Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
În Milano primăria a interzis, temporar, circulația prin oraș a vehiculelor cu motoare diesel, din clasele Euro 3 și 4.
#19
Posted 19 October 2017 - 11:24
Taxon, on 19 octombrie 2017 - 11:09, said: Lasa prostiile, scoate-ti rahaturile astea din cap. Fa o plimbare mai lunga prin Paris si vezi cam ce si cite roabe (inca) folosesc aia. Eu am fost pe acolo și am văzut cum Ăźși mențin ei mașinile. Ăn service se schimbă tot, nu merg cu ele pĂąnă scot fum că vapoarele. Problemă este că la noi, se recondiționează catalizatoare, motoarele toacă de zici că acum crapă. De aia vin mașinile de peste 10 ani, noi, din Franța sau aiurea. Te rog să vorbești Ăźn cunoștință de cauză. Aici, nu drumurile stricate omoară mașină, ci concepția de "merge și așa". Edited by YOUR_GOD, 19 October 2017 - 11:48. |
#20
Posted 19 October 2017 - 12:23
#21
Posted 19 October 2017 - 13:37
YOUR_GOD, on 19 octombrie 2017 - 09:58, said:
Cred că România este țara mașinilor vechi. In plus ,daca pe strazile noastre circula 4-5 milioane de masini mai vechi de 10 ani , in Germania circula 13 milioane de masini mai vechi de 10 ani , in Italia aprox 17 milioane , in Franta aprox. 10 miloane. Cand vine vorba de masini mai vechi de 20 ani ne depasesc tari precum : Belgia , Germania , Estonia , Spania , Cipru, Letonia , Lituania , Malta , Olanda , Austria , Polonia , Slovenia , Finlanda , Suedia , UK . Si chiar daca unele intra la categoria retro si sunt intretinute.....nu scot Paco Rabanne 1 milion si oxigen pe teava de esapament. Singura problema pe care este posibil sa o avem , dar nu prea avem statistici cu care sa comparam, este la capitolul stare tehnica (sa nu mai zic de DPF off) .Dar la cate petarde am vazut prin PL, BG sau zonele rurale din IT,GR ...nu cred ca reusim nici aici sa fim lideri incontestabili. Asta cu in RO avem cele mai vechi masini ....e o prosteala comunista/politicianista, ca sa acopere esecul modernizarii infrastructurii rutiere si sa mai bage niste taxe in plus . Edited by polizei, 19 October 2017 - 13:50. |
#22
Posted 19 October 2017 - 13:46
Cred ca ar trebui facuta comparatia in cifre relative, nu absolute. Adica, daca o bagi pe aia cu Germania care are 13 mil. de masini vechi si Romania doar 5, o bag si eu pe aia cu Romania cu 18 mil. locuitori si Germania cu 82 mil. Deci numarul de masini vechi la total numar de masini e un fleac in Germania comparativ cu Romania.
|
#23
Posted 19 October 2017 - 13:54
Am vorbit si despre flote nationale in prima propozitie (flota se raporteaza la tara sau locuitori) ...si despre numarul total de masini mai vechi de 10 ani in a doua propozitie pentru a fi observate anumite diferente.
Daca vrei sa vezi cine respira aer mai poluat si daca raportezi la nr de locuitori, trebuie sa raportezi si la suprafata .....sau densitate populatie . (la care sa mai adaugi si masuri pentru combaterea poluarii) Edited by polizei, 19 October 2017 - 14:24. |
#24
Posted 19 October 2017 - 13:54
eireman, on 19 octombrie 2017 - 09:47, said: Cuvantul TEMPORAR le spune ceva oare obsedatilor eco? Iti dai seama ce o sa respecte italienii regulile astea....si mai ales aia cu pornitul sistemului de incalzire....nici in Roma nu respecta nimeni restricitia cu masinile poluante in centru... Si cireasa de pe torta, pentru 'Rdaneel' si cei ca tine, poate reusiti sa invatati cate ceva; Marile orase romanesti vor avea parte de poluare redusa sau apropiata de zero? Din ce an? |
#25
Posted 19 October 2017 - 13:58
De fapt conteaza cat de poluat e aerul in oras. Ca sa rezolvi o problema primul pas e sa recunosti ca ai o problema. Cel putin la mine in oras in Munchen si vad ca si in Milano, macar recunosc ca aerul e f. poluat.
In Timisoara e o statie de masurare a calitatii aerului inconjurata de brazi. Probabil masuratorile spun ca in oras aerul e ca la munte. Deci nu e nici o problema. Insa cand ajung p'acolo se simte aerul imbacsit. |
#27
Posted 19 October 2017 - 14:50
polizei, on 19 octombrie 2017 - 13:37, said:
Cand vine vorba de masini mai vechi de 20 ani ne depasesc tari precum : Belgia , Germania , Estonia , Spania , Cipru, Letonia , Lituania , Malta , Olanda , Austria , Polonia , Slovenia , Finlanda , Suedia , UK . Si chiar daca unele intra la categoria retro si sunt intretinute.....nu scot Paco Rabanne 1 milion si oxigen pe teava de esapament. Romanu isi ia masina si o foloseste pana se dezmembreaza. Daca pica ceva, da fuga la dezmembrari. Nu asa ti o masina sigura. Edited by AndyM, 19 October 2017 - 14:50. |
#28
Posted 19 October 2017 - 18:13
AndyM, on 19 octombrie 2017 - 14:50, said:
Posibil... dar cate masini de peste 20 ani din Romania sunt intretinute, si nu pica tablele de pe ele cand pleci de pe loc? Romanu isi ia masina si o foloseste pana se dezmembreaza. Daca pica ceva, da fuga la dezmembrari. Nu asa ti o masina sigura. Si mai e o problema ...cu statisticile pentru masinile foarte vechi.Multe fie sunt trase pe dreapta fie nu mai exista fizic si nu au fost radiate de la politie (serviciul inmatriculari) . Si asa ne trage in jos cand vine vorba de comparatia cu alte tari. Quote Adica, daca o bagi pe aia cu Germania care are 13 mil. de masini vechi si Romania doar 5, o bag si eu pe aia cu Romania cu 18 mil. locuitori si Germania cu 82 mil. Deci numarul de masini vechi la total numar de masini e un fleac in Germania comparativ cu Romania. Dar repet , nu vorbeam de cat polueaza masinile in sine . Ci de conceptia unora precum ca parcul auto romanesc este cel mai vechi sau ca este cel mai poluator. Edited by polizei, 19 October 2017 - 18:21. |
|
#29
Posted 19 October 2017 - 18:42
Daca am avea cifre exacte am putea lua in calcul si rata de anulare a filtrelor de particule/egr/catalizatoare. E un "sport" cunoscut in Romania, sunt anunturi pe net si mica publicitate si chiar pe strada sau in fata "service-urilo" auto. Avem si pe forum persoane care au facut-o, ba chiar si un moderator. Iar despre modul in care se trece inspectia periodica nici nu mai vorbim.
Taierea raului de la radacina mi se pare cea mai buna metoda. Si in orasul in care locuiesc, daca s-ar impune aceste masuri, cu orizontul temporal de rigoare, as fi char de acord si in cazurile acestea cei care intentioneaza sa cumpere o masina noua sunt oarecum obligati sa ia in calcul si hibridele sau electricele. |
#30
Posted 19 October 2017 - 18:56
AndyM, on 19 octombrie 2017 - 14:50, said:
Posibil... dar cate masini de peste 20 ani din Romania sunt intretinute, si nu pica tablele de pe ele cand pleci de pe loc? Romanu isi ia masina si o foloseste pana se dezmembreaza. Daca pica ceva, da fuga la dezmembrari. Nu asa ti o masina sigura. |
#31
Posted 19 October 2017 - 19:00
#32
Posted 19 October 2017 - 21:54
poadol, on 19 octombrie 2017 - 13:54, said:
Bun si temporar daca este imposibil momentan sa fie complet eliminate. Si cireasa de pe torta, pentru 'Rdaneel' si cei ca tine, poate reusiti sa invatati cate ceva; Marile orase romanesti vor avea parte de poluare redusa sau apropiata de zero? Din ce an? Hai sa-ti spun cum sta treaba,te vad de la Arad si ma asteptam la altceva de la tine,nu sa pui botu la propaganda eco de doi lei: Aveti CET la Arad.Ok,daca nu stiai merge pe carbune,inghite zeci de vagoane pe zi in lunile de iarna si te asigur ca polueaza cat toate masinile din judetul vostru plus tot Banatul si Crisana la un loc.Nu am vazut vreo luare de pozitie in legatura cu CET Arad. CTP Arad are un parc auto imbatranit rau,autobusele alea in marea lor majoritate trebuiau topite de mult.Dar nu,ele circula zilnic in oras si judet,bombe pe roti.Sa-ti mai spun ca au propria statie ITP,deci iti dai seama ca toate-s in "regula" Aveti o gramada de firme de transport,ce duc si aduc oamenii in zona industriala.Vrei sa-ti pun eu poze cu autobusele de la Pito trans si restul,eventual fumul lasat de ele? Aveti un mare poluator,de profesie rrom,ce arde de ani de zile,in fiecare noapte cauciucuri,se vede fumul de la Aeroport.Da,stiu,nu au reusit sa-l gaseasca de atatia ani,cu toate ca se ocupa cu fier vechi pe strada Marului.... Pot sa continui cu exemplele pana dimineata...dar tu Batman cu masinile diesel.... |
#33
Posted 19 October 2017 - 22:08
Fiecare face ce poate. Tu daca poti i-l de gat pe ala cu cauciucurile sau da in judecata CET-ul. Altii pot doar renunta la diesel. Daca esti Gigi contra chiar si pe un forum nu rezolvi nimic.
|
|
#34
Posted 19 October 2017 - 22:29
poadol, on 19 octombrie 2017 - 13:54, said:
Bun si temporar daca este imposibil momentan sa fie complet eliminate. Si cireasa de pe torta, pentru 'Rdaneel' si cei ca tine, poate reusiti sa invatati cate ceva; Marile orase romanesti vor avea parte de poluare redusa sau apropiata de zero? Din ce an? Poate vei reuși să conștientizezi și tu că nu se poate sa fii mare oraș și să ai poluare mica. Odată pt că sunt surse de poluare mult mai importante decât autoturismele și apoi asta e riscul. Ai beneficii,aia din afara vin și cheltuie bani în orașul ăla,îți cresc ție nivelul de trai. Aaaa, că vrei tu și popă și hoț..... Pai nu se poate sa știi. Te poți muta la țară. Aer curat,ecologie,tot ce vrei. Mă rog,alt risc și pe acolo,mai calci in vreo balega de vaca,mai creste vecinul 3-4 porci și mai miroase... inuendo0, on 19 octombrie 2017 - 22:08, said:
Fiecare face ce poate. Tu daca poti i-l de gat pe ala cu cauciucurile sau da in judecata CET-ul. Altii pot doar renunta la diesel. Daca esti Gigi contra chiar si pe un forum nu rezolvi nimic. Renunțațul la la diesel la autoturisme are un impact minor asupra poluării. Asta e o marotă și calul de bătaie al tău și al lui Ford3. Nu iese Chanel5 pe eșapament la benzinare. Progresul tehnologic rezolva problemele. Au trecut multi de la diesel la benzină când s a mărit eficienta lor prin montarea de turbo. Vor trece mulți la electrice când se vor dovedi rentabile și fiabile. Oamenii nu sunt cretini și caută permanent cea mai buna varianta. |
#35
Posted 19 October 2017 - 22:53
Bursul, on 19 octombrie 2017 - 09:46, said:
[ https://video-images.vice.com/articles/586b8ee1e8187c3c71a8e860/lede/DSC_2248.JPG?crop=1xw:0.8826xh;0xw,0.0206xh&resize=1050:* - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://vice-images.vice.com/images/galleries/crops/2016/01/04/fotografii-cu-pustietatea-superba-din-centrul-bucurestiului-de-sarbatori-377-997-1451900666-size_1000.jpg?resize=*:*&output-quality=75 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cum ar arata Bucurestiul, luni dimineata la orele 09:00, daca s-ar interzice masinile diesel si euro 3, 4. |
#36
Posted 20 October 2017 - 05:42
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users