Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Gradinamax.ro
Last Updated: Jul 22 2022 06:41, Started by
ionutz_t
, Jun 30 2017 21:37
·
0
#19
Posted 16 August 2017 - 20:10
Sustin cele mentionate de antevorbitori: am cumparat 3 trandafiri black queen (negru) si 3 gloria climbing (portocaliu deschis)
Din cei negrii 1 era uscat, 2 s-au prins : unul e portocaliu si unul alb ( si cand spun ALB ma refer la cel mai imaculat si mai pur ALB) Ceilalti care trebuiau sa fie portocaliu deschis: unul e visiniu si doi roz. Povestea cum ca si-ar definitiva culoarea in al doilea an (poveste spusa si voua) i-a facut sa rada pe producatorii de trandafiri din zona Aiudului ( practica meseria de cateva generatii) Mi s-a promis inlocuirea - dar am retineri foarte mari ca voi primi ceea ce se vede in pozele lor de pe site. Am facut cateva cautari pe alte forumuri legate de trandafiri cu 5-8 culori pe aceeasi floare ( sunt de vanzare pe ebay si amazon), produsi prin Asia, dar din revieweuri se pare ca niciunul din cumparatorii acestor flori nu au obtinut vreodata nici macar o floare ca in pozele de pe site-urile mentionate! Rog INSISTENT reprezentantul juridic al celor de la Gradinamax , prezent printre noi, sa ne spuna o locatie in Romania unde se poate vedea LIVE un trandafir Black Queen urcator cu culoarea definitivata! Probabil au vandut multi astfel de butasi! Edited by kador, 16 August 2017 - 20:11. |
#20
Posted 26 September 2017 - 16:22
Hello,
Confirm cele scrise aici...practicile de marketing aplicate de GRADINAMAX sunt mari "tepe". Am comandat online o serie de produse; m-au anuntat telefonic ca vor fi expediate cu intarziere si ca daca vreau mai pot completa comanda. Am dublat comanda, cu aceleasi produse, iar cand a sosit coletul, produsele aveau pretul de la momentul livrarii, nu de la momentul comenzii online (adica "OFERTA"). Justificarea lor a fost ca in momentul dublarii, practic s-a anulat prima comanda. Dar asta au spus-o cand i-am sunat sa cer justificare, nicidecum in momentul cand s-a dublat comanda. Le-am refuzat coletul si voi scrie si la ANPC. Nu voi permite ca alti oameni de buna credinta sa fie atrasi de astfel de oferte false si mincinoase. |
#21
Posted 18 October 2017 - 13:08
Sustin si eu cele mentionate mai sus.
Am comandat set de zmeuri 4 rasaduri si s-au uscat toti. Lavanda nu a iesit nici un fir din cele comandate. Si setul de trandafirii urcatori nu sunt urcatori si sunt doar roz nu 5 culori cum specificau. |
#22
Posted 18 October 2017 - 20:01
ndor, on 01 iulie 2017 - 08:49, said:
Cred ca de asta li s-a acrit si celor de la ANPC, sa verifice o reclamatie ca a inflorit roz si nu mov !!! Eu îți spun din surse sigure (comisar ANPC), că n-au de muncă. Zicea că cei mai mulți clienți sunt pensionarii. Gradinamax, on 03 august 2017 - 14:13, said:
In calitate de reprezentant juridic Gradinamax tin sa apreciez si sa confirm dreptul dvs. la libera exprimare, dar in acelasi timp sa va reamintesc si unele obligatii pe care le aveti: 1. In caz de neconformitate, nemultumire, neconcordanta a produselor noastre, pe baza facturii le puteti returna, iar aceste vor fi inclocuite sau contravaloarea acestora va fi returnata; produsele noastre sunt conforme calitativ, avizate de institutiile in cauza si au toata documentatia necesara; ca si in orice activitate, au existat mici probleme cu un lot de marfa in acest sezon, dar care au fost rapid rectificate pe cheltuiala Gradinamax si mai departe, pe a furnizorului stocului neconform; 2. inregistrarea reclamtiilor se face prin telefon, la 0359 801 300, sau la e-mail [email protected]; operatorii nostri va vor raspunde prompt si vor rezolva orice fel de problema, in cel mai scurt timp posibil si in termenii prevazuti de lege; În primul rând, el nu are "obligații". Voi aveți obligații, să-i reparați problema. V-a contactat, i-ați trimis tot niște prostii. Mai departe de-atât, ce să facă? Să se învârtă în cerc, așa, să-i tot trimiteți ce n-a comandat? A apelat la voi, n-ați fost în stare, iar acum îi reproșați că de ce n-a mai apelat odată? Când e limita, în lumea asta a voastră? Când trec 5 ani și nu mai puteți fi trași la răspundere? Pică și ce prostii ziceai, cu defăimarea. S-a încercat rezolvarea problemei amiabil, nu a fost rezolvată, voi sunteți ăia de rea credință și nu clientul. Să o arzi acum "dar să ne contacteze", e chiar de prost gust. V-a contactat, l-ați țepuit din nou. E clar că nu vindeți ce spuneți că vindeți, iar motivele sunt irelevante. @ionutz_t - Fă plângere la ANPC pentru vânzare de produse neconforme. E moca, o faci de la calculator, pe site-ul ANPC. Îți trebuie doar comanda, de la ei, eventual altă corespondență (când ți-au trimis a doua oară, dacă le-ai trimis mail, trimite un print screen). Spune în plângere că vrei restituirea banilor și menționează și faptul că i-ai contactat și ți-au trimis prostii și a doua oară. După ce-i amendează, dacă nu te înțelegi amiabil cu ei să-ți dea banii înapoi, fă-le tu plângere în instanță și cere-le banii (costă sub 30 de lei). Pe urmă postezi hotărârea aia și rezultatul controlului ANPC unde vrei tu. Dacă nu-i convine că-i face un user de pe Softpedia reclamă negativă, să vedem cum îi convine când îi fac instituțiile statului. |
#23
Posted 08 May 2018 - 22:09
Buna seara!
Experienta mea cu Gradinamax: am comandat in toamna 9 trandafiri, au rezistat doar 3, m-am resemnat si i-am asteptat cu nerabdare, pe cei care au supravietuit, sa infloreasca. Alta dezamagire. Negrul primului meu black baccara este, as putea spune, ireal. Un banal portocaliu. Astazi a inflorit si blue for you si este roz! O experienta neplacuta de 145 lei. Acum stiu ca daca ar fi rezistat toti cei 9 trandafiri ar fi fost culori banale pe care le gasesti oriunde si le poti cumpara cu 4-5 lei bucata. |
#24
Posted 14 May 2018 - 13:27
La mine cam asa cumva a reusit tot ce am cumparat de la eii. Cred ca trandafirul Albastru e ce mai buna exemplu. Dar asa mai departe, trandafirul Black Magic au inflort si e .... PINK! Yeyy!
E o firma neserioasa. Dati un share le acest poza pe facebook, sa fie viral sa stie toate lumea, eu em fost atat de prost ca nu am uitat pe reviewurile de pe internet. [ https://i.pinimg.com/564x/20/ea/63/20ea6394fa0113d668d7ddd47661691a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#25
Posted 14 May 2018 - 16:16
Prosti sunteti cu postarile astea de 2 bani, asa e ca a descoperit romanul internetul, toata ziua sta si da din butoane...ati sunat la ei sa faceti reclamatie? eu am sunat dupa 3 saptamani ca nu m-i sa prins nectarinul si mi l-au inlocuit in 3 zile. Cititi inainte sa comandati, cunosteti-va drepturile, nu hop la postat pe forumuri. Aveti OPC-ul sau ANPC, sau cum dumnezeu mai sunt si astia.
|
#26
Posted 19 May 2018 - 11:21
Si eu am cumparat de la grădinamax trandafiri în toamna 2017 de culoare bleo ff frumoși prezentați in poze.In primavara 2018 au inflorit sunt rosii si foarte banali.Am sunat la cei de la grădinamax trebuie sa prezint factura pe care nu o mai am(nu stiu cate pers ar pastra)si poze cu trandafiri.
|
#27
Posted 27 May 2018 - 07:08
Buna ziua,
am achizitionat in septembrie 2017 16 butasi de trandafiri de la Gradinamax, 8 albastri (4 urcatori+4 tea), 4 Green, 4 LoveSong (mov). Am asteptat 8 luni sa infloreasca, s-au prins toti, dar dezamagirea a fost uriasa. NICIUNUL nu respecta culoarea comandata. NICI MACAR UNUL. Cei albastri sunt roz (TOTI), cei verzi sunt galben pal, cei mov sunt albi. Nu sunt convinsa nici macar daca cei urcatori (4 green si 4 albastri) sunt intr-adevar cataratori sau teahibrid. Anterior am cumparat de prin hipermarketuri, la 5-6 lei butasul (nu la 13-15 lei ca la gradinamax) si cand au inflorit ce exista pe eticheta (culoarea) asta am in gradina. Cand am plantat butasii in toamna am pastrat eticheta atasata de acestia, dupa ce au inflorit le-am trimis poze celor de la Gradinamax (inclusiv cu eticheta atasata) si mi-au trimis pt inlocuire alti butasi, dar in mare parte au ramurile inegrite si uscate. O mare-mare, uriasa bataie de joc. Nu mi-a trecut prin cap, la acel moment, inainte de a face comanda, sa aflu info despre Gradinamax pe internet (forumuri etc). Probabil ma multumeam doar cu trandafirii cumparati de prin hipermarketuri si nu aruncam aproape 300 de lei pe prostii. Din 16 trandafiri mi-au inlocuit doar 8 (4 urcatori Green si 4 LoveSong). Cei 4 urcatori Green PE FACTURA , in colet 4 teahibrid Green + 4 loveSong). Au trimis iar 4 urcatori Green si mail in care "ma roaga" sa pastrez ceilalti 4 trandafiri tea...... De parca ma incalzea cu ceva. Ulterior, in martie am cumparat de la ei si stoloni de capsuni (seturi cu 3 soiuri). Am reale indoieli (din 15 stoloni s-au prins doar 5 si inca nu au inflorit) si in privinta acestora. |
#28
Posted 26 June 2018 - 17:16
Gradinamax, on 03 august 2017 - 14:13, said:
Buna ziua, In calitate de reprezentant juridic Gradinamax tin sa apreciez si sa confirm dreptul dvs. la libera exprimare, dar in acelasi timp sa va reamintesc si unele obligatii pe care le aveti: 1. In caz de neconformitate, nemultumire, neconcordanta a produselor noastre, pe baza facturii le puteti returna, iar aceste vor fi inclocuite sau contravaloarea acestora va fi returnata; produsele noastre sunt conforme calitativ, avizate de institutiile in cauza si au toata documentatia necesara; ca si in orice activitate, au existat mici probleme cu un lot de marfa in acest sezon, dar care au fost rapid rectificate pe cheltuiala Gradinamax si mai departe, pe a furnizorului stocului neconform; 2. inregistrarea reclamtiilor se face prin telefon, la 0359 801 300, sau la e-mail [email protected]; operatorii nostri va vor raspunde prompt si vor rezolva orice fel de problema, in cel mai scurt timp posibil si in termenii prevazuti de lege; 3. daca totusi considerati ca sunteti nedreptatit, va puteti adresa la ANPC, aici: http://www.anpc.gov.ro/ Gradinamax colaboreaza cu institutiile statului in mod profesional si transparent; 4. faceti referire la o anumita relatie Gradinamax-Eurogradina. Gradinamax nu are nici o legatura cu firma mentionata de dvs., inafara numarului de telefon care a fost achiztionat liber de contract de la furnizorul de servicii de telecomunicatii; cu privire la acest subiect, va invitam ca consultati site-ul ministerului de finante; detaliile ambelor companii sunt publice; 5. cu privire la termenii calomniosi folositi, va informam ca: Coroborand, articolul 253, care se refera la mijloacele de aparare pe care le are la dispozitie persoana fizica, cu articolul 257 al aceluiasi cod, in cazul in care ne aflam in situatia in care imaginea companiei noastre este afectata ne putem adresa instantelor pentru a cere: – Incetarea incalcarii dreptului la imagine daca aceasta dureaza in prezent si interzicerea pentru viitor a unor astfel de actiuni; – Obligarea celui care ne-a defaimat la publicarea hotararii de condamnare pe cheltuiala acestuia, astfel facand publica hotararea instantei prin care se atesta ca actiunile impotriva imaginii companiei noastre au fost ilegale; – Repararea prejudiciului de imagine cauzat prin achitarea unor despagubiri materiale. Dar ramanem la convingerea ca orice fel de probleme se pot rezolva pe cale amiabila, prin colaborarea partilor implicate! Cu respect, Departamentul juridic SC Gradinamax SRL TruculMagic, on 30 iunie 2017 - 21:50, said:
https://gradinamax.r...duct/hrib-regal M-am uitat pe site-ul lor si am gasit ceva interesant. Merita ? ) |
|
#29
Posted 26 June 2018 - 21:04
ioanapostol, on 14 mai 2018 - 16:16, said:
Prosti sunteti cu postarile astea de 2 bani, asa e ca a descoperit romanul internetul, toata ziua sta si da din butoane...ati sunat la ei sa faceti reclamatie? eu am sunat dupa 3 saptamani ca nu m-i sa prins nectarinul si mi l-au inlocuit in 3 zile. Cititi inainte sa comandati, cunosteti-va drepturile, nu hop la postat pe forumuri. Aveti OPC-ul sau ANPC, sau cum dumnezeu mai sunt si astia. |
#31
Posted 30 July 2018 - 16:31
arschery, on 26 iulie 2018 - 16:36, said:
Care este deranjul tau? sau esti in gaca cu teparii? |
#32
Posted 10 August 2018 - 10:48
u
Aaa ok deci ai niste frustrari de la serviciu si le versi aici , am inteles acum. Problema nu se pune ca arunca cineva cu noroi, insa asa cum vezi sunt pagini pline de oameni care arunca cu noroi, deci firma are servicii de foarte proasta calitate care genereaza probleme multor oameni. Asa ca la cat de multe tepe sunt in Romania noi restul ne bucuram ca putem vedea si alege in functie de parerile celor care au luat o teapa. Cat privesc functionarii publici din spatele ghiseelor consider ca mai bine te abti. In general au atitudine de care povestesti si tu sictirita si raspund in scarba iar partea cu informarea este problema institutiilor voastre care cer mormane te hartii inutile pe care le schimba intre ele ca in munte de slanina abject care-si petrece viata in spatele ghisului sa raspunda in scarba ca nu ai nu stiu ce hartie. Abea astept sa ramaneti someri si sa fiti inlocuiti cu computere. Revenind la firma de mai sus problema mare nu este ca vand minciuni ci cum trateaza clientii pe care-I mint cu nerusinare. |
#33
Posted 10 August 2018 - 13:14
Multumim ioanapostol ca ti-ai facut cont sa exprimi parerea ta, numai in acest topic. Ce pacat ca suntem prosti si nu ne prindem de scopul comentariilor tale.
|
|
#34
Posted 09 September 2018 - 17:30
Acum 2 ani am cumparat de la ei un pachet de trandafiri urcatori.Cel care trebuia sa fie Blue(știu ca nu exista trandafiri albaștri,dar speram sa fie un mov închis) a crescut o tufa înalta cu flori roz,Eden Rose s-a transformat în Paul's Scarlet,Elfe este un teahybrid rosu,Black Queen și cel Urcator Roșu sunt la fel,au crescut undeva pe la 1,50m cu 3-4 ramuri subțiri în vârful cărora fac 4-5 flori de 4cm,de culoare roșu cu o tenta de burgund.Recunosc ca am facut comanda cam cu ochii închiși,daca te uiți pe pagina lor de internet se vede de la o poșta ca produsele sunt photoshopate atat din punct de vedere al imaginii cât și al caracteristicilor biologice.
|
#35
Posted 16 October 2018 - 10:50
arschery, on 10 august 2018 - 10:48, said:
u Aaa ok deci ai niste frustrari de la serviciu si le versi aici , am inteles acum. Problema nu se pune ca arunca cineva cu noroi, insa asa cum vezi sunt pagini pline de oameni care arunca cu noroi, deci firma are servicii de foarte proasta calitate care genereaza probleme multor oameni. Asa ca la cat de multe tepe sunt in Romania noi restul ne bucuram ca putem vedea si alege in functie de parerile celor care au luat o teapa. Cat privesc functionarii publici din spatele ghiseelor consider ca mai bine te abti. In general au atitudine de care povestesti si tu sictirita si raspund in scarba iar partea cu informarea este problema institutiilor voastre care cer mormane te hartii inutile pe care le schimba intre ele ca in munte de slanina abject care-si petrece viata in spatele ghisului sa raspunda in scarba ca nu ai nu stiu ce hartie. Abea astept sa ramaneti someri si sa fiti inlocuiti cu computere. Revenind la firma de mai sus problema mare nu este ca vand minciuni ci cum trateaza clientii pe care-I mint cu nerusinare. vimann, on 10 august 2018 - 13:14, said:
Multumim ioanapostol ca ti-ai facut cont sa exprimi parerea ta, numai in acest topic. Ce pacat ca suntem prosti si nu ne prindem de scopul comentariilor tale. |
#36
Posted 16 October 2018 - 14:01
Virgil7186, on 09 septembrie 2018 - 17:30, said:
Acum 2 ani am cumparat de la ei un pachet de trandafiri urcatori.Cel care trebuia sa fie Blue(știu ca nu exista trandafiri albaștri,dar speram sa fie un mov închis) culori.jpg 37.72K 42 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users