Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce au masinile acum usile din plastic?
Last Updated: Aug 19 2017 10:42, Started by
Memeito
, Aug 13 2017 07:47
·
0
#37
Posted 13 August 2017 - 11:40
Am lovit un caine cu bara fata. A sarit vopseaua de pe ea, s-au distrus niste elemente de rezisntenta ale masinii, dar fara era intacta. Am schimbat-o pe Casco. Daca era din orice altceva, praf se facea.
|
#38
Posted 13 August 2017 - 11:52
YOUR_GOD, on 13 august 2017 - 11:40, said:
Am lovit un caine cu bara fata. A sarit vopseaua de pe ea, s-au distrus niste elemente de rezisntenta ale masinii, dar fara era intacta. Am schimbat-o pe Casco. Daca era din orice altceva, praf se facea. |
#39
Posted 13 August 2017 - 11:58
Din pacate pentru el, cainele era deja mort. Mi l-a aruncat alta masina in bara. Vreau sa spun ca doar vopseaua era sarita. Cand au dat-o jos, mi-au sps ca poate fi pusa asa. Nu am acceptat, dar arata normal.
|
#40
Posted 13 August 2017 - 12:14
pentru dezbaterea restpectiva exista EURO NCAP
mai exista si alte exemple http://indianautosbl...4/img_4054-copy |
#41
Posted 13 August 2017 - 13:30
#42
Posted 13 August 2017 - 16:21
Memeito, on 13 august 2017 - 07:47, said:
Pe vremuri portiunea aceea de sus a usilor era facut din metal, oferea un cadru solid si rezistent, acum am observat ca se foloseste un plastic lucios Poate asa a vrut Dumnezeu ....cine esti tu, sa pui la indoiala lucrarea Lui facuta prin intermedul harului pogorat de El peste ingineri ...ha ? |
#43
Posted 13 August 2017 - 17:42
Si acum este din metal. Acel ornament de plastic doar acopera tabla.
|
#44
Posted 14 August 2017 - 03:39
Noi sa traim bine, că au grijă alții de repopularea planetei. (Facepalm)
|
#45
Posted 14 August 2017 - 06:57
Sunt curios cine o fi lansat chestia asta stupida si de ce au decis si ceilalti producatori de automobile ca este o idee buna si au inceput sa o copie. Ieri, m-am plimbat prin oras, studiind cu atentie masinile din parcari, si am vazut chiar si Loganuri vechi care aveau aplicate plastice din astea jenante pe la fereste, ce o fi in capul acestor oameni e greu de ghicit...
|
#46
Posted 14 August 2017 - 07:06
alta treaba chiar nu ai de ti-a casunat pe autocolantul ala? (nu este plastic jenant, iti mai spun o data). Poti sa-l dai jos daca chiar nu-ti place....esti primul pe care-l aud ca care o astfel de problema
Edited by alexpet, 14 August 2017 - 07:07. |
|
#47
Posted 16 August 2017 - 02:48
Memeito, on 13 august 2017 - 10:17, said:
Pai care e rostul? Si de ce este neagra, sa se incinga vara mai bine si sa fie cald inauntru? De ce s-a ajuns de la asta: La asta: In orice caz, e vorba de niste material aplicat peste rama de metal. La masinile mai scumpe poti personaliza zona aia(de ex. la BMW fie negru lucios, fie crom pe marginile exterioare, fie aluminiu nu stiu de care) [ https://i.imgur.com/ODrgFT9.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] vs. [ https://i.imgur.com/ELgN63c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by IllusiveMan, 16 August 2017 - 02:58. |
#48
Posted 16 August 2017 - 21:17
Memeito, on 13 august 2017 - 08:41, said:
Din cate vad si modele noi de Dacia au inceput sa utilizeze plasticul pentru rama geamului, sau cel putin partial, mai sunt unele masini care au pe sus metal dar pe lateral tot plastic. [ https://i.ytimg.com/vi/OO2J77JQjdY/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#50
Posted 16 August 2017 - 22:19
fqx, on 13 august 2017 - 08:56, said: Exista si masini care nu au rama deloc, pur si simplu rama este incorporata in caroserie.Nu are treaba cu rezistenta la impact, e vorba de costuri/design.Masinile de azi, pline de plastic, sint mai sigure ca cele de acu 20 de ani.Cartonul termopliabil s-a inventat de vreo 70 de ani.Vezi trabantul.... La actionarea manerului, geamul coboara 1 cm de pe cheder iar la inchidere urca. Chestia asta complica treburile. IllusiveMan, on 16 august 2017 - 02:48, said:
Rostul e estetic. Se imbina mai bine de-a lungul geamurilor. Chestie imprumutata de la masinile mai scumpe. Aproape toate masinile moderne au asa ceva, loganul nostru ramasese in urma. In orice caz, e vorba de niste material aplicat peste rama de metal. La masinile mai scumpe poti personaliza zona aia(de ex. la BMW fie negru lucios, fie crom pe marginile exterioare, fie aluminiu nu stiu de care) [ https://i.imgur.com/ODrgFT9.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] vs. [ https://i.imgur.com/ELgN63c.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#52
Posted 19 August 2017 - 09:11
@tfmercedez stiu cum se numeste, si clar e mai complex de fabricat, se practica la masini premium.Ideea era, ca nu reprezinta un element de rezistenta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users