Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

În Milano primăria a interzis, temporar, circulația prin oraș a vehiculelor cu motoare diesel, din clasele Euro 3 și 4.

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
În Milano primăria a interzis, temporar, circulaţia prin oraş a vehiculelor cu motoare diesel, din clasele Euro 3 şi 4. Mai mult, primarul le-a cerut locuitorilor metropolei să nu pornească sisteme de încălzire a locuinţelor.
Specialiştii din Milano au făcut verificări cinci zile la rând. Concluzia este extrem de îngrijorătoare: valoarea poluării este de 5 ori mai mare decât limita maximă admisă.
„Imaginaţi-vă că aceste particule de care vorbesc specialiştii sunt atât de mici încât ajung în plămâni și altele sunt suficient de mici pentru a fi transferate în sânge și purtate prin corp, inclusiv depuse în țesuturi și organe”susţin autorităţile italiene.
Pentru început, circulaţia nu a fost restricţionată doar în centrul oraşului, ci şi în cartierele mai poluate. Amenda pentru încălcarea restricţiilor de circulaţie este de 97 de euro.
Şi anul trecut s-au introdus restricţii de circulaţie temporare. De vină ar fi numărul mare de maşini din capitala Lombardiei. Mai mult de un milion şi jumătate de maşini circulă la Milano.
http://www.digi24.ro...poluarii-813159
Pe termen lung solutia ar fi interzicerea motorizarilor diesel sub norma de pouare euro 6, si apoi, pe masura ce apar pe piata, modele de autoturisme electrificate sau hibride, interzicerea graduala, in etape, in functie de norma de poluare, a tuturor motorizarilor cu combustie interna.
In urma cu 2 saptamani am intrat pe situl skoda.it, ca sa vad modelele si preturile autoturismelor in Italia.Am vazut ca Skoda Octavia 3 era disponibila la vanzare doar in motorizari diesel.Motorizari pe benzina nu erau disponibile.Asta inseamna ca majoritatea italienilor prefera motorizari diesel asa ca acestea sunt cele mai vandute in Italia, indiferent ca vorbim de masini noi sau folosite.
Sunt destui romani care calatoresc frecvent in Italia, si mai ales in zona Milano, asa ca poate aceasta stire le va fi utila, scutindu-i de anumite probleme.

Edited by max_01, 19 October 2017 - 09:31.


#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,503
  • Înscris: 30.10.2003
Asta e trendul interzicerea masinilor din cauza poluarii sau din cauza traficului prea mare.. S-a discutat destul pe topicul cu bicicletele si pe altul.

#3
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Deschidem un topic pentru fiecare oras european...?

#4
iulian160380

iulian160380

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 426
  • Înscris: 20.09.2017
FOARTE BINE.... sa se faca asa in ORICE oras civilizat. Dumnezeu ti-a dat picioare sa mergi cu ele pe jos nu sa impingi ca "prostul" in pedalele masinii si sa gafai ca ai obosit de obez ce esti ... ba mai mult sa fii si nemultumit ca de ce nu poti sa-ti pui masina daca s-ar putea langa usa apartamentului/casei unde locuiesti sau langa usa locului unde muncesti. Cu ce sunt eu obligat sa miros toate noxele masinilor din oras ca sa creada un meltean ca la facut masa in  masina

Edited by iulian160380, 19 October 2017 - 09:45.


#5
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Pt motoarele diesel euro 3,4 , dar pt euro 2 ?! Alea au voie Posted Image

#6
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,548
  • Înscris: 15.06.2007

View Postarab, on 19 octombrie 2017 - 09:37, said:

Deschidem un topic pentru fiecare oras european...?
Stai sa vezi cand o sa inceapa si la noi.

Eu as vrea niste dovezi clare, sa arate exact cine a murit fix din cauza particulelor diesel, si imi vand masinile apoi. Defapt degeaba le vand ca va continua altcineva sa le foloseasca. Ar trebui reciclate in altceva.
Si fumatul provoaca cancer, orbire, pierderi de sarcina, impotenta, etc si uite ca se vand bine mersi.


#7
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,503
  • Înscris: 30.10.2003
[ https://video-images.vice.com/articles/586b8ee1e8187c3c71a8e860/lede/DSC_2248.JPG?crop=1xw:0.8826xh;0xw,0.0206xh&resize=1050:* - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://vice-images.vice.com/images/galleries/crops/2016/01/04/fotografii-cu-pustietatea-superba-din-centrul-bucurestiului-de-sarbatori-377-997-1451900666-size_1000.jpg?resize=*:*&output-quality=75 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Cum ar arata Bucurestiul, luni dimineata la orele 09:00, daca s-ar interzice masinile diesel si euro 3, 4.

#8
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Cuvantul TEMPORAR le spune ceva oare obsedatilor eco? Iti dai seama ce o sa respecte italienii regulile astea....si mai ales aia cu pornitul sistemului de incalzire....nici in Roma nu respecta nimeni restricitia cu masinile poluante in centru...

#9
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,503
  • Înscris: 30.10.2003

View Posttfmercedez, on 19 octombrie 2017 - 09:45, said:

Stai sa vezi cand o sa inceapa si la noi.

Eu as vrea niste dovezi clare, sa arate exact cine a murit fix din cauza particulelor diesel, si imi vand masinile apoi. Defapt degeaba le vand ca va continua altcineva sa le foloseasca. Ar trebui reciclate in altceva.
Si fumatul provoaca cancer, orbire, pierderi de sarcina, impotenta, etc si uite ca se vand bine mersi.
Rezumând, cercetătorii au descoperit că influența principală o are sectorul transporturilor, de unde provin cele mai mari cantități de particule fine și oxizi de azot care duc la apariția și accentuarea bolilor cardiovasculare. În paranteză fie spus, motoarele diesel sunt principalele generatoare de particule fine și oxizi de azot.

În cifre, o creștere cu 5 µg/m3 a concentrației de PM2.5 față de limita oficială de 12 µg/m3 sau o creștere cu 35 pbb (parts per billion) a concentrației de NOx față de limita oficială de 0,053 ppm (parts per million) duc la accelerarea cu 20% a depunerilor de calciu în vasele de sânge. Ceea ce are ca efect diminuarea fluxului de sânge care ajunge la creier și la inimă, culminând cu atacuri de cord și decese premature.

http://stiintasitehn...e-inima-studiu/

Sunt studii. Am mai pus articole aici despre particulele astea. Sunt periculoase, mai ales pentru copii ca au plamanii mici.

#10
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostBursul, on 19 octombrie 2017 - 09:46, said:

Ai omis in poza sa pui zeci de biciclisti , trotinetissti si scuteristi : electrificati " Posted Image

#11
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,503
  • Înscris: 30.10.2003
Cel mai are studiu s-a făcut în Europa, se numește ESCAPE și a urmărit 312.944 oameni din 9 țări și 17 tipuri de medii, pe o perioadă de mai mulți ani, observând evoluția lor. Concluziile au fost:
    o creștere a poluării PM2.5 cu doar 5 ug/mc duce la o creștere cu 13% a riscului de atac de cord. Asta e chiar nasol, că stilul nostru de viață ne expune oricum la un risc ridicat de infarct.
    cu fiecare creștere de 10 ug/mc de particule PM10, riscul de cancer la plămâni crește cu 22%. Nu-i un risc foarte mare, dar dacă trăiți într-un mediu cu 40 ug/mc poluare PM10, tocmai l-ați dublat față de cineva care trăiește într-un mediu mai puțin poluat. În fond, încă nu v-am spus cât e poluarea în București.
    cu fiecare creștere de 10 ug/mc de particule PM2.5, riscul de cancer la plămâni crește cu 36%. Nasol, nu?

În concluzie, poluarea te degradează. Încet, dar sigur, îți distruge corpul și sănătatea. Mai rău, poluarea este invizibilă, este generată de foarte mulți factori și trebuie bine ținută sub control, că particulele alea sunt suficient de mici încât să intre peste tot.


Efectul poluarii nu doare si se observa destul de tarziu, la batranete. Multi romani spun ca nah, batranetea e de vina. Si isi duc zilele cu medicamente, stand la pat, cu dureri. De ce sa iti traiesti ultimii 5-10 ani inghitind medicamente, cand poti sa te bucuri de viata ca la 20 de ani? Oamenilor nu le pasa. De aceea sunt privite cu scepticism aceste masuri.

#12
horeanicolae

horeanicolae

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 15.02.2017

View Posteireman, on 19 octombrie 2017 - 09:47, said:

Cuvantul TEMPORAR le spune ceva oare obsedatilor eco? Iti dai seama ce o sa respecte italienii regulile astea....si mai ales aia cu pornitul sistemului de incalzire....nici in Roma nu respecta nimeni restricitia cu masinile poluante in centru...
E de admirat...ce fraieri sunt obsedatii eco, si ce inteligenti is italienii care ignora regulile si avertismentele legate de propria lor sanatate.

#13
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,912
  • Înscris: 01.01.2010
Mai scriam pe un forum că am mers odată în spatele unui microbuz cu motor diesel, care scotea așa mult fum, încât nu se vedea nimic în fața mea.
Cred că România este țara mașinilor vechi. Ceva trebuie să se facă. Dacă în Italia, unde lumea își permite mașini noi, poluarea este de 500%, nu vreau să mă gândesc cât este în București.
Diesel-ul moare. Nu pentru că este un motor slab, ci nu știu cum, dar calitatea sa principală, tocmai a devenit un defect. Trebuie să progresăm. Vă fi dificil, dar nu trebuie să fie opțional. Lumea a uitat că până în '89, nu avea oricine mașină. Nu știu, decât cimitirul de mașini al Europei, mai bine cu "rata".

#14
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014
Inca un topic despre interzicerea motoarelor diesel si chestii de genu.Stai relax, in cateva zile cand vor constata ca nu merge treaba, se vor razgandi...

View Posttfmercedez, on 19 octombrie 2017 - 09:45, said:

Stai sa vezi cand o sa inceapa si la noi.

Eu as vrea niste dovezi clare, sa arate exact cine a murit fix din cauza particulelor diesel, si imi vand masinile apoi. Defapt degeaba le vand ca va continua altcineva sa le foloseasca. Ar trebui reciclate in altceva.
Si fumatul provoaca cancer, orbire, pierderi de sarcina, impotenta, etc si uite ca se vand bine mersi.
La noi nu o sa inceapa, trebuie colectate accize, ori daca nu te lasa cu masina, nu cumperi carburant...

#15
romanasu

romanasu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,204
  • Înscris: 26.05.2005
Sunt curios daca oamenii respecta regula asta sau cine o verifica.
Aia cu inclazirea e si mai tare... primarul iti recomanda sa stai in frig ca sa nu poluezi orasul; sa ii vad eu pe functionarii publici milanezi cu subele pe ei la birouri, respectand recomandarea lui Giuseppe. Bine, din cate inteleg e recomandare nu interdictie.

#16
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004

View PostYOUR_GOD, on 19 octombrie 2017 - 09:58, said:

Cred că România este țara mașinilor vechi.

Lasa prostiile, scoate-ti rahaturile astea din cap.
Fa o plimbare mai lunga prin Paris si vezi cam ce si cite roabe (inca) folosesc aia.

#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
În Grecia n-am văzut niciun autoturism diesel cu număr de înmatriculare grecesc. Niciunul, din Vasiliki până în Xanthi.

#18
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
S or fi pitit de tine,mai știi ....
Nu e niciun link cu măsură oficială, posibil un simplu titlu de cancan.

Edited by Rdaneel, 19 October 2017 - 11:23.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate