Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mazda 6 Combi G192 vs. Skoda Octavia Kombi RS
Last Updated: Nov 02 2017 10:01, Started by
feitosak1
, Jun 30 2017 00:11
·
0
#19
Posted 30 June 2017 - 09:40
Strict dintre cele 2 as lua Mazda 6, cutia automata la mazda e foarte ok. nu e la fel de rapida la schimbari, dar e mai placuta in oras. Daca totusi vrei sa ajungi inapoi la cei 272 de cp cat ai acuma pe seria 5, doar cu skoda poti face asta.
Dar eu inainte de astea 2 as lua asta: https://www.autovit....html#5f4c7eb368 E pus anuntul de aproape 2 luni, a fost scoasa la 29.900 la vanzare iar de o saptamana la scazut la cat e acuma 25.900. plus mai ai si garantie pana in 2019 ramasa! Are tot ce vrei si spatiul in spate e ok. am generatia anterioara de a6 si o octavia 2, ambele break, iar cu un scaun copil pe mijloc si 2 adulti pe laterale, ai mai mult loc la umeri in audi. Daca ai nevoie cumva de 2-3 scaune de copil atunci nici skoda si nici mazda 6 nu cred ca vor fi suficiente ca spatiu lateral. Recomand un test cu toti trei aranjati in masina si cu toate hangaralele puse pe pozitii. Ford Focus este mult prea inghesuit. Octavia e compacta, dar ca spatiu e o clasa in sus. Eu am configurat in pretul asta un Superb Combi cu 2.0t 220 CP sau chiar varianta de 280 CP, iar aici chiar nu ai probleme de spatiu. Mai exista Ford S-max, dar in Ro nu este cu motorul de 2.0t, in schimb il poti lua din DE, ceva in genul, cu 3 scaune individuale. https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C Edited by t-balt, 30 June 2017 - 09:50. |
#20
Posted 30 June 2017 - 09:44
t-balt, on 30 iunie 2017 - 09:40, said:
Octavia e compacta, dar ca spatiu e o clasa in sus. Focus ST Wagon are pretul in jur de 27.000 EUR pe site-ul oficial. In showroom, de obicei, mai sunt tot felul de negocieri, promotii, oferte, reduceri. |
#21
Posted 30 June 2017 - 09:59
Inseamna ca nu te-ai urcat in ele! numai portbagajul de la 610L Octavia la 487L la focus si e gata discutia. De la usile cu deschidere pana la 90 de grade si cu intrarea cat mai patratoasa (cam ca la un monovolum) si multe alte maruntisuri. Strict dpdv al spatiului si a cat de practica e masina, pentru 3 copii in mod clar focus nu are ce cauta aici. Grand C-max e alta mancare de peste, care e tot un focus.
Opel Zafira mai este in Ro cu motor 1.6t de 200 CP. intra ok in comparatie cu Touran, ci Grand C-max. Nu se compara ca dinamica cu RS, M6, Superb si nu mai vb de A6-le ala postat anterior. |
#22
Posted 30 June 2017 - 11:00
De acord cu t-balt.
Octiavia RS e faina, dar nu pentru familie cu 3 copii. Insa 34.000 e foarte mult. La 35.000 gasesti Discovery la promotie ca masina de familie. Mazda 6 arata in mare fel si motorul e rafinat insa nu stiu daca stau comod 3 copii pe bancheta spate. De preferat un Superb in acelasi buget. Mult mai mult spatiu si acelasi motor ca la octavia. Sau ca SH, daca tot esti obisnuit cu impozite si consum de 3.0, A6 cu 3.0 benzina supercharged e la fix. |
#23
Posted 30 June 2017 - 11:12
feitosak1, on 30 iunie 2017 - 00:11, said:
Asadar, as dori cateva sfaturi. Mazda 6 G192 sau Octavia RS 2,0 TSI? Multumesc Eu unul as lua in considerare urmatoarele doua variante: 1) Daca spatiul conteaza mult, Skoda Superb "sedan" 2.0TSI 220CP (nici 1.8TSI 180CP nu e de lepadat). Versiunea de varf incepe pe la vreo 32000 de euro.Vezi daca o poti echipa sa iti placa si daca obtii un pret ok de la dealeri. Neaparat sa aiba DCC. 2) Seat Cupra ST (eventual 4x4). Pentru ca are la fel de mult spatiu pt pasageri ca Octavia RS (dar portbagajul e mai mic) dar are ~300CP, are un sasiu sport adevarat si e mult mai frumoasa. Incepe la 34000 de euro, iarasi, vezi daca o poti echipa sa iti placa si daca poti obtine un pret ok de la dealeri. Edited by StefanSC, 30 June 2017 - 11:13. |
#24
Posted 30 June 2017 - 11:25
ca sfat de achiziție. dacă alegi vag, caută pe mobile mașini de dealer. pentru un rulaj de 20k și 6 luni utilizare poți obține un discount de 30-50% față de prețul de catalog (plus garanție)
|
#25
Posted 30 June 2017 - 11:53
Strict intre astea 2 Mazda.
Dar personal n-as lua-o pe nici una din cauza celor 3 copii. Van-ul pare o optiune buna dar personal nu-mi place conceptul. Masini din clasa compact, indiferent ca sunt combi, verso, sau mai stiu eu ce nume au sunt prea mici, deci out. As lua in considerare un monovolum mare (ex. Ford Galaxy) daca-ti place conceptul, sau o Skoda Superb. |
#26
Posted 30 June 2017 - 12:58
Multumesc tuturor pentru sfaturi.
Nu prea as vrea van sau monovolum. o varianta combi e singurul compromis pe care l-as face. Nu am precizat cati km fac anual. Cu 5er-ul am 38.000 km in fix 4 ani, deci nici macar 10.000 pe an. Cam 60% urban, restul insemnand o vacanta pe an in Turcia/Grecia (nu pot zbura cu avionul) si cate 3-4 drumuri pe an la socri (Brasov). Deci situatiile in care masina va fi plina cu copii se rezuma la 4-5-6 drumuri mai lungi anual. Tocmai d-asta caut o varianta mai de compromis, nu neaparat cea mai mare masina de pe piata, ci una in care sa avem loc decent si sa traga bine, sa nu simt un regres prea mare de la masina actuala. Cert e ca in ultimul timp merg cam legal, avand copiii in spate. Totusi nu vreau o masina lenesa, de aia ma invart pe niste variante cu ~200cp. Superb nu-mi place deloc, A6 nu ma tenteaza deoarece as vrea o masina noua, ca 4-5 ani sa n-am grija ca pica ceva de 5-6 ori pe an. Daca as vrea sh, as merge pe A6 allroad 2013-2014 (desi e diesel si nu prea merge cu drumurile scurte urbane pe care le fac zilnic). Nu e vorba de bani, ci de nervi si frustrare (de exemplu: 5er-ul m-a lasat langa parcul Izvor cu copiii si bicicletele, din cauza ca a picat senzorul vibrochen. Inlocuirea, cu tot cu manopera, a costat 150 ron, mai scumpa a fost platforma si chiar si mai scumpi au fost nervii; cam asta as vrea sa evit cu o masina noua; 5er-ul merge foarte bine si imi place enorm, dar nu mai am baza in el sa fac un drum de 1500km) Edited by feitosak1, 30 June 2017 - 13:20. |
#27
Posted 30 June 2017 - 14:33
Superb Combi arata mai bine decat Octavia si e si mai spatioasa.
Nu e insa foarte lata. |
#28
Posted 30 June 2017 - 15:11
Daca o folosesti atat de putin de ce vrei masina noua? Citeste jurnalul meu de bord (audi a4) si poate vei reconsidera optiunile nou vs folosit 6 luni
|
|
#30
Posted 30 June 2017 - 22:01
Am configurat o Skoda Superb Sportline 2.0 TSI 280 cp 4x4 DSG iese cam la 42.000, cu optiunile care mi-ar trebui (fara prostii gen lane assistant, dar cu trapa panoramica, asta imi place). Am vazut cateva clipuri pe youtube si pare ca trage bine de tot. Nu-mi place Superb asa cand o vad pe strada, darin varianta Sportline arata altfel. Asta ar insemna sa suplimentez bugetul cu 7.000. Totusi, mi se par cam multi bani pentru o Skoda, fie ea chiar si Superb.
Totusi, ca performante e peste F10 535i. "Face suta" in 5.8 secunde fata de 6.0, cu motor mai mic cu 1000cmc si 26cp in minus, dar si cu aproape 300kg in minus ca masa. Oricum, e de tinut minte, masina pare incapatoare si la dinamica asta nu prea e de comentat. Apropo de acest Superb de 280cp, imi amintesc de anii '90 cand Skoda era la pamant, ca si Dacia. Unde au ajuns cehii alaturi de VW, sa "faca" un 535i din aceeasi generatie, si unde e Dacia alaturi de Renault. Stiu, astea au fost interesele firmelor, obiectivele sunt altele, insa totusi....e cam trist. Sa nu ai o varianta de Duster mai echipata si cu ~200cp, spre 25.000E, mi se pare bataie de joc. Edited by feitosak1, 30 June 2017 - 22:30. |
#32
Posted 01 July 2017 - 10:58
feitosak1, on 30 iunie 2017 - 22:01, said:
Am configurat o Skoda Superb Sportline 2.0 TSI 280 cp 4x4 DSG iese cam la 42.000, cu optiunile care mi-ar trebui (fara prostii gen lane assistant, dar cu trapa panoramica, asta imi place). Am vazut cateva clipuri pe youtube si pare ca trage bine de tot. Nu-mi place Superb asa cand o vad pe strada, darin varianta Sportline arata altfel. Asta ar insemna sa suplimentez bugetul cu 7.000. Totusi, mi se par cam multi bani pentru o Skoda, fie ea chiar si Superb. Uite una la 30k cu 45k km, Laurin&Klement , garantie 4 ani. https://www.sauto.cz...938?goFrom=list Edited by adid22, 01 July 2017 - 10:59. |
#34
Posted 01 July 2017 - 12:41
feitosak1, on 30 iunie 2017 - 22:01, said:
Am configurat o Skoda Superb Sportline 2.0 TSI 280 cp 4x4 DSG iese cam la 42.000, .... Varianta de masina Sh veche de 6-18 luni, cu garantie inca lunga, este intotdeauna castigatoare. Cum zice Ionut si eu as merge pe un SUV. De exemplu cu 42K iei un Touareg nou de 262 CP ... n-are rost sa mai vorbim. |
#35
Posted 01 July 2017 - 20:16
Suv nu vreau, nu-mi place. Am mers vreo 3.000 km anul trecut cu un X5 3.0d 2013. Nu pot sa zic ca nu mergea bine, dar nu imi place deloc pozitia inalta la volan. Imi place sa fiu cat mai aproape de sosea, sa "simt" asfaltul. Cand am trecut inapoi pe E60, mi s-a parut diferenta foarte mare fata de X5, in favoarea primului. Am mai mers acum cativa ani cateva mii de km cu un Q7 2010, mergea bine dar era cam balena pentru ce imi place mie.
Ce vreau de la masina....uite, chiar m-am gandit. Vreau sa imi incapa copiii decent in spate si sa am portbagaj de ~500 de litri. Pe langa asta, vreau ca atunci cand merg singur sau cand merg cu familia si situatia o permite, sa imi aduca un zambet pe buze si sa ma faca sa-mi bata inima mai tare cand schimba la 6-7000rpm, cum face E60-ul. Sa simt senzatia aia, cand comut in DS si turatia sare la 3000 si sta acolo, asteptand sa imi fac de cap cu ea Apropo, am fost azi pana la Comana. Drumul ala virajat cu dealuri micute e perfect pentru putina destindere. Asta vreau de la masina, sa fie ok si pentru familie, si pentru putina adrenalina, cand se poate. Tragand o linie intermediara, imi face cu ochiul din ce in ce mai mult varianta Superb de 280cp. Ma gandisem la Mazda pentru dimensiuni, design si interiorul spre premium, la Octavia RS pentru motor si transmisie plus spatiul interior spre clasa medie. Superb pare sa le aiba pe amandoua, spatiu si putere. Edited by feitosak1, 01 July 2017 - 20:18. |
#36
Posted 01 July 2017 - 21:39
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users