Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Seat Leon - FR-

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1317 replies to this topic

#19
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
cand spuneai pe alt topic ca Opel Insignia nu e masina ma gandeam ca ti-ai luat un Mercedes, Audi sau ceva spre premium, nu un Seat.

atat orgoliu pentru nimic.

De cand albul (fie el perlat, metalizat etc) a ajuns cea mai scumpa culoare din catalog?

Edited by paul_kelso, 23 June 2017 - 23:50.


#20
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Foarte frumoasa achizitia. Sa o stapanesti sanatos! Cred ca ai culoarea alb uni daca nu ma insel, caz in care iti dau dreptate ca vopseaua e foarte proasta (cel perlat sau metalizat nu este asa de prost). Si sunt de acord cu tine ca ai facut cea mai buna alegere, ma bucur ca mai sunt oameni care nu-si cumpara masina premium cu +250k km in bord si aleg ceva mai decent cu km putini (la final, tot noi iesim mai castigati fata de ei Posted Image )

#21
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

View PostDeenman, on 23 iunie 2017 - 20:24, said:

xcit, cauta pe google, ca masina sa ruleze liniar, in modul economic si normal, cand apesi acceleratia, nu smuceste ci accelereaza liniar, insa pe sport accelereaza instant, fara lag, si cu smucituri. Intelegi?  

Eu totusi ti-am urat de bine, daca ma iei cu google te sfatuiesc sa te documentezi ce inseamna un tsi inainte sa aberezi aici. Am tsi de 170 din 2008 luat de nou, asa ca nu ma trimite pe mine in google, tu fiind dizelar pana acum
Tot nu mi-ai raspuns care e diferenta intre o milisecunda si 10 milisecunde domnu inginer?

#22
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
De ce am zis ca albul a fost scump? Pt ca de obicei albul e cea mai ieftina culoare, vine gratis la multe firme. Ei bine albul asta care defapt e metalizat a fost vreo 650 euro, eu unul nu as fi platit banii aia pe alb.

Mai am si seat sound 10 difuzoare in habitaclu si un subwoofer inglobat in roata de rezerva.

Motorul e CMBA 122 cp si a fost pus din 2013 pana in 2015.

Asa cum am explicat, masina de noua ar fi costat cu toate optionalele vreo ~21.000 euro , eu nu as fi platit banii aia nici daca mi se facea discount 5000E, la 15.000E buget ma uitam la cu totul alte masini (honda, Toyota, Mazda poate).

In bugetul meu, de 12.000E am cautat o masina cu cat mai putini km (sub 80.000) care sa aiba toate dotarile care le cautam, sa nu ma apuc sa iau o masina cheala, asa cum am facut cu prima si apoi sa pun eu dotari pt ca sunt bani inghititi care nu se mai intorc la revanzare. De ex daca masina nu ar fi avut led sau xenon, nu as fi mers sa o vad. Voiam neaparat benzina, indiferent de marca, nu sunt fan VAG, insa asta a fost sa fie, cand cauti ceva sh, trebuie sa accepti unele compromisuri, pt ca nu gasesti masina configurata 100% cum vrei tu.

Sunt multi aici care zic wow 12.000E ce multi bani pe un rahat de seat, asa este. Cu 12.000e iti iei masini mult mai spatioase, mai confortabile, dintr-o clasa mai buna, insa cu ce rulaj? cu ce riscuri? sau mai exact, cate batai si filtre trebuuie sa faci ca sa gasesti una buna. Cautati un E90, sa vedeti ca 95% din masini sunt manarite sau samsarite, eu am sarit peste pasul ala si am mers direct la sigur, masina cu istoric, prim proprietar,  garantie, totul transparent, fara defecte ascunse. Am platit mult pe ea? nu cred, afara una similara este vreo 14.000E.

Edited by Deenman, 24 June 2017 - 08:20.


#23
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Ai lasat faimosul diesel de la vag pentru un micut pe benzina?
Buna decizie
Felicitari pentru achizitie.
Intradevar greu sa gasesti un E90 in stare buna si cu multe dotari. Hai ca mai schimbi piese minore dar nu sa o cumperi si peste 3 zile sa-i faci segmentare sau altele.

#24
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
@Jurasikman, tura asta ești pe dinafara:)
Tfsi denumirea pt Audi, tsi denumirea pt VW, SKODA, seat.
Dual charging e doar pe motorul de 1.4 170cp. Restul au doar turbo.
Ca sa te convingi cauta SSP 359 pt dual charging, tehnologia de prin 2007-2008,
Pt motorul lui cauta SSP 405.

(SSP = Self Study Program - îți explica cum e construit motorul și tehnologiile aplicate, sunt SSP și pt platforme, cutii etc)

#25
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

View Postt-balt, on 24 iunie 2017 - 09:42, said:

Dual charging e doar pe motorul de 1.4 170cp. Restul au doar turbo.

gresit, compresor are si motorul de 140 cp, doar cel de 122 are doar turbo

#26
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Da, correct, nu am fost atent. Doar cele de prin 2007-2008, cod BMY.  Restul doar turbo după. Oricum relativ irelevant dat fiind vechimea motoarelor și faptul ca acuma nu se mai folosește tehnologia.

#27
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

View PostJurasikMan, on 23 iunie 2017 - 22:40, said:


Deenman , tehnologia TSI de la VAG inseamna injectie directa de benzina cu dubla supraalimentare. Alegerea solutiei tehnice pentru distributie ( lant vs. curea de cauciuc ) nu are legatura cu supraalimentarea. Aceasta este asigurata de doua compresoare puse in cascada , unul mecanic dupa filtrul de aer care asigura comprimarea pana in turati medii si un turbocompresor actionat normal de gazele de pe evacuare , care asigura comprimarea optima in turatii mari .
FSI este injectie de benzina directa simpla , TFSI este injectie directa de benzina cu turbocompresor iar TSI este injectie directa de benzina cu dubla supraalmentare ( doua compresoare , unul mecanic actionat de arbore  si unul turbo actionat de gazele de esapament ).  Nici unul dintre compresoare nu este actionat de distributie .
Jurassikule stiu ca te pricepi si te respect, dar aici esti pe langa: te rog frumos citeste un pic despre a doua generatie de TSI cele facute dupa iunie 2013, cele pe care lumea le spune ca sunt pe curea. Exact din cauza multiplelor probleme cauzate atat de lanturi cat si de turbine si compresoare ( plus mai costisitoare de fabricate) la generatia a doua VAG a optat doar pentru turbina simpla fara compresor sau doua turbine. Au si redus puterea la 1.4 TSI de la 170/180(puterea maxima) la maxim 122 si 150CP  cu cuplu 200 si 250Nm . Atat, Au marit puterea la 1.8TSI la 180CP (de altfel si acela schimbat total) si se pare ca din 2013 pana incoace inca nu sunt probleme la aceste motorare fata de cele din prima generatie care au avut destule la diferite componente... Toate cele bune in rest.

#28
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Consum azi spre pana la munca.

Attached Files



#29
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostJurasikMan, on 23 iunie 2017 - 20:33, said:

Sa ai bafta de ea ...dar sa ai grija la niste aspecte. Tehnologia TSI este foarte complicata . Ai o dubla supra-alimentare furnizata in ture mici de un compresor mecanic si in turatii mari de o turbosuflanta normala . Nemtii au numit-o twincharger. La orice urcare in turati se face trecerea de la un singur compresor la doua , deoarece compresorul mecanic nu este decuplat la ture mari. Ai mare grija cu calitatea uleiului. Punctul slab al acestor motoare este utilizarea neconforma a turbinelor . Nu ii crede pe aia care iti spun sa schimbi uleiul la 15,000 km.  Schimba-l la 7000 daca vrei sa ai masina . Pompa de ulei din baie da maximul de debit spre turbine . Data fiind functionarea in tandem , orce deficit minor de debit aduce uzura in componentele turbinei . La pornire lasa putin masina sa mearga pe loc. Cat poti. cand incepe sa urce acul la temperatura  , sa nu mergi lenes. deoarece asta omoara debitul de ulei necesar . Cand esti in temperatura optima , este de preferat mersul mai turat decat mersul la 2000 turati in treapta mare .  Cu un TSI nu poti merge la consum. Da-i pedala daca vrei sa il ai , altfel il strici  .
Din ce scrii tu, am impresia ca TSI este la fel de pretentios la exploatat ca un TDI sau alt motor diesel de aceeasi generatie.

#30
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
@max_01 Vezi ca vorbea de cele vechi nu de cele noi..., dar si cele noi sunt complexe...
Sa o stapanesti sanatos, insa sincer imi pare prea scumpa..., totusi e alegerea ta si o respect...

Edited by fotbal5, 26 June 2017 - 12:52.


#31
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Asa este, si mie imi pare scumpa. Cu 12.000 puteam sa aplic  pt rabla si luam ceva nou, insa am explicat, am o varsta si ma intereseaza dotarile, asta e si motivul pt care am schimbat masina veche, mai putini km si mai multe dotari.

#32
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Pana la urma asta conteaza si nu ceea ce spun altii, adica placerea de a conduce ceea ce ai ales.

#33
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postfotbal5, on 26 iunie 2017 - 12:48, said:

@max_01 Vezi ca vorbea de cele vechi nu de cele noi..., dar si cele noi sunt complexe...
Cele mai noi, inclusiv noul 1,5TSI act, prevazut cu filtru de particule este mai complex decat TSI-ul aflat in discutie.

View PostDeenman, on 26 iunie 2017 - 13:05, said:

Asa este, si mie imi pare scumpa. Cu 12.000 puteam sa aplic  pt rabla si luam ceva nou, insa am explicat, am o varsta si ma intereseaza dotarile, asta e si motivul pt care am schimbat masina veche, mai putini km si mai multe dotari.
Poate ca acest Leon daca il cumparai de nou, il plateau dublu fata de pretul la care l-ai cumparat.

#34
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Lumea vede ofertele pt rabla la Opel, Hyundai, kia  cu masini la 12-14000 euro noi, insa foarte slab dotate, lipsa xenon, led lipsa echipare maxima, scaune, volan, sunet, navi, jante 18 doar alea sunt 1500 euro cu tot cu anvelope. E normal sa para scump cand te raportezi la masini rabla.

Un seat leon style cu rabla cre ca l scoti la 13-14000 insa nu are nimic.

#35
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Postmax_01, on 26 iunie 2017 - 14:34, said:

Cele mai noi, inclusiv noul 1,5TSI act, prevazut cu filtru de particule este mai complex decat TSI-ul aflat in discutie.
Nu te contrazis nimeni. eu doar am mentionat ca si TSI-ul este un motor complex, nu am zis ca ar fii mai complex ca altul !

#36
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
La ce te ajuta asa de tare xenonu si ledurile? conduci foarte mult noaptea sau cum?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate