Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Mazda3

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#55
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 PoeOvidiu, on 08 septembrie 2017 - 07:38, said:

  Aia e tehnica aia utilizata de aia care nu stapanesc pornirea in rampa? Nu am folosit niciodata tehnica asta complicata (de fapt nici nu te invata tampenia asta in scoala de soferi) si nici frana de mana la plecare. La inceput, ca incepator am fost foarte atent la plecarea in rampa iar in timp devine reflex. Atat ca am ramas cu un reflex ciudat de la Dacia 1300 si "sprituiesc" la plecarea in rampa Posted Image
Tehnica călcâi vârf se folosește când conduci ”sportiv” să schimbi vitezele rapid pe turație optimă. E adevărat, nu se învață la ”școala de șoferi”.
Cu piciorul drept stai cu călcuiul pe frână și vârful pe accelarație în timp ce cu piciorul stâng debreiezi.

 RealThing, on 01 septembrie 2017 - 23:12, said:

Probabil frana si acceleratie, nu vreau sa stiu cum conduci, mai ales la partea aia cu "sportiva" Posted Image
da :)

 PoeOvidiu, on 08 septembrie 2017 - 07:38, said:

  Aia e tehnica aia utilizata de aia care nu stapanesc pornirea in rampa? Nu am folosit niciodata tehnica asta complicata (de fapt nici nu te invata tampenia asta in scoala de soferi) si nici frana de mana la plecare. La inceput, ca incepator am fost foarte atent la plecarea in rampa iar in timp devine reflex. Atat ca am ramas cu un reflex ciudat de la Dacia 1300 si "sprituiesc" la plecarea in rampa Posted Image
dacă pleci din rampă corect, adică cu frâna de mână poți lungi durata de viață a discului de ambreiaj cu 20-50% depinzând cât de des o folosești.
La motoarele moderne cu injecție asistată computer nu mai contează dacă ”sprițuiești” sau nu.

#56
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,225
  • Înscris: 19.03.2007
Tu asa faci cand schimbi vitezele, calci si frana ? Tehnica calcai-varf se foloseste de catre piloti atunci cand se abordeaza viraje.
Cu ce uzezi prematur ambreiajul daca stai cu piciorul pe frana in rampa si cand pleci bagi in viteza si muti piciorul mai repede pe acceleratie ? Cu frana de mana ai sanse mai mari sa uzezi prematur ambreiajul, daca nu te sincronizezi si nu o eliberezi la momentul optim.

#57
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

 DaculScoril0, on 29 noiembrie 2017 - 06:01, said:


dacă pleci din rampă corect, adică cu frâna de mână poți lungi durata de viață a discului de ambreiaj cu 20-50% depinzând cât de des o folosești.
La motoarele moderne cu injecție asistată computer nu mai contează dacă ”sprițuiești” sau nu.
Corect inseamna sa nu o scapi in spate.  Eu pornesc tot fara frana de mana si am facut 250.000 km cu ambreiajul pe Logan, si am predat masina cu ambreiajul in stare perfecta de functionare. Cu Peugeotul am deja 180.000 km cu ambreiajul si nu da semne de oboseala.
Sunt curios cat tine un ambreiaj cand folosesc frana de mana la plecarea in rampa daca ma tine  peste 250.000 km cand plec fara frana de mana si il uzez  prematur.

#58
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 titoo, on 29 noiembrie 2017 - 15:10, said:

Tu asa faci cand schimbi vitezele, calci si frana ? Tehnica calcai-varf se foloseste de catre piloti atunci cand se abordeaza viraje.
Cu ce uzezi prematur ambreiajul daca stai cu piciorul pe frana in rampa si cand pleci bagi in viteza si muti piciorul mai repede pe acceleratie ? Cu frana de mana ai sanse mai mari sa uzezi prematur ambreiajul, daca nu te sincronizezi si nu o eliberezi la momentul optim.
Păi e ce am spus, s-au n-ai citit?
Tehnica călcâi-vârf n-are nici o treabă cu plecatul din rampă, sunt două chestii total diferite.

 PoeOvidiu, on 01 decembrie 2017 - 10:23, said:

Sunt curios cat tine un ambreiaj cand folosesc frana de mana la plecarea in rampa daca ma tine  peste 250.000 km cand plec fara frana de mana si il uzez  prematur.

Probabil n-o să afli niciodată dar estimările sunt +20% cel puțin. Depinde desigur de cât de des ești nevoit să pleci din rampă și cu ce fel rampe ai de a face. În București nu prea contează dar în Brașov te asigur că sunt străzi pe care nu poți porni la deal fără frâna de mână și să mai ai un ambreiaj funcțional după trei încercări.

#59
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,225
  • Înscris: 19.03.2007

 DaculScoril0, on 02 decembrie 2017 - 00:17, said:

Păi e ce am spus, s-au n-ai citit?
Tehnica călcâi-vârf n-are nici o treabă cu plecatul din rampă, sunt două chestii total diferite.



Probabil n-o să afli niciodată dar estimările sunt +20% cel puțin. Depinde desigur de cât de des ești nevoit să pleci din rampă și cu ce fel rampe ai de a face. În București nu prea contează dar în Brașov te asigur că sunt străzi pe care nu poți porni la deal fără frâna de mână și să mai ai un ambreiaj funcțional după trei încercări.
Ba am citit, doar ca ai scris mai mult decat atat,ne explicai in ce situatii se foloseste tehnica varf-calcai, reciteste-ti postarea.
Pe ce te bazezi cand faci afirmatia referitoare la plecatul din rampa cu frana de mana ? Eu zic ca e invers, e -20% cand pleci cu frana de mana....am scris mai sus ,de ce...ori n-ai citit !?
Logic si tehnic, cand solicit mai mult ambreiajul, cand plec normal din rampa sau cand plec (fie doar si pentru cateva secunde) cu rotile din spate infranate ?

Edited by titoo, 02 December 2017 - 01:04.


#60
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014
Din 2013 majoritatea au funcția de asistență a pornirii în rampă. Că unii dintre noi nu au prins-o sau n-o au, e evident. Frâna de mână e totuși sfântă.

#61
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Pana la urma Mazda3 s-a transformat in Citroen C3 1.4HDI Posted Image urmand sa strangem bani pentru Mazda 5 sau 6. Inca suntem nehotarati intre astea doua. 5 imi place ca e cu 7 locuri si cum am 3 prunci e mai practica Posted Image

Edited by PoeOvidiu, 05 December 2017 - 19:19.


#62
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,287
  • Înscris: 13.01.2011

 PoeOvidiu, on 05 decembrie 2017 - 19:18, said:

Pana la urma Mazda3 s-a transformat in Citroen C3 1.4HDI Posted Image

Asta a adus moș Nicolae ?
Spor la condus :peacefingers:

#63
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
I-a adus consoartei.  De fapt azi mergem după mașină  la Sibiu. Eu nu am fost cuminte :)

Edited by PoeOvidiu, 06 December 2017 - 06:19.


#64
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
C3 normal sau aircross? 😊 Felicitări pentru masina

#65
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
C3 simplu. 1500 euroi. 297000 km.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate