Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Mazda 6 Combi G192 vs. Skoda Octavia Kombi RS

- - - - -
  • Please log in to reply
214 replies to this topic

#37
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Ieri ziceai ca superb nu ti place deloc si azi vrei s o cumperi ... cred ca ai nevoie sa urci in masini sa le simti, si neaparat drive test cat mai lung in toate conditiile ... nu tre sa stai cu lunile sa decizi dar nici asa peste noapte nu i ok. Lasa loc de mai multe optiuni si testeaza +++ chiar si de 2 ori aceeasi masina chiar daca nu i motorul potrivit etc. De ex la skoda tre sa te impaci cu un gps cu ecran si functii slabutze, o insonorizare la viteze mari asa si asa ... bafta

#38
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Am zis ca nu imi place Superb pentru ca variantele astea pe care le mai vad pe strada, clasice, mi se par cam triste, insa in varianta Sportline L&K arata altfel. De asemenea recunosc ca nu stiam de motorul 2.0tsi 280cp, credeam ca maxim e 1.8tsi pe Superb. Oricum, n-am zis ca o cumpar, ci ca imi face cu ochiul. Am vazut niste clipuri interesante pe youtube.
Pana la urma, asta e si rostul topicului, am precizat in primul post ca sunt curios si de alte variante. Pana la momentul respectiv ma documentasem despre Mazda 6 si Octavia RS. Faptul ca apar si alte variante e pozitiv. Nu ma voi decide peste noapte, mai sunt minim 3-4 luni pana trebuie sa ma decid. Luni merg la test cu Mazda si trec si pe la Skoda sa vad daca e vreun Superb disponibil.

Opel Insignia pare ok, insa dupa parerea mea Skoda pare a fi peste Opel momentan.

Edited by feitosak1, 01 July 2017 - 22:12.


#39
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Nu stiu cum e in Mazda 6 insa in superb ai cel putin 50% spatiu suplimentar fata de octavie. Am mers cu ambele si in superb pur si simplu parca stateam intr-un fotoliu, spatiul din spate este imens iar pe locul pasagerului pur si simplu m-am simtit mic....parca stateam in pat. Cel mai bine iti faci idee mergand cu ele sau asezandu-te pe locurile din spate, iar asta o poti face relaxat in targurile auto. La asa familie numeroasa poti eventual sa mergi pe un multivan gen Zafira, Sharan, suv-urile sunt inghesuite rau. Spor!

#40
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 t-balt, on 01 iulie 2017 - 21:39, said:

Superb are spațiul necesar pt asa ceva. Acum la acelasi nivel de dotări dar mai bine finisat puțin ai noul Opel Insignia, 2.0T 260cp 4x4. Sunt 2 colegi pe forum care au dat deja comanda și ii ajunge vreo 32.000 cu ceva opționale.
Mic ..., iar fiabilitatea noului model nu este inca demonstrata. Stiu ca pana faceau destul de multe probleme.

#41
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
a mea a costat 31 mii(4.2 k discount,260 cai,4x4, AT8), piele, bose cu subwoofer,ACC,android auto,etc. trebuie subliniat OnStar(hotspot wifi , conectare de la distanta cu smartphone-ul, alarma pe telefon, etc). spatiul in spate e imens la picioare dar la cap pare  inghesuita din cauza plafonului lasat.

#42
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Mazda 6 e nava amiral. Skoda Octavia e un fel de Golf V low-cost, un fel de Wizz Air la preț de Emirates. Wtf? Că i-au pus trei clopoței și au poziționat-o ca marketing mai în sus nu înseamnă că e mai mașină.

#43
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 feitosak1, on 01 iulie 2017 - 22:00, said:

Am zis ca nu imi place Superb pentru ca variantele astea pe care le mai vad pe strada, clasice, mi se par cam triste, insa in varianta Sportline L&K arata altfel. De asemenea recunosc ca nu stiam de motorul 2.0tsi 280cp, credeam ca maxim e 1.8tsi pe Superb. Oricum, n-am zis ca o cumpar, ci ca imi face cu ochiul. Am vazut niste clipuri interesante pe youtube.
Pana la urma, asta e si rostul topicului, am precizat in primul post ca sunt curios si de alte variante. Pana la momentul respectiv ma documentasem despre Mazda 6 si Octavia RS. Faptul ca apar si alte variante e pozitiv. Nu ma voi decide peste noapte, mai sunt minim 3-4 luni pana trebuie sa ma decid. Luni merg la test cu Mazda si trec si pe la Skoda sa vad daca e vreun Superb disponibil.

Opel Insignia pare ok, insa dupa parerea mea Skoda pare a fi peste Opel momentan.
Ceea ce vrei tu e asta :
https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR
De ce sa nu mergi pe o astfel de masina care are doar 2 ani si garantie inca 2, km putini, in loc sa iei o Skoda, Mazda, etc. ?

#44
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Un motiv simplu din punctul meu de vedere: în Skoda / Mazda nu s-a besit vreun cur puturos de neamț. In Haudi sh sigur s-a întâmplat asta. Și poate unii nu vor să dea jdemii de euro din munca lor ca să se delecteze cu aromele altora ;)

#45
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 chris_t, on 02 iulie 2017 - 15:10, said:

Un motiv simplu din punctul meu de vedere: în Skoda / Mazda nu s-a besit vreun cur puturos de neamț. In Haudi sh sigur s-a întâmplat asta. Și poate unii nu vor să dea jdemii de euro din munca lor ca să se delecteze cu aromele altora Posted Image
Tare asta, trebuie sa recunosc ca mi-a scapat. Poti dupa aroma sa zici si ce a mancat neamtul ... ?
Eu personal as alege sa merg urmatorii 4-8 ani intr-o masina de 60-70K bucurandu-ma de ea, decat intr-una de 42K. Si cum n-as avea atatia bani sa dau pe masina, as accepta "basina neamtului" asa cum zici tu. Mai ales ca am auzit ca nemtii nu prea basesc.

#46
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Diferențe de perceptie și de așteptări, nu? Poate omul vrea să tragă el prima bașinā in ea, nu? Altfel nu s-ar mai cumpăra mașini noi, am tot schimba basinile între noi.

Nu pot recunoaște aromele, am luat d-aia, nebasita.

#47
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Uite eu am luat din aia basita, dar nu imi pasa, am optionale de peste 35k euro, vechime 11 luni si doar 20k km. Halatul, 56% din pretul de nou.

#48
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Nu zic, evident cel mai bine este sa-ti iei masina noua daca te tine buzunarul. Dar daca nu poti, decat sa-ti una noua de 7 mai bine una usor basita de 10. Asta daca nu ai o problema la cutiuta cu lucrul tau sa fie nou, fapt pe care n-am cum sa-l comentez in nici un fel.
Si ca sa fie clar, merita cu atat mai mult cu cat masina de noua este mai scumpa, ca in cazul exemplului pe care l-am dat. Sigur, daca vorbim de o masina noua de 15-20K, pe care o iei la 2 ani cu 10-15K, intr-adevar dealul nu-i asa mare.

#49
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
@Mufasa......imi place allroad, dar e diesel si nu prea merge cu ce am eu nevoie, drumuri scurte, maxim 20km zilnic. Ma complic prea rau cu un diesel pentru maxim 4.000 km extraurban anual. Asta e situatia, nu pot parasi prea des Bucurestiul. Am nevoie de o masina care sa fie pe benzina, sa aiba spatiu mai mare in spate decat E60 si care sa traga la fel sau macar destul de apropiat, ca sa nu-mi fie dor intr-o masina de 30-40k de una de 8-10k. D-asta ziceam ca imi face cu ochiul Superbul respectiv, pentru ca are spatiu mai mare si trage chiar mai bine. Daca nu aveam copii, trageam la un Mustang Posted Image Apropo, am vazut ca Superb 280cp e identic cu Mustang 2.3 la 0-100, mi se pare o treaba excelenta din partea cehilor.
Nu exclud in niciun caz o masina cu inca 2-3 ani de garantie, sh. Ce nu inteleg e de ce ar vinde cineva o masina cu 20.000km pierzand 44% din suma cu care a cumparat-o, dupa nici un an.

Edited by feitosak1, 02 July 2017 - 20:28.


#50
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Pai daca esti prieten cu un director de reprezentanta iti poate vinde masina de teste care poate fi cam fix cum o descrii tu la km si pret! El nu o mai tine ca poate deja a aparut facelift si atunci o vinde, la fel se intampla si prin straineturi!

#51
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Ce motorizare ai pe E60 ?

Oricum nici sunetul unui L4 turbo nu se va apropia de cel al unui L6, mai ales aspirat. Totusi daca doresti sunet de benzinar poti monta active sound exhaust, se aude foarte bine, in fond poti configura sunetul dupa placul tau. Vibratii nu vor exista, motoarele noi sunt foarte silentioase iar masina este foarte bine antifonata. De tras, trage foarte bine, 3.0tdi 272cp se descurca foarte bine si pe Q7, consumul este decent. Este foarte posibil ca 3.0tdi 272cp sa traga mai bine si decat 530i E60.

In rest nu exista termen de comparatie intre Superb si A6 allroad. oricum poti testa masinile inainte.

#52
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

 feitosak1, on 02 iulie 2017 - 20:25, said:

@Mufasa......imi place allroad, dar e diesel si nu prea merge cu ce am eu nevoie, drumuri scurte, maxim 20km zilnic. Ma complic prea rau cu un diesel pentru maxim 4.000 km extraurban anual. Asta e situatia, nu pot parasi prea des Bucurestiul. Am nevoie de o masina care sa fie pe benzina, sa aiba spatiu mai mare in spate decat E60 si care sa traga la fel sau macar destul de apropiat, ca sa nu-mi fie dor intr-o masina de 30-40k de una de 8-10k. D-asta ziceam ca imi face cu ochiul Superbul respectiv, pentru ca are spatiu mai mare si trage chiar mai bine. Daca nu aveam copii, trageam la un Mustang Posted Image Apropo, am vazut ca Superb 280cp e identic cu Mustang 2.3 la 0-100, mi se pare o treaba excelenta din partea cehilor.
Nu exclud in niciun caz o masina cu inca 2-3 ani de garantie, sh. Ce nu inteleg e de ce ar vinde cineva o masina cu 20.000km pierzand 44% din suma cu care a cumparat-o, dupa nici un an.
te-am invitat sa citești topicul meu. Sunt mașini care au făcut parte din loturi de 600+ pe o singură comandă la care din start s-au obținut discounturi foarte mari. Sunt mașini care au fost folosite de firme de închirieri auto care le folosesc 20.000-30.000 de km. Sau mașini folosite de rețeaua producătorului, de drive-test etc. Stai liniștit, toate mașinile se prezintă ca noi și poți vedea asta în jurnalul meu. Și cum a spus @ionut_ionut un discount de 44% față de prețul de catalog este real și cred că face o astfel de opțiune ca fiind de neratat. Cum ai planificat achiziția să fie peste 4-5 luni ai timp să cercetezi piața... În plus vei gași mașini cu 5 ani garanție (încă 4 ani de la achiziție ta ca să dormi liniștit)
Eu zic să verifici și un a4 avant 2.0 tfsi. mașina a crescut în dimensiuni și motorul este foarte potent (și vine cu un consum foarte bun)

pamflet
legat de opțiunea nou vs second, nu te lua după  sărăntocii de @ionut_ionut și @mufasa care dau 30.000 de iepuroi pe o mașina folosită 6 luni când o puteau lua cu 60.000 de euro (și alții ca ei, printre care și eu). Ce fac cu restul banilor, pleacă în concedii și văd super multe lucruri frumoase? mai bine ar da 60.000 și ar mânca ciorbă de iarbă până și-ar revenii din punct de vedere financiar. Sărăntocii ăștia cu impresii!!!! Am avut și eu un prea-luminat ca @chris_t care mi-a explicat ce decizie proastă am luat și de atunci nu mai dorm noaptea. Caut să plec acum cu avionul în concediu și nu găsesc un site unde să pot selecta „prima cursă a unui avion” că nu vreau să stau în aerul respirat de alții. poate îmi iau avion privat...dar am o jenă că nu știu o spălătorie aviatică bună.

#53
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Eu zic sa incetati cu exagerarile astea de gen masina de 6 luni care costa 30.000 din pretul de noua adica 60.000. Nu exista masina care sa coste la 6 luni 1/2 din pretul de noua decat daca a facut in alea 6 luni 150.000 km, a avut accident sau are ceva probleme serioase care o fac sa petreaca mult timp prin service si nu-i da nimeni de cap.

Nu mai imbatati lumea cu apa rece ca nu e ok. O masina de 60.000 se vinde cu cel putin 40.000 in primul an din viata. Si asta daca e sa comparam pretul de lista, care pret de lista e si ala nerealist. In general o masina de 60.000 pret de lista o cumperi la 50 - 55.000 daca nu esti guster care plateste pretul de lista cand cumpara masina.

O masina de 2 ani, la 30.000 euro (din 60.000 pret de noua) e ceva care suna mai real. Dar 2 ani nu-s 6 luni, iar initiatorul deja are experienta cu masini premium SH si tocmai asta a zis, ca vrea sa incerce ceva nou. Deci nu vad rostul discutiilor cu SH-uri premium, fie ele si de 6 luni.

On-topic, eu recomand o masina din clasa medie, break, non-premium. Aici intra Passat, Mondeo, Superb, Insignia, Mazda 6, samd. Nu are sens sa discutam de Octavii sau alte masini de gen (compacte cu motor puternic dar care in esenta raman compacte). Eu personal as alege (de altfel am si ales asa ceva) un MPV de clasa mare, dar cum spune si el, nu face chiar atatea drumuri lungi cu toata familia in masina, deci un MPV desi castiga la capitolul spatiu si practicalitate, pierde la sportivitate (desi exista si acolo varianta de 200-250 CP, faptul ca masina e mai grea, mai inalta, mai orientata spre confort, nu se apropie de ce simti in seria 5-ul ala vechi).

Mondeo nou are motorizare de 2.0 benzina cu 240 CP si cutie automata (clasica, nu e cu dublu-ambreiaj). Passat merge un 2.0 TSI cu DSG care are 6.9 sec pana la 100 km/h. Daca nu, exista cel cu 280 CP (5.7 acceleratia 0-100). Eu as merge pe una din astea 2 (cu o preferinta spre Passat daca banii in plus nu-s o problema).

#54
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
E60-ul e 530xi 272cp.

Am testat azi Mazda 6. Manuala, diesel 175cp. Agentul de vanzari de la Arian Motors Vest a fost foarte amabil, nota 10. N-a tinut neaparat sa mearga si el cu noi, mi-a dat masina pentru o ora - o ora si jumatate si am plecat cu sotia si copiii pe A1.
Impresii:

Interior: spatiu mai mare decat la E60 pentru locurile din spate. Am mutat scaunele de copil din masina mea in Mazda. Ma raportez la distanta dintre spatarul banchetei si spatarul scaunului soferului asezat in pozitia care-mi trebuie mie la volan. Sunt destul de inalt si solid. Deci, in spatele meu, copilul asezat in scaunul lui nu atinge cu picioarele scaunul meu, ceea ce la E60 se intampla. Ce n-am precizat e ca deocamdata am 2 copii, al treilea e in "incubator" si va veni peste vreo 50 de zile. Din cauza asta am zis ca nu egraba, probabil abia in primavara urmatoare voi avea nevoie cu adevarat de alta masina. Momentan cei 2 copii stau: unul in scaun si celalalt pe un inaltator care ii permite sa-si puna centura. Cand vor fi 3, cel mai mare dintre ei va sta la mijloc, intre scaunele celorlalti 2, folosind inaltator si centura. Am facut proba la Mazda si e loc mai mare intre scaunele de copil decat la E60.
Ce nu mi-a placut e pozitia la volan, nu se compara cu E60....bine, la BMW am Comfort Seats, sunt de vis. In sfarsit, nu ma asteptam sa fie la fel la Mazda, dar pozitia la volan e prea inalta pentru gusturile mele. De exemplu, nu vad HUD-ul Posted ImagePosted Image Trebuie sa aplec un pic capul ca sa vad informatiile. Nu stiu daca se ajusteaza, n-am avut timp sa verific. Volanul mi s-a parut foarte subtire, e o chestie care nu-mi place la nicio masina. Dar cel mai mult mi-a displacut pozitia la volan (bine, nu e vina masinii, eu am 1.91 si peste 100). Scaunele mi s-au parut prea inguste si fara suport lateral prea bun. Dar, la fel, nici eu nu sunt foarte subtirel Posted Image
Motor si transmisie: cum nu vreau diesel manual, nu prea e relevanta parerea mea despre masina respectiva. Motorul trage binisor, transmisia pare ok. Totusi, eu fiind obisnuit cu turatiile de la E60, am mers cu ea la fel ca si cu o benzinara, o tineam cam turata. La "talpa", motorul isi arata limitele, adica simti ca nu poate mai mult decat iti livreaza in momentul respectiv. La E60, la kickdown, nu am senzatia de "putere limitata". Poate fi si din cauza sunetului, nu stiu. Oricum, nu m-ar interesa dieselul respectiv.

Per total a fost o experienta interesanta. Pare o masina decenta, insa senzatia dupa testdrive e ca nu e ce imi trebuie, macar dpdv al soferului.

Am intrat si la Brady sa vedem un Superb. Agentul de vanzari, nota 2. Tupeist, arogant, nesimtit. Am vazut un Superb rosu de testdrive, era parcat in fata intrarii. Am intrebat daca se poate face un testdrive fara programare, mi-a spus ca nu. Am cerut o programare, m-a intrebat daca vreau sa cumpar un Superb. I-am zis ca da, dar as vrea sa testez. Mi-a raspuns ca trebuie sa-mi faca intai o configurare Dupa ce a configurat, zice ca oricum masina de test e 2.0tdi 190 cp, degeaba fac testdrive, ca nu e ca cea de 280cp. I-am zis ca imi dau seama, dar macar vad cum sta pe sosea. El: pai nu sta la fel nici pe sosea, ca nu e 4x4 si nu are suspensii sport ca cea configurata. M-am enervat si l-am intrebat daca se poate programa totusi un testdrive. Mi-a zis ca ma suna maine. Dupa ce ii spusesem ca ne intereseaza sa vedem si cum ne descurcam cu spatiul interior, mi-a zis ca oricum pot vedea cum e masina la interior si in showroom, nu trebuie neaparat pe sosea. Daca nu eram cu copiii, il abordam altfel pe nesimtit. Asa, am inghitit un pic in sec. In sfarsit, daca nu ma suna sau mai face figuri, o sa-mi fac un drum pe acolo sa-i fac o reclamatie scrisa la director.
Am urcat in Superb, am pus 2 scaunele de copil pe care le aveau ei prin showroom. Intre scaunele, loc imens, cred ca ar avea loc chiar 3 scaunele de copil in spate. Spatiul e mult mai mare decat la E60, copilul cu spatele lipit de bancheta si cu picioarele intinse mai are vreo 20-25cm pana la scaunul soferului, asezat in pozitia optima pentru mine. Pozitia la volan e mult mai buna decat la Mazda 6, apropiata de cea din E60 (mai joasa, spatiu mai mare). Scaunele, superioare clar celor de pe Mazda. Mi-a placut foarte mult. Parerile astea vin fara sa fi mers cu masina, doar dupa ce am stat 10 minute in cea din showroom. O sa incerc un td la Porsche vest

LE: ce nu mi-a placut la Superb e ca pedala de acceleratie e clasica, nu gen "autobuz" cum am la BMW si cum e la mai toate masinile din clasa asta. Mi se pare mai obositoare varianta clasica. Nu stiu daca e la fel pe toate variantele de echipare sau asa era cea din showroom.

Edited by feitosak1, 03 July 2017 - 13:57.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate