul in oras. Ca sa rezolvi o problema primul pas e sa recunosti ca ai o problema. Cel putin la mine in oras in Munchen si vad ca si in Milano, macar recunosc ca aerul e f. poluat.
In Timisoara e o statie de masurare a calitatii aerului inconjurata de brazi. Probabil masuratorile spun ca in oras aerul e ca la munte. Deci nu e nici o problema. Insa cand ajung p'acolo se simte aerul imbacsit.

#26
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 tfmercedez, on 19 octombrie 2017 - 09:45, said:

Stai sa vezi cand o sa inceapa si la noi.

Ce sa inceapa?

Cumva sa ceara despagubiri de la VW pentru dieselgate?...chiar daca Gutza e idol local ;)

Edited by alexa32, 19 October 2017 - 13:59.


#27
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

 polizei, on 19 octombrie 2017 - 13:37, said:

Cand vine vorba de masini mai vechi de 20 ani ne depasesc tari precum : Belgia , Germania , Estonia , Spania , Cipru, Letonia , Lituania , Malta , Olanda , Austria , Polonia , Slovenia , Finlanda , Suedia , UK . Si chiar daca unele intra la categoria retro si sunt intretinute.....nu scot Paco Rabanne 1 milion si oxigen pe teava de esapament.
Posibil... dar cate masini de peste 20 ani din Romania sunt intretinute, si nu pica tablele de pe ele cand pleci de pe loc?
Romanu isi ia masina si o foloseste pana se dezmembreaza. Daca pica ceva, da fuga la dezmembrari. Nu asa ti o masina sigura.

Edited by AndyM, 19 October 2017 - 14:50.


#28
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 AndyM, on 19 octombrie 2017 - 14:50, said:

Posibil... dar cate masini de peste 20 ani din Romania sunt intretinute, si nu pica tablele de pe ele cand pleci de pe loc?
Romanu isi ia masina si o foloseste pana se dezmembreaza. Daca pica ceva, da fuga la dezmembrari. Nu asa ti o masina sigura.
Treaba cu starea tehnica si intretinerea necorespunzatoare se extinde cam la toate masinile. Indiferent ca sunt de 5 ani sau de 50 de ani. Romanii au o manie , ca masina sa arate bine pe exterior(unii nici asta)....iar cand vine vorba de starea tehnica trec cu vederea(las-o ba ce merge asa sau baga piese de proasta calitate)

Si mai e o problema ...cu statisticile pentru masinile foarte vechi.Multe fie sunt trase pe dreapta fie nu mai exista fizic si nu au fost radiate de la politie (serviciul inmatriculari) . Si asa ne trage in jos cand vine vorba de comparatia cu alte tari.

Quote

Adica, daca o bagi pe aia cu Germania care are 13 mil. de masini vechi si Romania doar 5, o bag si eu pe aia cu Romania cu 18 mil. locuitori si Germania cu 82 mil. Deci numarul de masini vechi la total numar de masini e un fleac in Germania comparativ cu Romania.
Pot sa bag alta . Numarul masinilor mai vechi de 10 ani raportat la suprafata tarii respective. De aici reiese ca in Germania (360.000km2) sunt 37  masini <10ani pe km2 iar in Romania (240.000km2) sunt 19 masini <10 ani pe km2 .

Dar repet , nu vorbeam de cat polueaza masinile in sine . Ci de conceptia unora precum ca parcul auto romanesc este cel mai vechi  sau ca este cel mai poluator.

Edited by polizei, 19 October 2017 - 18:21.


#29
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Daca am avea cifre exacte am putea lua in calcul si rata de anulare a filtrelor de particule/egr/catalizatoare. E un "sport" cunoscut in Romania, sunt anunturi pe net si mica publicitate si chiar pe strada sau in fata "service-urilo" auto. Avem si pe forum persoane  care au facut-o, ba chiar si un moderator. Iar despre modul in care se trece inspectia periodica nici nu mai vorbim.
Taierea raului de la radacina mi se pare cea mai buna metoda. Si in orasul in care locuiesc, daca s-ar impune aceste masuri, cu orizontul temporal de rigoare, as fi char de acord si in cazurile acestea cei care intentioneaza sa cumpere o masina noua sunt oarecum obligati sa ia in calcul si hibridele sau electricele.

#30
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 AndyM, on 19 octombrie 2017 - 14:50, said:

Posibil... dar cate masini de peste 20 ani din Romania sunt intretinute, si nu pica tablele de pe ele cand pleci de pe loc?
Romanu isi ia masina si o foloseste pana se dezmembreaza. Daca pica ceva, da fuga la dezmembrari. Nu asa ti o masina sigura.
Te rog frumos , Bombita mea e in stare tehnica perfecta desi are 20 de ani Posted Image

#31
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

 Baxon, on 19 octombrie 2017 - 18:56, said:

Te rog frumos , Bombita mea e in stare tehnica perfecta desi are 20 de ani Posted Image
Nu te contrazic. Insa daca te uiti pe strazi, te apuca plansul.

#32
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016

 poadol, on 19 octombrie 2017 - 13:54, said:

Bun si temporar daca este imposibil momentan sa fie complet eliminate.

Si cireasa de pe torta, pentru 'Rdaneel' si cei ca tine, poate reusiti sa invatati cate ceva;

Marile orase romanesti vor avea parte de poluare redusa sau apropiata de zero? Din ce an?


Hai sa-ti spun cum sta treaba,te vad de la Arad si ma asteptam la altceva de la tine,nu sa pui botu la propaganda eco de doi lei:

Aveti CET la Arad.Ok,daca nu stiai merge pe carbune,inghite zeci de vagoane pe zi in lunile de iarna si te asigur ca polueaza cat toate masinile din judetul vostru plus tot Banatul si Crisana la un loc.Nu am vazut vreo luare de pozitie in legatura cu CET Arad.
  CTP Arad are un parc auto imbatranit rau,autobusele alea in marea lor majoritate trebuiau topite de mult.Dar nu,ele circula zilnic in oras si judet,bombe pe roti.Sa-ti mai spun ca au propria statie ITP,deci iti dai seama ca toate-s in "regula"
  Aveti o gramada de firme de transport,ce duc si aduc oamenii in zona industriala.Vrei sa-ti pun eu poze cu autobusele de la Pito trans si restul,eventual fumul lasat de ele?
  Aveti un mare poluator,de profesie rrom,ce arde de ani de zile,in fiecare noapte cauciucuri,se vede fumul de la Aeroport.Da,stiu,nu au reusit sa-l gaseasca de atatia ani,cu toate ca se ocupa cu fier vechi pe strada Marului....
  Pot sa continui cu exemplele pana dimineata...dar tu Batman cu masinile diesel....

#33
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Fiecare face ce poate. Tu daca poti i-l de gat pe ala cu cauciucurile sau da in judecata CET-ul. Altii pot doar renunta la diesel. Daca esti Gigi contra chiar si pe un forum nu rezolvi nimic.

#34
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017

 poadol, on 19 octombrie 2017 - 13:54, said:

Bun si temporar daca este imposibil momentan sa fie complet eliminate.

Si cireasa de pe torta, pentru 'Rdaneel' si cei ca tine, poate reusiti sa invatati cate ceva;

Marile orase romanesti vor avea parte de poluare redusa sau apropiata de zero? Din ce an?

Poate vei reuși să conștientizezi și tu că nu se poate sa fii mare oraș și să ai poluare mica.
Odată pt că sunt surse de poluare mult mai importante decât autoturismele și apoi asta e riscul. Ai beneficii,aia din afara vin și cheltuie bani în orașul ăla,îți cresc ție nivelul de trai.
Aaaa, că vrei tu și popă și hoț..... Pai nu se poate sa știi. Te poți muta la țară. Aer curat,ecologie,tot ce vrei.
Mă rog,alt risc și pe acolo,mai calci in vreo balega de vaca,mai creste vecinul 3-4 porci și mai miroase...

 inuendo0, on 19 octombrie 2017 - 22:08, said:

Fiecare face ce poate. Tu daca poti i-l de gat pe ala cu cauciucurile sau da in judecata CET-ul. Altii pot doar renunta la diesel. Daca esti Gigi contra chiar si pe un forum nu rezolvi nimic.

Renunțațul la la diesel la autoturisme are un impact minor asupra poluării.
Asta e o marotă și calul de bătaie al tău și al lui Ford3. Nu iese Chanel5 pe eșapament la benzinare.
Progresul tehnologic rezolva problemele. Au trecut multi de la diesel la benzină când s a mărit eficienta lor prin montarea de turbo.
Vor trece mulți la electrice când se vor dovedi rentabile și fiabile.
Oamenii nu sunt cretini și caută permanent cea mai buna varianta.

#35
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 Bursul, on 19 octombrie 2017 - 09:46, said:

Beeei, asa ceva nu exista! :)

#36
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,534
  • Înscris: 30.10.2003

 Baxon, on 19 octombrie 2017 - 18:56, said:


Te rog frumos , Bombita mea e in stare tehnica perfecta desi are 20 de ani Posted Image
Sa mergi in spatele unei masini din anii 60, care e in perfecta stare. Prefer sa fumez o tigara. :D

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate