Seat Leon - FR-
Last Updated: Aug 20 2022 21:21, Started by
Deenman
, Jun 23 2017 20:13
·
0
#19
Posted 23 June 2017 - 23:48
#20
Posted 24 June 2017 - 02:46
Foarte frumoasa achizitia. Sa o stapanesti sanatos! Cred ca ai culoarea alb uni daca nu ma insel, caz in care iti dau dreptate ca vopseaua e foarte proasta (cel perlat sau metalizat nu este asa de prost). Si sunt de acord cu tine ca ai facut cea mai buna alegere, ma bucur ca mai sunt oameni care nu-si cumpara masina premium cu +250k km in bord si aleg ceva mai decent cu km putini (la final, tot noi iesim mai castigati fata de ei )
|
#21
Posted 24 June 2017 - 08:01
Deenman, on 23 iunie 2017 - 20:24, said:
xcit, cauta pe google, ca masina sa ruleze liniar, in modul economic si normal, cand apesi acceleratia, nu smuceste ci accelereaza liniar, insa pe sport accelereaza instant, fara lag, si cu smucituri. Intelegi? Eu totusi ti-am urat de bine, daca ma iei cu google te sfatuiesc sa te documentezi ce inseamna un tsi inainte sa aberezi aici. Am tsi de 170 din 2008 luat de nou, asa ca nu ma trimite pe mine in google, tu fiind dizelar pana acum Tot nu mi-ai raspuns care e diferenta intre o milisecunda si 10 milisecunde domnu inginer? |
#22
Posted 24 June 2017 - 08:02
De ce am zis ca albul a fost scump? Pt ca de obicei albul e cea mai ieftina culoare, vine gratis la multe firme. Ei bine albul asta care defapt e metalizat a fost vreo 650 euro, eu unul nu as fi platit banii aia pe alb.
Mai am si seat sound 10 difuzoare in habitaclu si un subwoofer inglobat in roata de rezerva. Motorul e CMBA 122 cp si a fost pus din 2013 pana in 2015. Asa cum am explicat, masina de noua ar fi costat cu toate optionalele vreo ~21.000 euro , eu nu as fi platit banii aia nici daca mi se facea discount 5000E, la 15.000E buget ma uitam la cu totul alte masini (honda, Toyota, Mazda poate). In bugetul meu, de 12.000E am cautat o masina cu cat mai putini km (sub 80.000) care sa aiba toate dotarile care le cautam, sa nu ma apuc sa iau o masina cheala, asa cum am facut cu prima si apoi sa pun eu dotari pt ca sunt bani inghititi care nu se mai intorc la revanzare. De ex daca masina nu ar fi avut led sau xenon, nu as fi mers sa o vad. Voiam neaparat benzina, indiferent de marca, nu sunt fan VAG, insa asta a fost sa fie, cand cauti ceva sh, trebuie sa accepti unele compromisuri, pt ca nu gasesti masina configurata 100% cum vrei tu. Sunt multi aici care zic wow 12.000E ce multi bani pe un rahat de seat, asa este. Cu 12.000e iti iei masini mult mai spatioase, mai confortabile, dintr-o clasa mai buna, insa cu ce rulaj? cu ce riscuri? sau mai exact, cate batai si filtre trebuuie sa faci ca sa gasesti una buna. Cautati un E90, sa vedeti ca 95% din masini sunt manarite sau samsarite, eu am sarit peste pasul ala si am mers direct la sigur, masina cu istoric, prim proprietar, garantie, totul transparent, fara defecte ascunse. Am platit mult pe ea? nu cred, afara una similara este vreo 14.000E. Edited by Deenman, 24 June 2017 - 08:20. |
#23
Posted 24 June 2017 - 09:10
Ai lasat faimosul diesel de la vag pentru un micut pe benzina?
Buna decizie Felicitari pentru achizitie. Intradevar greu sa gasesti un E90 in stare buna si cu multe dotari. Hai ca mai schimbi piese minore dar nu sa o cumperi si peste 3 zile sa-i faci segmentare sau altele. |
#24
Posted 24 June 2017 - 09:42
@Jurasikman, tura asta ești pe dinafara:)
Tfsi denumirea pt Audi, tsi denumirea pt VW, SKODA, seat. Dual charging e doar pe motorul de 1.4 170cp. Restul au doar turbo. Ca sa te convingi cauta SSP 359 pt dual charging, tehnologia de prin 2007-2008, Pt motorul lui cauta SSP 405. (SSP = Self Study Program - îți explica cum e construit motorul și tehnologiile aplicate, sunt SSP și pt platforme, cutii etc) |
#25
Posted 24 June 2017 - 14:23
#26
Posted 24 June 2017 - 16:05
Da, correct, nu am fost atent. Doar cele de prin 2007-2008, cod BMY. Restul doar turbo după. Oricum relativ irelevant dat fiind vechimea motoarelor și faptul ca acuma nu se mai folosește tehnologia.
|
#27
Posted 25 June 2017 - 12:59
JurasikMan, on 23 iunie 2017 - 22:40, said: Deenman , tehnologia TSI de la VAG inseamna injectie directa de benzina cu dubla supraalimentare. Alegerea solutiei tehnice pentru distributie ( lant vs. curea de cauciuc ) nu are legatura cu supraalimentarea. Aceasta este asigurata de doua compresoare puse in cascada , unul mecanic dupa filtrul de aer care asigura comprimarea pana in turati medii si un turbocompresor actionat normal de gazele de pe evacuare , care asigura comprimarea optima in turatii mari . FSI este injectie de benzina directa simpla , TFSI este injectie directa de benzina cu turbocompresor iar TSI este injectie directa de benzina cu dubla supraalmentare ( doua compresoare , unul mecanic actionat de arbore si unul turbo actionat de gazele de esapament ). Nici unul dintre compresoare nu este actionat de distributie . |
#29
Posted 26 June 2017 - 08:55
JurasikMan, on 23 iunie 2017 - 20:33, said:
Sa ai bafta de ea ...dar sa ai grija la niste aspecte. Tehnologia TSI este foarte complicata . Ai o dubla supra-alimentare furnizata in ture mici de un compresor mecanic si in turatii mari de o turbosuflanta normala . Nemtii au numit-o twincharger. La orice urcare in turati se face trecerea de la un singur compresor la doua , deoarece compresorul mecanic nu este decuplat la ture mari. Ai mare grija cu calitatea uleiului. Punctul slab al acestor motoare este utilizarea neconforma a turbinelor . Nu ii crede pe aia care iti spun sa schimbi uleiul la 15,000 km. Schimba-l la 7000 daca vrei sa ai masina . Pompa de ulei din baie da maximul de debit spre turbine . Data fiind functionarea in tandem , orce deficit minor de debit aduce uzura in componentele turbinei . La pornire lasa putin masina sa mearga pe loc. Cat poti. cand incepe sa urce acul la temperatura , sa nu mergi lenes. deoarece asta omoara debitul de ulei necesar . Cand esti in temperatura optima , este de preferat mersul mai turat decat mersul la 2000 turati in treapta mare . Cu un TSI nu poti merge la consum. Da-i pedala daca vrei sa il ai , altfel il strici . |
#30
Posted 26 June 2017 - 12:48
@max_01 Vezi ca vorbea de cele vechi nu de cele noi..., dar si cele noi sunt complexe...
Sa o stapanesti sanatos, insa sincer imi pare prea scumpa..., totusi e alegerea ta si o respect... Edited by fotbal5, 26 June 2017 - 12:52. |
#31
Posted 26 June 2017 - 13:05
Asa este, si mie imi pare scumpa. Cu 12.000 puteam sa aplic pt rabla si luam ceva nou, insa am explicat, am o varsta si ma intereseaza dotarile, asta e si motivul pt care am schimbat masina veche, mai putini km si mai multe dotari.
|
#32
Posted 26 June 2017 - 13:20
Pana la urma asta conteaza si nu ceea ce spun altii, adica placerea de a conduce ceea ce ai ales.
|
#33
Posted 26 June 2017 - 14:34
fotbal5, on 26 iunie 2017 - 12:48, said:
@max_01 Vezi ca vorbea de cele vechi nu de cele noi..., dar si cele noi sunt complexe... Deenman, on 26 iunie 2017 - 13:05, said:
Asa este, si mie imi pare scumpa. Cu 12.000 puteam sa aplic pt rabla si luam ceva nou, insa am explicat, am o varsta si ma intereseaza dotarile, asta e si motivul pt care am schimbat masina veche, mai putini km si mai multe dotari. |
|
#34
Posted 26 June 2017 - 15:12
Lumea vede ofertele pt rabla la Opel, Hyundai, kia cu masini la 12-14000 euro noi, insa foarte slab dotate, lipsa xenon, led lipsa echipare maxima, scaune, volan, sunet, navi, jante 18 doar alea sunt 1500 euro cu tot cu anvelope. E normal sa para scump cand te raportezi la masini rabla.
Un seat leon style cu rabla cre ca l scoti la 13-14000 insa nu are nimic. |
#35
Posted 26 June 2017 - 15:49
#36
Posted 26 June 2017 - 16:06
La ce te ajuta asa de tare xenonu si ledurile? conduci foarte mult noaptea sau cum?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users