Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
E60 de abia ajunge la 100km/h
#19
Posted 25 September 2017 - 08:18
Probabil au confundat debitmetrul de aer cu o clapetă de acceleraţie.
|
#20
Posted 25 September 2017 - 11:22
atasez si niste poze cu diagnoza care am facut-o pana sa reconditionez turbina si schimbat bujii+reconditionarea turbinei.Dupa ce mi-au rec.turbina mi-au dat un grafic intreg,dar pot sa-i cred eu pe cuvant ca au fost cinstiti cu mine?Ideea este ca am umblat degeaba in turbina ca tot prost merge masina.O sa ma duc la o reprezentanta de BMW in ploiesti ca am inteles ca e si acolo.Am inteles ca ar fi 150 ron testu la reprezentanta sau am inteles gresit?
Attached FilesEdited by ghost_, 25 September 2017 - 11:24. |
#21
Posted 25 September 2017 - 11:33
Sa reconditionezi turbina a fost o decizie corecta dar asta e doar primul pas, acolo e o lista incredibil de lunga de probleme.
Sincer motorul ala cred ca-i compromis orice ai face si totul se pare ca a pornit de la un chip tuning facut prost. Edited by DjMx, 25 September 2017 - 11:33. |
#22
Posted 25 September 2017 - 11:39
de cand am aceste probleme cu masina,parca a crescut si consumul de carburant.Sau doar mi se pare?
|
#23
Posted 25 September 2017 - 13:20
Cum a zis si colegul faptul ca ai reconditionat turbina e un lucru bun. Stiu, ai sa zici ca nu e bine...crede-ma ca la km aia sigur te lasa mai tarziu si injurai mai mult. Si la ford-ul meu tot Garret este si este aproape identica cu a ta. Si masina merge prost nu din cauza turbinei, ci a celorlalte probleme.
La ce vad eu acolo, eu inca ma mai mir ca masina functioneaza. Adica scrie clar la 481A ca ai filtrul de particule inbacsit si tu cauti sa dai vina pe mecanici ? Pai prima data rezolva absolut toate problemele alea si abia apoi vezi cum se comporta. Nu are sens sa te mai duci la BMW...pentru ce ? Sa iti spuna ca ai fix aceleasi erori ? Ai sa dai banii degeaba. Abia cand nu mai ai nici o eroare si motorul va functiona prost....abia atunci sa suspectezi ceva gresit...pana atunci iti bati joc de motor. ghost_, on 25 septembrie 2017 - 11:39, said:
de cand am aceste probleme cu masina,parca a crescut si consumul de carburant.Sau doar mi se pare? Edited by tehnics, 25 September 2017 - 13:32. |
#24
Posted 25 September 2017 - 13:22
Am vazut lista aia cu probleme.Pana la urma este ceva in regula pe masina asta?
Apropo,cat ai dat pe ea?Asta doar de curiozitate. |
#25
Posted 25 September 2017 - 13:28
Nu asta conteaza...conteaza ca a vrut BMW si si-a luat teapa...ca dupa 4000 de km au aparut problemele garla iar asta o sa ii afecteze portofelul iar in loc sa rezolve problemele incearca sa arunce vina pe mecanici. Ca sa nu mai zic ca sunt probleme care vor aparea si mai tarziu pentru ca din ce vad eu, el prefera sa mearga cu masina asa...si o sa uzeze motorul si mai tare.
Banuiesc ca masina e adusa din Germania.....of course. Edited by tehnics, 25 September 2017 - 13:31. |
#26
Posted 25 September 2017 - 13:47
pai cu 15 erori in bord cum ai vrea sa iti mearga ?
Masina nu trage din cauza filtrului de particule infundat. Acum trebuie vazut din ce cauza s-a infundat si de ce nu se mai face regenerare fiindca si inlocuirea lui probabil ca nu o sa rezolve problema. Edited by black1990, 25 September 2017 - 13:48. |
#27
Posted 25 September 2017 - 13:59
Mersul la consum (subturat) si consumul de ulei sunt in general cauzele care provoaca obturarea catalizatorului.
Eu cred ca pana nu il inlocuieste nu va scapa de probleme... Edited by tehnics, 25 September 2017 - 14:00. |
#28
Posted 25 September 2017 - 14:25
@ghost_
eu vad multe probleme electrice.... mai tu esti sigur ca nu ai spalat motorul la baietii din colt? prea multe scurturi pe acolo, parca cineva a pus jetul de apa pe sub capota sau ai intrat cu ea in balta. Edited by arg, 25 September 2017 - 14:26. |
|
#29
Posted 25 September 2017 - 14:32
Apropo, cand ai verificat ultima oara uleiul ?
Nu de alta dar prin sumedenia aia de erori mai una si de lipsa ulei si daca chiar n-ai risti sa-ti distrugi iremediabil motorul. Desi eu incep sa cred ca cea mai simpla si economica solutie ar fi sa-i cumperi un motor SH si gata. |
#31
Posted 25 September 2017 - 14:59
DjMx, on 25 septembrie 2017 - 14:32, said:
Apropo, cand ai verificat ultima oara uleiul ? Nu de alta dar prin sumedenia aia de erori mai una si de lipsa ulei si daca chiar n-ai risti sa-ti distrugi iremediabil motorul. Desi eu incep sa cred ca cea mai simpla si economica solutie ar fi sa-i cumperi un motor SH si gata. Daca citesti forumul asta ai sa vezi multi care si-au luat BMW-uri si la scurt timp se plang ca au probleme... |
#33
Posted 25 September 2017 - 15:02
voi nu stiati ca bemveurile merg fara ulei si consumabile?
uneori merg si fara combustibil.... Edited by arg, 25 September 2017 - 15:02. |
|
#34
Posted 25 September 2017 - 15:28
tehnics, on 25 septembrie 2017 - 14:59, said:
Degeaba baga alt motor daca are catalizatorul obturat . Frectie la picior de lemn. Ca sa nu mai zic ca un motor SH poate avea alte defecte...mai mari. Daca citesti forumul asta ai sa vezi multi care si-au luat BMW-uri si la scurt timp se plang ca au probleme... Pai masina aia are cam tot obturat ... Si catalizator, si filtru de particule si turbina (ma rog, asta s-a rezolvat). Chiar daca le rezolva pe astea raman problemele electrice, faptul ca nu se stie daca are ulei sau nu dar masina circula in continuare si restul problemelor semnalate in constatare. Filtrul de particule se poate anula iar catalizatorul n-ar trebui sa fie o avere dar dupa aia tot mai ai de rezolvat toate scaparile de gaze si tuburile fisurate, diagnosticat si rezolvat problemele de injectie, refacut distributia, verificat daca internele sunt in regula si pus softul de fabrica (constatarea aia spune ca masina n-are softul original). Toate operatiunile astea sigur nu sunt ieftine, acum stiu ca e riscant dar cu ceva efort se poate gasi un motor dintro sursa reputabila care are sanse mult mai mari sa functioneze decat motorul actual. A, si mai trebuie si-un filtru de aer nou... Daca filtrul de aer e imbacsit si colmatat e clar ca masina asta n-a avut parte de-o mentenanta corecta. Edited by DjMx, 25 September 2017 - 15:31. |
#35
Posted 25 September 2017 - 15:36
Ca sa schimbi motorul tot trebuie sa il dai jos pe cel vechi si sa il pui inapoi pe "cel nou". Daca tot dai motorul vechi jos, nu mai bine il reconditionezi ? Asa cel putin ai garantia ca este verificat si ca ai sanse mai mari sa functioneze mai bine decat al SH care posibil sa vina la pachet cu alte defecte...si pe langa motor mai tarziu vei da alti bani.
In general motoarele de BMW cand se dau jos de pe masina ori este din cauza ca masina a fost dauna totala ori motorul are defecte. Cred ca dintre toate motoarele existente pe piata, VW si BMW au cele mai mari probleme datorita exploatarii deficitare. |
#36
Posted 25 September 2017 - 15:39
sau vrei sa zici ca la astea mai sunt sanse sa fie reparate.... dupa ce au fost fierte, au mers fara ulei sau alte minunatii.
Edited by arg, 25 September 2017 - 15:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users