Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
De ce au masinile acum usile din plastic?
Last Updated: Aug 19 2017 10:42, Started by
Memeito
, Aug 13 2017 07:47
·
0
#1
Posted 13 August 2017 - 07:47
Pe vremuri portiunea aceea de sus a usilor era facut din metal, oferea un cadru solid si rezistent, acum am observat ca se foloseste un plastic lucios care arata oribil si pare foarte fragil. Care este motivul pentru aceasta schimbare?
Am pus doua fotografii pentru exemplificare. [ https://image.ibb.co/bD5Uwa/usa_sofer_dacia_logan_vibrochen_logan_1_5_dci_Zl5_EQL.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://image.ibb.co/k9eHhF/dutch_reach_2_768x512.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 13 August 2017 - 07:50
Cost cutting si scaderea greutatii.
Am mari dubii in privinta rezistentei oferite, oricum. |
#3
Posted 13 August 2017 - 07:54
@Memeito Despre care parte zici ca e de plastic? Rama geamului?
Edited by DannyMC, 13 August 2017 - 07:55. |
#4
Posted 13 August 2017 - 07:56
In caz de accident plasticul absoarbe mai mine socul impactului si scapa cu viata pasagerii. Au fost situatii cand din cauza lipsei centurii si a usii din metal nici descarcerarea n-a mai avut ce sa faca deoarece usa aia a actionat ca un obiect taios ranind grav sau omorand pasagerii. Valabil si pentru zona frontala a masinilor noi, sunt facute dintr-un amestec de plastic cu fibra de sticla care absoarbe socurile foarte bine, iar tendinta pe viitor este sa mai ramana metal din toata masina doar partea cu cadrele scheletului masinii si bineinteles motorul cu piesele de pe langa el. Pe langa asta mai are si alte avantaje..scade pretul masinii (automat si a pieselor de schimb) si dispare rugina
Edited by mariancristea1982, 13 August 2017 - 08:03. |
#5
Posted 13 August 2017 - 07:57
#7
Posted 13 August 2017 - 08:04
Rama nu este element de rezistenta, deci poate sa lipseasca complet!
http://images.thecar...100361037_l.jpg |
#8
Posted 13 August 2017 - 08:04
In masinile mai noi se folosesc bare de rigidizare si protectie la impactul lateral, asa ca tabla aia nu mai e necesara:
[ http://3.bp.blogspot.com/_0oCrVCzAD90/TJC8ZFBAA6I/AAAAAAAAAs4/K4h42Qe2H2Y/s1600/2011_chevrolet_cruze_safety_cage_body_structure.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Wotan, 13 August 2017 - 08:05. |
#10
Posted 13 August 2017 - 08:14
Rama e metalică, doar finisajul e de plastic negru ca sa iti dea impresia de geam mai mare
|
|
#12
Posted 13 August 2017 - 08:35
mariancristea1982, on 13 august 2017 - 07:56, said:
.....Valabil si pentru zona frontala a masinilor noi, sunt facute dintr-un amestec de plastic cu fibra de sticla care absoarbe socurile foarte bine, iar tendinta pe viitor este sa mai ramana metal din toata masina doar partea cu cadrele scheletului masinii si bineinteles motorul cu piesele de pe langa el. Pe langa asta mai are si alte avantaje..scade pretul masinii (automat si a pieselor de schimb) si dispare rugina Atunci ridea lumea de el , azi este " tehnologie moderna " de lauda ! |
#13
Posted 13 August 2017 - 08:41
Dany_Darke, on 13 august 2017 - 08:14, said:
culmea e ca acea rama de fapt creste putin costul usii, de aceea de fapt e mai ieftin pt Dacia sa aiba toata usa din metal. plasticul acela nu este ca si carcasa de telecomanda. [ https://i.ytimg.com/vi/OO2J77JQjdY/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 13 August 2017 - 08:42
Daca e fibra de sticla si nu plastic "de Logan", te poti baza maxim pe rezistenta acestora.
|
#15
Posted 13 August 2017 - 08:44
De multe ori este doar un autocolant negru pus acolo pe principiu de design.
Nu exista masina cu rama geamului din plastic. Este din tabla sau deloc. Altele au un plastic lucios sau carbon pus tot din principiu de design peste tabla. Topic fara sens care vorbeste despre o neintelegere a celui care l-a facut. |
|
#16
Posted 13 August 2017 - 08:47
Pentru a evita descarcarea electrostatica prin corpul pasagerului/soferului la coborarea din masina.
|
#17
Posted 13 August 2017 - 08:50
Memeito, on 13 august 2017 - 07:47, said:
Pe vremuri portiunea aceea de sus a usilor era facut din metal, oferea un cadru solid si rezistent, acum am observat ca se foloseste un plastic lucios care arata oribil si pare foarte fragil. Care este motivul pentru aceasta schimbare? Din motive de cost cutting. Pe producator il intereseaza numai sa dai banul, nu ce descoperi dupa aia sub vopsea. In toate domeniile se vand mizerii frumos vopsite, care crapa dupa prima luna de utilizare. Cand se va inventa cartonul termopliabil sa vezi revolutie in domeniul auto. Edited by rosix, 13 August 2017 - 08:51. |
#18
Posted 13 August 2017 - 08:56
Exista si masini care nu au rama deloc, pur si simplu rama este incorporata in caroserie.Nu are treaba cu rezistenta la impact, e vorba de costuri/design.Masinile de azi, pline de plastic, sint mai sigure ca cele de acu 20 de ani.Cartonul termopliabil s-a inventat de vreo 70 de ani.Vezi trabantul....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users