Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...
 Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 

Volkswagen Passat CC mananca mult ulei

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,673
  • Înscris: 03.12.2014

 xdarcky, on 13 august 2017 - 20:28, said:

Am lasat-o in reprezentanta cu 165.000 km..


Ei mi-au zis ca au mai avut 3-4 Passat-uri ca al meu cu aceeasi problema si ca ar trebui schimbate mai multe chestii la motor printre care si cilindrii si ca ala este pretul..
mai bine schimbi motorul cu totul. Decât să te apuci să schimbi cilindri, segmenți, came, tacheți și ce-o mai fi pe acolo mai bine o lași baltă și schimbi motorul cu totul. Mai ales că nu-s mulți meșteri care să aibă sculele și experiența să refacă un motor modern. La Dacia 1300 mai mergea, la motoarele actuale e cu totul altă poveste.

 xdarcky, on 13 august 2017 - 20:40, said:

Nu am dat banii doar pe sigla.. am cautat ceva timp pana am ajuns la aceasta(m-am uitat si la Opel, BMW, audi). Au fost intr-un service autorizat facut pe fonduri europene din Buzau(AutoLux Europa Buzau).. aia au pus testerul pe ea, au pus-o si pe elevator.. si cat timp am mers cu ea, nu a scos fum mult sau ceva..

și nu au știut că are distribuție pe lanț care nu trebuie schimbată la intervale de mentenanță?

#20
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Mie-mi da cu garnitura de chiuloasa bulita la ce zici tu. Antigelul nu are cum sa fiarba la un motor in mintile lui, nu exista ca äui uitat sa puna la loc un furtun de la sistemul de racire - ramaneai fara lichid de racire repejor, nu exista sa manance atata ulei un motor fara probleme. A, ca poate ai probleme si cu pompa de ulei, asta e alta poveste. Oricum, du-te si fa-ti o evaluare la banca, sa stii de cati bani poti dispune.

Iar aia de la service, toate 3 pamant.

#21
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,673
  • Înscris: 03.12.2014

 lula_canci, on 13 august 2017 - 21:03, said:

Se pot schimba cilindrii la un motor?
dacă nu sunt alezați direct în blocul motor. De exemplu la Dacia 1300 se poate. La motoarele moderne? nu prea.

#22
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.06.2005

 lula_canci, on 13 august 2017 - 21:03, said:

Se pot schimba cilindrii la un motor?

Da, la unele motoare. La altele se reconditioneaza la alta cota.

#23
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Eu cred ca esti troll.
La consumul ala de ulei ar trebui sa fie fum in urma ta ca si cum ar arde un depozit de cherestea.

#24
boigeorge

boigeorge

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 13.08.2017

 DaculScoril0, on 13 august 2017 - 21:32, said:

mai bine schimbi motorul cu totul. Decât să te apuci să schimbi cilindri, segmenți, came, tacheți și ce-o mai fi pe acolo mai bine o lași baltă și schimbi motorul cu totul.
si cu un motor sh recunoscut pentru acest gen de probleme, crezi ca nu va consuma la fel? Iasa dintr-o groapa si intra in alta mai mare.

#25
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 lula_canci, on 13 august 2017 - 21:03, said:

Se pot schimba cilindrii la un motor?
O fi avand motorul ca Daciile 1300 , mai stii ?!


On : ai vrut masina smechera , trebuie si bani de intretinere / reparatii ca doar ai luat faveu ... baga banii aia de reparatii si va fi ca noua si totusi la pret castigi 10k euro ( cel putin ) , poate o vinzi cu profit si apoi te gandesti de 1000 de ori inainte sa dai banu .

#26
andrei_ionut

andrei_ionut

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 29.10.2016

 Baxon, on 13 august 2017 - 23:03, said:

On : ai vrut masina smechera , trebuie si bani de intretinere / reparatii ca doar ai luat faveu ...

Off:  Ai vrut sa spui "fauve" nu "faveu"  Posted Image

(V)olks - "fau"   (W)agen - "ve"

Edited by andreiMembruAnonimut, 14 August 2017 - 00:26.


#27
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
initiator, fa-ti cont pe forumul passatb5.ro si clubaudi.ro

http://www.clubaudi....ezolvari.10667/

Edited by sctnicu, 14 August 2017 - 06:46.


#28
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 xdarcky, on 13 august 2017 - 21:13, said:

Motor SH este 2.000 euro. Am cautat deja.
Lichidul de racire este roz.
N-ai cautat bine,sunt si la 1.000 euro

#29
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 xdarcky, on 13 august 2017 - 20:07, said:

Buna ziua Softpedia !
Am cumparat de curand un Volkswagen Passat CC 2008 benzina(1.8 cmc). Inainte de a-l cumpara, prietena mea s-a intalnit cu proprietara alaturi de care au mers la un service pentru a testa masina. Cei de la service au spus ca distributia ar trebui schimbata, acesta fiind singura problema la masina. Crezand ca distributia nu costa mult, am decis sa cumpar masina. Am cumparat-o cu 7800 euro si am dus-o acasa pe platforma de frica sa nu sara distributia. Cand am dus-o la service sa-i schimb distributia baietii de acolo mi-au spus ca nu este nevoie deoarece este pe lant si la 160.000 km nu este nevoie(au desfacut-o si s-au uitat la ea). In schimb, am descis sa-i schimb uleiul si filrele. Cand am inceput sa ma plimb cu ea, a inceput sa-mi apara in bord o eroare : Oil Pressure Engine Off. Nu i-am dat atentie deoarece am crezut ca este doar o eroare ce trebuie stearsa cu testerul, insa, dupa o zi de la schimbarea uleiului masina a inceput sa se incinga foarte tare.

Sfatul meu simplu ar fi sa schimbi motorul cu totul. Nu cred ca sunt doar cilindrii afectati, iar reparatia implica demontare, inlocuire piese, verificat cote, etc, si nu cred ca vei gasi niste mecanici competenti avand in vedere pe cine ai vizitat pana in acest moment.

Raspunsul mai lung... nu cred ca o sa-ti placa.
Din pacate, vina iti apartine aproape in totalitate. Nu cred ca vanzatorul are vreo parte de vina. Eu cand imi cumpar un fier de calcat, primul lucru pe care il fac este sa citesc manualul acestuia. Poate ti se pare socant si ca sunt idiot, dar iti spun sincer ca asa fac.
Daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca masina ta nu are curea de distributie, ba chiar nu are interval de schimbare a lantului, asadar este "pe viata" montat, nu necesita schimbare decat in cazul unei defectiuni. Este trist ca ai dus-o pe platforma la service sa nu sara distributia si te-ai intors aproape cu motorul distrus.
Mult mai important, daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca acel mesaj de eroare este un mesaj foarte grav, iar manualul specifica clar oprirea IMEDIATA a motorului si transportul pe platforma la service.
Daca supraincalzirea a aparut dupa schimbarea uleiului, posibil ca cei de la service sa fi uitat ceva pe acolo (buson nestrans, filtru extrem de prost). Masina nu poate consuma atata ulei iar tu sa nu observi fumul. In mod cert il arunca afara pe undeva.
Cea mai mare problema pentr tine nu este uleiul, ci mesajul de presiune scazuta ulei. Asta inseamna ca motorul a mers fara ungere mai mult timp. De acolo si supraincalzirea.
Sa faci un motor de genul asta sa functioneze ca la inceput trebuie sa fii artist. Iti doresc succes in gasirea lui in marea de carpaci care se gasesc la noi. Iti sugerez sa iei un motor SH, poate de afara, etc

 xdarcky, on 13 august 2017 - 21:02, said:

Nu as fi spus daca nu era asa..
In reprezentanta, domnisoara de la receptie a crezut ca este imposibil, doar ca sa vina un mecanic si sa-i spuna ca un Audi a5 cu motor ca cel care il am eu pe VW a consumat 3 litri in 100 km..
Daca ar fi sa consume undeva la 2-3 litri la 10k km, as fi fericit. Doar ca.. nu am eu norocul ala..
Poate si cu consumul acesta urias as fi okay daca masina nu ar trepida si motorul nu ar frige mai ceva ca un gratar de 1 mai..
Am mai condus masini, si stiu ca motorul se poate incalzi, dar la al meu nu puteai tine mana pe el.. si antigelul fierbea in "compartimentul" sau.

Ei, aici incep sa te suspectez ca esti doar un troll. Oricat de proaste sunt reprezentantele VW (si sunt tare proaste), mi-e tare greu sa te cred ca aceasta discutie a avut cu adevarat loc intr-un service VW. Daca nu ai vorbit cu vreo blonda angajata de vreo zi sau cu vreun mecanic concediat in aceeasi zi, este imposibil ca vreun mecanic serios sa-ti poata spune asa ceva...

P.S. Motorul tau nu a fost niciodata montat pe vreun Audi A5. Care este data primei inmatriculari a masinii tale?

#30
xdarcky

xdarcky

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.08.2017

 Friskey, on 13 august 2017 - 23:01, said:

Eu cred ca esti troll.
La consumul ala de ulei ar trebui sa fie fum in urma ta ca si cum ar arde un depozit de cherestea.
Ai fi surprins, dar a inceput sa scoata fumul ala doar cand am ajuns cu ea la reprezentanta, dupa ce am lasat-o sa se odihneasca vreo 4-5 ore.. si da, cand a inceput sa scoata fum, pur si simplu masina era invelita in fum alb.. ca sa nu mai spun ca nu a mai pornit..

 valitudor, on 14 august 2017 - 09:20, said:


Sfatul meu simplu ar fi sa schimbi motorul cu totul. Nu cred ca sunt doar cilindrii afectati, iar reparatia implica demontare, inlocuire piese, verificat cote, etc, si nu cred ca vei gasi niste mecanici competenti avand in vedere pe cine ai vizitat pana in acest moment.

Raspunsul mai lung... nu cred ca o sa-ti placa.
Din pacate, vina iti apartine aproape in totalitate. Nu cred ca vanzatorul are vreo parte de vina. Eu cand imi cumpar un fier de calcat, primul lucru pe care il fac este sa citesc manualul acestuia. Poate ti se pare socant si ca sunt idiot, dar iti spun sincer ca asa fac.
Daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca masina ta nu are curea de distributie, ba chiar nu are interval de schimbare a lantului, asadar este "pe viata" montat, nu necesita schimbare decat in cazul unei defectiuni. Este trist ca ai dus-o pe platforma la service sa nu sara distributia si te-ai intors aproape cu motorul distrus.
Mult mai important, daca ai fi citit manualul ai fi aflat ca acel mesaj de eroare este un mesaj foarte grav, iar manualul specifica clar oprirea IMEDIATA a motorului si transportul pe platforma la service.
Daca supraincalzirea a aparut dupa schimbarea uleiului, posibil ca cei de la service sa fi uitat ceva pe acolo (buson nestrans, filtru extrem de prost). Masina nu poate consuma atata ulei iar tu sa nu observi fumul. In mod cert il arunca afara pe undeva.
Cea mai mare problema pentr tine nu este uleiul, ci mesajul de presiune scazuta ulei. Asta inseamna ca motorul a mers fara ungere mai mult timp. De acolo si supraincalzirea.
Sa faci un motor de genul asta sa functioneze ca la inceput trebuie sa fii artist. Iti doresc succes in gasirea lui in marea de carpaci care se gasesc la noi. Iti sugerez sa iei un motor SH, poate de afara, etc



Ei, aici incep sa te suspectez ca esti doar un troll. Oricat de proaste sunt reprezentantele VW (si sunt tare proaste), mi-e tare greu sa te cred ca aceasta discutie a avut cu adevarat loc intr-un service VW. Daca nu ai vorbit cu vreo blonda angajata de vreo zi sau cu vreun mecanic concediat in aceeasi zi, este imposibil ca vreun mecanic serios sa-ti poata spune asa ceva...

P.S. Motorul tau nu a fost niciodata montat pe vreun Audi A5. Care este data primei inmatriculari a masinii tale?
Inceputul lui 2009 parca. Cat despre troll.. eu iti spun exact ce mi s-a spun la reprezentanta. Acum ca vrei sa ma crezi sau nu, este in totalitate decizia ta.
Stiu ca e vina mea ca am cumparat-o, si in mare parte ca am avut incredere in meseriasii din tara asta de cacat. Asta e.. am sa vad ce spun astia din reprezentanta acum, care este costul reparatiilor(mi-au spus in mare 12.000 RON, pentru ca nu au desfacut-o inca, si mi-au zis sa revin cu un telefon miercuri sa imi spuna exact ce are, si in functie de asta voi decide ce fac cu ea).
Eu ma gandeam sa o repar, macar asa voi avea garantie pe lucrare, piese originale, si masina nu va mai avea probleme cateva luni, poate chiar ani.
Eu i-am rugat totusi sa-mi faca o analiza completa a masinii, sa stiu daca mai are si alte probleme in afara de cea la motor, pentru ca, daca reparatia totala va depasi 15.000 RON voi abandona reparatia si probabil o voi carpi cumva si voi cauta sa o vand mai departe..

 daniMMM, on 14 august 2017 - 08:07, said:

N-ai cautat bine,sunt si la 1.000 euro
Astept ceva site care sa dovedeasca asta. Multumesc !

#31
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 xdarcky, on 14 august 2017 - 11:04, said:

Stiu ca e vina mea ca am cumparat-o, si in mare parte ca am avut incredere in meseriasii din tara asta de cacat.
Nu am spus ca e vina ta ca ai cumparat-o, ci ca nu ai utilizat-o conform manualului. Atsa este valabil pentru tot ceea ce cumperi.
Fumul alb se datoreaza probabil arderii garniturii de chiulasa. NU aia este problema declansatoare. Problema ta a pornit de la pierderea uleiului. Pe chestia asta concentreza-te cand incerci sa afli ce s-a intamplat

P.S. Nimeni nu-ti poat da o garantie in situatia ta. Pe piesele schimbate poate, insa pe altele care au fost intr-o masura sau mai mica afectate... nu cred.

#32
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 xdarcky, on 14 august 2017 - 11:04, said:




Astept ceva site care sa dovedeasca asta. Multumesc !
Sunt destule site-uri de dezmembrari si la noi,nu pun link,le vei gasi si tu

Motor Audi A3 8P 1.8 TFSI CDAA, BYT, BZB 160cp

Preţ: 4725 lei




Motor AUDI VW SKODA SEAT 1.8 TFSI CDA 2010

Preţ: 5600 lei

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate