Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Gradinamax.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#1
ionutz_t

ionutz_t

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 14.10.2007
Va salut.

In urma cu ceva vreme tot cautam pe internet pareri despre aceasta firma Gradinamax, urmand ca sa comand o gramada de chestii de la ei.
Comanda mea a fost de peste 1000 de lei, ca deh, au o gramada de chestii faine, culori ce iti fura ochii.

Site-ul e facut ok, insa de atunci am avut niste banuieli. In fine, am zis hai sa vedem ce va fi.

Am cumparat o gramada de trandafiri , negri, mov, roz cu alb. Au inflorit anul acesta si ghici ce : majoritatea is roz. Daca stiam ca is culori simple gen roz sau alb imi cumparam din piata cu 5 lei butasul (adusi din Ungaria - si la care corespund culorile).

Dar asa am platit cate 60 de lei pe 3 butasi de trandafiri , culori comune.

Nu doar cu trandafirii am patit-o, ci si cu altele. Am comandat ceva, mi-a trimis altceva. I-am contactat, dupa o gramada de insistente mi-au trimis tipul de planta comandata initial, dar bineinteles ca alte culori - culori comune - nicidecum apropiate de cele comandate.

NU recomand la nimeni aceasta firma. Este o firma infiintata in 2016 , care vinde doar online si care au un sistem de marketing foarte bine pus la punct.
Plus ca nu ai incotro si mergi pe incredere , ca nu ai cum sa vezi la plante, ce culori au decat peste o perioada lunga de timp.

Acuma, la o simpla cautare pe google, gasiti pareri despre ei si pe alte site-uri, cum ar fi de ex;

http://www.renovat.r...or-ipr-5161.php

Dupa o cautare mai amanuntita, se pare ca Gradinamax e una si aceasi cu Eurogradina, care a functionat din 2014. Si despre cei din urma gasiti review-uri negative.

#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Da-le-n dinti ! Fa-le reclama negativa ! Macar pentru asta sa folosim inteligent internetul .

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
https://gradinamax.r...duct/hrib-regal

M-am uitat pe site-ul lor si am gasit ceva interesant. Merita ? :))

#4
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
ANPC sau esti degeaba.

Cu ce ajuti daca faci garagara pe net? Din 10.000 de clienti, abea 100 daca dau cautare pe sfantul gugle...restul cumpara ca bovinele cu capu' inainte si hua!

Reclama-i la ANPC, asa o sa se potoleasca probabil, si o sa salvezi mai multi clienti de experiente neplacute.
Nu te costa nimic sa-i reclami, decat o arhiva cu dovezi (poze) si jumatate de ora de scris.

#5
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu sunt de acord cu cele scrise de alexandru . Internetul este o arma foarte puternica. In zilele noastre , oricine se informeaza de pe internet inainte de a achizitiona ceva  . Eu am facut o chestie similara si era sa falimentez un servis . Sincer , mi-a parut rau de amploarea pe care a luat-o demersul meu dar cel putin patronul sevisului a meritat-o .

#6
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017

View PostJurasikMan, on 30 iunie 2017 - 22:27, said:

Nu sunt de acord cu cele scrise de alexandru . Internetul este o arma foarte puternica. In zilele noastre , oricine se informeaza de pe internet inainte de a achizitiona ceva  . Eu am facut o chestie similara si era sa falimentez un servis . Sincer , mi-a parut rau de amploarea pe care a luat-o demersul meu dar cel putin patronul sevisului a meritat-o .

Mda, cei care le au cu internetul...
Eu am zis ca nu multi cauta inainte, si chiar asa e, vezi milioanele de tepe de pe net, si cu locuri de munca si cu orice.

#7
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,314
  • Înscris: 21.04.2005
Si cam ce ar trebui sa reclame la ANPC ? Ca nu au iesit plantele la culoare ?
Pana sa infloreasca plantele , vad ca are numai cuvinte de lauda la adresa lor .
Cred ca de asta li s-a acrit si celor de la ANPC, sa verifice o reclamatie ca a inflorit roz si nu mov !!!

Edited by ndor, 01 July 2017 - 08:54.


#8
AltClientNemultumit

AltClientNemultumit

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.07.2017

View Postionutz_t, on 30 iunie 2017 - 21:37, said:

Va salut.

In urma cu ceva vreme tot cautam pe internet pareri despre aceasta firma Gradinamax, urmand ca sa comand o gramada de chestii de la ei.
Comanda mea a fost de peste 1000 de lei, ca deh, au o gramada de chestii faine, culori ce iti fura ochii.

Site-ul e facut ok, insa de atunci am avut niste banuieli. In fine, am zis hai sa vedem ce va fi.

Am cumparat o gramada de trandafiri , negri, mov, roz cu alb. Au inflorit anul acesta si ghici ce : majoritatea is roz. Daca stiam ca is culori simple gen roz sau alb imi cumparam din piata cu 5 lei butasul (adusi din Ungaria - si la care corespund culorile).

Dar asa am platit cate 60 de lei pe 3 butasi de trandafiri , culori comune.

Nu doar cu trandafirii am patit-o, ci si cu altele. Am comandat ceva, mi-a trimis altceva. I-am contactat, dupa o gramada de insistente mi-au trimis tipul de planta comandata initial, dar bineinteles ca alte culori - culori comune - nicidecum apropiate de cele comandate.

NU recomand la nimeni aceasta firma. Este o firma infiintata in 2016 , care vinde doar online si care au un sistem de marketing foarte bine pus la punct.
Plus ca nu ai incotro si mergi pe incredere , ca nu ai cum sa vezi la plante, ce culori au decat peste o perioada lunga de timp.

Acuma, la o simpla cautare pe google, gasiti pareri despre ei si pe alte site-uri, cum ar fi de ex;

http://www.renovat.r...or-ipr-5161.php

Dupa o cautare mai amanuntita, se pare ca Gradinamax e una si aceasi cu Eurogradina, care a functionat din 2014. Si despre cei din urma gasiti review-uri negative.


#9
AltClientNemultumit

AltClientNemultumit

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.07.2017
Am comandat si eu in primavara in jur de 20 de trandafiri, aceleasi culori rare. Negru, albastru, verde si rosu, care era inclus in oferta....din ce am primit, 4 bucati erau deja uscate, iar 9 dintre ei s.au prins si mi.au si inflorit...unii roz, altii portocalii. Am luat si hortensii care aveau o singura crenguta cu cateva frunzulite atunci cand le.am primit, si acum in gradina sunt la fel...dezamagire totata. Nu comandati. Sunt niste escroci, mie mi.au spus ca trandafirii vor avea culoarea care trebuie abia in al doilea an, caci i.am sunat si acesta a fost raspunsul lor....sper sa nu mai dau iar de ei dupa ce isi vor schimba iarasi denumirea firmei :))

#10
Gradinamax

Gradinamax

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 03.08.2017
Buna ziua,
In calitate de reprezentant juridic Gradinamax tin sa apreciez si sa confirm dreptul dvs. la libera exprimare, dar in acelasi timp sa va reamintesc si unele obligatii pe care le aveti:
1. In caz de neconformitate, nemultumire, neconcordanta a produselor noastre, pe baza facturii le puteti returna, iar aceste vor fi inclocuite sau contravaloarea acestora va fi returnata; produsele noastre sunt conforme calitativ, avizate de institutiile in cauza si au toata documentatia necesara; ca si in orice activitate, au existat mici probleme cu un lot de marfa in acest sezon, dar care au fost rapid rectificate pe cheltuiala Gradinamax si mai departe, pe a furnizorului stocului neconform;
2. inregistrarea reclamtiilor se face prin telefon, la 0359 801 300, sau la e-mail [email protected]; operatorii nostri va vor raspunde prompt si vor rezolva orice fel de problema, in cel mai scurt timp posibil si in termenii prevazuti de lege;
3. daca totusi considerati ca sunteti nedreptatit, va puteti adresa la ANPC, aici: http://www.anpc.gov.ro/ Gradinamax colaboreaza cu institutiile statului in mod profesional si transparent;
4. faceti referire la o anumita relatie Gradinamax-Eurogradina. Gradinamax nu are nici o legatura cu firma mentionata de dvs., inafara numarului de telefon care a fost achiztionat liber de contract de la furnizorul de servicii de telecomunicatii; cu privire la acest subiect, va invitam ca consultati site-ul ministerului de finante; detaliile ambelor companii sunt publice;
5. cu privire la termenii calomniosi folositi, va informam ca:
Coroborand, articolul 253, care se refera la mijloacele de aparare pe care le are la dispozitie persoana fizica, cu articolul 257 al aceluiasi cod, in cazul in care ne aflam in situatia in care imaginea companiei noastre este afectata ne putem adresa instantelor pentru a cere:
– Incetarea incalcarii dreptului la imagine daca aceasta dureaza in prezent si interzicerea pentru viitor a unor astfel de actiuni;
– Obligarea celui care ne-a defaimat la publicarea hotararii de condamnare pe cheltuiala acestuia, astfel facand publica hotararea instantei prin care se atesta ca actiunile impotriva imaginii companiei noastre au fost ilegale;
– Repararea prejudiciului de imagine cauzat prin achitarea unor despagubiri materiale.
Dar ramanem la convingerea ca orice fel de probleme se pot rezolva pe cale amiabila, prin colaborarea partilor implicate!
Cu respect,
Departamentul juridic
SC Gradinamax SRL

Edited by Gradinamax, 03 August 2017 - 14:14.


#11
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,492
  • Înscris: 13.10.2010

View PostGradinamax, on 03 august 2017 - 14:13, said:

4. faceti referire la o anumita relatie Gradinamax-Eurogradina. Gradinamax nu are nici o legatura cu firma mentionata de dvs., inafara numarului de telefon care a fost achiztionat liber de contract de la furnizorul de servicii de telecomunicatii; cu privire la acest subiect, va invitam ca consultati site-ul ministerului de finante; detaliile ambelor companii sunt publice;

Si s-a intamplat o aliniere a planetelor astfel incat acelasi numar de telefon sa-l aiba amandoua firmele! Unde mai pui ca au aceeasi casuta postala!...doar strada difera.Posted Image
Attached File  eurogradina.JPG   81.31K   75 downloads
Attached File  gradina.JPG   77.36K   68 downloads

Data viitoare, cand va cautati scuze, ati face bine sa aveti alte argumente decat cel de la punctul 4.
PS. Numele administratorilor, proprietarilor se poate afla la fel de usor. ;)

#12
Gradinamax

Gradinamax

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 03.08.2017

View Postccf_cristi, on 03 august 2017 - 15:22, said:

Si s-a intamplat o aliniere a planetelor astfel incat acelasi numar de telefon sa-l aiba amandoua firmele! Unde mai pui ca au aceeasi casuta postala!...doar strada difera.Posted Image
Attachment eurogradina.JPG
Attachment gradina.JPG

Data viitoare, cand va cautati scuze, ati face bine sa aveti alte argumente decat cel de la punctul 4.
PS. Numele administratorilor, proprietarilor se poate afla la fel de usor. Posted Image
Stimate domn Cristi,
Daca activati in domeniul comercial, banuiesc ca stiti ca inainte de a demara un business, se face un plan de afaceri, care include si un studiu de piata care vizeaza concurenta; fiind o firma care nu mai era activa comercial in momentul infiintarii Gradinamax, am verificat atat adresa postala cat si numarul de telefon si s-au dovedit libere de contract; aceste 2 elemente de contact le puteati prelua si dvs. si oricine altcineva si au venit cu unele beneficii, dar se pare si cu o doza de confuzie. Iar daca beneficiati de timp va invitam sa aflati si numele din conducere, dupa cum spuneam toate aceste detalii sunt publice! Nu cautam argumente si scuze pentru ca nu avem de ce, Doar ca nu vom sta indiferenti la afirmatii de joasa speta care ne privesc; suntem o unitate comerciala care crede in dialogul civilizat, comunicare transparenta, pentru o relatie vanzator-client pe termen lung.
O seara placuta!

#13
AlexaLesby

AlexaLesby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 18.09.2016
lol cica "departamentul juridic" :)
Dispari ma ca esti un tzepar, sau mai multi, nici n-are importanta.
E plin netul de comentarii negative la adresa aceste firme.

Inainte sa cumparati ceva de pe net, folositi google asa:
"[nume magazin] teapa"
https://www.google.r...radinamax teapa

#14
Gradinamax

Gradinamax

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 03.08.2017

View PostAlexaLesby, on 03 august 2017 - 17:47, said:

lol cica "departamentul juridic" :)
Dispari ma ca esti un tzepar, sau mai multi, nici n-are importanta.
E plin netul de comentarii negative la adresa aceste firme.

Inainte sa cumparati ceva de pe net, folositi google asa:
"[nume magazin] teapa"
https://www.google.r...radinamax teapa

Din nou, un raspuns avizat si plin de argumente, cu ghilimelele de rigoare, bineinteles, dar judecand si dupa numele de user, banuim ca nu se poate mai mult! Avand in vedere nivelul de conversatie al acestui topic, consideram ca e mai bine sa ne retragem, insa cu o invitatie deschisa autorului acestui topic si celor care din varii motive nu au fost multumiti de seriviciile Gradinamax, sa apeleze cu incredere serviciul Relatii clienti, iar impreuna cu operatorii nostri vom solutiona problema!
O seara placuta!

#15
AltClientNemultumit

AltClientNemultumit

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.07.2017

View PostGradinamax, on 03 august 2017 - 14:13, said:

Buna ziua,
In calitate de reprezentant juridic Gradinamax tin sa apreciez si sa confirm dreptul dvs. la libera exprimare, dar in acelasi timp sa va reamintesc si unele obligatii pe care le aveti:
1. In caz de neconformitate, nemultumire, neconcordanta a produselor noastre, pe baza facturii le puteti returna, iar aceste vor fi inclocuite sau contravaloarea acestora va fi returnata; produsele noastre sunt conforme calitativ, avizate de institutiile in cauza si au toata documentatia necesara; ca si in orice activitate, au existat mici probleme cu un lot de marfa in acest sezon, dar care au fost rapid rectificate pe cheltuiala Gradinamax si mai departe, pe a furnizorului stocului neconform;
2. inregistrarea reclamtiilor se face prin telefon, la 0359 801 300, sau la e-mail [email protected]; operatorii nostri va vor raspunde prompt si vor rezolva orice fel de problema, in cel mai scurt timp posibil si in termenii prevazuti de lege;
3. daca totusi considerati ca sunteti nedreptatit, va puteti adresa la ANPC, aici: http://www.anpc.gov.ro/ Gradinamax colaboreaza cu institutiile statului in mod profesional si transparent;
4. faceti referire la o anumita relatie Gradinamax-Eurogradina. Gradinamax nu are nici o legatura cu firma mentionata de dvs., inafara numarului de telefon care a fost achiztionat liber de contract de la furnizorul de servicii de telecomunicatii; cu privire la acest subiect, va invitam ca consultati site-ul ministerului de finante; detaliile ambelor companii sunt publice;
5. cu privire la termenii calomniosi folositi, va informam ca:
Coroborand, articolul 253, care se refera la mijloacele de aparare pe care le are la dispozitie persoana fizica, cu articolul 257 al aceluiasi cod, in cazul in care ne aflam in situatia in care imaginea companiei noastre este afectata ne putem adresa instantelor pentru a cere:
– Incetarea incalcarii dreptului la imagine daca aceasta dureaza in prezent si interzicerea pentru viitor a unor astfel de actiuni;
– Obligarea celui care ne-a defaimat la publicarea hotararii de condamnare pe cheltuiala acestuia, astfel facand publica hotararea instantei prin care se atesta ca actiunile impotriva imaginii companiei noastre au fost ilegale;
– Repararea prejudiciului de imagine cauzat prin achitarea unor despagubiri materiale.
Dar ramanem la convingerea ca orice fel de probleme se pot rezolva pe cale amiabila, prin colaborarea partilor implicate!
Cu respect,
Departamentul juridic
SC Gradinamax SRL

Sugerati ca ar trebui sa smulg trandafirii, sa vi.i trimit inapoi si imi veti returna banii? Nu mai bine, ca sa dovediti ca intr.adevar ati gresit - si acel lot a fost cu probleme - sa trimiteti din proprie initiativa celor care au avut nefericirea sa pateasca acest ghinion, produsele pe care le.au comandat? Cum ramane cu hortensiile mele care arata ca niste ierburi de camp? Si aici tot probleme cu lotul au fost?  
  Puteti verifica foarte usor in contabilitatea dvs cine sunt cei pagubiti, sa.i contactati si sa remediati problemele....
  Sincer nu cred nimic din ceea ce explicati voi aici, incercati doar sa va spalati putin imaginea

#16
bogdancostel

bogdancostel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 28.10.2006
Pai amiabil v-am cerut si eu banii inapoi si mi-ati spus ca-mi inlocuiti trandafirii cu altii in toamna, ca abia in vara urmatoare sa vad ce culori ies. (sau vacanta in Dubai costa? "prietenii stiu de ce")

View Postndor, on 01 iulie 2017 - 08:49, said:

Si cam ce ar trebui sa reclame la ANPC ? Ca nu au iesit plantele la culoare ?
Pana sa infloreasca plantele , vad ca are numai cuvinte de lauda la adresa lor .
Cred ca de asta li s-a acrit si celor de la ANPC, sa verifice o reclamatie ca a inflorit roz si nu mov !!!

Daca eu iti vand o banana si iti zic ca e o masina, nu crezi ca e inselatorie? La fel cu produsele acestea, daca vinde un trandafir culoarea rosie, pai rosie sa fie.
Toate cometariile se fac pe baza liberei exprimari.
Culmea ca pe site nu se mai pot face comentarii la produse, iar pe facebook se sterg anumite comentarii.
Daca te simti fara pata accepta si incearca sa rezolvi toate problemele care le pun cumparatorii, la vedere.

View PostAltClientNemultumit, on 03 august 2017 - 20:49, said:

Sugerati ca ar trebui sa smulg trandafirii, sa vi.i trimit inapoi si imi veti returna banii? Nu mai bine, ca sa dovediti ca intr.adevar ati gresit - si acel lot a fost cu probleme - sa trimiteti din proprie initiativa celor care au avut nefericirea sa pateasca acest ghinion, produsele pe care le.au comandat? Cum ramane cu hortensiile mele care arata ca niste ierburi de camp? Si aici tot probleme cu lotul au fost?  
  Puteti verifica foarte usor in contabilitatea dvs cine sunt cei pagubiti, sa.i contactati si sa remediati problemele....
  Sincer nu cred nimic din ceea ce explicati voi aici, incercati doar sa va spalati putin imaginea

Mie mi-au spus ca doar in 14 zile imi puteau da banii inapoi. Acum trebuie sa astept pana in toamna cand o sa-mi trimita alti butasi de trandafir, care mai apoi in primavara (care o sa-mi mai reziste prin iarna) o sa infloreasca cum e pe site.
De asta ti-au spus ca abia in al doilea an o sa infloreasca asa cum vrei  Posted Image
Pentru a spala imaginea incearca sa puna pumnul in gura cu amenintari.

Edited by bogdancostel, 04 August 2017 - 10:30.


#17
bogdancostel

bogdancostel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 28.10.2006

View PostGradinamax, on 03 august 2017 - 17:16, said:

Stimate domn Cristi,
Daca activati in domeniul comercial, banuiesc ca stiti ca inainte de a demara un business, se face un plan de afaceri, care include si un studiu de piata care vizeaza concurenta; fiind o firma care nu mai era activa comercial in momentul infiintarii Gradinamax, am verificat atat adresa postala cat si numarul de telefon si s-au dovedit libere de contract; aceste 2 elemente de contact le puteati prelua si dvs. si oricine altcineva si au venit cu unele beneficii, dar se pare si cu o doza de confuzie. Iar daca beneficiati de timp va invitam sa aflati si numele din conducere, dupa cum spuneam toate aceste detalii sunt publice! Nu cautam argumente si scuze pentru ca nu avem de ce, Doar ca nu vom sta indiferenti la afirmatii de joasa speta care ne privesc; suntem o unitate comerciala care crede in dialogul civilizat, comunicare transparenta, pentru o relatie vanzator-client pe termen lung.
O seara placuta!
Daca va faceti un studiu de piata si vedeti o firma care a avut probleme in relatiile cu cumparatorii si nu mai e activa, luati datele de contact si numarul de telefon pe care le-a avut ea?

#18
AltClientNemultumit

AltClientNemultumit

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.07.2017
Probabil ca nu mai au comenzi din cauza postarilor noastre si tare m.as bucura intr.adevar ca acesta sa fie motivul, nefiind astfel in zadar topicul acesta. Sunt multumita de faptul ca romanii au inceput sa se destepte si sa se intereseze inainte de a face comenzi online. Si noi cei de aici ne,am desteptat chiar daca putin mai tarziu. Dar avem ca scuza faptul ca firma e nou aparuta si nu a avut cine sa.i perieze pana acum. Banii inapoi nu,i vom vedea oricum, dar macar ramane satisfactia ca nu vor mai lua si altii teapa precum noi. Totusi unul dintre trandafiri e roz-crem la inceput, apoi devine portocaliu superb. De acesta ma bucur cu adevarat, chiar daca trebuia sa fie albastru

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate