Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mazda3
Last Updated: Dec 06 2017 17:44, Started by
PoeOvidiu
, Aug 02 2017 18:23
·
0
#55
Posted 29 November 2017 - 06:01
PoeOvidiu, on 08 septembrie 2017 - 07:38, said:
Aia e tehnica aia utilizata de aia care nu stapanesc pornirea in rampa? Nu am folosit niciodata tehnica asta complicata (de fapt nici nu te invata tampenia asta in scoala de soferi) si nici frana de mana la plecare. La inceput, ca incepator am fost foarte atent la plecarea in rampa iar in timp devine reflex. Atat ca am ramas cu un reflex ciudat de la Dacia 1300 si "sprituiesc" la plecarea in rampa Cu piciorul drept stai cu călcuiul pe frână și vârful pe accelarație în timp ce cu piciorul stâng debreiezi. RealThing, on 01 septembrie 2017 - 23:12, said:
Probabil frana si acceleratie, nu vreau sa stiu cum conduci, mai ales la partea aia cu "sportiva" PoeOvidiu, on 08 septembrie 2017 - 07:38, said:
Aia e tehnica aia utilizata de aia care nu stapanesc pornirea in rampa? Nu am folosit niciodata tehnica asta complicata (de fapt nici nu te invata tampenia asta in scoala de soferi) si nici frana de mana la plecare. La inceput, ca incepator am fost foarte atent la plecarea in rampa iar in timp devine reflex. Atat ca am ramas cu un reflex ciudat de la Dacia 1300 si "sprituiesc" la plecarea in rampa La motoarele moderne cu injecție asistată computer nu mai contează dacă ”sprițuiești” sau nu. |
#56
Posted 29 November 2017 - 15:10
Tu asa faci cand schimbi vitezele, calci si frana ? Tehnica calcai-varf se foloseste de catre piloti atunci cand se abordeaza viraje.
Cu ce uzezi prematur ambreiajul daca stai cu piciorul pe frana in rampa si cand pleci bagi in viteza si muti piciorul mai repede pe acceleratie ? Cu frana de mana ai sanse mai mari sa uzezi prematur ambreiajul, daca nu te sincronizezi si nu o eliberezi la momentul optim. |
#57
Posted 01 December 2017 - 10:23
DaculScoril0, on 29 noiembrie 2017 - 06:01, said: dacă pleci din rampă corect, adică cu frâna de mână poți lungi durata de viață a discului de ambreiaj cu 20-50% depinzând cât de des o folosești. La motoarele moderne cu injecție asistată computer nu mai contează dacă ”sprițuiești” sau nu. Sunt curios cat tine un ambreiaj cand folosesc frana de mana la plecarea in rampa daca ma tine peste 250.000 km cand plec fara frana de mana si il uzez prematur. |
#58
Posted 02 December 2017 - 00:17
titoo, on 29 noiembrie 2017 - 15:10, said:
Tu asa faci cand schimbi vitezele, calci si frana ? Tehnica calcai-varf se foloseste de catre piloti atunci cand se abordeaza viraje. Cu ce uzezi prematur ambreiajul daca stai cu piciorul pe frana in rampa si cand pleci bagi in viteza si muti piciorul mai repede pe acceleratie ? Cu frana de mana ai sanse mai mari sa uzezi prematur ambreiajul, daca nu te sincronizezi si nu o eliberezi la momentul optim. Tehnica călcâi-vârf n-are nici o treabă cu plecatul din rampă, sunt două chestii total diferite. PoeOvidiu, on 01 decembrie 2017 - 10:23, said:
Sunt curios cat tine un ambreiaj cand folosesc frana de mana la plecarea in rampa daca ma tine peste 250.000 km cand plec fara frana de mana si il uzez prematur. Probabil n-o să afli niciodată dar estimările sunt +20% cel puțin. Depinde desigur de cât de des ești nevoit să pleci din rampă și cu ce fel rampe ai de a face. În București nu prea contează dar în Brașov te asigur că sunt străzi pe care nu poți porni la deal fără frâna de mână și să mai ai un ambreiaj funcțional după trei încercări. |
#59
Posted 02 December 2017 - 01:03
DaculScoril0, on 02 decembrie 2017 - 00:17, said:
Păi e ce am spus, s-au n-ai citit? Tehnica călcâi-vârf n-are nici o treabă cu plecatul din rampă, sunt două chestii total diferite. Probabil n-o să afli niciodată dar estimările sunt +20% cel puțin. Depinde desigur de cât de des ești nevoit să pleci din rampă și cu ce fel rampe ai de a face. În București nu prea contează dar în Brașov te asigur că sunt străzi pe care nu poți porni la deal fără frâna de mână și să mai ai un ambreiaj funcțional după trei încercări. Pe ce te bazezi cand faci afirmatia referitoare la plecatul din rampa cu frana de mana ? Eu zic ca e invers, e -20% cand pleci cu frana de mana....am scris mai sus ,de ce...ori n-ai citit !? Logic si tehnic, cand solicit mai mult ambreiajul, cand plec normal din rampa sau cand plec (fie doar si pentru cateva secunde) cu rotile din spate infranate ? Edited by titoo, 02 December 2017 - 01:04. |
#60
Posted 02 December 2017 - 18:21
Din 2013 majoritatea au funcția de asistență a pornirii în rampă. Că unii dintre noi nu au prins-o sau n-o au, e evident. Frâna de mână e totuși sfântă.
|
#61
Posted 05 December 2017 - 19:18
#63
Posted 06 December 2017 - 06:18
I-a adus consoartei. De fapt azi mergem după mașină la Sibiu. Eu nu am fost cuminte
Edited by PoeOvidiu, 06 December 2017 - 06:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users