Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce ai nevoie pentru a fi angajat ca programator de jocuri fara experienta?
#1
Posted 08 September 2017 - 21:43
Titlul spune tot. Pun intrebarea asta pentru ca nu am gasit ceva coerent pe net. La momentul de fata stiu doar c# stiind destul de bine sa lucrez in unity (am terminat primul prototip de joc acu ceva timp), mai stiind desigur sa lucrez cat de cat in Visual Studio. Zic cat de cat pentru ca am lucrat la inceput sa invat c# prin ceva numit parca Windows Form, nu imi amintesc exact.
M-as bucura daca ar raspunde cineva cu experienta in domeniu sau daca ati putea sa imi dati un contact cu cineva ar fi la fel de perfect. Mentionez ca sunt doar a 10-a si mai am timp de invatat. Multumesc in avans |
#2
Posted 08 September 2017 - 22:05
experienta
LE: parca ubisoft cereau portofoliu daca nu veneai din domeniu. Am vazut anunturi circulate pe FB de la prieteni plecati in UK dar nu specifica cerintele legate de experienta. Parca la King erau anunturile. Incerc sa-l caut daca te intereseaza. Edited by un_dac, 08 September 2017 - 22:09. |
#3
Posted 08 September 2017 - 22:33
Bububeti, on 08 septembrie 2017 - 21:43, said: Mentionez ca sunt doar a 10-a si mai am timp de invatat. Multumesc in avans Companiile in general isi formeaza angajatii tineri pentru anumite posturi. |
#4
Posted 08 September 2017 - 22:35
Bububeti, on 08 septembrie 2017 - 21:43, said:
Zic cat de cat pentru ca am lucrat la inceput sa invat c# prin ceva numit parca Windows Form, nu imi amintesc exact. |
#5
Posted 08 September 2017 - 22:36
Bububeti, on 08 septembrie 2017 - 21:43, said:
Titlul spune tot. Pun intrebarea asta pentru ca nu am gasit ceva coerent pe net. La momentul de fata stiu doar c# stiind destul de bine sa lucrez in unity (am terminat primul prototip de joc acu ceva timp), mai stiind desigur sa lucrez cat de cat in Visual Studio. Zic cat de cat pentru ca am lucrat la inceput sa invat c# prin ceva numit parca Windows Form, nu imi amintesc exact. M-as bucura daca ar raspunde cineva cu experienta in domeniu sau daca ati putea sa imi dati un contact cu cineva ar fi la fel de perfect. Mentionez ca sunt doar a 10-a si mai am timp de invatat. Multumesc in avans Ce ai nevoie ca sa te angajez ca programator de jocuri? In primul rand, sa pleci dracu din tara asta. Angajatorii romani sunt neseriosi, exploatatori si tepari. In al doilea rand, gasesti numeroase tutoriale si cursuri pe net. N-ai nevoie sa platesti niste cursuri pe care le poti invata singur si gratuit. In al treilea rand, evita cu orice pret companii gen Ubisoft si EA, niste basini de companii conduse de maimutoi avizi doar dupa cantitate, nu dupa calitate. Te-ai putea baga pe companii indie sau din alea mici pentru inceput Edited by nostrimo, 08 September 2017 - 22:39. |
#6
Posted 08 September 2017 - 22:37
#7
Posted 08 September 2017 - 22:41
Bububeti, on 08 septembrie 2017 - 21:43, said:
Titlul spune tot. Pun intrebarea asta pentru ca nu am gasit ceva coerent pe net. La momentul de fata stiu doar c# stiind destul de bine sa lucrez in unity (am terminat primul prototip de joc acu ceva timp), mai stiind desigur sa lucrez cat de cat in Visual Studio. Zic cat de cat pentru ca am lucrat la inceput sa invat c# prin ceva numit parca Windows Form, nu imi amintesc exact. M-as bucura daca ar raspunde cineva cu experienta in domeniu sau daca ati putea sa imi dati un contact cu cineva ar fi la fel de perfect. Mentionez ca sunt doar a 10-a si mai am timp de invatat. Multumesc in avans Ce stii tu e fix pix. |
#8
Posted 08 September 2017 - 22:53
Ca sa raspund intrebarii puse de initiator, raspunsul este scurt:
Edited by Rhesus, 08 September 2017 - 22:54. |
#9
Posted 08 September 2017 - 22:55
WoW, deci pana la urma nu are sens sa pun intrebari pe forumuri romanesti.
IllusiveMan, on 08 septembrie 2017 - 22:35, said:
N-ai invatat mai nimic, ai bajbait aiurea. Nu se incepe cu chestii precum Windows Forms, ci cu chestiuni elementare, programele in consola. Am uitat sa mentionez in intrebare ca cei ce incep cu: Esti a 10-a mai ai de invatat pot sa plece. OriginalCopy, on 08 septembrie 2017 - 22:41, said:
Algebra liniara, algoritmica la greu, si in general, cat mai multa matematica. Ce stii tu e fix pix. P.S.: Motivul pentru care vreau sa ma angajez e sa fac niste bani din ce imi place si sa deschid o companie asta daca nu gasesc niste oameni ce ar vrea sa colaboram Edited by Bububeti, 08 September 2017 - 22:57. |
#10
Posted 08 September 2017 - 23:03
|
#11
Posted 08 September 2017 - 23:06
Sfatul meu e sa incepi ceva proiecte, sa iti formezi un portofoliu cu jocuri dezvoltate de tine.
Nu conteaza ce IDE folosesti sau in ce Game Engine lucrezi. Cum stai cu programarea ce ai invatat pana acum? Cunosti bine oop, structuri de date si ce tine de gestiunea memoriei? Cu matematica si fizica te descurci? Ce ai reusit sa implementezi in prototipul ala de joc facut in Unity? |
#12
Posted 08 September 2017 - 23:14
Rhesus, on 08 septembrie 2017 - 23:03, said: De care vectori? c3ezar, on 08 septembrie 2017 - 23:06, said:
Sfatul meu e sa incepi ceva proiecte, sa iti formezi un portofoliu cu jocuri dezvoltate de tine. Nu conteaza ce IDE folosesti sau in ce Game Engine lucrezi. Cum stai cu programarea ce ai invatat pana acum? Cunosti bine oop, structuri de date si ce tine de gestiunea memoriei? Cu matematica si fizica te descurci? Ce ai reusit sa implementezi in prototipul ala de joc facut in Unity? In joc am implementat diferita chesti, e un joc 2D, cum ar fi raycast, couroutine, instatiare de obiecte, as fi putut si obj pooling dar am renuntat la idee ca nu avea rost. un mic shop sistem si salvare de date intre scene + sistem de omorat monstri. Cu matematica si fizica stau bine, nu ar fi asta o problema |
#13
Posted 08 September 2017 - 23:15
Cred ca colegul se referea la algebra liniara, aia cu matrici, valori proprii, vectori proprii.
Faptul ca stii cum arata o matrice de rotatie, nu-i rau, altii nu stiu nici asta, dar mai trebuie bobinat, algebra nu se opreste aici. Daca esti a10a, mai ai timp, nu-i panica. Din ce imi aduc aminte, parca matricile le-am facut intr-a 11a, iar programare n-am facut deloc in liceu. |
#14
Posted 08 September 2017 - 23:17
Bububeti, on 08 septembrie 2017 - 23:08, said:
Pai sa zicem ca stiu doua tipuri, ce faci in clasa a 9-a si chestiile alea ce sunt prezentate in unity cu vector2, vector3. Acestea bazandu-se pe asezarea obiectelor in spatiu si rotatia acestora pe axele X,Y,Z . Majoritatea calculelor cu vectori le fac cu ajutorul comenzilor lor. Daca nu ai lucrat cu el ai fi surprins ce au prin librarii. Daca vorbiti de alt fel de vectori as fi bucuros daca mi-ai spune ce sunt, cum ii gasesc pe net/ce sa le cer la profesori si de restul ma ocup |
#15
Posted 08 September 2017 - 23:22
maccip, on 08 septembrie 2017 - 23:15, said:
Cred ca colegul se referea la algebra liniara, aia cu matrici, valori proprii, vectori proprii. Faptul ca stii cum arata o matrice de rotatie, nu-i rau, altii nu stiu nici asta, dar mai trebuie bobinat, algebra nu se opreste aici. Daca esti a10a, mai ai timp, nu-i panica. Din ce imi aduc aminte, parca matricile le-am facut intr-a 11a, iar programare n-am facut deloc in liceu. IllusiveMan, on 08 septembrie 2017 - 23:17, said:
Pai vezi? Nu stii mai nimic elementar. Lasa librariile unity, lasa chiar si algoritmii. Ia-o de la capat cu chetii elementare: tipuri de date, variabil, bucle, structuri de control samd. .. dupa aia oop... dupa aia ceva api-uri importante... si abia dupa aia "specializari" Edited by Bububeti, 08 September 2017 - 23:24. |
|
#16
Posted 08 September 2017 - 23:29
Algebra asta liniara nu e grea, se poate invata si la liceu, dar nu-i nici usoara, in sensul ca e destul de voluminoasa, daca vrei sa patrunzi in esenta ei, adica in zona in care devine utila cu adevarat.
Apoi ai fizica. Sisteme de referinta inertiale, neinertiale, transformari, forte aparente, momente de inertie, fizica solidului rigid, ciocniri elastice, plastice de obiecte 3D. Eu nu ma pricep la programare jocuri, dar daca vrei sa faci ceva realist, obiectele(spriteurile) trebuie sa respecte realitatea fizica. De facut ceva, poti face. Inveti algoritmii clasici. Taca esti tare citeste Donald Knuth Arta programarii calculatoarelor. E o carte grea. Realist cu adevarat inseamna si mecanica undelor, daca vrei sa-ti iasa picaturile de ploaie calumea. Mai ai statistica pentru fenomene random. O gramada de matematica, dar si o multime de satisfactii, nu de ordin material. |
#17
Posted 08 September 2017 - 23:37
maccip, on 08 septembrie 2017 - 23:29, said:
Algebra asta liniara nu e grea, se poate invata si la liceu, dar nu-i nici usoara, in sensul ca e destul de voluminoasa, daca vrei sa patrunzi in esenta ei, adica in zona in care devine utila cu adevarat. Apoi ai fizica. Sisteme de referinta inertiale, neinertiale, transformari, forte aparente, momente de inertie, fizica solidului rigid, ciocniri elastice, plastice de obiecte 3D. Eu nu ma pricep la programare jocuri, dar daca vrei sa faci ceva realist, obiectele(spriteurile) trebuie sa respecte realitatea fizica. De facut ceva, poti face. Inveti algoritmii clasici. Taca esti tare citeste Donald Knuth Arta programarii calculatoarelor. E o carte grea. Realist cu adevarat inseamna si mecanica undelor, daca vrei sa-ti iasa picaturile de ploaie calumea. Mai ai statistica pentru fenomene random. O gramada de matematica, dar si o multime de satisfactii, nu de ordin material. Nu stiu ce vrei sa spui cu algoritmi "clasici". Gen aia elementari? Cu divizori etc? Dap... aa.. nu prea mai au sens la un moment dat, zic de implementarea lor in jocuri, depinde totusi acum de joc dar in mare nu vad ce ar fi folositor. Ca din ce observ nu mai exista algoritmi clasici ci concepte cum ar fi square marching la care trebuie tu sa il construiesti, cel putin algoritmul nu l-am gasit. O sa ma documentez despre carte, adica nu vad de ce as citi toata cartea daca probabil prin ea e vorba si de programare de site-uri sau de soft-uri ce nu ma intereseaza. Mersii |
#18
Posted 08 September 2017 - 23:39
Bububeti, on 08 septembrie 2017 - 23:22, said:
Stiu absolut tot ce tine de acest limbja de programare. Porneste de aici... Cu aceasta gandire, nu o sa ajungi departe. By the way, trebuie să alegi o cale - in practică sunt 2 tipologii: - monkey coder: Acel programator, foooooooarte pasionat (fara ironie!, chiar este!), care codeaza 24/24h dar codează PROST. De ce? Te las pe tine să ghicești. - performant coder: Acel programator, care gândește, arhitecturează, are cunoștinte vaste despre principii de abstractizare ale datelor, tehnici, și apoi programează. The language is (just) a tool (B. Stroustrup) În general, cei din prima categorie, să zicem scriu 10000 de linii de cod/unitate de timp, cei din ultima categorie scriu 2000-3000 linii/u.t. Edited by Rhesus, 08 September 2017 - 23:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users