Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
E60 de abia ajunge la 100km/h
Last Updated: Oct 24 2017 20:47, Started by
ghost_
, Sep 24 2017 19:54
·
0
#38
Posted 25 September 2017 - 15:50
arg, on 25 septembrie 2017 - 15:39, said:
sau vrei sa zici ca la astea mai sunt sanse sa fie reparate.... dupa ce au fost fierte, au mers fara ulei sau alte minunatii. Ce te faci daca bagi "motor nou" si cand dai sa il pornesti constati ca ai blocul motor fisurat ca fostul proprietar a fost smecher si a bagat apa curata...ca deh, antigelul ie scump si merge si cu apa, ca asa a vazut el nu stiu unde...si iarna ingheata si fisureaza blocul ??? Sau la montaj iti dai seama ca motorul ala nu se pupa cu cutia de viteze ??? Sau cand dai sa il pornesti constati ca defapt pompa de motorina are probleme sau nu se pupa cu ECU si trebuie imperecheata doar la reprezentanta ?? Lista poate continua. Eu insa sunt curios si astept cu nerabdare sa spuna initiatorul ce a facut intre timp... Edited by tehnics, 25 September 2017 - 16:01. |
#39
Posted 25 September 2017 - 17:28
Pai si ce faci cu motorul asta daca observi ca nu face nici compresie si trebuie facut bucati sa-i dai de cap ?
Pana la urma dumnezeu o sti care-i solutia corecta aici, dar ieftin si usor sigur n-o sa fie. |
#40
Posted 25 September 2017 - 17:52
Eu personal nu am văzut încă un motor cu probleme care să fi fost reparat la modul profesional de cineva şi să meargă apoi din nou ca din fabrică.
|
#41
Posted 25 September 2017 - 18:18
am verificat nivelul de ulei in motor azi si spre surprinderea mea de abia sa umezit joja,sub minim.Am cumparat azi 5l de ulei castrol 5w30,filtru de ulei,filtru de aer+filtru de motorina.Maine merg la service sa mi le puna.
Tipul care mi-a vandut masina este un om cu parul alb trecut de 50 ani si,parea serios,acum nu stiu daca e samsar sau ba.El mi-a zis ca masina a luat-o anul trecut personal din Germania.Si ca el nu le tine mai mult de 1 an de zile.La fiecare an schimba masina.Am cumparat-o din Campia turzii si am dat pe ea 6800 E.Probabil ca mi-am luat teapa,dar cred ca oricine putea sa-si ia pt. ca masina sub capota e impecabila,nu se vede nimic curs,si cand am vazut-o am zis ca e chiar ok mai cu seama ca mi-a facut test cu ea,si atunci urca pe pereti masina.O sa schimb si astea sa vad poate o merge mai bine masina.Daca tot nu o sa vrea,o sa dau jos si dpf-ul si-l trimit la bucuresti sa mi-l spele chimic sa-l desfunde.Altceva nu mai stiu ce sa-i fac momentan,dar merg mai departe,pana cand oi constata ca nu se mai poate face nimic.Sper sa nu fie dracul chiar asa de negru. p.s.pe langa astea am vrut sa cumpar azi si epurator,dar de la magazinul de piese mi-au spus ca acest model nu are epurator.Unii spun ca are,altii spun ca nu are.Pana la urma are sau nu? Edited by ghost_, 25 September 2017 - 18:25. |
#43
Posted 25 September 2017 - 18:36
mihaicozac, on 25 septembrie 2017 - 15:01, said:
Poate şi din cauză că au impresia că orice BMW e rachetă spaţială şi ca urmare ei sunt regii şoselelor şi le blănăresc la maxim. Să termini un motor în 4000km e totuşi o performanţă. p.s.Si regii soselelor sunt cei care au Porsche carera 911 si alte nebunii,nu e60-uri din gama low entry cu 163hp cum am eu sa fim seriosi... Si E60-urile adevarate sunt cele de la 2.5 macar in sus si 6 cilindri,nu 4... Edited by ghost_, 25 September 2017 - 18:44. |
#44
Posted 25 September 2017 - 18:41
Păi ai scris că la cumpărare se urca pe pereţi de puternică, cum a ajuns aşa repede să fie paradită? Sau i-a făcut moşul ăla ceva să mai meargă puţin până o vinde? greu de crezut.
|
#45
Posted 25 September 2017 - 18:55
Mie la un Mercedes un cablu cocsat de la un senzor mi-a dat pe'ste cap totul, am fost la reprezentanta si mi-a dat 24 sau ceva de genul asta de erori de ziceau aia ca nu le vine sa creada ca am putut veni cu masina la iei si sa o vand imediat ca mai are si programul masini schimbat pentru putere si consum, scotand senzorul ca sa caut la fel la dezmembrari si punandul la loc si-a revenit ca prin farmec. am mai facut de atunci vreo 70.000 de kilometri.
|
#46
Posted 25 September 2017 - 20:58
mihaicozac, on 25 septembrie 2017 - 17:52, said:
Eu personal nu am văzut încă un motor cu probleme care să fi fost reparat la modul profesional de cineva şi să meargă apoi din nou ca din fabrică. |
|
#47
Posted 28 September 2017 - 20:07
ghost_, on 25 septembrie 2017 - 18:18, said:
am verificat nivelul de ulei in motor azi si spre surprinderea mea de abia sa umezit joja,sub minim.Am cumparat azi 5l de ulei castrol 5w30,filtru de ulei,filtru de aer+filtru de motorina.Maine merg la service sa mi le puna. Tipul care mi-a vandut masina este un om cu parul alb trecut de 50 ani si,parea serios,acum nu stiu daca e samsar sau ba.El mi-a zis ca masina a luat-o anul trecut personal din Germania.Si ca el nu le tine mai mult de 1 an de zile.La fiecare an schimba masina.Am cumparat-o din Campia turzii si am dat pe ea 6800 E.Probabil ca mi-am luat teapa,dar cred ca oricine putea sa-si ia pt. ca masina sub capota e impecabila,nu se vede nimic curs,si cand am vazut-o am zis ca e chiar ok mai cu seama ca mi-a facut test cu ea,si atunci urca pe pereti masina.O sa schimb si astea sa vad poate o merge mai bine masina. Faci si tu parte din randul celor care cred ca dupa un schimb de ulei masina primeste 6 cai frumosi in plus? Eu as vrea sa-ti rezolvi problema cu un schimb de ulei dar crede-ma ca nu se va intampla nimic notabil. Edited by dan1980_25, 28 September 2017 - 20:09. |
#48
Posted 30 September 2017 - 01:11
s-a rezolvat.Am anulat din soft dpf-ul,si acum de abia tin masina in frau,merge de mananca pamantul,parca este prea nervoasa acum.Urca la 160 km/h fara efort.Sincer sa fiu eu 1 nu sunt multumit 100% pt. ca masina nu mai merge frumos ca pana sa se strice.Are cai acum,mananca pamantul dar zgomotul motorului parca e infundat in continuare(masina parca nu respira) asa o simt eu.Pana sa-mi pice scotea niste sunete discrete,placute de motor desfundat parca(niste fasaieli discrete)mai ales la plecarile de pe loc si cand urca in treptele de viteza.Ma ungeau la suflet acele "fasaieli"
A incaput pe mana la toti prostii,masina!Nu mai e cum a fost inainte.Singura mea suparare este ca am umblat degeaba la turbina,luandu-ma dupa toti meseriasii si toti expertii,cand de fapt problema era dpf,si probabil alte piese,nicidecum turbina.Asta e Romania cu toti expertii care-si dau cu parerea si habar nu au. Cel care mi-a facut operatia de anulare dpf mi-a explicat ca in acelasi recipient se afla si filtru de particule si catalizatorul la acest model de masina.Mi-a zis ca a anulat doar filtru de particule,catalizatorul ramanand intact.Mi-a garantat ca la ITP o sa trec fara probleme.Ramane de vazut asta. A,si inca o chestie acum toba finala este neagra,nu mai e curata cum era inainte pana sa anulez dpf. p.s dan te rog frumos sa mi spui si mie unde este pozitionat debitmetru la aceasta masina?Pt ca motorul e prea complex,nu ai loc sa arunci un ac....habar nu am unde ar putea fi Edited by ghost_, 30 September 2017 - 01:27. |
#49
Posted 30 September 2017 - 12:03
Toba e neagră pentru ca ai anulat filtrul de particule , ce credeai ca făcea el ? Edited by rocaddy, 30 September 2017 - 12:04. |
#51
Posted 30 September 2017 - 14:43
hm, unde, pe ce sosea/drum national ai prins 160 km/h ? ai dat o fuga in Germania ?
|
|
#52
Posted 30 September 2017 - 15:17
Debitmetrul la orice masina e pe tubulatura care duce in filtrul de aer. Din cate stiu, la masina ta se afla instanga cum te uiti la motor.
Edited by dan1980_25, 30 September 2017 - 15:20. |
#53
Posted 30 September 2017 - 19:59
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users