Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Rezervare prin Booking.com - Hotelierul nu poate asigura cazarea.
Last Updated: Aug 12 2017 09:34, Started by
Mitril
, Aug 08 2017 16:26
·
0
#1
Posted 08 August 2017 - 16:26
Am facut rezervare pe Booking.com la un hotel din Olimp.
Dupa cateva zile am fost sunat de la hotel ca nu-mi pot asigura cazarea in aceeasi camera timp de 4 nopti.(Rezervarea este facuta pentru 4 nopti) Varianta propusa de hotel este 1+2+1 nopti in camera/vile diferite sau anulare.Ulterior am fost sunat de un reprezentant booking cu o alta varianta de cazare. Eu insist pe locatia aleasa initial.Ce sanse am si cum ar trebui sa procedez? |
#2
Posted 08 August 2017 - 16:31
pai daca nu sunt camere libere, cam ce sanse ai putea sa ai? nu e ca si cum s-ar duce la dedeman si ar mai cumpara o camera si ar rezolva problema...
eu as studia variantele propuse, as alege-o pe cea mai convenabila si as insista pe o reducere pt deranj. daca refuza, as continua probabil cu o plangere la anpc, daca ai o rezervare confirmata. sau unde s-or face plangeri pt turism, nu am facut niciodata una |
#3
Posted 08 August 2017 - 16:34
Trebuie sa procedezi asa cum iti indica termenii si conditiile proprietatii si cele ale site-ului. Booking-ul ofera doar un serviciu de intermediere, nu pot dicta celor ce pun la dispozitie niste proprietati spre cazare.
Exista si alte servicii online ce intermediaza servicii de cazare/turism. Eu sincer nu m-as crampona de aia, nu m-as pune cu nesimtii caci in cel mai rau caz te trezesti ca te trateaza ca ultimul om, iti dau cea mai nasoala camera cu cele mai nasoale asternuturi si asa mai departe, numai sa-ti strice vacanta. Mai bine-ti cauti cazare in alta parte. Edited by Ciubex, 08 August 2017 - 16:35. |
#4
Posted 08 August 2017 - 16:35
Da am rezervare cu confirmare pe mail.
Hotelierul insista pentru anulare,la al doilea telefon. |
#5
Posted 08 August 2017 - 16:38
Daca nu sunt camere libere, fie alegi varianta lor (alte locatie - te vor ajuta ei sa iti gasesti - sau anulare), ori incerci sa te duci pe alte date (daca este posibil). Nu au cum sa te primeasca daca nu au unde.....
Probabil a fost o neintelegere intre info avute de hotel si info trimise catre Booking, mi s-a intamplat si mie (nu in Ro, insa). |
#6
Posted 08 August 2017 - 16:44
pentru 4 nopti nu cred ca este deranjul mare, dar normal nu este. Eu zic sa folosesti situatia spre avantajul tau si sa spui ca esti de acord cu 1+2+1 dar trebuie sa scada din pret, asa ca faci un castig. Daca nu sunt de acord, schimbi hotelul sau faci reclamatie la booking. De castigat nu prea poti castiga mult, dar este o eroare de comunicare intre booking si hotel aici, in general hotelul este de vina ca nu actualizeaza camerele date prin alte sisteme decat booking. ANPC in ultima faza.
|
#7
Posted 08 August 2017 - 16:46
Probabil a "plusat" cineva sau vreo pila are nevoie atunci. Deh, romanica... Old habits die hard.
|
#8
Posted 08 August 2017 - 16:47
Booking poate dicta, pentru că e credibilitatea lor în joc. Ce rezervare e aia pe care o faci doar ca să afli că hotelul a anulat-o după cîteva zile? Ori e o cameră disponibilă pentru perioada cerută, ori nu. Chestia cu uite camera, nu e camera le dăunează și lor.
1+2+1 nu prea e vacanță - o să tot desfaci și strîngi bagajele. Cere-le alternative dintr-o bucată la cel puțin același nivel de stele, eventual upgrade. |
#9
Posted 08 August 2017 - 16:47
Destul de ciudat, dar puteau sa ofere (1+2+1) celorlalti si sa te lase pe tine ca intreg (4 nopti). Vrei mortis locatia respectiva? Daca era dupa mine, in secunda 2 anulare si vedeam ce ofera booking. Mi se pare lipsa de bun simt (si comercial) sa suni clientul sa se mute dupa fiecare noapte.
PS: ti-au zis motivul (de ce nu te pot caza in aceeasi camera)? Cand ai facut rezervarea? |
#10
Posted 08 August 2017 - 16:47
ori alegi varianta lor, ori anulare. daca nu ai platit nimic, nu are nimeni ce le face. motiveaza ca a fost o eroare,
ca au oferit variante si pa si pusi. daca te pui cu ei, cum zicea si altcineva, ti-o iei, in cele mai nasoale moduri. de la camere nasoale, servicii si atitudine de rahat si sa vezi apoi distractie. ori esti om si intelegi, ori te asptepti la surprize, tu alegi. |
|
#11
Posted 08 August 2017 - 16:54
Pololica, on 08 august 2017 - 16:47, said:
Destul de ciudat, dar puteau sa ofere (1+2+1) celorlalti si sa te lase pe tine ca intreg (4 nopti). Vrei mortis locatia respectiva? Daca era dupa mine, in secunda 2 anulare si vedeam ce ofera booking. Mi se pare lipsa de bun simt (si comercial) sa suni clientul sa se mute dupa fiecare noapte. PS: ti-au zis motivul (de ce nu te pot caza in aceeasi camera)? Cand ai facut rezervarea? https://www.booking....ml#availability |
#13
Posted 08 August 2017 - 16:57
Din cate inteleg, ai primit confirmarea de la hotel ca e totul in regula, iar ulterior s-au razgandit si au spus ca nu mai au locuri.
Parerea mea este sa suni la hotel si sa ii ameninti ca vei lua legatura cu booking.com, vezi ce iti ofera, as merge pe ideea de discount 50% daca ma cazeaza separat in 3 locatii diferite cum ti-au spus tie, dar vezi sa iti dea in scris, pe mail, semnat de reprezentantul lor. Daca nu rezolvi cu hotelul in felul acesta, trimite un email la Booking si le explici situatia. Normal ar fi ca booking sa sanctioneze hotelurile care nu se tin de cuvant, pentru ca in felul acesta lumea isi pierde increderea si in booking, in mod indirect. Tocmai asta e motivul pt care folosesc booking, ca sa nu am surprize cand ajung la hotelul respectiv. Eu ti-am spus ce as face personal daca m-as afla in situatia ta. Sa ne spui cum ai rezolvat problema! Bafta! |
#14
Posted 08 August 2017 - 16:58
Daca vei merge pe varianta ramanerii la acel hotel, macar asigura-te la final ca le vei da cel mai prost review pe booking
Sa mentionezi in el ceva de genul: "Atentie, nu isi onoreaza rezervarile". Pe viitor vor fi mult mai atenti cu actualizarea disponibilitatii camerelor pe booking |
#15
Posted 08 August 2017 - 17:01
Mitril, on 08 august 2017 - 16:54, said:
Rezervarea a fost facuta in urma cu 3 zile.Si este un hotel deschis anul acesta. https://www.booking....ml#availability |
|
#16
Posted 08 August 2017 - 17:05
Pune piciorul in prag si obtine maximul de profit din situatie. Discuta direct cu booking nu cu nesimtitii de la hotel
|
#17
Posted 08 August 2017 - 17:09
#18
Posted 08 August 2017 - 17:13
Ceva in apropiere iti recomand si eu, la vecinii bulgari
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users