Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

E60 de abia ajunge la 100km/h

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#73
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Daca revine la softul din fabrica fara DPF o sa-ti apara Check Engine-ul si probabil sa intre si in Limp Mode.

#74
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Softul din fabrica probabil e proiectat sa detecteze un DPF anulat fizic. Nu cred ca e o idee buna.

#75
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,245
  • Înscris: 06.07.2007

View Postghost_, on 17 octombrie 2017 - 17:39, said:

.Masina aia  a fost facuta sa mearga cu softul de fabrica nu cu alte replici.M-am saturat de softuri si softuri contrafacute sau replici...
de asemenea, masina aia a fost facuta sa mearga cu DPF nu cu improvizatii si decupaje.

#76
ghost_

ghost_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 16.08.2017
dan 1980 ai perfecta dreptate,dar vezi tu am fost fortat de imprejurari,nu am mai stiut ce sa fac,am fost disperat.Dupa ce am constatat ca am umblat cam degeaba la turbina si am dat niste bani absolut degeaba si in vant,am descoperit ca de fapt problema era doar de la filtru de particule infundat.Ca sa spun sincer chiar imi pare rau ca a trebuit sa ajung la solutii romanesti cu"decupaje si lipituri",dar toti mi-au zis ca posesorii de bmw-uri recurg la aceasta metoda de a anula dpf mai ales la aceste modele.Eu nici macar nu stiam ce sunt toatea astea cand am cumparat aceasta masina,venind de la o masina pe benzina si totodata fiind prima mea masina pe motorina.Nici mie nu mi place anormalitatea,imi place sa las masina asa cum este ea din fabrica,nu mi plac tuningurile si alte fandoseli la masina,dar cand afli ca un DPF la acest model costa peste 1000 euro iti vine s-o iei la fuga si sa nu te mai opresti.Si producatorii sunt de vina ca cer asa de mult pe aceste dpf-uri,din cauza lor lumea recurge la aceste metode,este exact ca la videoproiectoarele traditionale cu lampa.Nu mai cumpara nimeni asa ceva pt ca becurile sunt de 2-3 ori mai scumpe decat aparatul in sine si pica extrem de repede.Cine mai da 1000 ron pe o lampa traditionala cu garantie doar 3 luni,cand gafaie piata acum de leduri care tin 30000h si nu mai ai batai de cap.Parerea mea este ca si ei sunt de vina ca le vand f scump dpf-urile alea.Daca ar avea preturi rezonabile eu cred ca lumea nu ar mai recurge la aceste metode,dar poate gresesc.
Tot ce stiu in acest moment este ca-mi aduc aminte ca a trebuit sa traversez toata Romania pt a achizitiona aceasta masina,ajungand pana la Oradea,eu fiind din Buzau.Si asta pt. ca in buzau nu se gaseste asa ceva,iar in Bucuresti cereau oamenii pe acelasi model si 8-9000 de euro,dar uite ca am gresit pt. ca o masina care se vinde mai scump probabil este si mai intretinuta si stie omu de ce cere mai mult .Si pana la urma nici in Oradea nu am gasit,m-am intors pe traseu si am gasit la Cluj,Campia turzii.Macar am ramas cu niste amintiri placute :)
Ca un mic offtopic:am vazute multe orase in Romania,dar pot sa spun ca Oradea este cel mai frumos oras al tarii noastre.Se simte civilizatia in acel oras,oamenii sunt altfel,parca este un mic rai acolo.Am ramas uimit

#77
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Tu tot nu vrei sa intelegi ca acolo ai o sumedenie de probleme pe care inca nu le-ai rezolvat, ti-ai reconditionat turbina, ti-ai anulat DPF-ul dar inca mai ai o lista foarte lunga de probleme pe care le ignori total. Pana nu le rezolvi pe toate masina aia n-o sa mearga cum trebuie.

#78
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,245
  • Înscris: 06.07.2007
nu trebuie sa disperi, e doar o masina. Orice se poate repara.

#79
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdan1980_25, on 18 octombrie 2017 - 13:06, said:

Orice se poate repara.
doar daca dispui de suficienti bani...

#80
ghost_

ghost_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 16.08.2017
azi am bagat motorina de la alta pompa si acum consumul este iarasi ok, "a picat f greu acul".Nu stiu ce sa mai cred cand pica repede acul,cand greu.....in ritmul asta o sa ajung la "cei veseli".........O sa vad maine cand ii dau iarasi cheie daca pozitia acului de indicare motorina este fix in acelasi loc
Cred ca ala care i-a pus softul s-a inteles cu ECU sa-mi faca viata amara si sa rada de mine,ca altceva nu are ce sa fie Posted Image

sincer chiar am nevoie de un loc cat mai departe si cu verdeata...

mentionez ca intre timp am schimbat: uleiul motor 5w30 castrol,mi-a intrat 5,5l in motor si mecanicu mi-a zis ca inca mai e loc,adanc tare,filtrul de aer,filtru de motorina,filtru de particule.Numai filtre are masina asta fratee
Cat despre alte probleme mecanice mi-e frica s-o dau la alti mecanici pt ca o borfaiesc.Stiu bine cum e stilu romanesc in atelierele vietii,sa nu respecte nici macar o chestie elementara ca orice surub se strange cu cheie dinamometrica,toti le strang dupa simt,tot la nivelul acesta e Romania.Daca producatorul spune ca se foloseste cheie dinamometrica si se strange cu o anumita forta,romanu mereu e mai destept
Colegul mihai cozac are dreptate nu ti-o mai nimereste nimeni ca in fabrica unde e calibrata calumea.Prin urmare mi-e frica sa umblu in motor s-o dau pe mana la toti "expertii"

Edited by ghost_, 19 October 2017 - 19:08.


#81
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,809
  • Înscris: 01.11.2005
nu stiu de ce tu ai impresia ca cineva ti-a pus un soft doar ca sa faca misto de tine....adica toti sunt vinovati incepand de la mecanici, electricieni si chiar cel care ti-a pus soft.
Eu cred ca singurul vinovat esti tu....

#82
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Mai nene se vedea clar din logul de diagnoza ca vinovatul pentru limp mode e dpf.Ala trebuia inlocuit de prima data sau anulat.
Turbina nu are nici o treaba.
Ca mai ai si alte chestii minore,sonde lambda,furtune vacum sparte/supape electrice vacum geometrie variabila defecte sau niste bujii arse nu e un capat de tara.
Prima si prima oara trebuia rezolvat cu dpf-ul si apoi mers pe fir si rezolvate si celelalte  erori.

Edited by geo123, 24 October 2017 - 20:48.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate