Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Passat CC mananca mult ulei
Last Updated: Aug 14 2017 19:12, Started by
xdarcky
, Aug 13 2017 20:07
·
0
#19
Posted 13 August 2017 - 21:32
xdarcky, on 13 august 2017 - 20:28, said:
Am lasat-o in reprezentanta cu 165.000 km.. Ei mi-au zis ca au mai avut 3-4 Passat-uri ca al meu cu aceeasi problema si ca ar trebui schimbate mai multe chestii la motor printre care si cilindrii si ca ala este pretul.. xdarcky, on 13 august 2017 - 20:40, said:
Nu am dat banii doar pe sigla.. am cautat ceva timp pana am ajuns la aceasta(m-am uitat si la Opel, BMW, audi). Au fost intr-un service autorizat facut pe fonduri europene din Buzau(AutoLux Europa Buzau).. aia au pus testerul pe ea, au pus-o si pe elevator.. si cat timp am mers cu ea, nu a scos fum mult sau ceva.. și nu au știut că are distribuție pe lanț care nu trebuie schimbată la intervale de mentenanță? |
#20
Posted 13 August 2017 - 21:35
Mie-mi da cu garnitura de chiuloasa bulita la ce zici tu. Antigelul nu are cum sa fiarba la un motor in mintile lui, nu exista ca äui uitat sa puna la loc un furtun de la sistemul de racire - ramaneai fara lichid de racire repejor, nu exista sa manance atata ulei un motor fara probleme. A, ca poate ai probleme si cu pompa de ulei, asta e alta poveste. Oricum, du-te si fa-ti o evaluare la banca, sa stii de cati bani poti dispune.
Iar aia de la service, toate 3 pamant. |
#22
Posted 13 August 2017 - 21:47
#23
Posted 13 August 2017 - 23:01
Eu cred ca esti troll.
La consumul ala de ulei ar trebui sa fie fum in urma ta ca si cum ar arde un depozit de cherestea. |
#24
Posted 13 August 2017 - 23:02
DaculScoril0, on 13 august 2017 - 21:32, said:
mai bine schimbi motorul cu totul. Decât să te apuci să schimbi cilindri, segmenți, came, tacheți și ce-o mai fi pe acolo mai bine o lași baltă și schimbi motorul cu totul. |
#25
Posted 13 August 2017 - 23:03
lula_canci, on 13 august 2017 - 21:03, said:
Se pot schimba cilindrii la un motor? On : ai vrut masina smechera , trebuie si bani de intretinere / reparatii ca doar ai luat faveu ... baga banii aia de reparatii si va fi ca noua si totusi la pret castigi 10k euro ( cel putin ) , poate o vinzi cu profit si apoi te gandesti de 1000 de ori inainte sa dai banu . |
#26
Posted 14 August 2017 - 00:23
#27
Posted 14 August 2017 - 06:44
initiator, fa-ti cont pe forumul passatb5.ro si clubaudi.ro
http://www.clubaudi....ezolvari.10667/ Edited by sctnicu, 14 August 2017 - 06:46. |
#28
Posted 14 August 2017 - 08:07
|
#29
Posted 14 August 2017 - 09:20
xdarcky, on 13 august 2017 - 20:07, said:
Buna ziua Softpedia ! Am cumparat de curand un Volkswagen Passat CC 2008 benzina(1.8 cmc). Inainte de a-l cumpara, prietena mea s-a intalnit cu proprietara alaturi de care au mers la un service pentru a testa masina. Cei de la service au spus ca distributia ar trebui schimbata, acesta fiind singura problema la masina. Crezand ca distributia nu costa mult, am decis sa cumpar masina. Am cumparat-o cu 7800 euro si am dus-o acasa pe platforma de frica sa nu sara distributia. Cand am dus-o la service sa-i schimb distributia baietii de acolo mi-au spus ca nu este nevoie deoarece este pe lant si la 160.000 km nu este nevoie(au desfacut-o si s-au uitat la ea). In schimb, am descis sa-i schimb uleiul si filrele. Cand am inceput sa ma plimb cu ea, a inceput sa-mi apara in bord o eroare : Oil Pressure Engine Off. Nu i-am dat atentie deoarece am crezut ca este doar o eroare ce trebuie stearsa cu testerul, insa, dupa o zi de la schimbarea uleiului masina a inceput sa se incinga foarte tare. Sfatul meu simplu ar fi sa schimbi motorul cu totul. Nu cred ca sunt doar cilindrii afectati, iar reparatia implica demontare, inlocuire piese, verificat cote, etc, si nu cred ca vei gasi niste mecanici competenti avand in vedere pe cine ai vizitat pana in acest moment. Raspunsul mai lung... nu cred ca o sa-ti placa. Din pacate, vina iti apartine aproape in totalitate. Nu cred ca vanzatorul are vreo parte de vina. Eu cand imi cumpar un fier de calcat, primul lucru pe care il fac este sa citesc manualul acestuia. Poate ti se pare socant si ca sunt idiot, dar iti spun sincer ca asa fac. Daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca masina ta nu are curea de distributie, ba chiar nu are interval de schimbare a lantului, asadar este "pe viata" montat, nu necesita schimbare decat in cazul unei defectiuni. Este trist ca ai dus-o pe platforma la service sa nu sara distributia si te-ai intors aproape cu motorul distrus. Mult mai important, daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca acel mesaj de eroare este un mesaj foarte grav, iar manualul specifica clar oprirea IMEDIATA a motorului si transportul pe platforma la service. Daca supraincalzirea a aparut dupa schimbarea uleiului, posibil ca cei de la service sa fi uitat ceva pe acolo (buson nestrans, filtru extrem de prost). Masina nu poate consuma atata ulei iar tu sa nu observi fumul. In mod cert il arunca afara pe undeva. Cea mai mare problema pentr tine nu este uleiul, ci mesajul de presiune scazuta ulei. Asta inseamna ca motorul a mers fara ungere mai mult timp. De acolo si supraincalzirea. Sa faci un motor de genul asta sa functioneze ca la inceput trebuie sa fii artist. Iti doresc succes in gasirea lui in marea de carpaci care se gasesc la noi. Iti sugerez sa iei un motor SH, poate de afara, etc xdarcky, on 13 august 2017 - 21:02, said:
Nu as fi spus daca nu era asa.. In reprezentanta, domnisoara de la receptie a crezut ca este imposibil, doar ca sa vina un mecanic si sa-i spuna ca un Audi a5 cu motor ca cel care il am eu pe VW a consumat 3 litri in 100 km.. Daca ar fi sa consume undeva la 2-3 litri la 10k km, as fi fericit. Doar ca.. nu am eu norocul ala.. Poate si cu consumul acesta urias as fi okay daca masina nu ar trepida si motorul nu ar frige mai ceva ca un gratar de 1 mai.. Am mai condus masini, si stiu ca motorul se poate incalzi, dar la al meu nu puteai tine mana pe el.. si antigelul fierbea in "compartimentul" sau. Ei, aici incep sa te suspectez ca esti doar un troll. Oricat de proaste sunt reprezentantele VW (si sunt tare proaste), mi-e tare greu sa te cred ca aceasta discutie a avut cu adevarat loc intr-un service VW. Daca nu ai vorbit cu vreo blonda angajata de vreo zi sau cu vreun mecanic concediat in aceeasi zi, este imposibil ca vreun mecanic serios sa-ti poata spune asa ceva... P.S. Motorul tau nu a fost niciodata montat pe vreun Audi A5. Care este data primei inmatriculari a masinii tale? |
#30
Posted 14 August 2017 - 11:04
Friskey, on 13 august 2017 - 23:01, said:
Eu cred ca esti troll. La consumul ala de ulei ar trebui sa fie fum in urma ta ca si cum ar arde un depozit de cherestea. valitudor, on 14 august 2017 - 09:20, said: Sfatul meu simplu ar fi sa schimbi motorul cu totul. Nu cred ca sunt doar cilindrii afectati, iar reparatia implica demontare, inlocuire piese, verificat cote, etc, si nu cred ca vei gasi niste mecanici competenti avand in vedere pe cine ai vizitat pana in acest moment. Raspunsul mai lung... nu cred ca o sa-ti placa. Din pacate, vina iti apartine aproape in totalitate. Nu cred ca vanzatorul are vreo parte de vina. Eu cand imi cumpar un fier de calcat, primul lucru pe care il fac este sa citesc manualul acestuia. Poate ti se pare socant si ca sunt idiot, dar iti spun sincer ca asa fac. Daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca masina ta nu are curea de distributie, ba chiar nu are interval de schimbare a lantului, asadar este "pe viata" montat, nu necesita schimbare decat in cazul unei defectiuni. Este trist ca ai dus-o pe platforma la service sa nu sara distributia si te-ai intors aproape cu motorul distrus. Mult mai important, daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca acel mesaj de eroare este un mesaj foarte grav, iar manualul specifica clar oprirea IMEDIATA a motorului si transportul pe platforma la service. Daca supraincalzirea a aparut dupa schimbarea uleiului, posibil ca cei de la service sa fi uitat ceva pe acolo (buson nestrans, filtru extrem de prost). Masina nu poate consuma atata ulei iar tu sa nu observi fumul. In mod cert il arunca afara pe undeva. Cea mai mare problema pentr tine nu este uleiul, ci mesajul de presiune scazuta ulei. Asta inseamna ca motorul a mers fara ungere mai mult timp. De acolo si supraincalzirea. Sa faci un motor de genul asta sa functioneze ca la inceput trebuie sa fii artist. Iti doresc succes in gasirea lui in marea de carpaci care se gasesc la noi. Iti sugerez sa iei un motor SH, poate de afara, etc Ei, aici incep sa te suspectez ca esti doar un troll. Oricat de proaste sunt reprezentantele VW (si sunt tare proaste), mi-e tare greu sa te cred ca aceasta discutie a avut cu adevarat loc intr-un service VW. Daca nu ai vorbit cu vreo blonda angajata de vreo zi sau cu vreun mecanic concediat in aceeasi zi, este imposibil ca vreun mecanic serios sa-ti poata spune asa ceva... P.S. Motorul tau nu a fost niciodata montat pe vreun Audi A5. Care este data primei inmatriculari a masinii tale? Stiu ca e vina mea ca am cumparat-o, si in mare parte ca am avut incredere in meseriasii din tara asta de cacat. Asta e.. am sa vad ce spun astia din reprezentanta acum, care este costul reparatiilor(mi-au spus in mare 12.000 RON, pentru ca nu au desfacut-o inca, si mi-au zis sa revin cu un telefon miercuri sa imi spuna exact ce are, si in functie de asta voi decide ce fac cu ea). Eu ma gandeam sa o repar, macar asa voi avea garantie pe lucrare, piese originale, si masina nu va mai avea probleme cateva luni, poate chiar ani. Eu i-am rugat totusi sa-mi faca o analiza completa a masinii, sa stiu daca mai are si alte probleme in afara de cea la motor, pentru ca, daca reparatia totala va depasi 15.000 RON voi abandona reparatia si probabil o voi carpi cumva si voi cauta sa o vand mai departe.. daniMMM, on 14 august 2017 - 08:07, said:
N-ai cautat bine,sunt si la 1.000 euro |
#31
Posted 14 August 2017 - 11:18
xdarcky, on 14 august 2017 - 11:04, said:
Stiu ca e vina mea ca am cumparat-o, si in mare parte ca am avut incredere in meseriasii din tara asta de cacat. Fumul alb se datoreaza probabil arderii garniturii de chiulasa. NU aia este problema declansatoare. Problema ta a pornit de la pierderea uleiului. Pe chestia asta concentreza-te cand incerci sa afli ce s-a intamplat P.S. Nimeni nu-ti poat da o garantie in situatia ta. Pe piesele schimbate poate, insa pe altele care au fost intr-o masura sau mai mica afectate... nu cred. |
#32
Posted 14 August 2017 - 19:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users