Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 

Rezervare prin Booking.com - Hotelierul nu poate asigura cazarea.

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Pai tinand cont ca booking "te-a ajutat" oferindu-ti o alta cazare iar hotelul te sfatueste sa anulezi, solutia este evidenta: anuleaza si cauta in alta parte.


Pe mine in ultimul timp bookingul ma dezamageste tot mai des.
Am patit-o cu un hotel in Franta care scrie ca primeste gratis caini ca apoi sa imi scrie mail ca ma primeste cu caine doar daca inchiriez camera de 4 persoane (pt 2 persoane si un caine). Nu scria nicaieri asa ceva. Nici pe booking nici pe site-ul lor. Cand i-am sunat pe cei de la booking mi-au zis ca daca aia e conditia hotelului atunci pot sa accept (si sa platesc aproape dublu) sau sa anulez rezervarea. Au zis ca nu are cum bookingul sa forteze hotelierul sa faca ceva. Am anulat si am rezervat un apartament prin airbnb.

Edited by something00, 08 August 2017 - 17:34.


#20
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013

View PostMitril, on 08 august 2017 - 16:35, said:

Da am rezervare cu confirmare pe mail.
Hotelierul insista pentru anulare,la al doilea telefon.

Suna la booking.com si cere sa vorbesti cu un responsabil, spune-i ca este inadmisibil, spune-i ca tu ti-ai planificat concediul in jurul cazarii si ca astepti de la ei o solutie care sa-ti convina, nimic din ce ti-au propus nu-ti convine. Tu ai facut rezervarea prin booking, ei trebuie sa-ti gaseasca solutia. Hotelul a mers pe supra-rezervari, iar acum se gaseste cu mai multi clienti decat numarul de camere.

Incearca sa nu te certi cu hotelierul daca vrei sa stai la hotelul ala, esti in Romania, iar in Romania clientul este o oaie care trebuie mulsa si tunsa de 5 ori, deci risti sa ai niste servicii foarte proaste daca te vei certa cu el. Problema este la booking, tu cu ei ai semnat contractul prin confirmarea rezervarii pe siteiul booking.

Edited by zardato, 08 August 2017 - 17:39.


#21
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

View Postzardato, on 08 august 2017 - 17:35, said:

Suna la booking.com si cere sa vorbesti cu un responsabil, spune-i ca este inadmisibil, spune-i ca tu ti-ai planificat concediul in jurul cazarii si ca astepti de la ei o solutie care sa-ti convina, nimic din ce ti-au propus nu-ti convine. Tu ai facut rezervarea prin booking, ei trebuie sa-ti gaseasca solutia. Hotelul a mers pe supra-rezervari, iar acum se gaseste cu mai multi clienti decat numarul de camere.Incearca sa nu te certi cu hotelierul daca vrei sa stai la hotelul ala, esti in Romania, iar in Romania clientul este o oaie care trebuie mulsa si tunsa de 5 ori, deci risti sa ai niste servicii foarte proaste daca te vei certa cu el. Problema este la booking, tu cu ei ai semnat contractul prin confirmarea rezervarii pe siteiul booking.

Nu semnezi contract cu booking.
Am avut discutia asta la telefon cu un reprezentant booking.com si mi-au zis ca eu am contract cu hotelul si conditiile rezervarii sunt stabilite de hotel. Booking e doar un intermediar.

Daca citesti "terms and conditions" de pe booking.com o sa vezi ca fix asta scrie:

"By making a reservation through Booking.com, you enter into a direct (legally binding) contractual relationship with the Supplier with which you make a reservation or purchase a product or service (as applicable). From the point at which you make your reservation, we act solely as an intermediary between you and the Supplier, transmitting the details of your reservation to the relevant Supplier(s) and sending you a confirmation email for and on behalf of the Supplier."

Si uite mai departe cum se spala pe maini de responsabilitatea acuratetii informatiei:
"When rendering our Service, the information that we disclose is based on the information provided to us by Suppliers. As such, the Suppliers are given access to an extranet through which they are fully responsible for updating all rates, availability and other information which is displayed on our Platform. Although we will use reasonable skill and care in performing our Service, we will not verify if, and cannot guarantee that, all information is accurate, complete or correct, nor can we be held responsible for any errors (including manifest and typographical errors), any interruptions (whether due to any (temporary and/or partial) breakdown, repair, upgrade or maintenance of our Platform or otherwise), inaccurate, misleading or untrue information or non-delivery of information. Each Supplier remains responsible at all times for the accuracy, completeness and correctness of the (descriptive) information (including the rates and availability) displayed on our Platform. Our Platform does not constitute and should not be regarded as a recommendation or endorsement of the quality, service level, qualification or (star) rating of any Supplier (or its facilities, venue, products or services) made available."

Edited by something00, 08 August 2017 - 17:44.


#22
misu183

misu183

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,954
  • Înscris: 21.12.2008

View PostMitril, on 08 august 2017 - 16:35, said:

Da am rezervare cu confirmare pe mail.
Hotelierul insista pentru anulare,la al doilea telefon.
Si de ce ma-sa proprietatea mai confirma rezervarea prin email? Au dormit in papuci. La incurcaturi de genul asta se mai lasa si cu reduceri daca vin cu alternative. Anularea ar fi spalare rapida pe maini pentru ei.

#23
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Stai linistit ca nici booking nu te rezolva, eventual iti da cazare mai ieftina in zona cu aceleasi conditii. Nu au ce sa faca, poate doar sa scrii tu review nasol si impreuna cu ale altora sa ii scoata de pe site.
Eu am avut o faza si mai naspa, am rezervat cu 3 luni inainte un revelion in Austria (deci Austria nu Romania!!!) si cu o luna inainte am sunat sa ma asigur ca totul e in regula ca banii ii luasera de pe card. SI din vorba in vorba am spus ca am un copil de 2 ani si m-au refuzat! Ca la ei nu se primesc copii sub 6 ani!!! In conditiile in care imi luasera toti banii de sejur de pe card si pe booking nu scria nimic de treaba asta, ba mai mult eu selectasem acolo 2 adulti si un copil. Pensiunea spunea ca pe site la ei se specifica asta dar pe booking nu scria nimic si ca nu e greseala lor si nu o sa faca refund.
Si m-am apucat de booking cu mailuri si telefoane si cu 2 saptamani inainte de sejur( deci eu nici nu stiam daca mai plec undeva) mi-au dat o oferta cu discount de 30% cam aceleasi conditii (sauna, bazin, mese... etc) si in apropiere.
Si ca idee am platit alti bani si de abia in 20 ianuarie i-am vazut inapoi in cont pe cei platiti la primul hotel.
Dar nci nu am mai vazut pensiunea pe booking...SI folosesc booking-ul in continuare totusi :) , poate apar acolo ca si client dificil si nu mai patesc din astea.

#24
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

View Postmisu183, on 08 august 2017 - 17:45, said:

Si de ce ma-sa proprietatea mai confirma rezervarea prin email? Au dormit in papuci. La incurcaturi de genul asta se mai lasa si cu reduceri daca vin cu alternative. Anularea ar fi spalare rapida pe maini pentru ei.

Confirmarea este primita de la booking care a trimis-o automat bazandu-se pe ceea ce hotelierul a avut pus pe platforma lor.
Pe hotelier l-a durut in fund ca sa updateze informatia asa ca atunci cand s-a trezit cu inca o rezervare si-a dat seama ca "ups, nu avem cum sa ii cazam"
la cat de neseriosi sunt eu nu as sta la ei pentru nimic in lume. daca nu sunt in stare nici macar sa isi tina rezervarile la zi atunci la ce sa te astepti de la ei?

#25
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013

View Postsomething00, on 08 august 2017 - 17:40, said:

Nu semnezi contract cu booking.
Am avut discutia asta la telefon cu un reprezentant booking.com si mi-au zis ca eu am contract cu hotelul si conditiile rezervarii sunt stabilite de hotel. Booking e doar un intermediar.

Daca citesti "terms and conditions" de pe booking.com o sa vezi ca fix asta scrie:

"By making a reservation through Booking.com, you enter into a direct (legally binding) contractual relationship with the Supplier with which you make a reservation or purchase a product or service (as applicable). From the point at which you make your reservation, we act solely as an intermediary between you and the Supplier, transmitting the details of your reservation to the relevant Supplier(s) and sending you a confirmation email for and on behalf of the Supplier."

Si uite mai departe cum se spala pe maini de responsabilitatea acuratetii informatiei:
"When rendering our Service, the information that we disclose is based on the information provided to us by Suppliers. As such, the Suppliers are given access to an extranet through which they are fully responsible for updating all rates, availability and other information which is displayed on our Platform. Although we will use reasonable skill and care in performing our Service, we will not verify if, and cannot guarantee that, all information is accurate, complete or correct, nor can we be held responsible for any errors (including manifest and typographical errors), any interruptions (whether due to any (temporary and/or partial) breakdown, repair, upgrade or maintenance of our Platform or otherwise), inaccurate, misleading or untrue information or non-delivery of information. Each Supplier remains responsible at all times for the accuracy, completeness and correctness of the (descriptive) information (including the rates and availability) displayed on our Platform. Our Platform does not constitute and should not be regarded as a recommendation or endorsement of the quality, service level, qualification or (star) rating of any Supplier (or its facilities, venue, products or services) made available."

Ba da, cand faci rezervarea prin booking este un contract, dar partea sa de contract, booking.com, datorita pozitiei dominante, aproape de monopol, booking.com isi permite sa n-o respecte.

Ce rost are sa mai folosesti booking.com daca ei nu isi respecta angajamentul, nu mai bine discuti direct cu hotelierul?

Deci booking.com, prin aceasta practica se poarta ca niste trisori!!! E bun de stiut.

Edited by zardato, 08 August 2017 - 18:02.


#26
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Zardato ai citit Terms and conditions? Contractul tau este cu hotelierul nu cu booking. Ca in felul asta ei se acopera legal sa nu aibe obligatii fata de tine asta e cu totul alta discutie. Pe de alta parte daca te pot ajuta, te ajuta. Insa nu au cum sa te ajute obligand hotelul sa te primeasca desi nu au camere. Acolo e vina hotelului....

#27
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013

View Postsomething00, on 08 august 2017 - 21:31, said:

Zardato ai citit Terms and conditions? Contractul tau este cu hotelierul nu cu booking. Ca in felul asta ei se acopera legal sa nu aibe obligatii fata de tine asta e cu totul alta discutie. Pe de alta parte daca te pot ajuta, te ajuta. Insa nu au cum sa te ajute obligand hotelul sa te primeasca desi nu au camere. Acolo e vina hotelului....

Adica nu sunt decat niste paraziti care traiesc pe spinarea altora, mai bine faci rezervarea direct la hotel.

Si cumpararea unui bilet de autobuz este un contract.
La unii oameni doar strangerea de mana e contracta (angajament).  
La astia de la booking, pe vremuri, cand nu aveau asa pozitie dominanta pe piata, era, acum, de cand au aproape maonopol se debaraseaza de orice raspundere.

Faptul ca are o majoritate de clienti care accepta sa fie tratati astfel de booking face ca booking sa-si permita sa tratetze majoritatea clientilor precum niste oi.
Avem ce meritam. Altfel de ce am mai folosi un serviciu de rahat ca booking.com?!

Edited by zardato, 08 August 2017 - 21:54.


#28
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Mizeria e la hotel nu la booking


#29
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013

View PostOctavian_SK, on 08 august 2017 - 22:29, said:

Mizeria e la hotel nu la booking

Evident, dar care ar mai fi interesul sa faci rezervare prin booking.com daca ei nu isi asuma nimic si nu garanteaza nimic. Mai bine faci rezervarea direct cu hotelierul, macar faptul ca ai tratat direct cu el poate, sper eu, il va face sa fie mai responsabil fata de clienti.

Booking.com, practic, nu serveste la absolut nimic.

Edited by zardato, 08 August 2017 - 22:44.


#30
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Zardato problema este la hotelul care nu avea informatia corecta pusa pe portal. Booking da acces hotelului sa faca asta. Nu sta bookingul sa verifice disponibilitatea fiecaruia in parte. E treaba hotelului. Fix asta scrie la contract.
Booking cel mult poate sa renunte la hotelurile alea daca persista in greseli si daca lumea le da review uri negative. Ca nu o sa renunte daca asta este "one time problem".

Ps: Booking nu are monopol. Cred ca nu stii care este definitia monopolului. Ca nu este sinonim cu lider pe piata.

View Postzardato, on 08 august 2017 - 22:42, said:



Evident, dar care ar mai fi interesul sa faci rezervare prin booking.com daca ei nu isi asuma nimic si nu garanteaza nimic. Mai bine faci rezervarea direct cu hotelierul, macar faptul ca ai tratat direct cu el poate, sper eu, il va face sa fie mai responsabil fata de clienti.

Booking.com, practic, nu serveste la absolut nimic.

Pai si cine te obliga sa ii folosesti?
Sau de ce ii folosesti?
Si odata ce iti raspunzi la intrebarea asta vei descoperi si care e folosul booking.com.
:)
E mai simplu sa ai un loc unic unde sa compari toate hotelurile decat sa le iei pe fiecare rand pe rand la puricat :)

Eu am mers in Iran si a trebuit sa gasesc fiecare hotel separat. Sa vorbesc cu fiecare. Sa schimb sute de mailuri si zeci de telefoane. Cu booking as fi rezolvat in maxim o ora ceva ce fara booking mi a luat saptamani. ( iran nu e pe booking...sau cel putin nu era)

#31
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013
Nici Microsoft nu are monopol. :)

Dar care ar mai fi rostul sa faci rezervare pe booking.com daca booking.com nu-si asuma absolut nimic? Care este practic serviciul pe care il ai in plus daca faci rezervare pe booking.com?

Daca nu ai niciun avantaj pentru faptul ca faci rezervare pe booking. com fata de rezervarea directa la hotel, recunosti un comportament ovin in comportamentul consumatorilor care folosesc serviciul de rezervare booking.com?

Intelegi cum vad eu lucrurile?

Pentru mine booking.com trebuia sa-i gaseasca, la acelasi pret camera in aceasi locatie de o categorie (prestatii) similara sau superioara celei rezervate de initoatorul topicului.

Edited by zardato, 08 August 2017 - 22:55.


#32
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,145
  • Înscris: 05.12.2002

View Postzardato, on 08 august 2017 - 22:42, said:

Evident, dar care ar mai fi interesul sa faci rezervare prin booking.com daca ei nu isi asuma nimic si nu garanteaza nimic. Mai bine faci rezervarea direct cu hotelierul, macar faptul ca ai tratat direct cu el poate, sper eu, il va face sa fie mai responsabil fata de clienti.

Booking.com, practic, nu serveste la absolut nimic.

Booking A OFERIT O ALTERNATIVA!!! e atat de greu de citit?
Initiatorul a fost prea nervos sa mai retina despre ce alternativa era vorba - poate era mai bine decat ce rezervase el (dpdvd al conditiilor zic, locatia e relativa).

#33
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013

View PostAlice, on 08 august 2017 - 22:54, said:


Booking A OFERIT O ALTERNATIVA!!! e atat de greu de citit?
Initiatorul a fost prea nervos sa mai retina despre ce alternativa era vorba - poate era mai bine decat ce rezervase el (dpdvd al conditiilor zic, locatia e relativa).

Vezi mesajul 20 de pe topic! ;)

View Postsomething00, on 08 august 2017 - 22:51, said:

Zardato problema este la hotelul care nu avea informatia corecta pusa pe portal. Booking da acces hotelului sa faca asta. Nu sta bookingul sa verifice disponibilitatea fiecaruia in parte. E treaba hotelului. Fix asta scrie la contract.
Booking cel mult poate sa renunte la hotelurile alea daca persista in greseli si daca lumea le da review uri negative. Ca nu o sa renunte daca asta este "one time problem".

Ps: Booking nu are monopol. Cred ca nu stii care este definitia monopolului. Ca nu este sinonim cu lider pe piata.



Pai si cine te obliga sa ii folosesti?
Sau de ce ii folosesti?
Si odata ce iti raspunzi la intrebarea asta vei descoperi si care e folosul booking.com.
Posted Image
E mai simplu sa ai un loc unic unde sa compari toate hotelurile decat sa le iei pe fiecare rand pe rand la puricat Posted Image

Eu am mers in Iran si a trebuit sa gasesc fiecare hotel separat. Sa vorbesc cu fiecare. Sa schimb sute de mailuri si zeci de telefoane. Cu booking as fi rezolvat in maxim o ora ceva ce fara booking mi a luat saptamani. ( iran nu e pe booking...sau cel putin nu era)

In cazul colegului care a initiat topicul care este utilitatea rezervarii pe booking.com?

#34
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,145
  • Înscris: 05.12.2002
Asa, si? El habar nu are ce i s-a propus, e un pic aberant sa spuna ca nu-i convine, nu?
Au fost 2 variante: Unde a rezervat dar sa se mute aproape in fiecare zi si in alta parte (nu stim unde ca sa spunem daca e bine sau rau).
Mai mult de atat ce sa-i ofere?

#35
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Utilitatea bookingului este ca iti ofera pe tava toate alternativele. Initiatorul a intrat acolo si a comparat hotelurile din zona si a ales. Altfrl ar fi trebuit sa caute cu google sau mai stiu eu ce toate variantele separat. Sa intre pe fiecare site sau sa sune si sa vada ce e liber si care e pretul. Apoi sa se decida si sa faca rezervarea direct.

Probabil ca tu zici ca mai bine ar fi folosit booking ca sa gaseasca hotelul si apoi sa mearga sa faca rezervarea direct la hotel. Ca asa e corec si etic...sa te folosesti de un serviciu fara sa platesti pt el. Dar booking mai are un as in maneca-preturile. De cele mai multe ori mai kici decat direct.

#36
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013
De fapt, eu ridicasem o problema, cum este tratat consumatorul si cum reactioneaza consumatorul la serviciile care ii sunt propuse.  

Am sugerat ca atunci cand consumatorul accepta sa fie tratat ca o oaie, va fi tratat in consecinta.  Atunci cand faci rezervare pe booking.com esti mai intai client al booking.com (asa cum esti atunci cand folosesti o aplicatie gratuita) si apoi al hotelului, deci esti in dreptul tau sa ceri socoteala booking.com, refuzand acest drept, nu subminezi doar pozitia ta de client, ci pozitia clientului, in general, iar cand clientii care accepta sa nu foie tratati cu respect devin majoritari... e naspa.

Hotelierul are vina principala, dar este lipsit de verticalitate din partea clientului sa absolve de orice vina booking.com.


Acum fiecare doarme cum isi asterne, sa nu va mai plangeti ca sunteti tratati asa si pe dincolo de prestatarii de servicii daca voi acceptati sa fiti tratati astfel!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate