Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce au masinile acum usile din plastic?
#19
Posted 13 August 2017 - 09:08
"Exista si masini care nu au rama deloc"
Cred ca ai vazut si la ce masini e asa...la cele din clasa premium . Sistemul de ghidaj al geamului respectiv este foarte solid si scump in acelasi timp , daca la Logan ai taia acele ghidaje ai face aripi din geamurile laterale si ti-ai lua zborul . Exista material plastic de 10 ori mai tare ca tabala subtire pentru industria auto . Acea bucata de la usa are rol de ghidaj geam nicidecum de securitate la impact . Volvo avea (modelele vechi) foaie de arc in usi , vreo 70kg avea o use de genul , alea care aveau si amortizoare in bara de protectie ca la vagoanele de tren si se spunea ca absoarbe socul pana la 30km/h , un fel de minitanc pe roti .Modele 242,244, 245 etc La multe pare din plastic dar daca te uiti atent este o foaie subtire ce este aplicata peste tabla pentru design si ca sa te incurce enorm cand ai de reparat in zona , de multe ori e aluminiu santinat care se cuteaza rapid fiind subrtire iar dupa interventie arata ca un ciorap murdar . Au efect ca si folia neagra pentru a da impresia de "catedrala", de geam intreg ca la vitrinele magazinelor . E foarte important sa ai geam impresionant , panorama in capota, super bord inteligent si motor de 0,9 la masina de 1,5 tone , efectiv e vis. Edited by ldpe, 13 August 2017 - 09:17. |
#20
Posted 13 August 2017 - 09:10
Va mai repet o data. Nu exista masina cu rama geamului din plastic. Vorbiti despre ceva care nu exista si incercati sa dati tot felul de justificari
|
#21
Posted 13 August 2017 - 09:18
Memeito, on 13 august 2017 - 08:41, said:
Din cate vad si modele noi de Dacia au inceput sa utilizeze plasticul pentru rama geamului, sau cel putin partial, mai sunt unele masini care au pe sus metal dar pe lateral tot plastic. [ https://i.ytimg.com/vi/OO2J77JQjdY/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Vezi ca e colantat din fabrica, nu stiu ce plastic tot observi tu. E pentru design mai mult. Daca iei colantul ala dai de metal. Intai verifica si apoi fa afirmatii... Edited by TruculMagic, 13 August 2017 - 09:18. |
#22
Posted 13 August 2017 - 09:22
Colantarea se face si pentru protectie antistatica, sa nu te curentezi cand pui mana pe usa.
|
#23
Posted 13 August 2017 - 09:32
ldpe, on 13 august 2017 - 09:08, said:
"Exista si masini care nu au rama deloc" Cred ca ai vazut si la ce masini e asa...la cele din clasa premium . Sistemul de ghidaj al geamului respectiv este foarte solid si scump in acelasi timp , daca la Logan ai taia acele ghidaje ai face aripi din geamurile laterale si ti-ai lua zborul . Exista material plastic de 10 ori mai tare ca tabala subtire pentru industria auto . Acea bucata de la usa are rol de ghidaj geam nicidecum de securitate la impact . Volvo avea (modelele vechi) foaie de arc in usi , vreo 70kg avea o use de genul , alea care aveau si amortizoare in bara de protectie ca la vagoanele de tren si se spunea ca absoarbe socul pana la 30km/h , un fel de minitanc pe roti .Modele 242,244, 245 etc La multe pare din plastic dar daca te uiti atent este o foaie subtire ce este aplicata peste tabla pentru design si ca sa te incurce enorm cand ai de reparat in zona , de multe ori e aluminiu santinat care se cuteaza rapid fiind subrtire iar dupa interventie arata ca un ciorap murdar . Au efect ca si folia neagra pentru a da impresia de "catedrala", de geam intreg ca la vitrinele magazinelor . E foarte important sa ai geam impresionant , panorama in capota, super bord inteligent si motor de 0,9 la masina de 1,5 tone , efectiv e vis. Cat despre tabla/plastic, nu e vorba de rezistenta, e vorba de capacitatea de absortie a socurilor/acceleratiilor in momentul impactului.Degeaba ramane masina intreaga daca tie iti sar plamanii afara, din aceasta cauza masinile de azi se indoaie mai repede, absorb socul. |
#24
Posted 13 August 2017 - 09:37
"Cat despre tabla/plastic, nu e vorba de rezistenta, e vorba de capacitatea de absortie a socurilor/acceleratiilor in momentul impactului."
Da si e unii care au aflat de efect si au marit viteza de deplasare "ca absoarbe plasticul" si s-a ajuns la impact de 2x 180km/h , la 360 km/h ai nevoie de lemn nu de plastic , 8 scanduri trase la abriht .. Edited by ldpe, 13 August 2017 - 09:37. |
#25
Posted 13 August 2017 - 09:38
Nici plasticul, nici tabla nu te protejeaza de prostie...
|
#26
Posted 13 August 2017 - 10:04
@memeito, felicitari, ai deschis un topic despre nimic. Rama aia din 'plastic' este din metal colantat.......
Edited by alexpet, 13 August 2017 - 10:04. |
#27
Posted 13 August 2017 - 10:17
alexpet, on 13 august 2017 - 10:04, said:
@memeito, felicitari, ai deschis un topic despre nimic. Rama aia din 'plastic' este din metal colantat....... Si de ce este neagra, sa se incinga vara mai bine si sa fie cald inauntru? De ce s-a ajuns de la asta: [ https://jurnalauto.files.wordpress.com/2013/03/dlmcv5.jpg?w=593 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La asta: [ https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/master/vehicles/logan/k52-logan-mcv-ph2/more-logan-mcv/dacia-logan-mcv-k52-ph2-design-exterior-05.jpg.ximg.l_6_m.smart.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#29
Posted 13 August 2017 - 10:28
mariancristea1982, on 13 august 2017 - 07:56, said:
... tendinta pe viitor este sa mai ramana metal din toata masina doar partea cu cadrele scheletului masinii ... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dpVu1gSC3HM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#30
Posted 13 August 2017 - 11:02
Memeito, on 13 august 2017 - 10:17, said:
Pai care e rostul? Si de ce este neagra, sa se incinga vara mai bine si sa fie cald inauntru? Iar impotriva caldurii exista aer conditionat. Sau stai sa ghicesc, tu nici cu vopseaua neagra nu esti de acord, asa-i? ps. Inainte sa mai spui ca fierul e plastic, du-te cu un magnet in mana si verifica, sa nu te mai faci de rusine pe forum. Hai sa-ti dau o sugestie, exista masini care au aripile fata din plastic, dar sa nu zici la nimeni! |
#31
Posted 13 August 2017 - 11:09
fqx, on 13 august 2017 - 09:32, said:
....... Cat despre tabla/plastic, nu e vorba de rezistenta, e vorba de capacitatea de absortie a socurilor/acceleratiilor in momentul impactului.Degeaba ramane masina intreaga daca tie iti sar plamanii afara, din aceasta cauza masinile de azi se indoaie mai repede, absorb socul. |
#32
Posted 13 August 2017 - 11:12
ericmario, on 13 august 2017 - 11:02, said:
Pentru ca cineva din conducere a hotarat ca asa arata mai bine masina. Si a avut dreptate. |
#33
Posted 13 August 2017 - 11:15
Am tabla colantata la acele margini ale usilor la o masina din 2001, ati descoperit apa calda
|
|
#34
Posted 13 August 2017 - 11:19
86-APP, on 13 august 2017 - 11:09, said:
Si uite asa s-a ajuns ca masina sa fie din tabla de conserva , nu din calicia constructorilor , ci doar pt binele utilizatorului , si o masina care la inceputuri " tinea " intretinuta zeci de ani , acum cind o scoti de la dealer deja vine unul si-ti pune in parbriz un biletel cu " cumpar rable , tel 222222... |
#35
Posted 13 August 2017 - 11:23
Memeito, on 13 august 2017 - 11:12, said:
Nu, arata jenibil, da impresia de plasticarie ieftina, dupa ce ca mai toate masinile moderne arata la fel, ca nu mai poti sa le deosebesti pe strada una de alta, au mai venit si cu chestia asta la ferestre, care arata oribil. Gusturile nu se discuta, colega! |
#36
Posted 13 August 2017 - 11:35
86-APP, on 13 august 2017 - 08:35, said:
...si uite asa , istoria ne arata superioritatea Trabantului , care avea majoritatea pieselor de caroserie , din " duroplast ". Atunci ridea lumea de el , azi este " tehnologie moderna " de lauda ! YOUR_GOD, on 13 august 2017 - 08:42, said:
Daca e fibra de sticla si nu plastic "de Logan", te poti baza maxim pe rezistenta acestora. Edited by mariancristea1982, 13 August 2017 - 11:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users