Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Rezervare prin Booking.com - Hotelierul nu poate asigura cazarea.

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
In orice business exista o posibilitate ca lucrurile sa merga prost; ca din cand in cand mai tragi paiul scurt asta e. Si eu m am certat odata cu booking, am vrut sa inchid contul dar pana la urma tot cu ei e  mai comod :)

#38
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Zardato eu spre deodebire re de tine am citit foarte bine conditiile de la booking. Pt ca e un caz in care nu imi place cum gestioneaza situatia:  calatoritul cu animale de companie. Am facut plangere de cateva ori. Am renuntat la rezervari de si mai multe ori. Si tot asa.
Intr un final mi am mutat aproape complet rezervarile in alta parte.
Deci nu...nu accept sa fiu tratata ca o oaie.

Insa in cazul de fata mi se pare ca dai vina pe cine nu trebuie. Hotelierul a gresit iar booking a facut maximul posibil-i a gasit o alternativa. Altceva ce vroiai?

Edited by something00, 08 August 2017 - 23:13.


#39
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013
Am scris la sfarsitul mesajului 31 de pe topic ce as fi asteptat de la booking sa faca.  

De la hotelier nu stiu, pare destul de lipsit de seriozitate incat sa mai incerc ceva, din ce am citit ca i-a propus initiatorului topicului pare sa fie foarte departe de spiritul comercial: hotel recent/nou, deci cu nevoie de publicitate, sa afle cat mai multa lume despre el, incepe foarte prost...

View Postsomething00, on 08 august 2017 - 23:12, said:

Zardato eu spre deodebire re de tine am citit foarte bine conditiile de la booking. Pt ca e un caz in care nu imi place cum gestioneaza situatia:  calatoritul cu animale de companie. Am facut plangere de cateva ori. Am renuntat la rezervari de si mai multe ori. Si tot asa.
Intr un final mi am mutat aproape complet rezervarile in alta parte.
Deci nu...nu accept sa fiu tratata ca o oaie.

Insa in cazul de fata mi se pare ca dai vina pe cine nu trebuie. Hotelierul a gresit iar booking a facut maximul posibil-i a gasit o alternativa. Altceva ce vroiai?

Cand refuzati sa vedeti orice urma de vina la booking, atunci aveti atitudinea clientilor care accepta sa fie tratati cu dispret. E dreptul vostru.

#40
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,141
  • Înscris: 05.12.2002

View Postzardato, on 08 august 2017 - 23:32, said:

Am scris la sfarsitul mesajului 31 de pe topic ce as fi asteptat de la booking sa faca

View Postzardato, on 08 august 2017 - 22:53, said:

Pentru mine booking.com trebuia sa-i gaseasca, la acelasi pret camera in aceasi locatie de o categorie (prestatii) similara sau superioara celei rezervate de initoatorul topicului.
In aceeasi locatie adica in acelasi hotel? Cel mai probabil nu mai existau camere disponibile, de nici un fel.
In zona? Poate asta i s-a oferit, nu avem de unde sa stim.

Ce ai fi vrut sa faca booking? Sa oblige hotelul sa-i dea o camera? Nu are cum sa faca asta.

#41
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013

View PostAlice, on 08 august 2017 - 23:42, said:

In aceeasi locatie adica in acelasi hotel? Cel mai probabil nu mai existau camere disponibile, de nici un fel.
In zona? Poate asta i s-a oferit, nu avem de unde sa stim.

Ce ai fi vrut sa faca booking? Sa oblige hotelul sa-i dea o camera? Nu are cum sa faca asta.

Posted Image
Nu stim, dar tu presupui deja, din start, ca booking a facut o super propunere si ii absolvi de orice vina. Desi nici tu nu ai habar despre propunerea alternativa a booking.  
Eu i-am zis initiatorului sa se comporte in consumator responsabil si sa reclame din partea booking sa-si indeplineasca partea sa din contract (indiferent de ce spuneti voi, in momentul in care dai click pe validarea rezervarii, cele doua parti, clientul si platforma de rezervare isi asuma anumite angajamente de la care booking incerca prin diferite modalitati sa se eschiveze).

Booking este parte in aceasta procedura de rezervare, injurati hotelierul, pe drept cuvant, dar nimic despre booking.
Ce se intampla daca hotelierul era un campion al nesimtirii si-l prevenea pe client ca nu are camere disponibile abia in momentul in care acesta ajungea la receptia hotelului (au fost cazuri)? Nici atunci nu ar fi avut nicio vina booking?

Daca clientii, consumatorii ar fi mai responsabili si ar cere sa fie tratati cu respect de catre cei care le vand produse sau servicii, multe s-a imbunatatii.  Insa daca se multumeste  sa fie tratat ca o oaie, va fi tratat mai mereu in consecinta.

Edited by zardato, 09 August 2017 - 10:00.


#42
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,800
  • Înscris: 13.07.2011
problema este urmatoarea:

1. Booking lucreaza doar ca o platforma care ofera cazare, este un intermediar si incaseaza comision pentru fiecare camera comandata prin ei. Nu isi asuma absolut nici-o raspundere, daca - ca si in cazul tau - nu primesti camera, sau camerele sunt murdare etc.
2. Hoteleriul are un admin panel, unde isi baga toate informatiile, isi actualizeaza locurile, preturile etc. Aici booking nu are nici o influenta si nici nu ii intereseaza. Daca raportezi hotelul intr-un caz urat, atunci ei contacteaza hotelul, de ce, ce si cum, in general nu se intampla nimic. Daca este o situatie grava, atunci hotelul risca sa fie eliminat de pe platforma. In general nu este cazul pentru ca si hotelul si booking isi doreste cascavalul.

In cazul tau este complicat, este clar o greseala din partea hotelului. Atat timp cat ti se ofera posibilitatea unei alternative in aceasi categorie de "lux", nu ai nici un drept, deoarece ei au gasit o solutie egala. In cazul in care hotelul alternativa nu ofera aceasi categorie de "lux", atunci poti depune plangere, poti contacta booking, etc, dar booking nu va face mare lucru, poate un voucher pentru urmatoarea calatorie, in rest iti vor spune sa contactezi hotelul. Pe astia de la hotel trebuie sa ii ameninti, ori iti dau camera, ori iti dau 50% reducere si accepti 1+2+1 si ai terminat situatia.

Eu in Valencia mi-am comandat hotel prin Booking, 4 stele la 2km de centru, hotel destul de ok. Am ajuns acolo si mi-au spus ca una din camere (comandaseram 2 camere), nu este disponibila si au avut o greseala de comunicare, insa ei au deja o solutie. Am avut noroc ca acest hotel mai avea un hotel de 3 si de 5 stele in Valencia, astfel ca am primit upgrade in hotelul de 5 stele, care era in exact cealalta parte a orasului, dar tot la 2 km distanta de centru, astfel ca nu am avut nimic de comandat. Mi-au achitat taxi-ul plus upgrade la stele si a fost ok, doar ca am pierdut niste timp.

Si se intampla si la case mai mari, am comandat direct prin pagina de internet a hotelului Marriot pentru un weekend pentru niste prieteni veniti in vizita din Bucuresti la Viena. Ajunsi in hotel, au spus ca au dat din greseala camerele, ne-au oferit la fel un hotel partener la vreo 4 km distanta de actualul, nu am acceptat deoarece eu stateam direct langa hotel si era mai greu sa ne intalnim mereu undeva mai departe. Au acceptat, au vorbit cu directorul hotelului si au primit un junior suite in acelasi pret pentru weekend. Important este sa ai o solutie favorabila tie.

Edited by business11, 09 August 2017 - 11:03.


#43
Mitril

Mitril

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 32
  • Înscris: 18.02.2017
Am rezolvat,fara a obtine insa, vreun avantaj.
Am contactat booking-ul prin mail,ei m-au contactat telefonic incercand sa-mi gaseasca variante asemanatoare ca pret si confort, platind ei diferenta de pret la cazare, acolo unde era cazul(aproximativ 50 euro).Chiar s-au straduit sa-mi gaseasca o locatie pe dorintele mele.Nici una din variante nu m-au avantajat.Asa ca, am cazut de acord cu anularea gratuita.
La scurt timp am contactat hotelul,schimband usor perioada si voi merge totusi pe "litoralul romanesc", dupa multi ani.

#44
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View PostMitril, on 10 august 2017 - 18:08, said:

si voi merge totusi pe "litoralul romanesc", dupa multi ani.
Posted Image  fool me once shame on you, fool me twice shame on me

#45
zardato

zardato

    Coruptii la puscarie!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,634
  • Înscris: 01.12.2013

View PostMitril, on 10 august 2017 - 18:08, said:

Am rezolvat,fara a obtine insa, vreun avantaj.
Am contactat booking-ul prin mail,ei m-au contactat telefonic incercand sa-mi gaseasca variante asemanatoare ca pret si confort, platind ei diferenta de pret la cazare, acolo unde era cazul(aproximativ 50 euro).Chiar s-au straduit sa-mi gaseasca o locatie pe dorintele mele.Nici una din variante nu m-au avantajat.Asa ca, am cazut de acord cu anularea gratuita.
La scurt timp am contactat hotelul,schimband usor perioada si voi merge totusi pe "litoralul romanesc", dupa multi ani.

Nici macar hotelul nu ti-a facut o remiza? Un gest comercial, ceva?

#46
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postsomething00, on 08 august 2017 - 23:12, said:

nu accept sa fiu tratata ca o oaie.

Nu stiu, ciobanasul din Miorita trata bine oaia. Chiar vorbea cu ea.

View PostMitril, on 10 august 2017 - 18:08, said:

voi merge totusi pe "litoralul romanesc", dupa multi ani.

Pregateste-te sufleteste.

#47
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View Postzardato, on 11 august 2017 - 20:34, said:

Nici macar hotelul nu ti-a facut o remiza? Un gest comercial, ceva?
Posted Image  Remiza nu cred, doar gest comercial specific zonei Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate