Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Gradinamax.ro
Last Updated: Jul 22 2022 06:41, Started by
ionutz_t
, Jun 30 2017 21:37
·
0
#37
Posted 16 October 2018 - 15:25
ioanapostol, on 16 octombrie 2018 - 10:50, said:
As vrea sa te vad pe tine in spatele ghiseului de cata rabdare ai da dovada, pentru ca e usor sa vorbesti si sa jignesti in necunostinta de cauza; iar cu privire la urarile "de bine" pe care mi le-ai adresat, tot in spatele ghiseului am invatat sa am rabdare si sa gestionez oamenii mici ca tine, care au facut din critica un sport, fara ca ei insisi sa exceleze intr-o oarecare privinta sau intr-un oarecare domeniu... si iti spun doar ca am vazut un interviu acu ceva timp cu un reporter englez in Romania, iar pe langa mizeriile obisnuite, a spus totusi un mare adevar si anume ca romanii sunt niste oameni de calitate, luati individual, dar ca si grup sau comunitate sunt 0 si exact asa e din pacate. Imnul nostru ar trebui sa se numeasca "sa moara capra vecinului", ca de desteptat nu ne mai desteptam in veci. Eu, in schimb, iti urez sanatate si numai bine! Da, mi-am facut cont de curand, pentru ca si eu ca, probabil, oricare dintre voi, am cautat firma si am gasit topicul acesta si am dorit sa imi exprim parerea deoarece nu sunt nici contra si nici pro, dar m-au deranjat mesajele pline de patos pentru un fapt care se poate rezolva amiabil, asa cu l-am rezolvat eu, fara risipa de energie, atat de valoroasa in zilele noastre; as fi eu activ si prin alte topicuri, daca mi-ar permite timpul, iar aici scriu pentru ca primesc notificari, dar voi incerca sa iti urmez sfatul...nu e chiar totul o conspiratie, daca de asta ma suspectezi S'auzim numai de bine! Abia astept sa fiti inlocuiti de computere. Poate o sa va apucati de munca sa intelegeti si voi ce este aia. Edited by arschery, 16 October 2018 - 15:26. |
#38
Posted 30 October 2018 - 19:26
Salut,
Eu am perseverat cu gradinamax. Am comandat bulbi, trandafiri, hortensii etc. Prima data au uitat sa-mi trimita lalelele albastre. Le-am dat mail si mi-au trimis. A doua oara au pus in loc de hortensie un liliac. Abia dupa ce au crescut toate am realizat ca nimic nu e din ce am vrut eu. Trandafirii alte culori, lalelele nici vorba sa fie albastre si nici macar liliacul nu e liliac, e o buruiana galbena. Le-am scris pe Facebook si m-au blocat. E f frustrant sa ai grija un an intreg de o planta si sa descoperi apoi ca e o banalitate de 2 lei, iar tu ai dat cateva sute de lei. Sper sa dea faliment. Ma straduiesc sa-i ajut. |
#39
Posted 05 November 2018 - 18:29
Eu unul am patit ceva asemanator cu un pachet de 3 trandafiri. Din cei 3 doar unul este viabil, ceilalti 2 fiind uscati. Am sesizat acest lucru (am trimis si poze) si mi-au raspuns:
"Vă rugăm să plantați butașii de trabndafiri și să reveniți în 15 zile cu poze cu aceștia. În cazul în care doriți înlocuirea imediată a produselor, vă rugăm să ne trimiteți produsele retur prin FanCourier, alături de etichete si copia facturii. După recepționare, veți fi contactată pentru soluționarea problemei." Evident dupa 15 zile trebuie sa scot uscaturile, si sa le fac retur pe banii mei Le-am facut sesizare la ANPC. Evident ca nu o sa fac returul ca sa mai platesc inca 25lei. Nu recomand acest site... |
#40
Posted 05 April 2019 - 16:20
ioanapostol, on 30 iulie 2018 - 16:31, said:
Deranjul meu e ca vad pe cat de multa ura in jur, tot atata proasta informare; in orice business sunt probleme, doar cine nu munceste nu greseste, vorba poetului, dar sunati fratilor la ei prima data si daca nu se rezolva atunci da, mergeti mai departe...pentru ca e usor sa improsti cu noroi; asta e boala romanului; si ca sa iti raspund la intrebare, nu, inafara ca am avut o comanda nu am treaba cu ei, lucrez la ghiseu de institutie publica si va spun ca si acolo vin o gramada care habar nu au de ce au nevoie, dosare incomplete, acte expirate si multe altele...cu alte cuvinte proasta informare...si tot ei sunt revoltati de ce nu pot sa ii ajut si ne fac reclamatii anonime, ca de, sa faci rau e usor, sa ti-l asumi mai putin. S'auzim numai de bine! Edited by grunzoadela, 05 April 2019 - 16:22. |
#41
Posted 05 April 2019 - 16:41
Nu va opriți. Cu internetul va inseala, cu internetul dati-le în cap! Ei sunt niste șmecheri care cumpăra "vrac" de la niste producători, niste plante absolut banale, si le revăd ca fiind soiuri speciale. Teapa este greu de pedepsit din cauza intervalului de timp dintre cumpărare si descoperirea tepei. Adevarul ca este o țeapă șmecheră. La intervalul de luni de zile nimeni nu mai poate proba înșelăciune. Faceti vâlvă, poate le închideți firma. Oricum, daca închid firma, redeschisd afacerea pe alta firma. Recunosc ca-i o tepa tare.
|
#42
Posted 12 April 2019 - 08:21
astia dau tepe de cel putin 2 ani bine mersi si n-au nici o grija
|
#43
Posted 12 May 2019 - 05:11
Dragi mei, gradina max, cei mai mari țepari online. Au o reclamă agresiva, fotografii fotosophate la extrem.
Luat țeapă de peste 200 RON. Niciunul din trandafirii comandați nu erau ca cei din comandă. Feriți-vă de gradina max. Păcat că nu poate nimeni să-i oprească. |
#44
Posted 01 August 2019 - 15:22
Este o mare, mare păcăleală Gradina max. Toti pomii fructiferi cumpărați s-au uscat, iar vestigii trandafiri Osiria sunt trandafiri bochetari mici si rosii.
|
#45
Posted 12 September 2019 - 23:03
mnv, on 12 mai 2019 - 05:11, said:
Dragi mei, gradina max, cei mai mari țepari online. Au o reclamă agresiva, fotografii fotosophate la extrem. Luat țeapă de peste 200 RON. Niciunul din trandafirii comandați nu erau ca cei din comandă. Feriți-vă de gradina max. Păcat că nu poate nimeni să-i oprească. Subscriu. TEAPA! Nici vorba sa arate precum cei din prezentare. In schimb au fost foarte bine ambalati. Platesti doar niste trandafiri banali care poti sa-i achizitionezi mai ieftin si mai si astepti pana vine coletul. Pana cresc trandafirii astepti ceva deci nu poti reclama acest fapt imediat ce i-ai cumparat. Edited by terra7, 12 September 2019 - 23:07. |
#46
Posted 27 October 2019 - 13:57
Gradinamax, on 03 august 2017 - 14:13, said:
Buna ziua, In calitate de reprezentant juridic Gradinamax tin sa apreciez si sa confirm dreptul dvs. la libera exprimare, dar in acelasi timp sa va reamintesc si unele obligatii pe care le aveti: 1. In caz de neconformitate, nemultumire, neconcordanta a produselor noastre, pe baza facturii le puteti returna, iar aceste vor fi inclocuite sau contravaloarea acestora va fi returnata; produsele noastre sunt conforme calitativ, avizate de institutiile in cauza si au toata documentatia necesara; ca si in orice activitate, au existat mici probleme cu un lot de marfa in acest sezon, dar care au fost rapid rectificate pe cheltuiala Gradinamax si mai departe, pe a furnizorului stocului neconform; 2. inregistrarea reclamtiilor se face prin telefon, la 0359 801 300, sau la e-mail [email protected]; operatorii nostri va vor raspunde prompt si vor rezolva orice fel de problema, in cel mai scurt timp posibil si in termenii prevazuti de lege; 3. daca totusi considerati ca sunteti nedreptatit, va puteti adresa la ANPC, aici: http://www.anpc.gov.ro/ Gradinamax colaboreaza cu institutiile statului in mod profesional si transparent; 4. faceti referire la o anumita relatie Gradinamax-Eurogradina. Gradinamax nu are nici o legatura cu firma mentionata de dvs., inafara numarului de telefon care a fost achiztionat liber de contract de la furnizorul de servicii de telecomunicatii; cu privire la acest subiect, va invitam ca consultati site-ul ministerului de finante; detaliile ambelor companii sunt publice; 5. cu privire la termenii calomniosi folositi, va informam ca: Coroborand, articolul 253, care se refera la mijloacele de aparare pe care le are la dispozitie persoana fizica, cu articolul 257 al aceluiasi cod, in cazul in care ne aflam in situatia in care imaginea companiei noastre este afectata ne putem adresa instantelor pentru a cere: – Incetarea incalcarii dreptului la imagine daca aceasta dureaza in prezent si interzicerea pentru viitor a unor astfel de actiuni; – Obligarea celui care ne-a defaimat la publicarea hotararii de condamnare pe cheltuiala acestuia, astfel facand publica hotararea instantei prin care se atesta ca actiunile impotriva imaginii companiei noastre au fost ilegale; – Repararea prejudiciului de imagine cauzat prin achitarea unor despagubiri materiale. Dar ramanem la convingerea ca orice fel de probleme se pot rezolva pe cale amiabila, prin colaborarea partilor implicate! Cu respect, Departamentul juridic SC Gradinamax SRL |
|
#47
Posted 27 October 2019 - 14:34
Dl. Departament juridic, imaginea pe care o aperi este doar cea care îți aduce doar avantaje? Acesta este un forum de discuții și interesează pe cei care doresc sa își împărtășească experienta sa cu hal de firma Gradimax. Mai bine i-ai învață pe cei care vând online ca trebuie sa pună Fotografia produsului pe care îl vinde și nu ce vrea Gradimax sa credem noi ca vom cumpăra. Pe românește, aperi niște excroci! Când vinzi un pom fructifer, trebuie sa dai toate detaliile, altoi, portaltoi, vârsta, dimensiunile etc. Pentru cultura organizațională a Gradimax, voi aplicați bancul cu sămânță de ghicit. Dacă nu îl ști ți-l scriu tot pe banii și timpul meu și sper sa îți între unde ți-a întrat dreptul. Un individ (poate fi patronul care te plătește sa ii aperi imaginea) nu avea ce sa vândă. După ce și-a făcut treaba mare ( o necesitate fiziologica) ia venit o idee. La lăsat sa se usuce, la maruntit, la pus în cutiuțe aurii și direct la piață sa dus, nu era online atunci. Și în gura mare sa audă tot târgul, un fel de marketing agresiv gen Gradimax: - Ia sămânță de ghicit! Unul mai curios, eu sunt, se apropie, ia o cutie, o desface, se uita, miroase. I se pare ceva suspect, ia un pic și pune pe limba (în online face o comanda ca nu poți gusta). Scuipa imediat și zice: - Ce dracul e asta, zici că-i rahat uscat!
Vânzătorul răspunde: - ATI Ghicit! 100 de lei și luați cutia ca a-ți deschiso! Pricepi pilda? Sa ne ameninți pe forum cu codul este un Act de nesabuinta, o aroganta pentru care după cetire toți care au pățit-o te baga în mama ta prin gaura verticala. Pentru un bat pe care îl vindeți cu 69 de lei (are vreo legătură cu kamasutra) și care se usucă tu îmi spui ca trebuie sa tac sau sa ma plâng la voi sau la OPC. Dați voi exemple cu nume și prenume pe cine ați ajutat sa aibă ce a cumpărat. Dacă eu cumpăr un pom în noiembrie și eu abia în mai vad ca nu misca(o metafora) la voi au trecut trei luni și tot eu sunt vinovat ca nu am sesizat la timp. Cața vrăjeală în loc de drept ai nea compartiment! Valea sa nu zic și tir! |
#48
Posted 05 November 2019 - 11:31
Aceeasi experienta trista am avut-o si o am si eu cu GradinaMax.ro .
Am comandat in 2017 butasi de vita de vie Codreanca si au iesit parascovenii in 2019. Am comandat in doi ani succesivi pomi columnari peri Decora si s-au uscat imediat. La anul astept sa vad si diferenta de pomi ce va produce. Dupa 2 ani de la achizitie mi se cere din partea dumnealor sa am eticheta de pe plante. Niste neseriosi! |
#49
Posted 02 April 2020 - 18:03
Vroiam să comand de la ei vreo 20 de pomi columnari, sunt foarte dezamăgit de ce citesc aici.
Bun, să zicem că ăștia nu, atunci? De unde putem lua niște pomi columnari? |
#51
Posted 13 May 2020 - 11:05
Nu cumparati de la Gradinamax! Continua cu practica de a trimite plante ofilite, putrezite, uscate.
Adaug o poza cu o lavanda pe care am primit-o luna aceasta si fotografia din pagina lor de prezentare Nu ma asteptam sa arate ca cea din poze, dar nici sa dai 22.9 lei si sa primesti o planta de 2 centimetri, mucegaita. LAVANDA.jpg 132.51K 36 downloads lavanda-dwarf-blue1.jpg 39.85K 32 downloads |
|
#52
Posted 06 July 2020 - 19:22
Am comandat in mai anul acesta un trandafir albastru catarator.A inflorit :este roz.I-am contactat telefonic si au spus ca probabil este vina portaltoiului si mi-au solicitat sa completez un formular de sesizare.Am completat, am atasat fotografia si mi-au raspuns citand coditiile din site..cele cu bratara si factura.Atat.Oare era trandafirul in gradina mea daca nu- l plateam?Ei nu au un exemplar al facturilor emise?Gija mare la ce comandati.Eu ma simt inselata.Nici macar nu au incercat sa solutionam amiabil divergentul.Clar OPC.Comantariile de pe site-ul Gradina MAX si fotografiile cu siguranta sunt false.Daca imipovestea cineva poate ma indoiam dar asa am patit-o pe pielea mea.
|
#53
Posted 28 July 2020 - 10:17
Isi bat joc de cumparatori. Scot la vanzare pe site produse pe care nu le au, le platesti si te suna sa-ti spuna ca le expediaza la toamna. Cand le spui ca nu e in regula iti spun ca trebuia sa citesti ca perioada de plantare incepe in noiembrie si de acolo sa deduci ca nu pot livra in lunile de vara de ex. Dar banii ii incaseaza fara greata.
Dl juridic, asta nu practica comerciala inselatoare? Sper sa inchida pravalia ca deja isi bat joc de ceva ani de noi. |
#54
Posted 20 September 2020 - 14:22
Salut.
Nu reusesc sa gasesc undeva prevederile legale in privinta termenelor de garantie si conformitate pentru plante. Am luat de la ei 18 tuia si dupa aproximativ 4 luni s-au uscat 8. Singurul lor raspuns este ca au trecut de garantia de 3 luni, ceea ce nu ma incanta deloc, mai ales ca si alti tuia plantati dau semne de uscare. Suma nu este fabuloasa, dar nu imi place sa fiu pacalit de niciun fel. Vreau sa ma adresez ANPC, ceea ce le recomand tuturor, daca legea imi permite acest lucru. Oricum, reveniti cu review-uri negative daca aveti nemultumiri, pentru ca este cel mai bun mod de a pedepsi un magazin de felul acesta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users