Volkswagen Passat CC mananca mult ulei
#1
Posted 13 August 2017 - 20:07
Buna ziua Softpedia !
Am cumparat de curand un Volkswagen Passat CC 2008 benzina(1.8 cmc). Inainte de a-l cumpara, prietena mea s-a intalnit cu proprietara alaturi de care au mers la un service pentru a testa masina. Cei de la service au spus ca distributia ar trebui schimbata, acesta fiind singura problema la masina. Crezand ca distributia nu costa mult, am decis sa cumpar masina. Am cumparat-o cu 7800 euro si am dus-o acasa pe platforma de frica sa nu sara distributia. Cand am dus-o la service sa-i schimb distributia baietii de acolo mi-au spus ca nu este nevoie deoarece este pe lant si la 160.000 km nu este nevoie(au desfacut-o si s-au uitat la ea). In schimb, am descis sa-i schimb uleiul si filrele. Cand am inceput sa ma plimb cu ea, a inceput sa-mi apara in bord o eroare : Oil Pressure Engine Off. Nu i-am dat atentie deoarece am crezut ca este doar o eroare ce trebuie stearsa cu testerul, insa, dupa o zi de la schimbarea uleiului masina a inceput sa se incinga foarte tare. Cand am mers cu ea la service, baietii au zis ca era din cauza ca au scos furtunul de la antigel si trebuia doar ceva timp. Am decis sa plec cu la ea drum lung fiind sigur ca nu va avea probleme. Pe drum motorul a inceput sa se incinga asa ca am decis sa verific uleiul. Nu mai avea deloc. I-am bagat 1 litru, care a disparut in cam 100km de drum.. i-am bagat iar 2 litri, si acestia au disparut dupa 200 km de mers. Am ajuns cu la ea pana la o reprezentanta in Ploiesti(eu sunt din Vulcan, Hunedoara) cu martorul de la motor aprins in bord. Ei mi-au zis ca este o problema din fabrica a acestor motoare si ca reparatia ma va costa undeva la 12.000 lei(120 milioane) deoarece trebuie schimbati cilindrii si alte parti ale motorului. Intrebarea mea este : nu exista sansa sa o duc la alt service si sa cumpar eu piesele ? pretul unui cilindru este undeva la 500-600 lei(cel mai scump) pentru genul motorului meu. A mai patit cineva ? Mi-ar fi de mare ajutor orice fel de sfat, deoarece chiar nu dispun de acea suma considerabila.. Edited by xdarcky, 13 August 2017 - 20:09. |
#2
Posted 13 August 2017 - 20:22
Cati km are masina? Se pare ca e o problema mai generala asta cu uleiul consumat si problemele grave ce pot aparea.
https://vwforum.ro/t...38-consum-ulei/ Edited by arab, 13 August 2017 - 20:23. |
#3
Posted 13 August 2017 - 20:25
Piesele le poti lua tu daca stii ce-ti trebuie dar manopera tot va trebui s-o platesti ( doar daca nu te apuci tu s-o repari ) .
P.S. Bai , cand citesc de astea , chiar nu vreau sa fiu rau dar cum poti sa dai atatia bani pe un jeg de masina doar ca are o anumita sigla ?! Si la ce testare ai facut , no comment ! |
#4
Posted 13 August 2017 - 20:27
Unul la mana asta nu e ulei mancat, mananca vw-urile si 2 litri la 10k m dar nu 1/100.
Vestea buna e ca pretul la manopera e pret de reprezentanta deci poti sa gasesti ceva la 1/2 2/3 sa zicem din ce ti-au zis aia. Fara diagnostic ne dam degeaba cu parerea. LE: Quote Cand am inceput sa ma plimb cu ea, a inceput sa-mi apara in bord o eroare : Oil Pressure Engine Off. Nu i-am dat atentie deoarece am crezut ca este doar o eroare ce trebuie stearsa cu testerul, Edited by Jammalan-the-Prophet, 13 August 2017 - 20:30. |
#5
Posted 13 August 2017 - 20:28
arab, on 13 august 2017 - 20:22, said:
Cati km are masina? Se pare ca e o problema mai generala asta cu uleiul consumat si problemele grave ce pot aparea. https://vwforum.ro/t...38-consum-ulei/ Jammalan-the-Prophet, on 13 august 2017 - 20:27, said:
Unul la mana asta nu e ulei mancat, mananca vw-urile si 2 litri la 10k m dar nu 1/100. Vestea buna e ca pretul la manopera e pret de reprezentanta deci poti sa gasesti ceva la 1/2 2/3 sa zicem din ce ti-au zis aia. Fara diagnostic ne dam degeaba cu parerea. |
#6
Posted 13 August 2017 - 20:35
intra pe forumul vwforum.ro Fa-ti cont acolo.
Un mecanic foarte ok la care sa mergi este Eexcalade din Bacau https://vwforum.ro/p...4110-eexcalade/ [email protected] Telefon 0756.260.608 |
#7
Posted 13 August 2017 - 20:40
Baxon, on 13 august 2017 - 20:25, said:
Piesele le poti lua tu daca stii ce-ti trebuie dar manopera tot va trebui s-o platesti ( doar daca nu te apuci tu s-o repari ) . P.S. Bai , cand citesc de astea , chiar nu vreau sa fiu rau dar cum poti sa dai atatia bani pe un jeg de masina doar ca are o anumita sigla ?! Si la ce testare ai facut , no comment ! sctnicu, on 13 august 2017 - 20:35, said:
intra pe forumul vwforum.ro Fa-ti cont acolo. Un mecanic foarte ok la care sa mergi este Eexcalade din Bacau https://vwforum.ro/p...4110-eexcalade/ [email protected] Telefon 0756.260.608 Am uitat sa mentionez : uleiul nu a curs nicaieri, deoarece pe scut nu era pata de ulei.. |
#8
Posted 13 August 2017 - 20:48
Asa consuma 1.8tfsi-urile de la vag... acuma ori tepuiesti pe altul ori te obisnuiesti sa pui la un plin de motorina si vreo 4 de ulei in motor
Cu internet in 2017 oamenii inca nu se informeaza cand fac o achizitie de cateva mii de euro. |
#9
Posted 13 August 2017 - 20:52
TruculMagic, on 13 august 2017 - 20:48, said:
Asa consuma 1.8tfsi-urile de la vag... acuma ori tepuiesti pe altul ori te obisnuiesti sa pui la un plin de motorina si vreo 4 de ulei in motor Cu internet in 2017 oamenii inca nu se informeaza cand fac o achizitie de cateva mii de euro. |
#10
Posted 13 August 2017 - 20:54
Fa-ti cont pe vwforum.
Am mai citit de probleme de consum de ulei dar niciodata asa de mari. Adica 2-3 litri la 10 mii km e maxim de care am auzit pana acum si era o problema foarte mare. La tine problema e enorma. Chiar si 1 litru la 2-3 mii km e considerat exagerat de mult, la mine cu alt tip de motor am un consum de 1 litru la 15 mii km si tot e mult dar asta e consum considerat normal. Tu ai cumparat o masina de 35 mii euro cu 7 mii euro asa ca e normal sa suporti o parte din uzura si probleme. Nuprea ai ce testa in service, sunt foarte multi care au facut testare in service si a iesit bine si apoi au dat de surprize. Cumpara masina care iti place si apoi ii rezolvi problemele. Marele avantaj la VW e ca are cel mai mare forum si service-urile stiu pe de rost tot ce e de facut. Asta nu pt. ca sunt defectuase ci pt. ca sunt cele mai intalnite masini din Ro. Sau alta varianta mai este cum i-am recomandat unui coleg de birou si la recomandarea mea si-a luat Logan nou. Edited by Kroghy, 13 August 2017 - 20:59. |
|
#11
Posted 13 August 2017 - 20:56
#12
Posted 13 August 2017 - 20:56
TruculMagic, on 13 august 2017 - 20:48, said:
Asa consuma 1.8tfsi-urile de la vag... acuma ori tepuiesti pe altul ori te obisnuiesti sa pui la un plin de motorina si vreo 4 de ulei in motor Cu internet in 2017 oamenii inca nu se informeaza cand fac o achizitie de cateva mii de euro. Consuma pe dracu , las ca a avut nevasta eos si stiu ca inseamna sa manance ulei, da nu mananca nici unul litru la suta. Problema e in alta parte. Omul cere sfaturi nu a venit aici sa intoarca lumea cutitul in rana. Kroghy, on 13 august 2017 - 20:54, said:
Nuprea ai ce testa in service, TruculMagic, on 13 august 2017 - 20:56, said:
Sunt unele chesti ce nu le poti testa in service Masina a dat o eroare. Eroarea aia iti spune clar care e problema cu uleiul. D-aia i-am si zis sa faca un diagnostic sa stim codul ei. Edited by Jammalan-the-Prophet, 13 August 2017 - 20:59. |
#13
Posted 13 August 2017 - 20:58
Jammalan-the-Prophet, on 13 august 2017 - 20:56, said:
Consuma pe dracu , las ca a avut nevasta eos si stiu ca inseamna sa manance ulei, da nu mananca nici unul litru la suta. Problema e in alta parte. Omul cere sfaturi nu a venit aici sa intoarca lumea cutitul in rana. Astept sa vad EOS cu 1.8TFSI... Nu are ce sa faca, motoarele 1.8 (in special) si 2.0tfsi au fost proiectate gresit si consuma mai mult ulei. Nemtii zic asta, nu am visat eu si ma apuc de postat... Edited by TruculMagic, 13 August 2017 - 20:59. |
#14
Posted 13 August 2017 - 21:01
Tu insisti sa spui ca motoarele 1.8 si 2.0 consuma din fabrica 1 litru la 100 de km?
LE dupa tine. A bun, acum si 2.0 e problema, pai uite mie (familiei) nu a mancat niciodata rabla aia 1/100 . Dar 2l la 10k da, daca nu si mai mult.Si cam atat papa si b5.5 de l-am avut pe vremuri. Dar asta nu e caz de mancat de ulei, aici il arde pur si simplu. Edited by Jammalan-the-Prophet, 13 August 2017 - 21:09. |
#15
Posted 13 August 2017 - 21:02
Jammalan-the-Prophet, on 13 august 2017 - 20:56, said: Consuma pe dracu , las ca a avut nevasta eos si stiu ca inseamna sa manance ulei, da nu mananca nici unul litru la suta. Problema e in alta parte. Omul cere sfaturi nu a venit aici sa intoarca lumea cutitul in rana. In reprezentanta, domnisoara de la receptie a crezut ca este imposibil, doar ca sa vina un mecanic si sa-i spuna ca un Audi a5 cu motor ca cel care il am eu pe VW a consumat 3 litri in 100 km.. Daca ar fi sa consume undeva la 2-3 litri la 10k km, as fi fericit. Doar ca.. nu am eu norocul ala.. Poate si cu consumul acesta urias as fi okay daca masina nu ar trepida si motorul nu ar frige mai ceva ca un gratar de 1 mai.. Am mai condus masini, si stiu ca motorul se poate incalzi, dar la al meu nu puteai tine mana pe el.. si antigelul fierbea in "compartimentul" sau. |
|
#17
Posted 13 August 2017 - 21:06
xdarcky, on 13 august 2017 - 21:02, said:
Poate si cu consumul acesta urias as fi okay daca masina nu ar trepida si motorul nu ar frige mai ceva ca un gratar de 1 mai.. Am mai condus masini, si stiu ca motorul se poate incalzi, dar la al meu nu puteai tine mana pe el.. si antigelul fierbea in "compartimentul" sau. Lichidul de racire ce culoare are? Nu te arunca la reparatii de 12 mii ron pt. ca un motor din dezmembrari cu garantie ajunge undeva pe la 1000 euro si inca 500 euro manopera si ai motor in stare buna, cu garantie. Edited by Kroghy, 13 August 2017 - 21:10. |
#18
Posted 13 August 2017 - 21:13
Kroghy, on 13 august 2017 - 21:06, said:
Eu banuiesc garnitura de chiloasa si/sau chiloasa ovalizata. Lichidul de racire ce culoare are? Nu te arunca la reparatii de 12 mii ron pt. ca un motor din dezmembrari cu garantie ajunge undeva pe la 1000 euro si inca 500 euro manopera si ai motor in stare buna, cu garantie. Lichidul de racire este roz. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users