Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mazda3
Last Updated: Dec 06 2017 17:44, Started by
PoeOvidiu
, Aug 02 2017 18:23
·
0
#19
Posted 03 August 2017 - 09:07
#20
Posted 03 August 2017 - 09:38
Așa imi dă mie, cam pe la 11℅/ 12℅ o medie, intr-o luna, pe vremea asta caniculara, mers mult in oraș.
Altfel, pe vreme mai racoroasa, fără aer, nu sare de 10℅ / consum pe o luna. Plus ca eu mă mai dau la ea, să scap de melcii din trafic Edited by crisstonne, 03 August 2017 - 09:39. |
#21
Posted 03 August 2017 - 10:03
#22
Posted 03 August 2017 - 10:45
Pai nici nu ai cum sa bagi sub 95. Iar daca te referi la 98 sau 100, eu am observat tocmai pe dos. Consumul e mai mare. Iar masina nu trage neaparat mai bine. Diferentele se simt foarte putin, spre deloc.
|
#23
Posted 03 August 2017 - 11:02
LauCalin, on 03 august 2017 - 10:45, said:
Pai nici nu ai cum sa bagi sub 95. Iar daca te referi la 98 sau 100, eu am observat tocmai pe dos. Consumul e mai mare. Iar masina nu trage neaparat mai bine. Diferentele se simt foarte putin, spre deloc. |
#24
Posted 03 August 2017 - 11:20
Are 8000 de la schimb, nu a mîncat ulei, nivelul idem azi ca în prima zi de schimb.
|
#25
Posted 03 August 2017 - 13:36
Ma batea gandul sa imi iau o Mazda 3, 1.6 diesel ce-i drept, asa ca m-am interesat destul de mult despre ea. Am renuntat pentru ca mi-am dat seama ca am nevoie de ceva mai mare. Ce pot sa iti spun din ce m-am interesat de la proprietari e ca sunt foarte fiabile (benzinarele foarte reusite, mai reusite ca dieselul), stau foarte bine pe drum, in curbe, confortabile. Consumabile la preturi foarte bune, deci automat reviziile vor costa putin. La ce sa ai grija sa verifici, rugina, in special la aripile spate, e boala lor, cel putin la cele pana in 2006 parca.
|
#26
Posted 03 August 2017 - 14:51
#27
Posted 03 August 2017 - 15:29
LauCalin, on 03 august 2017 - 14:51, said: De unde stii? Ca povesti am auzit si eu. Galacticul, on 03 august 2017 - 13:36, said:
Ma batea gandul sa imi iau o Mazda 3, 1.6 diesel ce-i drept, asa ca m-am interesat destul de mult despre ea. Am renuntat pentru ca mi-am dat seama ca am nevoie de ceva mai mare. Ce pot sa iti spun din ce m-am interesat de la proprietari e ca sunt foarte fiabile (benzinarele foarte reusite, mai reusite ca dieselul), stau foarte bine pe drum, in curbe, confortabile. Consumabile la preturi foarte bune, deci automat reviziile vor costa putin. La ce sa ai grija sa verifici, rugina, in special la aripile spate, e boala lor, cel putin la cele pana in 2006 parca. |
#28
Posted 03 August 2017 - 20:34
Hai lasa-ma. Crezi ca merg cu masina de 10-12 ani sa schimbe uleiul si filtrele in reprezentanta Mazda. Am un magazin cu canal la 3 km de mine si schimba gratis, platesti doar uleiul si filtrele. Acolo schimb si la masinile actuale. Schimb la ei de vreo 7-8 ani. La Peugeot 2.0HDI e vreo 185 de lei schimb de ulei si filtre (ca am schimbat si filtrul de motorina) altfel e vreo 150. In reprezentanta cred ca e 8-900.
Si la Logan diesel e pe la 5-600 in reprezentanta si 180 la acelasi magazin Edited by PoeOvidiu, 03 August 2017 - 20:37. |
|
#29
Posted 03 August 2017 - 20:39
titoo, on 03 august 2017 - 15:29, said: Te contrazic in privinta intretinerii, ma refer la piesele de origine si service-urile Mazda. O revizie te costa in jur de 700 lei, avantajul fata de alte marci e ca o faci la 20 k nu la 15k . Cu filtre de origine Mazda, da, probabil, cel de aer e 178 de lei de exemplu, dar sa fim seriosi, la o masina SH nu are rost sa dai atatia bani doar ca sunt OEM, nu e ca si cum ai pierde ceva garantie. Ca idee, acum am verificat pretul filtrelor, toate MANN, plus 4 litri ulei Liqui Moly, pret: 320 lei. Din nou, ma refer la o revizie normala de filtre si ulei, nu si placute si alte cele. |
#30
Posted 04 August 2017 - 00:09
200 km cu 28 litri GPL, azi.
Deh, canicula mare, aerul a mers non stop, am mai tras de ea ocazional. Attached FilesEdited by crisstonne, 04 August 2017 - 00:31. |
#31
Posted 04 August 2017 - 00:26
Cea mai scumpă ,,consumabila " schimbată este rola întinzătoare curea = 442 lei.
|
#32
Posted 04 August 2017 - 09:35
PoeOvidiu, on 03 august 2017 - 20:34, said:
Hai lasa-ma. Crezi ca merg cu masina de 10-12 ani sa schimbe uleiul si filtrele in reprezentanta Mazda. Am un magazin cu canal la 3 km de mine si schimba gratis, platesti doar uleiul si filtrele. Acolo schimb si la masinile actuale. Schimb la ei de vreo 7-8 ani. La Peugeot 2.0HDI e vreo 185 de lei schimb de ulei si filtre (ca am schimbat si filtrul de motorina) altfel e vreo 150. In reprezentanta cred ca e 8-900. Si la Logan diesel e pe la 5-600 in reprezentanta si 180 la acelasi magazin crisstonne, on 04 august 2017 - 00:26, said:
Cea mai scumpă ,,consumabila " schimbată este rola întinzătoare curea = 442 lei. |
#33
Posted 04 August 2017 - 09:42
|
#34
Posted 04 August 2017 - 11:36
#35
Posted 04 August 2017 - 11:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users