Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Rezervare prin Booking.com - Hotelierul nu poate asigura cazarea.
Last Updated: Aug 12 2017 09:34, Started by
Mitril
, Aug 08 2017 16:26
·
0
#37
Posted 08 August 2017 - 23:08
In orice business exista o posibilitate ca lucrurile sa merga prost; ca din cand in cand mai tragi paiul scurt asta e. Si eu m am certat odata cu booking, am vrut sa inchid contul dar pana la urma tot cu ei e mai comod
|
#38
Posted 08 August 2017 - 23:12
Zardato eu spre deodebire re de tine am citit foarte bine conditiile de la booking. Pt ca e un caz in care nu imi place cum gestioneaza situatia: calatoritul cu animale de companie. Am facut plangere de cateva ori. Am renuntat la rezervari de si mai multe ori. Si tot asa.
Intr un final mi am mutat aproape complet rezervarile in alta parte. Deci nu...nu accept sa fiu tratata ca o oaie. Insa in cazul de fata mi se pare ca dai vina pe cine nu trebuie. Hotelierul a gresit iar booking a facut maximul posibil-i a gasit o alternativa. Altceva ce vroiai? Edited by something00, 08 August 2017 - 23:13. |
#39
Posted 08 August 2017 - 23:32
Am scris la sfarsitul mesajului 31 de pe topic ce as fi asteptat de la booking sa faca.
De la hotelier nu stiu, pare destul de lipsit de seriozitate incat sa mai incerc ceva, din ce am citit ca i-a propus initiatorului topicului pare sa fie foarte departe de spiritul comercial: hotel recent/nou, deci cu nevoie de publicitate, sa afle cat mai multa lume despre el, incepe foarte prost... something00, on 08 august 2017 - 23:12, said:
Zardato eu spre deodebire re de tine am citit foarte bine conditiile de la booking. Pt ca e un caz in care nu imi place cum gestioneaza situatia: calatoritul cu animale de companie. Am facut plangere de cateva ori. Am renuntat la rezervari de si mai multe ori. Si tot asa. Intr un final mi am mutat aproape complet rezervarile in alta parte. Deci nu...nu accept sa fiu tratata ca o oaie. Insa in cazul de fata mi se pare ca dai vina pe cine nu trebuie. Hotelierul a gresit iar booking a facut maximul posibil-i a gasit o alternativa. Altceva ce vroiai? Cand refuzati sa vedeti orice urma de vina la booking, atunci aveti atitudinea clientilor care accepta sa fie tratati cu dispret. E dreptul vostru. |
#40
Posted 08 August 2017 - 23:42
zardato, on 08 august 2017 - 23:32, said:
Am scris la sfarsitul mesajului 31 de pe topic ce as fi asteptat de la booking sa faca zardato, on 08 august 2017 - 22:53, said:
Pentru mine booking.com trebuia sa-i gaseasca, la acelasi pret camera in aceasi locatie de o categorie (prestatii) similara sau superioara celei rezervate de initoatorul topicului. In zona? Poate asta i s-a oferit, nu avem de unde sa stim. Ce ai fi vrut sa faca booking? Sa oblige hotelul sa-i dea o camera? Nu are cum sa faca asta. |
#41
Posted 09 August 2017 - 09:41
Alice, on 08 august 2017 - 23:42, said:
In aceeasi locatie adica in acelasi hotel? Cel mai probabil nu mai existau camere disponibile, de nici un fel. In zona? Poate asta i s-a oferit, nu avem de unde sa stim. Ce ai fi vrut sa faca booking? Sa oblige hotelul sa-i dea o camera? Nu are cum sa faca asta. Nu stim, dar tu presupui deja, din start, ca booking a facut o super propunere si ii absolvi de orice vina. Desi nici tu nu ai habar despre propunerea alternativa a booking. Eu i-am zis initiatorului sa se comporte in consumator responsabil si sa reclame din partea booking sa-si indeplineasca partea sa din contract (indiferent de ce spuneti voi, in momentul in care dai click pe validarea rezervarii, cele doua parti, clientul si platforma de rezervare isi asuma anumite angajamente de la care booking incerca prin diferite modalitati sa se eschiveze). Booking este parte in aceasta procedura de rezervare, injurati hotelierul, pe drept cuvant, dar nimic despre booking. Ce se intampla daca hotelierul era un campion al nesimtirii si-l prevenea pe client ca nu are camere disponibile abia in momentul in care acesta ajungea la receptia hotelului (au fost cazuri)? Nici atunci nu ar fi avut nicio vina booking? Daca clientii, consumatorii ar fi mai responsabili si ar cere sa fie tratati cu respect de catre cei care le vand produse sau servicii, multe s-a imbunatatii. Insa daca se multumeste sa fie tratat ca o oaie, va fi tratat mai mereu in consecinta. Edited by zardato, 09 August 2017 - 10:00. |
#42
Posted 09 August 2017 - 11:00
problema este urmatoarea:
1. Booking lucreaza doar ca o platforma care ofera cazare, este un intermediar si incaseaza comision pentru fiecare camera comandata prin ei. Nu isi asuma absolut nici-o raspundere, daca - ca si in cazul tau - nu primesti camera, sau camerele sunt murdare etc. 2. Hoteleriul are un admin panel, unde isi baga toate informatiile, isi actualizeaza locurile, preturile etc. Aici booking nu are nici o influenta si nici nu ii intereseaza. Daca raportezi hotelul intr-un caz urat, atunci ei contacteaza hotelul, de ce, ce si cum, in general nu se intampla nimic. Daca este o situatie grava, atunci hotelul risca sa fie eliminat de pe platforma. In general nu este cazul pentru ca si hotelul si booking isi doreste cascavalul. In cazul tau este complicat, este clar o greseala din partea hotelului. Atat timp cat ti se ofera posibilitatea unei alternative in aceasi categorie de "lux", nu ai nici un drept, deoarece ei au gasit o solutie egala. In cazul in care hotelul alternativa nu ofera aceasi categorie de "lux", atunci poti depune plangere, poti contacta booking, etc, dar booking nu va face mare lucru, poate un voucher pentru urmatoarea calatorie, in rest iti vor spune sa contactezi hotelul. Pe astia de la hotel trebuie sa ii ameninti, ori iti dau camera, ori iti dau 50% reducere si accepti 1+2+1 si ai terminat situatia. Eu in Valencia mi-am comandat hotel prin Booking, 4 stele la 2km de centru, hotel destul de ok. Am ajuns acolo si mi-au spus ca una din camere (comandaseram 2 camere), nu este disponibila si au avut o greseala de comunicare, insa ei au deja o solutie. Am avut noroc ca acest hotel mai avea un hotel de 3 si de 5 stele in Valencia, astfel ca am primit upgrade in hotelul de 5 stele, care era in exact cealalta parte a orasului, dar tot la 2 km distanta de centru, astfel ca nu am avut nimic de comandat. Mi-au achitat taxi-ul plus upgrade la stele si a fost ok, doar ca am pierdut niste timp. Si se intampla si la case mai mari, am comandat direct prin pagina de internet a hotelului Marriot pentru un weekend pentru niste prieteni veniti in vizita din Bucuresti la Viena. Ajunsi in hotel, au spus ca au dat din greseala camerele, ne-au oferit la fel un hotel partener la vreo 4 km distanta de actualul, nu am acceptat deoarece eu stateam direct langa hotel si era mai greu sa ne intalnim mereu undeva mai departe. Au acceptat, au vorbit cu directorul hotelului si au primit un junior suite in acelasi pret pentru weekend. Important este sa ai o solutie favorabila tie. Edited by business11, 09 August 2017 - 11:03. |
#43
Posted 10 August 2017 - 18:08
Am rezolvat,fara a obtine insa, vreun avantaj.
Am contactat booking-ul prin mail,ei m-au contactat telefonic incercand sa-mi gaseasca variante asemanatoare ca pret si confort, platind ei diferenta de pret la cazare, acolo unde era cazul(aproximativ 50 euro).Chiar s-au straduit sa-mi gaseasca o locatie pe dorintele mele.Nici una din variante nu m-au avantajat.Asa ca, am cazut de acord cu anularea gratuita. La scurt timp am contactat hotelul,schimband usor perioada si voi merge totusi pe "litoralul romanesc", dupa multi ani. |
#44
Posted 10 August 2017 - 21:04
#45
Posted 11 August 2017 - 20:34
Mitril, on 10 august 2017 - 18:08, said:
Am rezolvat,fara a obtine insa, vreun avantaj. Am contactat booking-ul prin mail,ei m-au contactat telefonic incercand sa-mi gaseasca variante asemanatoare ca pret si confort, platind ei diferenta de pret la cazare, acolo unde era cazul(aproximativ 50 euro).Chiar s-au straduit sa-mi gaseasca o locatie pe dorintele mele.Nici una din variante nu m-au avantajat.Asa ca, am cazut de acord cu anularea gratuita. La scurt timp am contactat hotelul,schimband usor perioada si voi merge totusi pe "litoralul romanesc", dupa multi ani. Nici macar hotelul nu ti-a facut o remiza? Un gest comercial, ceva? |
#46
Posted 12 August 2017 - 08:30
|
#47
Posted 12 August 2017 - 09:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users