Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
În Milano primăria a interzis, temporar, circulația prin oraș a vehiculelor cu motoare diesel, din clasele Euro 3 și 4.
Last Updated: Oct 20 2017 15:25, Started by
max_01
, Oct 19 2017 09:21
·
0
#37
Posted 20 October 2017 - 07:43
Bursul, on 19 octombrie 2017 - 13:58, said:
In Timisoara e o statie de masurare a calitatii aerului inconjurata de brazi. Probabil masuratorile spun ca in oras aerul e ca la munte. Deci nu e nici o problema. Insa cand ajung p'acolo se simte aerul imbacsit. eireman, on 19 octombrie 2017 - 21:54, said:
Hai sa-ti spun cum sta treaba,te vad de la Arad si ma asteptam la altceva de la tine,nu sa pui botu la propaganda eco de doi lei: Aveti CET la Arad.Ok,daca nu stiai merge pe carbune,inghite zeci de vagoane pe zi in lunile de iarna si te asigur ca polueaza cat toate masinile din judetul vostru plus tot Banatul si Crisana la un loc.Nu am vazut vreo luare de pozitie in legatura cu CET Arad. CTP Arad are un parc auto imbatranit rau,autobusele alea in marea lor majoritate trebuiau topite de mult.Dar nu,ele circula zilnic in oras si judet,bombe pe roti.Sa-ti mai spun ca au propria statie ITP,deci iti dai seama ca toate-s in "regula" Aveti o gramada de firme de transport,ce duc si aduc oamenii in zona industriala.Vrei sa-ti pun eu poze cu autobusele de la Pito trans si restul,eventual fumul lasat de ele? Aveti un mare poluator,de profesie rrom,ce arde de ani de zile,in fiecare noapte cauciucuri,se vede fumul de la Aeroport.Da,stiu,nu au reusit sa-l gaseasca de atatia ani,cu toate ca se ocupa cu fier vechi pe strada Marului.... Pot sa continui cu exemplele pana dimineata...dar tu Batman cu masinile diesel.... Edited by max_01, 20 October 2017 - 07:46. |
#38
Posted 20 October 2017 - 07:49
tfmercedez, on 19 octombrie 2017 - 09:45, said:
Stai sa vezi cand o sa inceapa si la noi. Eu as vrea niste dovezi clare, sa arate exact cine a murit fix din cauza particulelor diesel, si imi vand masinile apoi. Defapt degeaba le vand ca va continua altcineva sa le foloseasca. Ar trebui reciclate in altceva. Si fumatul provoaca cancer, orbire, pierderi de sarcina, impotenta, etc si uite ca se vand bine mersi. Pana acum argumentul pe topicele despre interzicerea fumatului era goaga asta: ca ce domne', masinile polueaza mai mult, sa se interzica masinile. Acum ca a venit randul masinilor ce facem? Ne uitam inapoi la fumatori? Oricum fumatorii sunt jos, nu e fair play sa le mai tragem bombeuri in gura (nu inca ), si-au luat-o serios peste bot de la noua lege. Hai sa ne destupam la minte si sa cerem primarilor sa faca piste de biciclete adevarate, prin sacrificarea unei bucati din trotuarele foarte late si sacrificarea unei benzi din carosabil care oricum sunt blocate de masini parcate. Si ce sa vezi, sunt si fonduri europene pentru treaba asta. Belgia si Olanda si-au umplut tara de piste de biciclete dedicate si proiectate corespunzator, cu semafoare pentru biciclete, etc. pe bani europeni nerambursabili. Edited by izometric, 20 October 2017 - 07:52. |
#39
Posted 20 October 2017 - 08:27
izometric, on 20 octombrie 2017 - 07:49, said: Pana acum argumentul pe topicele despre interzicerea fumatului era goaga asta: ca ce domne', masinile polueaza mai mult, sa se interzica masinile. Acum ca a venit randul masinilor ce facem? Ne uitam inapoi la fumatori? Oricum fumatorii sunt jos, nu e fair play sa le mai tragem bombeuri in gura (nu inca ), si-au luat-o serios peste bot de la noua lege. Hai sa ne destupam la minte si sa cerem primarilor sa faca piste de biciclete adevarate, prin sacrificarea unei bucati din trotuarele foarte late si sacrificarea unei benzi din carosabil care oricum sunt blocate de masini parcate. Si ce sa vezi, sunt si fonduri europene pentru treaba asta. Belgia si Olanda si-au umplut tara de piste de biciclete dedicate si proiectate corespunzator, cu semafoare pentru biciclete, etc. pe bani europeni nerambursabili. Eu propun sa bage "telegondole" dar e nepractic, SAAU de ce nu banda rulanta cum este prin aeroporturi sau statiile de metrou etc? Asa poti mari viteza unui pieton de la 4-5km/h la 8-10km/h. PS Din partea mea sa interzica si masinile si comercializarea tigarilor. Sa faca cartiere intr-o songura cladire, sa fie cea mai mica cladire cat Pentagonul, si atunci nu mai are nimeni nevoie de masina. Toti stau pe undeva in aceeasi cladire, au magazine, spatii pt diverse, gradini, etc. Edited by tfmercedez, 20 October 2017 - 08:32. |
#40
Posted 20 October 2017 - 10:33
#41
Posted 20 October 2017 - 10:39
#42
Posted 20 October 2017 - 15:03
max_01, on 20 octombrie 2017 - 07:43, said: Pe langa ca este un mare oras, avand propriul parc auto, Timisoara mai este si tranzitata, zilnic, de foarte multe vehicule, de diferite tonaje si norme de poluare,care au alta destinatie decat Timisoara.In cazul Timisoarei, ca de altfel in cazul tuturor marilor orase, solutia la decongestionarea traficului si eliminarea unei mari parti din actuala poluare, inclusiv fonica, este construirea unei centuri de ocolire, pe 4 benzi pe sens de deplasare, tip autostrada, care sa permita celor care au alta destinatie decat Timisoara, sa evite tranzitarea acestui oras. |
#43
Posted 20 October 2017 - 15:25
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users